ik ben benieuwd!quote:Op maandag 27 maart 2006 20:07 schreef Jordy-B het volgende:
Vanavond met Ricky Wilson, van The Kaiser Chiefs...
'k heb echt bijna de bank bevuild na die opmerking...quote:so sorry Stevie, if you're watching...
ow!![]()
![]()
Ja dat was geweldig! "You'll be running out of Kaiser Chiefs songs soon, we only made one album"quote:
Wie???quote:Bill Bailey and Phill Jupitus are kept in check by guest host Lauren Laverne, and are joined by Fightstar's Charlie Simpson, Linda Robson, Mint Royale's Neil Claxton and comedian Rhod Gilbert.
Achteraf gezien wel. Ik ga klaar zitten nu.quote:Op maandag 3 april 2006 12:26 schreef Jordy-B het volgende:
Linda Robson ken je toch wel?
Hij heeft een jaartje vrijaf genomen en nu zitten we dit seizoen met gastpresentatoren. Volgende week Jeremy Clarkson.quote:Op maandag 3 april 2006 22:03 schreef LostFormat het volgende:
Waar is die oude presentator? Mark LeMark ofzo? Is'ie er mee genokt?
Hij heeft 'n seizoen vakantie, ofzo...quote:Op maandag 3 april 2006 22:03 schreef LostFormat het volgende:
Waar is die oude presentator? Mark LeMark ofzo? Is'ie er mee genokt?
Alleen als je in de UK woont.quote:Op maandag 3 april 2006 22:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Kennelijk is de uitzending van vanavond nu ook in broadband te zien, inclusief verwijderd materiaal op de site van de bbc.
Dat had ik dan weer niet meegekregen.quote:Op maandag 3 april 2006 22:40 schreef Jordy-B het volgende:
Alleen als je in de UK woont.
Dat zeggen die lijers er dan ook niet bij...quote:Op maandag 3 april 2006 22:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer niet meegekregen.
Ze hebben I Will Fix You vanquote:Op donderdag 6 april 2006 14:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, ik dacht dat het een remix was van een nummer van de kenickies. Dan had ik het verkeerd begrepen.
Maar da's inmiddels wel een beetje off-topic. xq6quote:Unapologetic, simple-minded, and celebratory, Britain's Mint Royale follow the more partied-up Big Beat cues from the likes of Fatboy Slim, Bentley Rhythm Ace, and other Skint acts while moving it towards a more conscious reconciliation of pop tricks. The duo of Neil Claxton and Chris Baker first got started as the Mint Gun Club -- releasing just one single -- but gained the quickest notoriety by extremely popular remixes of Kenickie's "I Will Fix You" and Terrorvision's "Tequila" (the latter of which reaching number two in the U.K. charts). The hands-in-the-air revelry and mirth-driven breakbeats of these early releases were an early indicator of where the band was headed with their easygoing vibes. It wasn't entirely unfathomable that -- along with Scanty Sandwich -- many listeners even theorized that Mint Royale was simply another pseudonym for Norman Cook. Regardless, their debut album, On the Ropes, was finally released on Faith & Hope Records in the very Big Beat-hostile nadir of late 1999, propelled by the deliriously catchy, ex-Kenickie Lauren Laverne-starring single, "Don't Falter."
Twee vragen:quote:Jeremy Clarkson reins in team captains Bill Bailey and Phill Jupitus, with ex-Blue Antony Costa, daytime diva Trisha Goddard, prog rock wizard Rick Wakeman and Aussie comedian Jim Jeffries.
Weet ik. Zijn 'Meet The Neighbours' serie was ook al briljant.quote:Op maandag 10 april 2006 09:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jeremy Clarkson doet een stuk meer dan Top Gear hoor
Zijn humor is echt briljant, heerlijk droog en Engels!
hij doet het geweldigquote:Op maandag 10 april 2006 22:20 schreef saksia het volgende:
het is een van de weinige programma's die ik altijd wil zien en ik mis het toch bijna altijd, vanavond ook weer...Van Jeremy Clarkson ben ik wel benieuwd hoe hij een popquiz doet, ik heb m zo vaak popmuziek af zien zeiken in zn collumns (maar hopen dat ik op tijd aan de herhaling denk)
Wat een geweldige aflevering vanavond! Ik heb echt van het begin tot het eind genoten. Er zaten echt leuke stukjes in, zoals toen de presentator een sigaret opstak toen Phil weigerde verder te gaan met de intro´s round: "I´ve got all the time in the world." Dat getreiter tegen die Blue zanger was ook echt geweldig en terecht. Wat een enorme jan doedel was dat. Hij speelde wel een goede next lines ronde trouwens...maar ik moest echt lachen toen hij vertelde dat ze van een bepaald nummer een cover hadden gedaan met Blue en dat Jeremy direct zei: "No you didn´t cover it, you fucked it up!"quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:18 schreef Jordy-B het volgende:
Hij was idd briljant... lekker dat getreiter tegen die ex-Blue zanger... En die onenigheid met Phill
Die Australiėr was ook geweldig
1. Ja dus! Misschien nog wel harder!quote:Op maandag 10 april 2006 09:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[afbeelding]
[..]
Twee vragen:
1. Zal Jeremy net zo hard zijn als Lamarr tegen boy band figuren?
2. Hoeveel procent van de vragen zal autogerelateerd zijn?
daarom zo snelquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat was goed snel
Lekkere kutdag weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |