Zo, die zijn gekelderd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:41 schreef golfer het volgende:
Kijkcijfers:
Maandag 31-10: 413.000
Maandag 7-11: 391.000

Hans is er weer! wordt weer smullenquote:De eerstvolgende uitzending is maandag 14 november. Willem van Hanegem en Hans Kraay Jr. zijn dan te gast in de studio.

Begon die net al mee iddquote:Op maandag 14 november 2005 18:51 schreef MaxPower het volgende:Hans Kraaij
![]()
Die mag zijn gelijk over Huntelaar even gaan halen denk ik

Ajax en AZ in de strijd om Huntelaar, en dat er een grote kans is dat Huntelaar voor AZ kiest.quote:Op maandag 14 november 2005 20:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat was het nieuws van die zeiksnor?

En Tiendalli naar Feyenoord.quote:Op maandag 14 november 2005 20:56 schreef ivo21 het volgende:
[..]
Ajax en AZ in de strijd om Huntelaar, en dat er een grote kans is dat Huntelaar voor AZ kiest.
Als Huntelaar dat dat zou, dan zou Ajax Kluivert halen, waarmee al contact is geweest.

Kluivert naar Ajax, als ze Huntelaar niet krijgen.quote:Op maandag 14 november 2005 20:58 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de erstre tien minuten vergeten op te nemen wat heb ik gemist ?

Discussie over Vlaar of die wel of niet opgesteld had moeten worden en waarschijnlijk het nieuws van derksenquote:Op maandag 14 november 2005 20:58 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de erstre tien minuten vergeten op te nemen wat heb ik gemist ?

M'n favoriet terug. Niet kwa mewns maar wel als spelerquote:Op maandag 14 november 2005 21:00 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kluivert naar Ajax, als ze Huntelaar niet krijgen.

Die bevestigd het verhaal dus gewoonquote:Op maandag 14 november 2005 21:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Let maar eens op wat Foppe hierop zegt.

Marco heeft 't dus verzonnen.quote:Op maandag 14 november 2005 21:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Die bevestigd het verhaal dus gewoon![]()

Dus jij kan je niet inleven in de situatie dat je een hele kwalificatiereeks niet hebt gespeeld, je nu ineens iemands vaste plekke in zal nemen in die ene wedstrijd waar alles op het spel staat? Dat Maduro niet de vlotste babbelaar is oke, maar z'n verhaal was gewoon helder.quote:Op maandag 14 november 2005 21:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Maduro is -op zich- beschikbaar, hij wil -op zich- spelen.

Daar kan ik me best wat bij voorstellen eigenlijk, dat het verkeerd over is gekomen en Van Basten er een mooi verhaaltje van heeft gemaakt.quote:Op maandag 14 november 2005 21:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Marco heeft 't dus verzonnen.![]()

Wat verzonnen?quote:Op maandag 14 november 2005 21:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Marco heeft 't dus verzonnen.![]()

Maduro heeft wat ie net zei volgens mij al geroepen in een interview pas geleden, maar van Basten zal ook wel aan de training gezien hebben dat het niet helemaal lekker loopt met Maduro en dat gemeld hebben aan Foppe.quote:Op maandag 14 november 2005 21:26 schreef twi het volgende:
[..]
Daar kan ik me best wat bij voorstellen eigenlijk, dat het verkeerd over is gekomen en Van Basten er een mooi verhaaltje van heeft gemaakt.

Ach man ik kots op dat sterren-gedrag van die stinkende brugklassers. Hoe kun je dat in godsnaam gaan lopen verdedigen?quote:Op maandag 14 november 2005 21:25 schreef twi het volgende:
[..]
Dus jij kan je niet inleven in de situatie dat je een hele kwalificatiereeks niet hebt gespeeld, je nu ineens iemands vaste plekke in zal nemen in die ene wedstrijd waar alles op het spel staat? Dat Maduro niet de vlotste babbelaar is oke, maar z'n verhaal was gewoon helder.

Hij heeft dus niet bedanktquote:Op maandag 14 november 2005 21:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ach man ik kots op dat sterren-gedrag van die stinkende brugklassers. Hoe kun je dat in godsnaam gaan lopen verdedigen?
Een beetje bedanken voor een interland, met je 20 jaar, zonder baardgroei en de eierschalen nog op je achterhoofd. Is die gozer z'n verstand kwijt ofzo?
Schande!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |