Eh ja, ik quote hem net zelf.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:01 schreef Tain het volgende:
ik vind het ook wel eenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja, ik hou me niet bezig met PC games dus ik heb geen idee wat dat betreft. Maar als ik dit vergelijk met PS3 of 360 games ziet dit er veel beter uit omdat het niet zo plastic en blinkendoverkomt
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja, ik hou me niet bezig met PC games dus ik heb geen idee wat dat betreft. Maar als ik dit vergelijk met PS3 of 360 games ziet dit er veel beter uit omdat het niet zo plastic en blinkendoverkomt
Oneens.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:30 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Als er iets plastic uitziet dan zijn het wel die screens hierboven.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:36 schreef Retuobak het volgende:
Erg he als de PC iets beter doet he piet_pelle?
Je kan veel zeggen, maar die game ziet er niet plastic uitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:03 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
![]()
Jongen doe niet zo kinderachtig, jij bent echt de allergrootste fanboy op dit hele forum, overal waar er maar iets gezegd wordt over de pc sta jij meteen klaar om te trollen en de pc te verhemelen.
Die game ziet er zeker goed uit maar ik heb wel realistischere graphics gezien (ook op een console ja) en het ziet er gewoon plastic uit.
Grow up jongen en geniet gewoon van graphics/games op welk platform dan ook.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:03 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
![]()
Jongen doe niet zo kinderachtig, jij bent echt de allergrootste fanboy op dit hele forum, overal waar er maar iets gezegd wordt over de pc sta jij meteen klaar om te trollen en de pc te verhemelen.
Die game ziet er zeker goed uit maar ik heb wel realistischere graphics gezien (ook op een console ja) en het ziet er gewoon plastic uit.
Up yours, sinds wanneer ben jij retuobaks bitch ?quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:03 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
![]()
Jongen zo reageer je altijd, ook toen je met Alexforyou een discussie had over consoles v.s. pc's, geen argumenten alleen hem maar uitlachen en zeggen dat ie uit z'n nek lulde.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Echt,![]()
Thanks voor het vermaak kerel!
Inhoudelijke argumentenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:28 schreef Retuobak het volgende:
Wat voor argumenten wil je dat ik geef tegen jouw ongefundeerde gebash?
Ik vind het wel mooi maar het oogt gewoon een beetje nep en ja plastic IMHO, het lijkt erg op Saints Row dus je verwijt dat ik het niet kan hebben dat het mooier was dan een console sloeg gewoon nergens op.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:30 schreef Retuobak het volgende:
Tja ik kan moeilijk iets anders zeggen dan dat het er gewoonweg niet plastic uitziet, als er iets ook maar in de verte plastic uitziet zijn het de auto's. Verder heeft het helemaal geen plastic look.
Je moet argumenten altijd een beetje extreem aanzetten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:34 schreef Retuobak het volgende:
Dat is wel een HEEL extreem voorbeeld H.Flick
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:33 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi maar het oogt gewoon een beetje nep en ja plastic IMHO, het lijkt erg op Saints Row dus je verwijt dat ik het niet kan hebben dat het mooier was dan een console sloeg gewoon nergens op.
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:24 schreef Fliepke het volgende:
PC gamers zuigen
http://www.dumpalink.com/(...)ent_Guy_In_The_World
Ik denk dat je bedoelt, duitse pc gamers suckenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:24 schreef Fliepke het volgende:
PC gamers zuigen
http://www.dumpalink.com/(...)ent_Guy_In_The_World
Dan kunnen ze de 11 jaar ontwikkelings kosten mischien nog gelijk spelen zodat ze bij prey 3 (Q2 2028) mischien winst gaan maken hehequote:Op donderdag 22 juni 2006 12:17 schreef Retuobak het volgende:
Ja, ik.
Toffe game voor liefhebbers van een lugubere alien setting
Levels zitten erg tof in elkaar en geven je echt het idee in een groot ruimteschip te zitten, guns voelen lekker aan, gameplay is erg soepel, game draait als een zonnetje op hoge settings etc.
Zou zo maar eens een flinke hit kunnen worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |