Nou mensen ?quote:Op maandag 21 november 2005 21:34 schreef Suijk het volgende:
Is het aan te raden de herhaling te bekijken?

Ik denk nog steeds dat ze een vibrator in d'r heeft zitten, ze is zo onrustigquote:Op maandag 21 november 2005 22:20 schreef OnlineGokker het volgende:
Ze versprak zich vandaag wel erg vaak in ieder geval

quote:Op maandag 21 november 2005 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe laat komt de herhaling?

Ook al, dan zien ze bij AZ Ajax toch als een stap hogerop.quote:Op maandag 21 november 2005 21:06 schreef Nashje het volgende:
Mathijsen solliciteert naar Ajax.

ok, duidelijk!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:43 schreef Ambrosius het volgende:
Niet zo'n boeiende uitzending vind ik.
De standaard reactie van BB na een verhaal van iemand "ok, duidelijk", begint me een beetje de keel uit te hangen.

daar snap ik nou niets vanquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:43 schreef Ambrosius het volgende:
Niet zo'n boeiende uitzending vind ik.
De standaard reactie van BB na een verhaal van iemand "ok, duidelijk", begint me een beetje de keel uit te hangen.

Van reserve aanvoerder kan je niet spreken. Van der Sar had eerst de band tegen Italie, hij gaf hem vervolgens aan Cocu. En Cocu gaf hem vervolgens aan Joris. Het was logischer dat Kuijt hem kreeg maar ik denk dat dat te ver lopen was voor Phillip. Het was leuk voor Joris om dan nog even negen minuten de band te mogen dragen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:19 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Het enige wat ik dacht na deze uitzending was;
Is dit in Godsnaam onze (reserve)aanvoerder van Oranje? Deze melkmuil?

ben ik t niet mee eensquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
k vond de uitzending ook niet zo boeiend, wel vind ik dat Babs het voor haar doen toch steeds beter doet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |