Met een HBO abonnement in de VS natuurlijkquote:
Je bedoelt waarschijnlijk aflevering 3.quote:Op maandag 19 september 2005 12:19 schreef Blazkowich het volgende:
Aan het eind van serie 3 vlucht Pompeis uit Rome.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Topserie!
Precies, het lag op puntje van mijn tongquote:Op maandag 19 september 2005 12:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Met een HBO abonnement in de VS natuurlijk.
Ik vind het op het internet, de bekende manieren....quote:Op maandag 19 september 2005 12:35 schreef londonertje het volgende:
waar heb jij dit gevonden ziet er namelijk wel goed uit en ik heb er hier nog niets van gehoord in de UK en't schijnt dat alle acteurs Engels zijn....
Niet op BBC3, niet op BBC3, niet op BBC...quote:Op maandag 19 september 2005 13:48 schreef Blazkowich het volgende:
Het is een co-productie van HBO en de BBC, ik geloof dat het over een paar maanden uitgezonden gaat worden door de BBC.
quote:The first series of 12 episodes is planned to be broadcast on BBC TWO in the UK and on HBO in 2005.
http://www.bbc.co.uk/pres(...)7/bbc_hbo_rome.shtml
Die is vast nog wel ergens te vindenquote:Op maandag 19 september 2005 20:35 schreef popolon het volgende:
Wordt in HD uitgezonden, erg fijn.
Goede serie, heb deel 1 wel gemist.
quote:Op maandag 19 september 2005 19:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit klinkt wel erg goed. HBO
Binnenkort maar eens checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
Aflevering 'Stealing from Saturn?'quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:45 schreef Blazkowich het volgende:
Iemand anders aflevering 4 al gezien? Hij is goed he![]()
Ja die bedoel ik.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Aflevering 'Stealing from Saturn?'
Die komt vanavond.
Naja, HBO is er niet echt blij mee en probeert fakes op het web te zetten zodat mensen troep downloaden.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:36 schreef the_jasper het volgende:
nah het duurt niet langer dan de afspeeltijd voordat dat ding zowat op internet staat
Fijn zo, want het ziet er veelbelovend uit.quote:Op maandag 19 september 2005 13:48 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Ik vind het op het internet, de bekende manieren....
Het is een co-productie van HBO en de BBC, ik geloof dat het over een paar maanden uitgezonden gaat worden door de BBC.
Natuurlijk niet! Romeinen hadden vroeger allemaal vreemde ideeën over allerlei zaken. Zo geloofden zij bijvoorbeeld dat iemand gezond was wanneer zijn "sappen" in balans zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 22:18 schreef Blazkowich het volgende:
Veel penissen en ballen in aflevering vier. Volgens mij heb ik 3 afgesneden geitenlullen moeten zien. En de lul van Marcus Antonius full frontal in beeld....
Zouden geitenballen je lul echt groter maken zoals Atia aan Octavianus verteld? Misschien zien we dat in de volgende aflevering.
Te laat, ik heb ze al opquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Romeinen hadden vroeger allemaal vreemde ideeën over allerlei zaken.
Wat dat betreft hou ik ook van realistische seriesquote:Ik vind het wel goed aan deze serie dat men gewoon naakte mensen door het beeld ziet lopen, want zo was het nu eenmaal toen. Men trok kleding aan met een praktisch doel, maar zeker niet om hun lichaam te bedekken. hehe
Nou, sodomie kan ik nog wel aan, maar keizerinnen die met paarden aan de gang gaan enzo, mogen ze van mij achterwege laten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:19 schreef Blazkowich het volgende:
Wat dat betreft hou ik ook van realistische series![]()
Klopt, maar we hebben het dan ook over de jaren zeventig hè? Ik vond - afgezien daarvan - de serie erg goed, heb heb zelfs op dvd. 10 euri bij de Van Leest ...quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar I, Claudius zag er altijd nogal plastic uit in mijn herinnering. Dit ziet er -althans op de foto's- vrij realistisch uit.
HBO heeft een 2e seizoen besteldquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:29 schreef Witchfynder het volgende:
Houd de serie trouwens op na dit seizoen of is er een mogelijkheid op een seizoen 2? Ik zou wel een volwassen Octavianus willen zien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |