En weer geradicaliseerd?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik ben vrijgelaten.
Grappig dat ze na 11 september eindelijk het nut van inlichtingendiensten in zag. Terwijl juist bij 11 september de inlichtingendiensten falikant faaldenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:53 schreef MrX1982 het volgende:
Het afschaffen van inlichtingendiensten
Die vrouw heeft een nieuw dieptepunt bereikt. Na 11 september zag ze toch wel het nut van inlichtingendiensten of nog steeds niet?
http://www.refdag.nl/arti(...)militair+budget.htmlquote:Pakistan peinst niet over kleiner militair budget
ISLAMABAD (ANP/DPA) – Pakistan weigert zijn gigantisch militair budget te verkleinen, ondanks de enorme nood onder de Pakistaanse bevolking na de aardbeving van begin oktober. Uitgaven voor de strijdkrachten en hulp voor de slachtoffers van de aardbeving zijn twee verschillende aangelegenheden, benadrukte president Musharraf maandag.
Nog in juni verhoogde de atoommacht Pakistan zijn budget voor militaire doeleinden van 3,62 naar 3,74 miljard dollar.
"...de radicale, of zoals Ayaan zegt zuivere, Islam..."quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:17 schreef zakjapannertje het volgende:
Van Aartsen in 1 nacht van zuiver naar radicaal?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:09 schreef Monidique het volgende:
Dat was leuk, dat 'Rome'.
de ayatollahs zitten tegenwoordig dus bij de VVDquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
"...de radicale, of zoals Ayaan zegt zuivere, Islam..."
Dan heb ik het niet voor niets gemeld.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:27 schreef Monidique het volgende:
Erg goed dat je het meldde!
Zeker niet. Ik ben trouwens nog steeds verontwaardigd over het optreden van Hirsi Ali gister bij buitenhof. Het irriteert me als mensen gewoon blijven stilstaan in dat stigma dat ze zelf in leven houden en waar zij het liefst deel van uitmaken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:23 schreef RichardQuest het volgende:
Van Aarsten is niet bepaald een frisse jongen.
Welease Wudolf !quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:35 schreef Tafkahs het volgende:
Wome is youw fwiend..
Maar van Baalen is ook best wel een heel eng mannetje he...quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:12 schreef Monidique het volgende:
Als het aan Van Aartsen ligt, mag je straks niet meer zeggen dat '11 September' maar eens herhaald moet worden. Wat wel grappig is, aangezien zijn partijgenoot Van Baalen vandaag nog opperde dat militaire actie, een eufemisme voor staatsterreur, tegen Iran mogelijk moet zijn.
Op welke zender zit Babylon 5.?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:42 schreef Monidique het volgende:
Zal ik Colonization blijven spelen, of toch maar Babylon 5 gaan kijken?
Wodewick,.. he's a wobbewquote:
Het staat op mijn PC.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Op welke zender zit Babylon 5.?
Ik denk dat die zender niet op mijn kabel zit..
op het kruis:quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:46 schreef MrX1982 het volgende:
The Life of Brian blijft een klassieker
Always look on the bright side of lifequote:Op maandag 31 oktober 2005 23:48 schreef Tafkahs het volgende:
op het kruis:
I'm Jesus and so is my wife.. just kidding
quote:B : Who cured you?
EL : Jesus did. I was hopping along, when suddenly he comes and cures me. One minute I'm a leper with a trade, next moment me livelihood's gone. Not so much as a by your leave. Look. I'm not saying that being a leper was a bowl of cherries. But it was a living. I mean, you try waving muscular suntanned limbs in people's faces demanding compassion. It's a bloody disaster.
M : You could go and get yourself a decent job, couldn't you?
EL : Look, sir, my family has been in begging six generations. I'm not about to become a goat-herd, just because some long-haired conjuror starts mucking about.
Is dat weer zo'n assembly stunt? Die had je vroeger veel van de future crew enzo.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:47 schreef Drugshond het volgende:
Over een leuk stukje software programma gesproken.
Een compleet spel, wat slechts 95 kb groot is.
Razend knap gemaakt.....
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik ben vrijgelaten.
Yup,quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:52 schreef Tafkahs het volgende:
Is dat weer zo'n assembly stunt? Die had je vroeger veel van de future crew enzo.
Nice, ik vreesde al dat dat in 1994 opgehouden was ofzo. De kick was toen om demo's van 100k te maken in assemblytaal. Dat kun je je nu gewoon niet meer voorstellen, zo hardcore als dat coderen is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |