Hij doet vandaag de presentatie als ik het goed begrepen heb. Dat worden dus een hoop nummers en artiesten met veel rrrrr-en in de naamquote:Op maandag 13 maart 2006 21:52 schreef Jordy-B het volgende:
Komt vandaag Jonathan Wwoss, of is de line-up in willekeurige volgorde? Naja... 'k zie het eigenlijk straks wel...
quote:More musical mayhem with guest host Simon Amstell, team captains Bill Bailey and Phill Jupitus and Nick Knowles, Friday Hill's Kenzie, Aaron Gilbert from The Delays and Russell Howard. [S]
Ik heb het gezien hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:26 schreef Jordy-B het volgende:
niemand heeft 't gezien?
Nee, gemist. Wordt het nog herhaald?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:26 schreef Jordy-B het volgende:
niemand heeft 't gezien?
ik vond deze juist erg leuk (leuker dan die van vorige week)....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Best leuke uitzending, al vond ik het niet echt goed op gang komen.
hij was zeker leuk, maar ik zat steeds te wachten op het moment dat het echt los zou gaan met complete chaos als gevolg. en dat gebeurde net niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:59 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ik vond deze juist erg leuk (leuker dan die van vorige week)....
lukt me niet, alleen voor in Britainquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:39 schreef Jordy-B het volgende:
Je kunt de aflevering terugzien op de site van de BBC...
http://www.bbc.co.uk/bbctwo/programmes/index.shtml?id=buzzcocks
kent er niet iemand een engelse proxy?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:57 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
lukt me niet, alleen voor in Britain![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |