6 Panelleden en 1 presentator die op een of andere bizarre redenen punten moeten verzamelen.
Doorgaans vind ik dit soort spel-concepten meer dan saai, maar dit programma is gewoon hilarisch
Is de afgelopen jaren eens van presentator veranderd, maar dat is niet ten koste gegaan van de hilariteit, om het zo maar even uit te drukken.
Tevens is Room101 goed te doen, weet niet zeker of dit nog op is. Een persoon wordt geconfronteerd met een aantal dingen die zijn of haar leven symboliseren. De keuze is dan aan die persoon of die zich daarmeee confermeerd of dat het weg kan
Jan Rot als presentator.
Huub van der Lubbe en Eddie Wally als vaste pannelleden.
Moet toch kunnen ?
quote:
Op maandag 17 februari 2003 21:06 schreef 303 het volgende:
Never mind the buzzcocks is ook op de Nederlandse tv te zien, hier heet het Dit was het nieuws. Is volgens mij een exacte copy, vind ze vaak nog sterker dan de BBC variant (maar dat is persoonlijke smaak).
Dat is van ' Have I got news for you'
Er is trouwens ook een enorme stoere sportquiz op de bbc
quote:
Op maandag 17 februari 2003 21:06 schreef Lortnoc het volgende:
Never Mind the Buzzcocks mogen ze nooit vernederlandsen, imo...
Het is gewoon onmogelijk dat een Nederlandse versie ook maar half kwart zo leuk is als de Engelse.
quote:Jaaa geweldig dit soort programma's op de BBC... natuurlijk niet zo leuk als Have I Got News For You, waarschijnlijk ook omdat ik niet zoveel met muziek heb, maar toch heel erg leuk
Op maandag 17 februari 2003 20:58 schreef Rulin het volgende:
Engels programma op de BBC iedere zondagavond omstreeks kwart over 16 Panelleden en 1 presentator die op een of andere bizarre redenen punten moeten verzamelen.
Doorgaans vind ik dit soort spel-concepten meer dan saai, maar dit programma is gewoon hilarischIs de afgelopen jaren eens van presentator veranderd, maar dat is niet ten koste gegaan van de hilariteit, om het zo maar even uit te drukken.
Tevens is Room101 goed te doen, weet niet zeker of dit nog op is. Een persoon wordt geconfronteerd met een aantal dingen die zijn of haar leven symboliseren. De keuze is dan aan die persoon of die zich daarmeee confermeerd of dat het weg kan
quote:
Op maandag 17 februari 2003 21:06 schreef 303 het volgende:
Never mind the buzzcocks is ook op de Nederlandse tv te zien, hier heet het Dit was het nieuws. Is volgens mij een exacte copy, vind ze vaak nog sterker dan de BBC variant (maar dat is persoonlijke smaak).
Klok... klepel...
quote:
Op maandag 17 februari 2003 21:06 schreef Lortnoc het volgende:[..]
(Have I.. vind ik wel leuker, voor die gast met dat langere haar)
De zondagavond uitzending is een herhaling van die van maandag.
Het komt om 22:00 op BBC2, elke maandag, gevolgd door Shootings Stars
(met
Ulrika-ka-ka-ka
) en de Kumars at No. 42. Prachtige televisie, zou in Nederland niet mogelijk zijn.
"What begins with an E and ends with an E and contains only one letter?"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"An envelope" .
de vergelijking tussen shrek en zanger Danny Foster van Hear'Say Unlimited. whahaha
[Dit bericht is gewijzigd door Jolan op 18-02-2003 10:06]
quote:I said I tolerated it...
Op dinsdag 18 februari 2003 10:05 schreef Cynic het volgende:
[afbeelding]Mark Lamarr
quote:geweldig programma
[afbeelding]Mark Lamarr
quote:sjeeeeesusss, wat een lelijke gasten!
[afbeelding]Mark Lamarr
quote:Te laat, Top Pop Yeah! heeft nogal wat onderdelen uit het programma overgenomen.
Op maandag 17 februari 2003 21:09 schreef Jordy-B het volgende:[..]
Never Mind the Buzzcocks mogen ze nooit vernederlandsen, imo...
Het is gewoon onmogelijk dat een Nederlandse versie ook maar half kwart zo leuk is als de Engelse.
"Ovahvooh!!!"
Afgelopen keer toen ze zo'n gozer uit de 60's moesten raden bij wie van de 5; number 5 keek echt heel raar uit z'n ogen. "We do tell people not to smile when they go on but we never tell them they can empty their bag before the show"
quote:Echt een geweldig programma
[afbeelding]Mark Lamarr
Maar het is wel echte Engelse humor dus ik weet niet of ze er ook een Nederlandse variant op moeten maken.....
Mischien gewoon die uitzendingen met ondertiteling op een Nederlandse zender...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |