quote:Mon 7 Nov, 9:00 pm - 9:30 pm 30mins
The regulars are joined by X Factor finalist Rowetta, Hip Hop star Blak Twang, Sunday Sport editor Tony Livesey and comedienne Jo Caulfield.
Too bad the dessert isn't a foot deeperquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Conclusie: Mark is ook al geen liefhebber van James Blunt.
Wat zei hij nou? The dessert is a foot too low of zo.
quote:Mon 14 Nov, 9:00 pm - 9:30 pm 30mins
Host Mark Lamarr and team captains Bill Bailey and Phill Jupitus are joined by Canadian singer-songwriter Daniel Powter and comedy dynamo Lucy Porter for another edition.
BBC2 0:55 uurquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoe laat? Want ik ga ook afstemmen op deze grandioze show.
quote:Mark Lamarr, Bill Bailey and Phill Jupitus are joined by Rich Hall, Dave Berry, Myleene Klass and Brinsley Forde.
Wat gebruikt zij voor pillen tijdens haar zwangerschap?quote:Op maandag 5 december 2005 22:38 schreef Againzender het volgende:
Hij was weer leuk!
Die Kathryn Williams is wazig, perfecte teammaat voor Bill
dat zat ik mij ook af te vragenquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat gebruikt zij voor pillen tijdens haar zwangerschap?
Keuringsdienst van waarden wordt herhaald alleen weet ik niet wanneer. Dit trouwens ook op zaterdag.quote:Op maandag 19 december 2005 12:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Nee hè, dat is tijdens Keuringsdienst van Waarden. D'r zijn maar een paar series op tv die ik volg, en dan zijn ze nog eens gelijkertijd ook.
Je kan vanavond mooi gebruiken om de handleiding van de videorecorder door te spitten, zodat je de timer van het ding kan instellen...quote:Op maandag 19 december 2005 21:25 schreef cptmarco het volgende:
en ik ga vast vergeten om morgenavond Buzzcocks op te nemen.....
daarom kick ik vast het topicquote:Op maandag 19 december 2005 21:25 schreef cptmarco het volgende:
en ik ga vast vergeten om morgenavond Buzzcocks op te nemen.....
euh, die tijden die ik gecopy-paste heb is Engelse tijd, dus het begint om 22:40 uur, en dat is na de KvWquote:Op maandag 19 december 2005 12:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Nee hè, dat is tijdens Keuringsdienst van Waarden. D'r zijn maar een paar series op tv die ik volg, en dan zijn ze nog eens gelijkertijd ook.
En dat noemt zich TRV-mod.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:26 schreef Againzender het volgende:
euh, die tijden die ik gecopy-paste heb is Engelse tijd, dus het begint om 22:40 uur, en dat is na de KvW
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |