volgens mij heeft alleen Cafe de sport het erover gehad, altans studio sport heb ik niet gehoord.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:05 schreef rubbereend het volgende:dat ze met Maduro bellen, de rest kakeld het nieuws van Café de Sport maar na
Gelukkig weet jij meteen hoe het zit door wat tv programma's te kijken. Is dat misverstand ook weer opgelost.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:21 schreef LuukBes het volgende:
Sjongejonge, het is toch glashelder dat ie niet wou. Van Basten heeft gesproken met alle gegadigden gevoerd en daar met Foppe over gesproken. Maar omdat heel NL kotst ervan, en dit eigenlijk helemaal niet zo gelekt had mogen worden, en hij niet gedacht had dat dat zo in het nieuws zou komen, probeert die Maduro nu iets recht te breien. Zo doorzichtig, en achteraf gelul. Alleen is de reden dus zogenaamd niet motivatie maar niet lekker in zijn vel zitten.
En dat gelul van hem dat ie geen plek wil afpakken can anderen zijjn domme smoesjes. Als de Haan je erbij wil hebben dan is dat omdat ie denkt dat ie beter is dan een ander op die plek. Het is niet aan Hedwiges om op de stoel van de BC te gaan zitten. Graag of niet heeft Foppe gedacht.
nou inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:22 schreef du_ke het volgende:
Leuke uitzending inderdaad en die Maduro moet niet nog arroganter worden.
Talpa was zelfs bij Maduro thuis, hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:05 schreef rubbereend het volgende:dat ze met Maduro bellen, de rest kakeld het nieuws van Café de Sport maar na
Johan zei redelijk sarcastisch: "ik weet niet wat jij allemaal hoort van Ajax Barbara.. "quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:12 schreef djstoffel het volgende:
Regelmatig wordt ze hierop aangevallen............ gisteravond ook weer. weet niet precies meer hoe het ging. Weet iemand dat nog?
ja jaohan was best grappig deze keerquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:23 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
Johan zei redelijk sarcastisch: "ik weet niet wat jij allemaal hoort van Ajax Barbara.. "
sowieso, als Johan haar bij haar naam noemt is het altijd om haar (licht) belachelijk te maken
dat doe t ze wel vakerquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Die toevoeging van Babs aan het eind over haar sms'je was ook totaal overbodig, maakte ze zichzelf belachelijk mee.
Ja, heb me prima vermaakt deze uitzending, maar dat valt en staat bij de gasten en het humeur van Derksen, van Hanegem vind ik weinig toevoegen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:56 schreef getikte_rik het volgende:
[..]
dat doe t ze wel vaker. Al kwam ze deze uitzending wat los, was best lachen idd deze uitzending
Idd, zoals het AD die dus weer is volkomen mis zatquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:05 schreef rubbereend het volgende:dat ze met Maduro bellen, de rest kakeld het nieuws van Café de Sport maar na
sommige mensen wel...quote:Op woensdag 16 november 2005 14:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je werkt kun je niet reageren he.
Nee, maar meer dan normaal vond ik. Johan deed echtquote:Op woensdag 16 november 2005 03:22 schreef rubbereend het volgende:
Dat viel je gisteren voor het eerst pas op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |