Nee, dat zou wat krom zijn. Bovendien, is het een verrassende uitspraak van JD want als er iemand is die zich daar geen fuck van aantrekt is het JD wel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:31 schreef Joepie het volgende:
Ik denk niet dat ie op deze naamgenoot doelde, die heeft hier nou nooit iets geroepen waardoor de echte johan meteen dreigmails krijgt.
daar gingen ze het over hypotheken hebbenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:46 schreef paultjuhhh het volgende:
mwah was best redelijke uitzending als ik het vergelijk met studio voetbal
Volgens mij zitten er op sites van NAC en dergelijke ook een heleboel JD klonen die echt alleen maar onzin uitkramen. Dat mensen het begrip "nickname" niet snappen , achquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog een deel van de herhaling gezien. Bizar dat Johan het waarschijnlijk over de JD of Fok! had.
Dat er mensen zijn die geloven dat dat de one and only is.![]()
Dat is idd erg vervelend. Beginnen ze net aan een interessant stukje discussie na wat introducerende dooddoeners. Komt BB weer met de opmerking, Ja we gaan nu naar de engelse comp. kijken (dat heb ik al 3x gezien, MOTD, NOS, MOTD2) Zegt ze daarbij, ja er is overal gevoetbald. en dan Johan :" Jah vervelend heh?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:12 schreef H.Flick het volgende:
Het ligt ook vooral aan de opzet van het programma en het feit dat het een half uur korter duurt. Zodra een discussie interessant begint te worden kappen ze het af omdat ze nog wat filmpjes moeten laten zien. Zend die samenvattingen gewoon niet uit, iedereen heeft het toch al gezien.
Ook eerst een vraag stellen aan Pierre, vervolgens erop hameren dat dat antwoord zó beknopt moet zijn dat een normaal antwoord niet mogelijk is en dan iedereen het niewus van de dag laten vertellen..quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:07 schreef Schupi het volgende:
Gisteren heeft BB haar dieptepunt hopelijk toch wel bereikt. Een bloemlezing van de hoogtepunten, omdat slecht ook wel weer leuk wordt (je moet VI gewoon met een andere instelling gaan bekijken):
1. BB: je vind dus dat Kuijt door Kalou genaaid wordt. Op de opmerking van Wim Kieft dat Kalou de bal aan Kuijt had moeten geven. Totaal geen gevoel om met het juiste woord of zinnetje de boel samen te vatten
2. Pierre van H over zijn kansen op Oranje: "wat ik moet doen is een goede reeks neerzetten en het het enige dat ik dan kan doen is hopen". BB vervolgt met: Maar heb je nog hoop Pierre? Luisteren Barbara!
3. Hier al aangehaald: Wat zijn jullie hier aan het doen? PvH: Praten Barbara
4. Vraag Barbara: Hoe is de rolverdeling nu tussen....... Ik hoef dit niet verder toe te lichten
5. Vraag Barbara: Pierre, hoe...............? Pierre wil antwoorden, maar wordt door BB afgekapt met: laat maar even Pierre want ik hoor dat we naar de reclame moeten.
Hey! Trek mn integriteit niet in twijfel!quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat er mensen zijn die geloven dat dat de one and only is.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Hey! Trek mn integriteit niet in twijfel!
Ik wachtte al op je reactie. Je kunt jou beter hebben dan de echte JD hoor!quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Hey! Trek mn integriteit niet in twijfel!
Wat een flauw kutprogramma is het geworden zeg. Ik zet er niet eens de TV meer voor aan.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wachtte al op je reactie. Je kunt jou beter hebben dan de echte JD hoor!
In het zappen 2x 2 minuten gekeken. Dit programma is op sterven na dood. Helaas. Vroeger ging je ervoor zitten, of je stelde de video op scherp...quote:
Johan Derksen?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
Als we alles eruit willen gooien wat niets toevoegt, begin dan met...
Stuk beter vind ik 21:30 vind ik zo'n tijd overal tusseninquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:41 schreef Ambrosius het volgende:
Vanaf maandag elke week om 20.30 i.p.v. 21.30.
Een nog slechtere tijd, met ER op Talpa. Ik zie wel of ik de herhaling van VI nog meepak dan. (zal wel niet)quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:41 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi. Kijkt er met ER er tegenover helemaal niemand meer naar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:41 schreef Ambrosius het volgende:
Daar begint het wel steeds meer op te lijkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:54 schreef methodmich het volgende:
Ach ja, ze moeten wat. Het lijkt een doodlopende weg.
Booooooringquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:07 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Maandag is Arie van Eijden te gast.
nou, dan weet ik het welquote:Op zaterdag 5 november 2005 09:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
En tegenover Holland Sport.
Lekker slim van ze
Tsja hoe? ER, Holland Sport, VI beginnen allemaal om half 9quote:
quote:Wel Timmer, niet Van Eijden bij Voetbal Insite
Algemeen directeur Arie van Eijden komt vanavond toch niet op bezoek bij het programma Voetbal Insite op RTL 5. Henk Timmer zal in de plaats van Van Eijden komen. De uitzending begint om 20.30 uur op RTL 5.
Aan het eind van de maand stapt Van Eijden op bij Ajax. Maarten Fontein neemt per 1 december de taken over van Van Eijden.
Iddquote:Op maandag 7 november 2005 17:02 schreef tong80 het volgende:
Jammer had de laffaard wel door de mand willen zien vallen.
Blind durfde nietquote:Op maandag 7 november 2005 20:27 schreef LuukBes het volgende:
Waarom altijd Timmer van AZ. Vorig jaar ook al zo vaak. Kan Landzaat, Mathijsen en van Galen niet eens komen, of boycotten die dit soort programma's. Of Jaliens, neo-international.
Beetje flauw bashen van ze aan tafel, Blind is vandaag onder het mes gegaan en wil waarschijnlijk niet met een stel krukken aan de tafel zitten.quote:Op maandag 7 november 2005 21:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Blind durfde niet
Dit was een nood oplossing.
Zie vi.nlquote:Op maandag 7 november 2005 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF schakel ik net over van Expeditie Robinson naar RTL 5 om VI te kijken zie ik de aftiteling al![]()
Nog wat nieuwtjes van Johan?
VI is nu een uur eerder he.quote:Op maandag 7 november 2005 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF schakel ik net over van Expeditie Robinson naar RTL 5 om VI te kijken zie ik de aftiteling al![]()
Nog wat nieuwtjes van Johan?
Zo, die zijn gekelderd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:41 schreef golfer het volgende:
Kijkcijfers:
Maandag 31-10: 413.000
Maandag 7-11: 391.000
Hans is er weer! wordt weer smullenquote:De eerstvolgende uitzending is maandag 14 november. Willem van Hanegem en Hans Kraay Jr. zijn dan te gast in de studio.
Begon die net al mee iddquote:Op maandag 14 november 2005 18:51 schreef MaxPower het volgende:Hans Kraaij
![]()
Die mag zijn gelijk over Huntelaar even gaan halen denk ik
Ajax en AZ in de strijd om Huntelaar, en dat er een grote kans is dat Huntelaar voor AZ kiest.quote:Op maandag 14 november 2005 20:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat was het nieuws van die zeiksnor?
En Tiendalli naar Feyenoord.quote:Op maandag 14 november 2005 20:56 schreef ivo21 het volgende:
[..]
Ajax en AZ in de strijd om Huntelaar, en dat er een grote kans is dat Huntelaar voor AZ kiest.
Als Huntelaar dat dat zou, dan zou Ajax Kluivert halen, waarmee al contact is geweest.
Kluivert naar Ajax, als ze Huntelaar niet krijgen.quote:Op maandag 14 november 2005 20:58 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de erstre tien minuten vergeten op te nemen wat heb ik gemist ?
Discussie over Vlaar of die wel of niet opgesteld had moeten worden en waarschijnlijk het nieuws van derksenquote:Op maandag 14 november 2005 20:58 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de erstre tien minuten vergeten op te nemen wat heb ik gemist ?
M'n favoriet terug. Niet kwa mewns maar wel als spelerquote:Op maandag 14 november 2005 21:00 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kluivert naar Ajax, als ze Huntelaar niet krijgen.
Die bevestigd het verhaal dus gewoonquote:Op maandag 14 november 2005 21:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Let maar eens op wat Foppe hierop zegt.
Marco heeft 't dus verzonnen.quote:Op maandag 14 november 2005 21:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Die bevestigd het verhaal dus gewoon![]()
Dus jij kan je niet inleven in de situatie dat je een hele kwalificatiereeks niet hebt gespeeld, je nu ineens iemands vaste plekke in zal nemen in die ene wedstrijd waar alles op het spel staat? Dat Maduro niet de vlotste babbelaar is oke, maar z'n verhaal was gewoon helder.quote:Op maandag 14 november 2005 21:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Maduro is -op zich- beschikbaar, hij wil -op zich- spelen.
Daar kan ik me best wat bij voorstellen eigenlijk, dat het verkeerd over is gekomen en Van Basten er een mooi verhaaltje van heeft gemaakt.quote:Op maandag 14 november 2005 21:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Marco heeft 't dus verzonnen.![]()
Wat verzonnen?quote:Op maandag 14 november 2005 21:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Marco heeft 't dus verzonnen.![]()
Maduro heeft wat ie net zei volgens mij al geroepen in een interview pas geleden, maar van Basten zal ook wel aan de training gezien hebben dat het niet helemaal lekker loopt met Maduro en dat gemeld hebben aan Foppe.quote:Op maandag 14 november 2005 21:26 schreef twi het volgende:
[..]
Daar kan ik me best wat bij voorstellen eigenlijk, dat het verkeerd over is gekomen en Van Basten er een mooi verhaaltje van heeft gemaakt.
Ach man ik kots op dat sterren-gedrag van die stinkende brugklassers. Hoe kun je dat in godsnaam gaan lopen verdedigen?quote:Op maandag 14 november 2005 21:25 schreef twi het volgende:
[..]
Dus jij kan je niet inleven in de situatie dat je een hele kwalificatiereeks niet hebt gespeeld, je nu ineens iemands vaste plekke in zal nemen in die ene wedstrijd waar alles op het spel staat? Dat Maduro niet de vlotste babbelaar is oke, maar z'n verhaal was gewoon helder.
Hij heeft dus niet bedanktquote:Op maandag 14 november 2005 21:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ach man ik kots op dat sterren-gedrag van die stinkende brugklassers. Hoe kun je dat in godsnaam gaan lopen verdedigen?
Een beetje bedanken voor een interland, met je 20 jaar, zonder baardgroei en de eierschalen nog op je achterhoofd. Is die gozer z'n verstand kwijt ofzo?
Schande!![]()
Van Basten heeft helemaal niks te maken met hoe Maduro zich voelt. Wanneer Foppe dat wil weten moet 'ie dat maar gewoon aan Hedwiges zelf vragen. Al dat gelul van Foppe over wat Maduro al dan niet zou voelen en of 'ie in een dipje zou zitten, bah. Dat bespreek je lekker in de catacomben maar daar hou je je snavel tegenover de pers over dicht. En dat voer je al zeker niet aan als smoes omdat je slecht bent ingelicht.quote:Op maandag 14 november 2005 21:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Maduro heeft wat ie net zei volgens mij al geroepen in een interview pas geleden, maar van Basten zal ook wel aan de training gezien hebben dat het niet helemaal lekker loopt met Maduro en dat gemeld hebben aan Foppe.
Absoluut nooit een excuus! En laat de speler dan zelf beslissen!quote:Op maandag 14 november 2005 21:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Maduro heeft wat ie net zei volgens mij al geroepen in een interview pas geleden, maar van Basten zal ook wel aan de training gezien hebben dat het niet helemaal lekker loopt met Maduro en dat gemeld hebben aan Foppe.
Het is dat ze rood haar heeftquote:Op maandag 14 november 2005 21:29 schreef Johan-Derksen het volgende:
"Hij valt op, in opvallende zin"
Wat een citaat, BB
Ik word al kotsmisselijk van 'r zonder 'r Ajax contacten...quote:Op maandag 14 november 2005 21:29 schreef H.Flick het volgende:
Ik word kotsmisselijk van BB met d'r ajax contacten.
Ja, dat ook... maar dat ajaxgezeik maakt het voor mij nog erger.quote:Op maandag 14 november 2005 21:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ik word al kotsmisselijk van 'r zonder 'r Ajax contacten...
Min- of meer wel. Met hulp van Marco. Die -op zich-'s zeiden mij wel genoeg.quote:
Ze verzint het gewoon omdat ze Huntelaar zo graag bij ajax wil zien...quote:Op maandag 14 november 2005 21:30 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het is dat ze rood haar heeft
Van wie zou ze dat SMSje hebben gehad trouwens?
Fritsquote:Op maandag 14 november 2005 21:30 schreef DeTolk het volgende:
Van wie zou ze dat SMSje hebben gehad trouwens?
Lijkt me erg slim om eens een cursus begrijpend lezen en luisteren te volgen. Tot die tijd mag je hier je gebruikelijke onzin blijven verkondigen maar blijft het verstandiger om er niet op in te gaanquote:Op maandag 14 november 2005 21:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Min- of meer wel. Met hulp van Marco. Die -op zich-'s zeiden mij wel genoeg.
"Dus je wilt gewoon spelen voor Jong Oranje?"
"Op zich wel."
![]()
Wees niet getreurd! Jullie hebben je historie nog!quote:Op maandag 14 november 2005 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Lijkt me erg slim om eens een cursus begrijpend lezen en luisteren te volgen. Tot die tijd mag je hier je gebruikelijke onzin blijven verkondigen maar blijft het verstandiger om er niet op in te gaan
Johan Cruijf werkte ook zo, en het is volgens mij meer een advies van Marco geweest en dat is opgevolgd door Foppe.quote:Op maandag 14 november 2005 21:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Absoluut nooit een excuus! En laat de speler dan zelf beslissen!
Die hebben jullie niet, inderdaadquote:Op maandag 14 november 2005 21:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wees niet getreurd! Jullie hebben je historie nog!
Hier moet ik twi toch gelijk geven. Maduro wil wel voor Jong Oranje spelen, maar aangezien de wedstrijd woensdag al gespeeld wordt zal dat niet gaan, vandaar de 'op zich's'.quote:Op maandag 14 november 2005 21:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wees niet getreurd! Jullie hebben je historie nog!
Zjakkie van Gelder?quote:Op maandag 14 november 2005 21:41 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Hier moet ik twi toch gelijk geven. Maduro wil wel voor Jong Oranje spelen, maar aangezien de wedstrijd woensdag al gespeeld wordt zal dat niet gaan, vandaar de 'op zich's'.
En nee, ik kom niet uit Amsterdam en ben ook verre van Ajax supporter
Die was erg grappig jaquote:Op maandag 14 november 2005 21:15 schreef DeTolk het volgende:
Kraay: Beckham heeft maar 3 dingen, een mooie kop, een lelijk wijf en een goede vrije trap
Derksen: Ik heb maar 2 dingen
volgens mij heeft alleen Cafe de sport het erover gehad, altans studio sport heb ik niet gehoord.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:05 schreef rubbereend het volgende:dat ze met Maduro bellen, de rest kakeld het nieuws van Café de Sport maar na
Gelukkig weet jij meteen hoe het zit door wat tv programma's te kijken. Is dat misverstand ook weer opgelost.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:21 schreef LuukBes het volgende:
Sjongejonge, het is toch glashelder dat ie niet wou. Van Basten heeft gesproken met alle gegadigden gevoerd en daar met Foppe over gesproken. Maar omdat heel NL kotst ervan, en dit eigenlijk helemaal niet zo gelekt had mogen worden, en hij niet gedacht had dat dat zo in het nieuws zou komen, probeert die Maduro nu iets recht te breien. Zo doorzichtig, en achteraf gelul. Alleen is de reden dus zogenaamd niet motivatie maar niet lekker in zijn vel zitten.
En dat gelul van hem dat ie geen plek wil afpakken can anderen zijjn domme smoesjes. Als de Haan je erbij wil hebben dan is dat omdat ie denkt dat ie beter is dan een ander op die plek. Het is niet aan Hedwiges om op de stoel van de BC te gaan zitten. Graag of niet heeft Foppe gedacht.
nou inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:22 schreef du_ke het volgende:
Leuke uitzending inderdaad en die Maduro moet niet nog arroganter worden.
Talpa was zelfs bij Maduro thuis, hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:05 schreef rubbereend het volgende:dat ze met Maduro bellen, de rest kakeld het nieuws van Café de Sport maar na
Johan zei redelijk sarcastisch: "ik weet niet wat jij allemaal hoort van Ajax Barbara.. "quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:12 schreef djstoffel het volgende:
Regelmatig wordt ze hierop aangevallen............ gisteravond ook weer. weet niet precies meer hoe het ging. Weet iemand dat nog?
ja jaohan was best grappig deze keerquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:23 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
Johan zei redelijk sarcastisch: "ik weet niet wat jij allemaal hoort van Ajax Barbara.. "
sowieso, als Johan haar bij haar naam noemt is het altijd om haar (licht) belachelijk te maken
dat doe t ze wel vakerquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Die toevoeging van Babs aan het eind over haar sms'je was ook totaal overbodig, maakte ze zichzelf belachelijk mee.
Ja, heb me prima vermaakt deze uitzending, maar dat valt en staat bij de gasten en het humeur van Derksen, van Hanegem vind ik weinig toevoegen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:56 schreef getikte_rik het volgende:
[..]
dat doe t ze wel vaker. Al kwam ze deze uitzending wat los, was best lachen idd deze uitzending
Idd, zoals het AD die dus weer is volkomen mis zatquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:05 schreef rubbereend het volgende:dat ze met Maduro bellen, de rest kakeld het nieuws van Café de Sport maar na
sommige mensen wel...quote:Op woensdag 16 november 2005 14:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je werkt kun je niet reageren he.
Nee, maar meer dan normaal vond ik. Johan deed echtquote:Op woensdag 16 november 2005 03:22 schreef rubbereend het volgende:
Dat viel je gisteren voor het eerst pas op?
Hij zal wel de journalistenvan de dagbladen bedoelen die op persconferenties komen van Van Basten en geen kritische vragen durven te stellen...quote:Op woensdag 16 november 2005 13:07 schreef zjroentje het volgende:
Derksen maakt zichzelf ook compleet belachelijk met zijn gezever dat hij het onbegijpelijk vind dat de media alleen maar hosanna kraait over Van Basten, terwijl hijzelf hoofdredacteur is van het grootste voetbalblad van Nederland.
En ook altijd weer dat aanhalen van Denneboom ...
quote:Op maandag 21 november 2005 15:27 schreef Krattenkoning het volgende:
Vanavond met Joris Mathijsenen Wim Kieft
![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 21:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ach man ik kots op dat sterren-gedrag van die stinkende brugklassers. Hoe kun je dat in godsnaam gaan lopen verdedigen?
Een beetje bedanken voor een interland, met je 20 jaar, zonder baardgroei en de eierschalen nog op je achterhoofd. Is die gozer z'n verstand kwijt ofzo?
Schande!![]()
ongelooflijkquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:22 schreef du_ke het volgende:
Leuke uitzending inderdaad en die Maduro moet niet nog arroganter worden.
Als ze weer over Huntelaar en Ajax begint gaat mijn TV uit.quote:Op maandag 21 november 2005 20:34 schreef komrad het volgende:
eens zien wat barbara vandaag weer gaat verpesten
G.I. Janequote:Op maandag 21 november 2005 20:38 schreef DrDentz het volgende:
vet camouflagepak heeft die barbara
Hahahahahahahahahaquote:
waar is die 1 voorwaardelijk voor ??quote:Op maandag 21 november 2005 20:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
100 wedstrijden schorsing waarvan 1 voorwaardelijk
Nou mensen ?quote:Op maandag 21 november 2005 21:34 schreef Suijk het volgende:
Is het aan te raden de herhaling te bekijken?
Ik denk nog steeds dat ze een vibrator in d'r heeft zitten, ze is zo onrustigquote:Op maandag 21 november 2005 22:20 schreef OnlineGokker het volgende:
Ze versprak zich vandaag wel erg vaak in ieder geval
quote:Op maandag 21 november 2005 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe laat komt de herhaling?
Ook al, dan zien ze bij AZ Ajax toch als een stap hogerop.quote:Op maandag 21 november 2005 21:06 schreef Nashje het volgende:
Mathijsen solliciteert naar Ajax.
ok, duidelijk!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:43 schreef Ambrosius het volgende:
Niet zo'n boeiende uitzending vind ik.
De standaard reactie van BB na een verhaal van iemand "ok, duidelijk", begint me een beetje de keel uit te hangen.
daar snap ik nou niets vanquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:43 schreef Ambrosius het volgende:
Niet zo'n boeiende uitzending vind ik.
De standaard reactie van BB na een verhaal van iemand "ok, duidelijk", begint me een beetje de keel uit te hangen.
Van reserve aanvoerder kan je niet spreken. Van der Sar had eerst de band tegen Italie, hij gaf hem vervolgens aan Cocu. En Cocu gaf hem vervolgens aan Joris. Het was logischer dat Kuijt hem kreeg maar ik denk dat dat te ver lopen was voor Phillip. Het was leuk voor Joris om dan nog even negen minuten de band te mogen dragen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:19 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Het enige wat ik dacht na deze uitzending was;
Is dit in Godsnaam onze (reserve)aanvoerder van Oranje? Deze melkmuil?
ben ik t niet mee eensquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
k vond de uitzending ook niet zo boeiend, wel vind ik dat Babs het voor haar doen toch steeds beter doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |