Een nog slechtere tijd, met ER op Talpa. Ik zie wel of ik de herhaling van VI nog meepak dan. (zal wel niet)quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:41 schreef Ambrosius het volgende:
Vanaf maandag elke week om 20.30 i.p.v. 21.30.

Mooi. Kijkt er met ER er tegenover helemaal niemand meer naar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:41 schreef Ambrosius het volgende:
Vanaf maandag elke week om 20.30 i.p.v. 21.30.

Daar begint het wel steeds meer op te lijkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:54 schreef methodmich het volgende:
Ach ja, ze moeten wat. Het lijkt een doodlopende weg.

Booooooringquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:07 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Maandag is Arie van Eijden te gast.

nou, dan weet ik het welquote:Op zaterdag 5 november 2005 09:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
En tegenover Holland Sport.
Lekker slim van ze

Tsja hoe? ER, Holland Sport, VI beginnen allemaal om half 9quote:

quote:Wel Timmer, niet Van Eijden bij Voetbal Insite
Algemeen directeur Arie van Eijden komt vanavond toch niet op bezoek bij het programma Voetbal Insite op RTL 5. Henk Timmer zal in de plaats van Van Eijden komen. De uitzending begint om 20.30 uur op RTL 5.
Aan het eind van de maand stapt Van Eijden op bij Ajax. Maarten Fontein neemt per 1 december de taken over van Van Eijden.

Iddquote:Op maandag 7 november 2005 17:02 schreef tong80 het volgende:
Jammer had de laffaard wel door de mand willen zien vallen.

Blind durfde nietquote:Op maandag 7 november 2005 20:27 schreef LuukBes het volgende:
Waarom altijd Timmer van AZ. Vorig jaar ook al zo vaak. Kan Landzaat, Mathijsen en van Galen niet eens komen, of boycotten die dit soort programma's. Of Jaliens, neo-international.

Beetje flauw bashen van ze aan tafel, Blind is vandaag onder het mes gegaan en wil waarschijnlijk niet met een stel krukken aan de tafel zitten.quote:Op maandag 7 november 2005 21:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Blind durfde niet
Dit was een nood oplossing.

Zie vi.nlquote:Op maandag 7 november 2005 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF schakel ik net over van Expeditie Robinson naar RTL 5 om VI te kijken zie ik de aftiteling al![]()
Nog wat nieuwtjes van Johan?

VI is nu een uur eerder he.quote:Op maandag 7 november 2005 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF schakel ik net over van Expeditie Robinson naar RTL 5 om VI te kijken zie ik de aftiteling al![]()
Nog wat nieuwtjes van Johan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |