Nee, dat zou wat krom zijn. Bovendien, is het een verrassende uitspraak van JD want als er iemand is die zich daar geen fuck van aantrekt is het JD wel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:31 schreef Joepie het volgende:
Ik denk niet dat ie op deze naamgenoot doelde, die heeft hier nou nooit iets geroepen waardoor de echte johan meteen dreigmails krijgt.

daar gingen ze het over hypotheken hebbenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:46 schreef paultjuhhh het volgende:
mwah was best redelijke uitzending als ik het vergelijk met studio voetbal

Volgens mij zitten er op sites van NAC en dergelijke ook een heleboel JD klonen die echt alleen maar onzin uitkramen. Dat mensen het begrip "nickname" niet snappen , achquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog een deel van de herhaling gezien. Bizar dat Johan het waarschijnlijk over de JD of Fok! had.
Dat er mensen zijn die geloven dat dat de one and only is.![]()

Dat is idd erg vervelend. Beginnen ze net aan een interessant stukje discussie na wat introducerende dooddoeners. Komt BB weer met de opmerking, Ja we gaan nu naar de engelse comp. kijken (dat heb ik al 3x gezien, MOTD, NOS, MOTD2) Zegt ze daarbij, ja er is overal gevoetbald. en dan Johan :" Jah vervelend heh?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:12 schreef H.Flick het volgende:
Het ligt ook vooral aan de opzet van het programma en het feit dat het een half uur korter duurt. Zodra een discussie interessant begint te worden kappen ze het af omdat ze nog wat filmpjes moeten laten zien. Zend die samenvattingen gewoon niet uit, iedereen heeft het toch al gezien.

Ook eerst een vraag stellen aan Pierre, vervolgens erop hameren dat dat antwoord zķ beknopt moet zijn dat een normaal antwoord niet mogelijk is en dan iedereen het niewus van de dag laten vertellen..quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:07 schreef Schupi het volgende:
Gisteren heeft BB haar dieptepunt hopelijk toch wel bereikt. Een bloemlezing van de hoogtepunten, omdat slecht ook wel weer leuk wordt (je moet VI gewoon met een andere instelling gaan bekijken):
1. BB: je vind dus dat Kuijt door Kalou genaaid wordt. Op de opmerking van Wim Kieft dat Kalou de bal aan Kuijt had moeten geven. Totaal geen gevoel om met het juiste woord of zinnetje de boel samen te vatten
2. Pierre van H over zijn kansen op Oranje: "wat ik moet doen is een goede reeks neerzetten en het het enige dat ik dan kan doen is hopen". BB vervolgt met: Maar heb je nog hoop Pierre? Luisteren Barbara!
3. Hier al aangehaald: Wat zijn jullie hier aan het doen? PvH: Praten Barbara
4. Vraag Barbara: Hoe is de rolverdeling nu tussen....... Ik hoef dit niet verder toe te lichten
5. Vraag Barbara: Pierre, hoe...............? Pierre wil antwoorden, maar wordt door BB afgekapt met: laat maar even Pierre want ik hoor dat we naar de reclame moeten.

Hey! Trek mn integriteit niet in twijfel!quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat er mensen zijn die geloven dat dat de one and only is.![]()

quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Hey! Trek mn integriteit niet in twijfel!

Ik wachtte al op je reactie. Je kunt jou beter hebben dan de echte JD hoor!quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Hey! Trek mn integriteit niet in twijfel!

Wat een flauw kutprogramma is het geworden zeg. Ik zet er niet eens de TV meer voor aan.quote:

quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wachtte al op je reactie. Je kunt jou beter hebben dan de echte JD hoor!

In het zappen 2x 2 minuten gekeken. Dit programma is op sterven na dood. Helaas. Vroeger ging je ervoor zitten, of je stelde de video op scherp...quote:

Johan Derksen?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
Als we alles eruit willen gooien wat niets toevoegt, begin dan met...

Stuk beter vind ik 21:30 vind ik zo'n tijd overal tusseninquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:41 schreef Ambrosius het volgende:
Vanaf maandag elke week om 20.30 i.p.v. 21.30.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |