Ik gok dat het herhalingen zijn... maar beter een herhaling dan niets...quote:Never Mind the Buzzcocks
Host Simon Amstell and regular team captains Bill Bailey and Phill Jupitus are joined by TV presenter Anthea Turner, singer Alesha, Edinburgh comedy festival winner Phill Nichol and Ricky Ross.
quote:
yep, same here. hij deed het best goed, maar Mark hoort er gewoon bij.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:16 schreef Sheepcidus het volgende:
Ja vorige keer was hij ook wel best goed.
Maar mis mark lamarr
je kan hem over 10 minuten in actie zienquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:49 schreef cptmarco het volgende:
ah, is dat nou Simon Amstell....
presentator op Nickelodeon, maar ontslagen omdat 'ie te sarcastisch was.quote:
Zaterdag om 23.30 (22.30 in Engeland)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:54 schreef Nielsch het volgende:
Komt er nog een herhaling van gisteravond?
Nice, vanavond even kijken dus. Thanks!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zaterdag om 23.30 (22.30 in Engeland)
Nouja, dat met die muziekkennis/geschiedenis zie ik nog niet eens zo als een probleem. Kijk maar naar bijvoorbeeld de Popquiz-A-Gogo, prima quiz met Matthijs van Nieuwkerk. Ik ben juist bang dat de humor die NMTB zo leuk maakt niet zal werken hier. Ach ja, ze moeten maar zien. Dit was het nieuws is op zich ook wel redelijk gelukt.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:04 schreef Jordy-B het volgende:
idd...Dat soort dingen zijn doorgaans een slecht plan... En Nederland heeft lang niet zo'n uitgebreide muziekgeschiedenis als bij de Britten...
Maar ze doen maar wat ze niet laten kunnen.
Ik neem aan dat dit niet Will 'The Fresh Prince' Smith is. Al weet je dat natuurlijk nooit. Matt Willis en Vanessa Feltz ken ik ook niet.quote:Comedy pop quiz with host Simon Amstell and regular team captains Bill Bailey and Phill Jupitus. Guests are Matt Willis, Vanessa Feltz, Paul Young and comedian Will Smith.
Rob Stenders lijkt mij ook wel iemand, behoorlijk bijdehand en grote muziekkennis. Alleen op TV vind ik hem nooit zo uit de verf komen.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:51 schreef rubbereend het volgende:
Arie Koomen gaat dus in het panel zitten bij de Nederlandse versie.
Verder lijken me mannen als Sander Lantinga en Gerard Ekdom goede kandidaten
Thomas Acda. Is grappig en weet veel van muziek. Of hij het wil vraag ik me echter af.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:51 schreef rubbereend het volgende:
Arie Koomen gaat dus in het panel zitten bij de Nederlandse versie.
Verder lijken me mannen als Sander Lantinga en Gerard Ekdom goede kandidaten
Arie lijkt mij meer iemand voor de Bill Bailey rolquote:Op donderdag 2 november 2006 22:11 schreef Sheepcidus het volgende:
Wie wordt dan de host in de NL-versie? Arie koomen?
quote:Guests this week include Goodies funny man Bill Oddie, Jason Pebworth from pop band Orson and comedian Stewart Lee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |