Hij werkt bij mij alleen met een no-cd crack.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:33 schreef Retuobak het volgende:
[..]
peristilius, held
Gewoon een van de beste games ooit.
Draait ie gewoon op XP btw?
Wat vind je er kut aan? Het is gewoon een leuke combinatie van adventure, FPS en beat 'm up. Het aparte is dat de FPS en beat 'm up gedeelten ook nog best goed uitgewerkt zijn.quote:
ik vind het kut dat ik de reden niet meer weet waarom ik het toen leuk vondquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat vind je er kut aan? Het is gewoon een leuke combinatie van adventure, FPS en beat 'm up. Het aparte is dat de FPS en beat 'm up gedeelten ook nog best goed uitgewerkt zijn.
Het adventure gedeelte is gewoon top.
Ook even TIM aanbiddenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:03 schreef peristilius het volgende:
Wat ziet mijn oog, een nieuwe versie van The Incredible Machine!
Okee het heet eigenlijk Crazy Machines, maar het lijkt mij gewoon The Incredible Machine in een nieuw jasje. Wat een geweldige game was dat.
[afbeelding]
[afbeelding]
NON-game.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:03 schreef peristilius het volgende:
Okee het heet eigenlijk Crazy Machines, maar het lijkt mij gewoon The Incredible Machine in een nieuw jasje. Wat een geweldige game was dat.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik schiet trouwens ook al lekker op met Omikron: The Nomad Soul, het spel blijft briljant.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:03 schreef peristilius het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik schiet trouwens ook al lekker op met Omikron: The Nomad Soul, het spel blijft briljant.
Ja, die lijkt me ook vet, maar of mijn systeem er blij mee is...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind dat niet de game van 2005 hoor![]()
Eerder F.E.A.R.
ik maakte zelf altijd van die velden met ketting reakties enzo leuke game was hetquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:53 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee hoor? Je moet gewoon puzzels oplossen? Dat is gewoon een spel enzo :S.
Tja, voor mij is het Civ IV, denk dat het voor iedereen anders isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind dat niet de game van 2005 hoor![]()
Eerder F.E.A.R.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:42 schreef Retuobak het volgende:
Civ III valt nog wel mee qua geweldigheid piet_pelle, wacht maar totdat je eens Civ IV speelt. Toegankelijker, uitgebreider, gebalanceerder, een goede standaard online functie, veel meer strategische opties, een beter combat systeem etc. etc.
.
Maar idd, dat is ook waarom ik zo houd van de PC, je hebt een hele zooi games die je gewoon in geen een vorm hebt op consoles. Waar Nintendo, MS en Sony qua genres redelijk in elkaars vaarwater zitten heeft de PC gewoon een aantal genres pretty much exclusief.
Zelf niet gespeeld, maar de nodige info gehad van een vriend die het spel wel nog af en toe speelt en anders is er nog het Guild Wars topicquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben van plan om Guild Wars te kopen, iemand ervaringen met dit spel?
Al mn andere games werken gewoon. Deamon staat ook niet installed.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:32 schreef =HellFire= het volgende:
Zal wel copybeveiliging zijn.. Hebbie Daemontools of iets dergelijks?
moet kunnen , als je geen eens je legale game legaal mag spelen dan maar zoquote:
True, true...quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
moet kunnen , als je geen eens je legale game legaal mag spelen dan maar zo
http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=PC&title=877290quote:OK, here is the information which I have at the moment about this:
1) It looks as though RE4 will be released on PC in Europe this year.
2) as we do not have much experience with PC titles nowadays (it's been a long time since we released a big PC title in Europe) we are looking for a distribution partner to work with. So:
3) RE4 will be released in Europe, but not by Capcom Europe. It looks as though the game will be released by someone else.
Who? When? I hear you ask. Well, I would tell you if I could. There's no information available about this yet.
EA brengt capcom titels naar NL, dus dat zal voor RE vast niet anders zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:32 schreef Xrenity het volgende:
RE4 naar de PC?![]()
[..]
http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=PC&title=877290! Dat eerste komt van een capcom forum admin schijnt
"The PC really is the gaming platform for the future"quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:09 schreef Fliepke het volgende:
Oh trouwens
http://www.selectparks.net/movies/BillDoomTitles.wmv <
Het is Ubisoft. Resi4, Devil May Cry en Onimusha komen naar de PC.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:09 schreef Fliepke het volgende:
[..]
EA brengt capcom titels naar NL, dus dat zal voor RE vast niet anders zijn
Onimusha is er al...quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is Ubisoft. Resi4, Devil May Cry en Onimusha komen naar de PC.
Waar zit dat gamescafe?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:27 schreef piet_pelle het volgende:
Sindskort het gamescafe in Groningen ontdekt. Mayor Starcraft revival![]()
Krijg spontaan zin om een nieuwe pc te gaan kopen met games als Civ 3 en Sim city. Die games heb je gewoon niet op de console.
De meest wat? Buggy game?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:09 schreef RudyCarell het volgende:
Gasten, ik hoor niets over dé game van 2005/2006: Battlefield 2!
Lijkt me nietsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:03 schreef Retuobak het volgende:
[PC Centraal] Waar Retuobak me een held vindt < van die game verwacht ik dan weer dat het de moeder alle games wordt voor mij
Ik houd niet zo van middeleeuwse settings.quote:
Thief.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:22 schreef Retuobak het volgende:
Hoeveel games zijn er dan met echt middeleeuwse settings? Ik kom niet veel verder dan Stronghold.
Niet dat The Guild 2 echt middeleeuws is, speelt zich af vanaf de 15e eeuw. Toen bloeide de handel in Europa en begon de renaissance al in Italie.
Eh ja, ik quote hem net zelf.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:01 schreef Tain het volgende:
ik vind het ook wel eenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja, ik hou me niet bezig met PC games dus ik heb geen idee wat dat betreft. Maar als ik dit vergelijk met PS3 of 360 games ziet dit er veel beter uit omdat het niet zo plastic en blinkendoverkomt
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja, ik hou me niet bezig met PC games dus ik heb geen idee wat dat betreft. Maar als ik dit vergelijk met PS3 of 360 games ziet dit er veel beter uit omdat het niet zo plastic en blinkendoverkomt
Oneens.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:30 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Als er iets plastic uitziet dan zijn het wel die screens hierboven.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:36 schreef Retuobak het volgende:
Erg he als de PC iets beter doet he piet_pelle?
Je kan veel zeggen, maar die game ziet er niet plastic uitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:03 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
![]()
Jongen doe niet zo kinderachtig, jij bent echt de allergrootste fanboy op dit hele forum, overal waar er maar iets gezegd wordt over de pc sta jij meteen klaar om te trollen en de pc te verhemelen.
Die game ziet er zeker goed uit maar ik heb wel realistischere graphics gezien (ook op een console ja) en het ziet er gewoon plastic uit.
Grow up jongen en geniet gewoon van graphics/games op welk platform dan ook.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:03 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
![]()
Jongen doe niet zo kinderachtig, jij bent echt de allergrootste fanboy op dit hele forum, overal waar er maar iets gezegd wordt over de pc sta jij meteen klaar om te trollen en de pc te verhemelen.
Die game ziet er zeker goed uit maar ik heb wel realistischere graphics gezien (ook op een console ja) en het ziet er gewoon plastic uit.
Up yours, sinds wanneer ben jij retuobaks bitch ?quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:03 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
![]()
Jongen zo reageer je altijd, ook toen je met Alexforyou een discussie had over consoles v.s. pc's, geen argumenten alleen hem maar uitlachen en zeggen dat ie uit z'n nek lulde.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Echt,![]()
Thanks voor het vermaak kerel!
Inhoudelijke argumentenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:28 schreef Retuobak het volgende:
Wat voor argumenten wil je dat ik geef tegen jouw ongefundeerde gebash?
Ik vind het wel mooi maar het oogt gewoon een beetje nep en ja plastic IMHO, het lijkt erg op Saints Row dus je verwijt dat ik het niet kan hebben dat het mooier was dan een console sloeg gewoon nergens op.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:30 schreef Retuobak het volgende:
Tja ik kan moeilijk iets anders zeggen dan dat het er gewoonweg niet plastic uitziet, als er iets ook maar in de verte plastic uitziet zijn het de auto's. Verder heeft het helemaal geen plastic look.
Je moet argumenten altijd een beetje extreem aanzetten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:34 schreef Retuobak het volgende:
Dat is wel een HEEL extreem voorbeeld H.Flick
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:33 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi maar het oogt gewoon een beetje nep en ja plastic IMHO, het lijkt erg op Saints Row dus je verwijt dat ik het niet kan hebben dat het mooier was dan een console sloeg gewoon nergens op.
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:24 schreef Fliepke het volgende:
PC gamers zuigen
http://www.dumpalink.com/(...)ent_Guy_In_The_World
Ik denk dat je bedoelt, duitse pc gamers suckenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:24 schreef Fliepke het volgende:
PC gamers zuigen
http://www.dumpalink.com/(...)ent_Guy_In_The_World
Dan kunnen ze de 11 jaar ontwikkelings kosten mischien nog gelijk spelen zodat ze bij prey 3 (Q2 2028) mischien winst gaan maken hehequote:Op donderdag 22 juni 2006 12:17 schreef Retuobak het volgende:
Ja, ik.
Toffe game voor liefhebbers van een lugubere alien setting
Levels zitten erg tof in elkaar en geven je echt het idee in een groot ruimteschip te zitten, guns voelen lekker aan, gameplay is erg soepel, game draait als een zonnetje op hoge settings etc.
Zou zo maar eens een flinke hit kunnen worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |