quote:Mon 7 Nov, 9:00 pm - 9:30 pm 30mins
The regulars are joined by X Factor finalist Rowetta, Hip Hop star Blak Twang, Sunday Sport editor Tony Livesey and comedienne Jo Caulfield.
Too bad the dessert isn't a foot deeperquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Conclusie: Mark is ook al geen liefhebber van James Blunt.
Wat zei hij nou? The dessert is a foot too low of zo.
quote:Mon 14 Nov, 9:00 pm - 9:30 pm 30mins
Host Mark Lamarr and team captains Bill Bailey and Phill Jupitus are joined by Canadian singer-songwriter Daniel Powter and comedy dynamo Lucy Porter for another edition.
BBC2 0:55 uurquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoe laat? Want ik ga ook afstemmen op deze grandioze show.
quote:Mark Lamarr, Bill Bailey and Phill Jupitus are joined by Rich Hall, Dave Berry, Myleene Klass and Brinsley Forde.
Wat gebruikt zij voor pillen tijdens haar zwangerschap?quote:Op maandag 5 december 2005 22:38 schreef Againzender het volgende:
Hij was weer leuk!
Die Kathryn Williams is wazig, perfecte teammaat voor Bill
dat zat ik mij ook af te vragenquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat gebruikt zij voor pillen tijdens haar zwangerschap?
Keuringsdienst van waarden wordt herhaald alleen weet ik niet wanneer. Dit trouwens ook op zaterdag.quote:Op maandag 19 december 2005 12:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Nee hè, dat is tijdens Keuringsdienst van Waarden. D'r zijn maar een paar series op tv die ik volg, en dan zijn ze nog eens gelijkertijd ook.
Je kan vanavond mooi gebruiken om de handleiding van de videorecorder door te spitten, zodat je de timer van het ding kan instellen...quote:Op maandag 19 december 2005 21:25 schreef cptmarco het volgende:
en ik ga vast vergeten om morgenavond Buzzcocks op te nemen.....
daarom kick ik vast het topicquote:Op maandag 19 december 2005 21:25 schreef cptmarco het volgende:
en ik ga vast vergeten om morgenavond Buzzcocks op te nemen.....
euh, die tijden die ik gecopy-paste heb is Engelse tijd, dus het begint om 22:40 uur, en dat is na de KvWquote:Op maandag 19 december 2005 12:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Nee hè, dat is tijdens Keuringsdienst van Waarden. D'r zijn maar een paar series op tv die ik volg, en dan zijn ze nog eens gelijkertijd ook.
En dat noemt zich TRV-mod.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:26 schreef Againzender het volgende:
euh, die tijden die ik gecopy-paste heb is Engelse tijd, dus het begint om 22:40 uur, en dat is na de KvW
quote:
klopt, ik vind hem nog steeds leukquote:
quote:Never Mind the Buzzcocks
Sat 31 Dec, 10:30 pm - 11:00 pm 30mins
Host Mark Lamarr and team captains Bill Bailey and Phill Jupitus are joined by punk legend Toyah Wilcox, ex-A1 singer Ben Adams, Radio Ones Annie Mac and comedian Alun Cochrane for this special anniversary show, with special performances from X-Factor casualties Sumon Sunyal and Robert King.
Dacht ik ook, maar volgens mij is dit een nieuwequote:Op zaterdag 31 december 2005 11:41 schreef cptmarco het volgende:
leuk.... ik dacht dat het een herhaling was
Het was er in ieder geval één die ik nog niet gezien had.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:43 schreef Againzender het volgende:
Dacht ik ook, maar volgens mij is dit een nieuwe
nou, dan is het dus afwachten wat het wordtquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het was er in ieder geval één die ik nog niet gezien had.
En we beginnen vanavond om 22.00 uur:quote:BBC TWO's Never Mind the Buzzcocks announces guest presenter line-up
Each episode of the new series of BBC TWO's Never Mind the Buzzcocks will be hosted by a different celebrity music buff from the world of music and entertainment.
Regular host Mark Lamarr is taking a well-earned break from presenting the show after ten years.
The line up of guest presenters taking hold of the reigns and in charge of the banter includes Jonathan Ross, Jeremy Clarkson, Dale Winton, Ricky Wilson of the Kaiser Chiefs, Huey Morgan of The Fun Lovin' Criminals, Simon Amstell and Lauren Laverne.
Each week the guest presenter will have to fine-tune their knowledge of music and mastery of mayhem, in order to keep check on regular team captains Bill Bailey and Phill Jupitus.
The show has a satirical edge that proves the world of pop should never be taken too seriously.
Celebrity guests from the worlds of entertainment and music join the team captains as the guest presenter leads them through a series of quiz rounds, finding out if they know their Arctic Monkeys from their Red Hot Chilli Peppers.
Viewers can expect the usual rounds such as 'intros' and 'identity parade' - where teams identify a former pop singer or band member from a line-up of similar-looking candidates.
Guests this series joining team captains Bailey and Jupitus include: Kenzie (Friday Hill); Anthony Costa (formerly of Blue); Alan Carr (The Friday Night Project); Colin Murray (Radio 1 and Five Live); Charlie Simpson (formerly of Busted); Tom Fletcher (McFly); and Fiona Phillips (GMTV).
With the show's reputation for the unpredictable, guests each week are primed for the occasional embarrassment and harmless ribbing.
quote:Jonathan Ross guest hosts the anarchic pop quiz, with regular captains Bill Bailey and Phill Jupitus. With guests GMTV's Fiona Phillips, comic Alan Carr, McFly's Tom Fletcher and Teddy Mitchell.
quote:Op maandag 13 maart 2006 10:34 schreef UIO_AMS het volgende:
En we beginnen vanavond om 22.00 uur:
[..]
ok, naar de aflevering met Clarkson kijk ik eigenlijk wel naar uit....quote:Op maandag 13 maart 2006 16:46 schreef Jordy-B het volgende:
En Clarkson, natuurlijk... Geweldige grumpy old men-humor...
Ricky Wilson is de zanger van The Kaiser Chiefs. Hij is wel grappig.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:57 schreef Jordy-B het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen Dale Winton en Ricky Wilson niet... De rest is leuk.
Dat stond er bij, ja... dat 'ie van The Kaiser Chiefs was... Dus zo ver was ik. Maar 'k heb 'm nog nooit zien praten, eigenlijk.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:05 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ricky Wilson is de zanger van The Kaiser Chiefs. Hij is wel grappig.
maar niet dat ie de zanger was.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat stond er bij, ja... dat 'ie van The Kaiser Chiefs was... Dus zo ver was ik. Maar 'k heb 'm nog nooit zien praten, eigenlijk.
Hij doet vandaag de presentatie als ik het goed begrepen heb. Dat worden dus een hoop nummers en artiesten met veel rrrrr-en in de naamquote:Op maandag 13 maart 2006 21:52 schreef Jordy-B het volgende:
Komt vandaag Jonathan Wwoss, of is de line-up in willekeurige volgorde? Naja... 'k zie het eigenlijk straks wel...
quote:More musical mayhem with guest host Simon Amstell, team captains Bill Bailey and Phill Jupitus and Nick Knowles, Friday Hill's Kenzie, Aaron Gilbert from The Delays and Russell Howard. [S]
Ik heb het gezien hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:26 schreef Jordy-B het volgende:
niemand heeft 't gezien?
Nee, gemist. Wordt het nog herhaald?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:26 schreef Jordy-B het volgende:
niemand heeft 't gezien?
ik vond deze juist erg leuk (leuker dan die van vorige week)....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Best leuke uitzending, al vond ik het niet echt goed op gang komen.
hij was zeker leuk, maar ik zat steeds te wachten op het moment dat het echt los zou gaan met complete chaos als gevolg. en dat gebeurde net niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:59 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ik vond deze juist erg leuk (leuker dan die van vorige week)....
lukt me niet, alleen voor in Britainquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:39 schreef Jordy-B het volgende:
Je kunt de aflevering terugzien op de site van de BBC...
http://www.bbc.co.uk/bbctwo/programmes/index.shtml?id=buzzcocks
kent er niet iemand een engelse proxy?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:57 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
lukt me niet, alleen voor in Britain![]()
ik ben benieuwd!quote:Op maandag 27 maart 2006 20:07 schreef Jordy-B het volgende:
Vanavond met Ricky Wilson, van The Kaiser Chiefs...
'k heb echt bijna de bank bevuild na die opmerking...quote:so sorry Stevie, if you're watching...
ow!![]()
![]()
Ja dat was geweldig! "You'll be running out of Kaiser Chiefs songs soon, we only made one album"quote:
Wie???quote:Bill Bailey and Phill Jupitus are kept in check by guest host Lauren Laverne, and are joined by Fightstar's Charlie Simpson, Linda Robson, Mint Royale's Neil Claxton and comedian Rhod Gilbert.
Achteraf gezien wel. Ik ga klaar zitten nu.quote:Op maandag 3 april 2006 12:26 schreef Jordy-B het volgende:
Linda Robson ken je toch wel?
Hij heeft een jaartje vrijaf genomen en nu zitten we dit seizoen met gastpresentatoren. Volgende week Jeremy Clarkson.quote:Op maandag 3 april 2006 22:03 schreef LostFormat het volgende:
Waar is die oude presentator? Mark LeMark ofzo? Is'ie er mee genokt?
Hij heeft 'n seizoen vakantie, ofzo...quote:Op maandag 3 april 2006 22:03 schreef LostFormat het volgende:
Waar is die oude presentator? Mark LeMark ofzo? Is'ie er mee genokt?
Alleen als je in de UK woont.quote:Op maandag 3 april 2006 22:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Kennelijk is de uitzending van vanavond nu ook in broadband te zien, inclusief verwijderd materiaal op de site van de bbc.
Dat had ik dan weer niet meegekregen.quote:Op maandag 3 april 2006 22:40 schreef Jordy-B het volgende:
Alleen als je in de UK woont.
Dat zeggen die lijers er dan ook niet bij...quote:Op maandag 3 april 2006 22:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer niet meegekregen.
Ze hebben I Will Fix You vanquote:Op donderdag 6 april 2006 14:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, ik dacht dat het een remix was van een nummer van de kenickies. Dan had ik het verkeerd begrepen.
Maar da's inmiddels wel een beetje off-topic. xq6quote:Unapologetic, simple-minded, and celebratory, Britain's Mint Royale follow the more partied-up Big Beat cues from the likes of Fatboy Slim, Bentley Rhythm Ace, and other Skint acts while moving it towards a more conscious reconciliation of pop tricks. The duo of Neil Claxton and Chris Baker first got started as the Mint Gun Club -- releasing just one single -- but gained the quickest notoriety by extremely popular remixes of Kenickie's "I Will Fix You" and Terrorvision's "Tequila" (the latter of which reaching number two in the U.K. charts). The hands-in-the-air revelry and mirth-driven breakbeats of these early releases were an early indicator of where the band was headed with their easygoing vibes. It wasn't entirely unfathomable that -- along with Scanty Sandwich -- many listeners even theorized that Mint Royale was simply another pseudonym for Norman Cook. Regardless, their debut album, On the Ropes, was finally released on Faith & Hope Records in the very Big Beat-hostile nadir of late 1999, propelled by the deliriously catchy, ex-Kenickie Lauren Laverne-starring single, "Don't Falter."
Twee vragen:quote:Jeremy Clarkson reins in team captains Bill Bailey and Phill Jupitus, with ex-Blue Antony Costa, daytime diva Trisha Goddard, prog rock wizard Rick Wakeman and Aussie comedian Jim Jeffries.
Weet ik. Zijn 'Meet The Neighbours' serie was ook al briljant.quote:Op maandag 10 april 2006 09:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jeremy Clarkson doet een stuk meer dan Top Gear hoor
Zijn humor is echt briljant, heerlijk droog en Engels!
hij doet het geweldigquote:Op maandag 10 april 2006 22:20 schreef saksia het volgende:
het is een van de weinige programma's die ik altijd wil zien en ik mis het toch bijna altijd, vanavond ook weer...Van Jeremy Clarkson ben ik wel benieuwd hoe hij een popquiz doet, ik heb m zo vaak popmuziek af zien zeiken in zn collumns (maar hopen dat ik op tijd aan de herhaling denk)
Wat een geweldige aflevering vanavond! Ik heb echt van het begin tot het eind genoten. Er zaten echt leuke stukjes in, zoals toen de presentator een sigaret opstak toen Phil weigerde verder te gaan met de intro´s round: "I´ve got all the time in the world." Dat getreiter tegen die Blue zanger was ook echt geweldig en terecht. Wat een enorme jan doedel was dat. Hij speelde wel een goede next lines ronde trouwens...maar ik moest echt lachen toen hij vertelde dat ze van een bepaald nummer een cover hadden gedaan met Blue en dat Jeremy direct zei: "No you didn´t cover it, you fucked it up!"quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:18 schreef Jordy-B het volgende:
Hij was idd briljant... lekker dat getreiter tegen die ex-Blue zanger... En die onenigheid met Phill
Die Australiër was ook geweldig
1. Ja dus! Misschien nog wel harder!quote:Op maandag 10 april 2006 09:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[afbeelding]
[..]
Twee vragen:
1. Zal Jeremy net zo hard zijn als Lamarr tegen boy band figuren?
2. Hoeveel procent van de vragen zal autogerelateerd zijn?
daarom zo snelquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat was goed snel
Lekkere kutdag weer
ja hee, daar gaat dan mn Friday Night with Jonathan Rossquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:09 schreef Jordy-B het volgende:
In verband met het snooker is de herhaling verschoven naar vrijdagavond, half twaalf...
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:42 schreef saksia het volgende:
[..]
ja hee, daar gaat dan mn Friday Night with Jonathan Ross... moet ik daar zaterdagnacht de herhaling weer niet van vergeten te kijken.
Heb je hun idee van "herhaling gemist" gezien?quote:
Da's jammer, iddquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Heb je hun idee van "herhaling gemist" gezien?
Postzegelformaat en bezoekers van buiten de UK worden geblokkeerd
quote:Team captains Bill Bailey and Phill Jupitus are kept in line by guest host Huey Morgan, of the Fun Lovin Criminals. With guests ex-Smiths bassist Andy Rourke, EastEnders' Natalie Cassidy, former Three Degree Sheila Ferguson and comedian Reginald D Hunter.
Da's helaas ook de enige van de mensen die ik ken...quote:Op woensdag 12 april 2006 15:07 schreef PsyCha het volgende:
Huey.
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's helaas ook de enige van de mensen die ik ken...
Ik hoop dat 't een beetje geinige aflevering wordt.
Ik weet wel wie hij is, maar ik ken hem niet...quote:Op woensdag 12 april 2006 19:07 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Andy Rourke van The Smiths is ook best wel een beetje heel erg beroemd, ook al heet hij niet Morrissey of Johnny Marr
![]()
Ik heb ook nog nooit bier met hem gedronken, hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 19:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik weet wel wie hij is, maar ik ken hem niet...
Juweel verheugt zich er nu al opquote:Op woensdag 12 april 2006 15:07 schreef PsyCha het volgende:
Huey.
We genoten naquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:04 schreef Jordy-B het volgende:
Ik was even bang dat jullie vandaag pas tot de ontdekking waren gekomen dat de uitzending naar gisteren verschoven was, toen ik dit topic zo hoog in m'n 'my active topics' zag staan......
thx. bijna vergeten. Denk telkens dat het zondag is.quote:Op maandag 17 april 2006 21:09 schreef Againzender het volgende:
Denken we eraan? OM 22:00 gaan we weer!
ken het, een maandag die ongemerkt voorbij gaat, geweldig!!quote:Op maandag 17 april 2006 21:11 schreef PsyCha het volgende:
[..]
thx. bijna vergeten. Denk telkens dat het zondag is.
quote:
De keren dat het mis ging werd er anders aardig op los geïmproviseerd. Maar ik ben het met je eens dat dit niet de beste aflevering was van deze reeks met gastpresentatoren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:25 schreef Nielsch het volgende:
Sorry hoor, maar ik vond die Huey eigenlijk maar niks. Hij las te veel zijn teksten op. Het wordt pas écht leuk als de presentator (en daarmee ook de captains) lekker kunnen improviseren. Deze wisselwerking zat er gisteravond helaas niet in. Desalnietemin wel een grappige aflevering.
Ik gok dat het herhalingen zijn... maar beter een herhaling dan niets...quote:Never Mind the Buzzcocks
Host Simon Amstell and regular team captains Bill Bailey and Phill Jupitus are joined by TV presenter Anthea Turner, singer Alesha, Edinburgh comedy festival winner Phill Nichol and Ricky Ross.
quote:
yep, same here. hij deed het best goed, maar Mark hoort er gewoon bij.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:16 schreef Sheepcidus het volgende:
Ja vorige keer was hij ook wel best goed.
Maar mis mark lamarr
je kan hem over 10 minuten in actie zienquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:49 schreef cptmarco het volgende:
ah, is dat nou Simon Amstell....
presentator op Nickelodeon, maar ontslagen omdat 'ie te sarcastisch was.quote:
Zaterdag om 23.30 (22.30 in Engeland)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:54 schreef Nielsch het volgende:
Komt er nog een herhaling van gisteravond?
Nice, vanavond even kijken dus. Thanks!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zaterdag om 23.30 (22.30 in Engeland)
Nouja, dat met die muziekkennis/geschiedenis zie ik nog niet eens zo als een probleem. Kijk maar naar bijvoorbeeld de Popquiz-A-Gogo, prima quiz met Matthijs van Nieuwkerk. Ik ben juist bang dat de humor die NMTB zo leuk maakt niet zal werken hier. Ach ja, ze moeten maar zien. Dit was het nieuws is op zich ook wel redelijk gelukt.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:04 schreef Jordy-B het volgende:
idd...Dat soort dingen zijn doorgaans een slecht plan... En Nederland heeft lang niet zo'n uitgebreide muziekgeschiedenis als bij de Britten...
Maar ze doen maar wat ze niet laten kunnen.
Ik neem aan dat dit niet Will 'The Fresh Prince' Smith is. Al weet je dat natuurlijk nooit. Matt Willis en Vanessa Feltz ken ik ook niet.quote:Comedy pop quiz with host Simon Amstell and regular team captains Bill Bailey and Phill Jupitus. Guests are Matt Willis, Vanessa Feltz, Paul Young and comedian Will Smith.
Rob Stenders lijkt mij ook wel iemand, behoorlijk bijdehand en grote muziekkennis. Alleen op TV vind ik hem nooit zo uit de verf komen.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:51 schreef rubbereend het volgende:
Arie Koomen gaat dus in het panel zitten bij de Nederlandse versie.
Verder lijken me mannen als Sander Lantinga en Gerard Ekdom goede kandidaten
Thomas Acda. Is grappig en weet veel van muziek. Of hij het wil vraag ik me echter af.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:51 schreef rubbereend het volgende:
Arie Koomen gaat dus in het panel zitten bij de Nederlandse versie.
Verder lijken me mannen als Sander Lantinga en Gerard Ekdom goede kandidaten
Arie lijkt mij meer iemand voor de Bill Bailey rolquote:Op donderdag 2 november 2006 22:11 schreef Sheepcidus het volgende:
Wie wordt dan de host in de NL-versie? Arie koomen?
quote:Guests this week include Goodies funny man Bill Oddie, Jason Pebworth from pop band Orson and comedian Stewart Lee.
Benieuwd is naar de 4e gast.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:07 schreef Sheepcidus het volgende:
*schop*
Ja, hij was erg grappig!quote:Op donderdag 9 november 2006 23:37 schreef Fir3fly het volgende:
Het was weer lachen.
Die Amstell wordt met de aflevering grappiger.
Verkapte-*schop*-postquote:Guests this week include sultry songstress Amy Winehouse and Pennie from pop-rockers The Automatic.
die spoorde inderdaad niet...quote:Op donderdag 16 november 2006 23:17 schreef Sheepcidus het volgende:
Dat joodse gothic-meisje is echt geweldig.
zit al naar Tate te kijken, dank voor de kickquote:Op zondag 19 november 2006 22:14 schreef Jordy-B het volgende:
kwartiertje nog
ja, dit was even een heel andere rol van hemquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:42 schreef cptmarco het volgende:
[..]
hji speelt in de bbc serie Torchwood en daar is hij een echt mannetje... Goeie acteur dus...
Fantastisch nummer wat in de neurie-ronde zat en iedereen goed kende (behalve ik, daarom heb ik ernaar gezochtquote:Op donderdag 16 november 2006 23:17 schreef Sheepcidus het volgende:
Dat joodse gothic-meisje is echt geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |