correctie.. ericjuhquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:34 schreef Frollo het volgende:
Deze openingspost is voor het grootste deel van Morthill
Er zijn units die dat niet hebben. Helicopters bijvoorbeeld. Verschil moet er wezen denk ik.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:06 schreef IntruderAlert het volgende:
Ik ben nu al weer 3 avonden bezig met mijn eerste spelletje.
Het is weer vanouds leuk.
Nog steeds frustrerend dat die citywalls zoveel bescherming geven. Ook bij Civ 4 kun je je leger van 5 mach inf's nog stuk laten lopen op 4 gefortificeerde (achter city wall bukkende) archers.
![]()
En er zijn echt genoeg kleine details, talloze zelfs. Als je echter wat compleet anders verwacht kom je bedrogen uit. Maar een echte CIV-fan wil dat überhaupt niet natuurlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:14 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat ik dit spel wel ga kopen, zoveel veranderd is er tov Civ 3 niet, maar het ziet er wel gaver uit.
Oke ik ben wel overtuigd, CIV3 vond ik iig totnutoe de meest teleurstellendequote:Op maandag 31 oktober 2005 14:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
En er zijn echt genoeg kleine details, talloze zelfs. Als je echter wat compleet anders verwacht kom je bedrogen uit. Maar een echte CIV-fan wil dat überhaupt niet natuurlijk.
Na dit soort posts voel ik me n00bquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:52 schreef pfaf het volgende:
Ik heb zojuist m'n eerste pot bijna beslist. Wel op Noble, maar ik wilde even inkomen. Noble is wel erg goed te doen, ik liep que culture en science vér voor op de rest ( als science-georrienteerde civ-speler doe ik dat sowieso bijna altijd) en nu in 1750 heb ik al bijna het manhattan project afgerond, verder heb ik Washington en z'n civ al uitgeroeid en Isabella in de hoek gedreven met nog 2 steden. Enige echte bedreiging is Hatshepsut, hoewel zij nog in de rennaissance zit terwijl ik al diep in de modern age zit en bovendien 1500 pt voor sta.
Vanmiddag kan ik dit spel wel afronden en dan wil ik eens proberen of ik met Ghandi diplomatieke victory kan halen.
Roemde ik het vorige topic religion, was ik Civics vergeten, evenals het nieuwe, geweldige promotiesysteem. Bij deze:
heb jij hem al dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel Kut met peren dat de handleiding in het Nederlands is geschreven. En dan doel ik specifiek dat alles vertaald is en het spel gewoon engels is.![]()
!!!!!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:26 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Na dit soort posts voel ik me n00b
Heb je nog wat tips om de tegenstand voor te blijven?
Yup. Zaterdag bij de Dynabyte gescoord. Hij is hier in Leiden overal te koop waar men PC spellen heeft....quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:30 schreef Ericjuh het volgende:
heb jij hem al dan?
dvd of cd?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Yup. Zaterdag bij de Dynabyte gescoord. Hij is hier in Leiden overal te koop waar men PC spellen heeft....
BAAAAAAN. Heiligschennis, kruisigen, hangen, vierendelen, guilotine.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:24 schreef Falco het volgende:
[..]
Oke ik ben wel overtuigd, CIV3 vond ik iig totnutoe de meest teleurstellende.
Zou vervelend zijn, ik heb ook mobility radeonquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:13 schreef Ceased2Be het volgende:
en niemand hier technische problemen met het spel? op m'n laptop (ATI RADEON MOBILITY) krijg ik geen wereld te zien.
heb wat ge-edit in een xml bestand en nu krijg ik de complete wereld te zien zonder fog-of-war, maar ik kan tenminste spelen. civfanatics.com staat bol van de mensen bij het spel niet/slecht werkt...
ik kan het nu gelukkig spelen, maar kan niet zeggen dat het lekker werkt en m'n systeem voldoet toch echt aan de minimum eisen.
Waar is die goede oude tijd van 20 uur per potjequote:
Die is verstopt onder de epic settingquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waar is die goede oude tijd van 20 uur per potje
Dat ken ik ja, zo speelde ik Civ 3 altijdquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:58 schreef IntruderAlert het volgende:
Vriend van me is een beetje maf van civ en micro managment..
1 potje...2 weken![]()
Wil je 20 uur speler > .xml file van gamespeed ff aanpassen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waar is die goede oude tijd van 20 uur per potje
Het gaat bij mij ontiegelijk traag, maar dat komt door de pc...quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:00 schreef Ericjuh het volgende:
maar aan de mensen die al een potje hebben gespeeld.. vinden jullie het te traag gaan? heb je rustig de tijd, of mag je d'r gelijk tegen aan om alles te onderzoeken enz..
Zo, ff wat aanpassingen gedaan, eens beginnen aan een lekker lange game morgenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wil je 20 uur speler > .xml file van gamespeed ff aanpassen.
Erg makkelijk.
http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=134109 ff doorlezen
Ik speel op normal, en dat vindt ik eigenlijk wel lekker gaan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:00 schreef Ericjuh het volgende:
maar aan de mensen die al een potje hebben gespeeld.. vinden jullie het te traag gaan? heb je rustig de tijd, of mag je d'r gelijk tegen aan om alles te onderzoeken enz..
[Sid Meiers Civilization IV] - Eindelijk komt ie er aanquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
OK, veranderd
Maar de OP van het vorige topic was toch echt van Morthill, hoe zit dat dan?
O ja!quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:45 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
[Sid Meiers Civilization IV] - Eindelijk komt ie er aan
Over de automated workers ben ik inderdaad ook niet hélemáál tevreden over. Ze werken redelijk, maar soms laten ze toch een zilvermijn of een oilwell liggen inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:59 schreef IntruderAlert het volgende:
[..]
Ik speel op normal, en dat vindt ik eigenlijk wel lekker gaan.
T zou iets rustiger mogen in de begin eeuwen.
Mijn menig, een potje civ onder de 3 dagen is eigenlijk rushen... Ik houd ervan om lange turns te maken.
Civ 4 is het eerste deel waarbij ik nu eens ga kijken hoe de civ worker automation is geregeld.
In het eerste potje liep dat wel lekker. Het viel me wel op dat de workes liever een cottage dan een oil well op olie neer zetten. Dat moet je ff in de gaten houden anders heb problemen met het bouwen van armours.
Play By E-Mail.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:45 schreef Ericjuh het volgende:
misschien domme vraag.. maar wat is PBEM
Play By E Mailquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:45 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
[Sid Meiers Civilization IV] - Eindelijk komt ie er aan
misschien domme vraag.. maar wat is PBEM
spelen via email.. wat moet ik me daar van voorstellen? dat ik eerst een turn ben en dat vervolgens iemand anders een turn moet doen (tijd verschil tussen de turns kan wel paar uur zijn)quote:
Paar maanden is ook niet ondenkbeeldig.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:43 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
spelen via email.. wat moet ik me daar van voorstellen? dat ik eerst een turn ben en dat vervolgens iemand anders een turn moet doen (tijd verschil tussen de turns kan wel paar uur zijn)
18.00 GBPUnited Kingdom Pounds = 26.5317 EUR, Dat lijkt een koopje. idd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:37 schreef Brentmeister het volgende:
Ik zat net es op Play.com te kijken. Ik heb er zelf geen ervaringen mee, is dat echt GBP 17,99 inclusief verzendkosten naar Nederland? Ik heb net de checkout eens doorlopen en ben er niets over tegengekomen.
yep.. het is echt zo.. d'r komt nog wel paar euro wisselkoers over.. maar dat is niet zo veel...quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:37 schreef Brentmeister het volgende:
Ik zat net es op Play.com te kijken. Ik heb er zelf geen ervaringen mee, is dat echt GBP 17,99 inclusief verzendkosten naar Nederland? Ik
Lijkt me niet. Veel strategieën komen pas bovendrijven als de community een tijdje met een spel aan de gang is geweest en allerlei dingen heeft kunnen uitproberen. Zeker bij een complex spel als Civ kunnen ook de makers zelf niet bedenken wat de beste strategieën zullen blijken te zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:19 schreef Ericjuh het volgende:
ik zag idd ook die strategy guide voor 9.99 .. maar is dat nog wat?
Da's mooiquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:19 schreef Ericjuh het volgende:
yep.. het is echt zo.. d'r komt nog wel paar euro wisselkoers over.. maar dat is niet zo veel...
voor 30 euro heb jij een spel geimporteerd.. beter dan de 50 euro om de hoek..
Ach ik heb altijd WoW nogquote:enige nadeel is wel dat je nog ff moet wachten, maar goed.. in die tijd zul je wel andere leuke dingen kunnen doen (zoals slijmerig kijken naar dit topic)
welnee, geef het linkje maarquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:37 schreef Ericjuh het volgende:
ik heb trouwens ook de manual gevonden.. is het illegaal om hier te posten?
Jij bent een goeie vent!quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:26 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
http://www.d-are.nl/upload/1/Civilization.IV.English.Manual.pdf
quote:Build a:
Road
Camp
Cottage
Farm
Fort
Lumbermill
Mine
Pasture
Plantation
Quarry
Watermill
Windmill
Winery
Workshop
Chop down a forest
Clear Fallout
Agh, potjes kunnen aan jaar of 2-3 durenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:43 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
spelen via email.. wat moet ik me daar van voorstellen? dat ik eerst een turn ben en dat vervolgens iemand anders een turn moet doen (tijd verschil tussen de turns kan wel paar uur zijn)
Na mijn tentamen week. (Ik ben bereid volgende week vrijdag (nadat ik ben uitgeweest) 24 uur non stop te spelenquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:06 schreef Retuobak het volgende:
Langer als het tempo in het Civ III topic enige indicatie is
Wanneer gaan we hier eigenlijk een online game doen? Ik heb wel eens zin (ondanks dat ik absoluut nog niet goed in de game ben)
24 uur non-stop, sorry I'm outquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Na mijn tentamen week. (Ik ben bereid volgende week vrijdag (nadat ik ben uitgeweest) 24 uur non stop te spelen)
Ik eignelijk ook, Gameplay verhindert datquote:
Dat was ook een goed spelquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:17 schreef Monidique het volgende:
Ik heb vandaag eigenlijk de hele middag Colonization gespeeld,.
Na uren spelen had ook ik last van die irritante bug op het eindequote:Op dinsdag 1 november 2005 18:30 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Dat was ook een goed spelDaar heb ik ooit ook vele uren in gestoken
![]()
en dat scheelt nogal watquote:No more super micromanagement needed! Since everything overflows now (extra hammers go to the next building, extra research to the next tech, extra food to the next population jump) there's no more need to go tweaking city tiles every turn.
Maar je hebt toch gewoon een bewijs van je bestelling en betaling? Daar staat het bedrag toch op?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:20 schreef zakjapannertje het volgende:
ik heb het besteld een week of wat geleden bij CD-wow.nl voor 28,99, zelfde dus als bij play.com, maar nu kost het bij CD-Wow 37,99, benieuwd of ik het 'op tijd' heb besteld of dat ze alsnog mij 9 euro extra gaan vragen
jep, besteld en betaald voor 28,99, nu ik op hun site kijk: vandaag verkopen ze het voor 36,99, 1 euro verlaagd wrs. iig de prijsstelling is flexibel te noemenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:38 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Maar je hebt toch gewoon een bewijs van je bestelling en betaling? Daar staat het bedrag toch op?
Op play.com staat ie nu zelfs "in stock"![]()
Nou dan is het toch klaarquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:48 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
jep, besteld en betaald voor 28,99, nu ik op hun site kijk: vandaag verkopen ze het voor 36,99, 1 euro verlaagd wrs. iig de prijsstelling is flexibel te noemen
En hoef ik niet te wachten. Meest goedkope sites moet ik 2 weken wachten. Geen zin in.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:25 schreef Ericjuh het volgende:
waarom zijn d'r van die rare releasdatums? ik bedoel normaal is play.com d'r als eerste bij.. maar nu zowat als laatste.. ik zie in het krantje van mediamarkt dat hij daar voor 39 euro staat en d'r staat geen verwachte datum bij.. dus hij zal wel in de winkel liggen..
Maar op de site van play.com staat ie nu "in stock" én hij staan niet meer bij de "coming soon" items. Dus het lijkt erop dat ze em ook al binnen hebben gekregen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:25 schreef Ericjuh het volgende:
waarom zijn d'r van die rare releasdatums? ik bedoel normaal is play.com d'r als eerste bij.. maar nu zowat als laatste.. ik zie in het krantje van mediamarkt dat hij daar voor 39 euro staat en d'r staat geen verwachte datum bij.. dus hij zal wel in de winkel liggen..
sterker nog.. mijn status staat op processingquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:42 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Maar op de site van play.com staat ie nu "in stock" én hij staan niet meer bij de "coming soon" items. Dus het lijkt erop dat ze em ook al binnen hebben gekregen.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:50 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
sterker nog.. mijn status staat op processing.. ik spring ff gat in de lucht..
hahha.. krijg ik hem een dag eerderquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:31 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Die van mij staat nog steeds op "Order placed"
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:35 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
hahha.. krijg ik hem een dag eerder
In de uitbreiding van civ3 ook hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:54 schreef P8 het volgende:
jammer dat je nog steeds niet The Dutch als volk kan kiezen.
in colonisation kon dat wel![]()
Ehm, dat zou ruim voldoende moeten zijn lijkt mij.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:53 schreef JedaiNait het volgende:
CIv4 loopt steeds vast bij mij....doet ie niks meer en begint mijn moederbord te piepen. Heb de details al wat lager ingesteld, daar werd het wel beter van volgens mij. Maar een amd athlon 2400, radeon9500 en 512mb werkgeheugen zou toch genoeg moeten zijn zou ik denken....zou extra werkgeheugen een goed idee zijn misschien?
Voor ¤39,- blijkbaar. Nou ja ik heb em voor ¤28,-quote:Op woensdag 2 november 2005 01:36 schreef Refragmental het volgende:
Al te krijgen bij de MediaMarkt? Heb vanaf maandag 2 weken vrij hopelijk
Agh, ze komen wel weer in de expansion naar voren. Net als met deel 3. Al was ik toen geen fan van de Dutch, speelde vooral met de Duitsers en de Amerikanenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:54 schreef P8 het volgende:
jammer dat je nog steeds niet The Dutch als volk kan kiezen.
in colonisation kon dat wel![]()
Nicequote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 09:22 schreef Frollo het volgende:
In mijn orderoverzicht bij CD-wow staat nog steeds 'Pre-release'
M'n avatar komt van een stukje Civ IV concept art dat ik in augustus op IGN vond: http://media.pc.ign.com/media/620/620513/imgs_12.htmlquote:Op woensdag 2 november 2005 09:34 schreef Brentmeister het volgende:
Wat heb jij voor avatar trouwensKomt die Elvis advisor weer terug?
![]()
Nee ok, maar het zou kunnen dat dat ergens gelezen had oid.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:42 schreef Frollo het volgende:
[..]
M'n avatar komt van een stukje Civ IV concept art dat ik in augustus op IGN vond: http://media.pc.ign.com/media/620/620513/imgs_12.html
Het blijft mijn avatar totdat ik het spel in huis heb
Of Elvis terug is in deel IV, geen idee. Ik heb het nog niet![]()
![]()
Auwquote:Op woensdag 2 november 2005 11:05 schreef Dunaghiri het volgende:.... HIJ DOET HET NIET!!!!
Ik heb een ATi 9600 RADEON, krijg steeds een error als ie wil opstarten.
Handleiding op de support site gevolgd.... NOG NIETS
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:27 schreef pfaf het volgende:
Ik heb al heel wat Elvissen in m'n steden gehad! En Rock 'n Roll uitgevonden in Berlin.
Bij bol.com samen met m'n collega. Engelse versie incl. manual en tech-tree voor ¤ 45,- (met korting dus).quote:Op woensdag 2 november 2005 09:15 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
NiceWaar heb jij em besteld? Laat even weten als ie aankomt
![]()
Direct X zit erbijquote:Op woensdag 2 november 2005 11:13 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
AuwOk, kalm maar. Heb je de goeie directX geinstalleerd?
edit: En eh, ook wel handig, wat voor error krijg je? Post em anders es hier.
Ehm, jij hebt nu dus volledig je video drivers verwijderd en de nieuwste versie van je drivers geinstalleerd van ATI?quote:Op woensdag 2 november 2005 11:43 schreef Dunaghiri het volgende:
[..]
Direct X zit erbij
FAILED TO INITIALIZE RENDERER - CHECK DIRECTX VERSION AND GRAPHIC SETTINGS
hebben inmiddels op de Support site een geweizigde instructie gezet om het probleem op te lossen.....MAAR OK DIE WERK NIET![]()
![]()
Ik ben bang van niet. Hier staan de minimum specs op de site van ontwikkelaar:quote:Op woensdag 2 november 2005 12:50 schreef McCarthy het volgende:
ik heb een pentium 3 op 800 mhz. Kan ik hem daarop draaien?
Yep... en de Error blijft het zelfde... maar even een meeltje gestuurd naar 2kgames support.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:23 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ehm, jij hebt nu dus volledig je video drivers verwijderd en de nieuwste versie van je drivers geinstalleerd van ATI?
ik had ook een mail naar 2kgames gestuurd.. maar keb nog niks terug.. was al een week geleden.. dus echt opschieten doen ze niet..quote:Op woensdag 2 november 2005 15:31 schreef Dunaghiri het volgende:
[..]
Yep... en de Error blijft het zelfde... maar even een meeltje gestuurd naar 2kgames support.
ik lees idd dat er veel problemen zijn met ati kaarten... maar d'r was een oplossing voor..quote:Al meer mensen met het zelfde probleem????
http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=133787quote:
ook zie ik dat er veel problemen zijn met de ati 9600 kaart...quote:- If you have an ATI monitor, try running Civ4 in Win2K compatibility mode. Right click the game icon, and go to properties, then click on the compatibility tab. Next, select the checkbox, then Windows 2000 from the drop down box. See if that helps.
en als laatste iemand met een 9600 waarbij het wel werkt..quote:Funny thing is that I have a 'copy' of Longhorn beta 1 on the system and if I boot that and try running the game it works!!!
quote:I had to reinstall windows XP two days ago due to problems, yesterday I installed the newest drivers for my graph card. (cataclyst 5.10, version pilots 8.18.0.0).
Blijkbaar aardig wat als ze er al een appart support page voor gemaakt hebben. Ik heb het spel nog niet, maar (wijlen) mijn ATI 9800 Pro zal het iig niet doenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:31 schreef Dunaghiri het volgende:
[..]
Yep... en de Error blijft het zelfde... maar even een meeltje gestuurd naar 2kgames support.
Al meer mensen met het zelfde probleem????
Hmm, compleet verse install van windows wil ook nog wel es wat uitmaken, vervolgens nieuwste drivers downloaden en civ 4 installeren.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:50 schreef Dunaghiri het volgende:
inmiddels volgens de laatste support-verandering op de 2kgames site.... de ERROR is weg ...JEEEEEEEEEEEEEUUUUUUHHHHHH......
Of toch niet...
nee hoor... hij geeft geen error meer...hij start gewoon niet op .......SNIF SNIF
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:52 schreef Ericjuh het volgende:
ik heb nu eigenlijk beetje medelijden met de mensen die nog toetsen moeten maken..
ik heb ze namelijk vandaag allemaal afgerond
Vrijdag: Sterrenkunde 1aquote:Op woensdag 2 november 2005 17:52 schreef Ericjuh het volgende:
ik heb nu eigenlijk beetje medelijden met de mensen die nog toetsen moeten maken..
ik heb ze namelijk vandaag allemaal afgerond
-edit- Ach ja hoor, nu staat ie er ineens wel weer bijquote:
oke.. zie dat het altijd nog beter kan...quote:Op woensdag 2 november 2005 18:10 schreef Retuobak het volgende:
Ik heb ze achter de rug tot januari
en zit logischerwijs nu windowed te civven
Coolquote:Op woensdag 2 november 2005 18:24 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
oke.. zie dat het altijd nog beter kan...
overigens.. dit is wel leuk voor de OP.. voeg ik ff toe..
[..]
Niet hier hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 18:24 schreef Ericjuh het volgende:
owhh... hij laat beetje traag.. nahh laa dan maar hangen...
civ 2 heb ik niet meerquote:Op woensdag 2 november 2005 19:08 schreef Retuobak het volgende:
Misschien een idee om ook wat shots van Civ 2 en 3 in de OP te gooien? (en eventueel SMAC, vind ik eigenlijk ook wel een deel van de Civ serie)
quote:Op woensdag 2 november 2005 09:42 schreef Frollo het volgende:
[..]
Of Elvis terug is in deel IV, geen idee. Ik heb het nog niet![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krekker is de bom!
Ik heb hetzelfde probleem, hij doet helemaal niets...quote:Op woensdag 2 november 2005 11:43 schreef Dunaghiri het volgende:
Direct X zit erbij
FAILED TO INITIALIZE RENDERER - CHECK DIRECTX VERSION AND GRAPHIC SETTINGS
hebben inmiddels op de Support site een geweizigde instructie gezet om het probleem op te lossen.....MAAR OK DIE WERK NIET![]()
![]()
Warriors waren zoveel toffer in Civ 2quote:Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]. Ik zal later wel iets meer boeiends maken
d'r staan in de mail 3 tot 5 dagen...quote:Op woensdag 2 november 2005 23:09 schreef Morthill het volgende:
Play.com is GB toch? Duurt het hooguit een week denk ik zo
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:17 schreef Shakermaker het volgende:
tvp
Ik twijfel nog tussen Civ4 en X3 Reunion. ff een paar reviews van X3 afwachten ....
Dat moet zeker kunnen ja.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:14 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
d'r staan in de mail 3 tot 5 dagen...
eigenlijk bedoel ik of ik hem over 3 dagen ontvang.. dus vrijdag... of dat ik hem na het weekend krijg..quote:
Hij kan voor het weekend, of zaterdag, binnen zijn, uiteraard. Maar hoeft niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:22 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
eigenlijk bedoel ik of ik hem over 3 dagen ontvang.. dus vrijdag... of dat ik hem na het weekend krijg..
ben namelijk vrij van het weekend..
Ja dat kan niemand je garanderen natuurlijkquote:Op woensdag 2 november 2005 23:22 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
eigenlijk bedoel ik of ik hem over 3 dagen ontvang.. dus vrijdag... of dat ik hem na het weekend krijg..
ben namelijk vrij van het weekend..
Ik twijfel niet of ik Civ4 ga kopen, maar of ik dit weekend X3 of Civ4 ga halen. Het is bijna drie jaar geleden dat er een degelijke space sim uitkwam .....quote:Op woensdag 2 november 2005 23:23 schreef Morthill het volgende:
En hoe kun je in godsnaam twijfelen of je Civ IV moet kopen. Wat doe je in deze topic als je de game niet wilt?
Dus je twijfelt om hem te kopen, al is het maar dit weekend.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:41 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Ik twijfel niet of ik Civ4 ga kopen, maar of ik dit weekend X3 of Civ4 ga halen. Het is bijna drie jaar geleden dat er een degelijke space sim uitkwam .....
koop je ze bij play.com.. kun je ze alle 2 halen voor de prijs dat je hier 1 spel kooptquote:Op woensdag 2 november 2005 23:41 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Ik twijfel niet of ik Civ4 ga kopen, maar of ik dit weekend X3 of Civ4 ga halen. Het is bijna drie jaar geleden dat er een degelijke space sim uitkwam .....
civ v?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dus je twijfelt om hem te kopen, al is het maar dit weekend.
Er is geen game die ik liever koop dan Civ IV
Eerst Civ IV maar eens kopen, dan zien we over 4 jaar wel voor Civ V, ok?quote:
Ik doe altijd defaultquote:Op donderdag 3 november 2005 00:09 schreef Ericjuh het volgende:
owhhh.. en nu ff de vraag der vragen...
hoe heet jij eerste stad in civilization...
ik doe altijd dorp waar ik woon .. lemelerveld..
Ja ik kies ook altijd default, nou ja koosquote:Op donderdag 3 november 2005 00:09 schreef Ericjuh het volgende:
Oh mijn god, ben jij er ook zo een?quote:Op donderdag 3 november 2005 00:09 schreef Ericjuh het volgende:
Je kan overigens ook de namen van de steden zelf wijzigen. Dit door in het stadsscherm op de naam van de stad (boven in beeld) te klikken.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:54 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ik doe ook altijd Amsterdam en daarna andere Nederlandse stedennamen. Totdat ik perongeluk enter indruk voor een naam in te tikken en ik dus de defaultnaam krijg.
En als de AI dan Amsterdam gaat aanvallen roep ik keihard: "Hey vlegel, blijf van mijn mokum!!!"
In Nederland ook wel hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 07:55 schreef MrTorture het volgende:
Ik pak altijd een kaart van Rusland erbij. Plaatsnamen genoeg dacht ik zo
The Romans have captured Lutjebroekquote:
Idemquote:Op donderdag 3 november 2005 10:28 schreef Retuobak het volgende:
Nee, ik zie dan beter hoeveel ik veroverd heb
Hier ben ik het mee eensquote:Op donderdag 3 november 2005 09:52 schreef Frollo het volgende:
Ik heb destijds in Civ I wel eens allemaal bijbelse namen gebruikt (Jeruzalem, Jericho, Nazareth...), maar tegenwoordig hou ik toch gewoon de default stedennamen aan. Dat is sfeervoller en draagt bij aan de immersie. Als ik b.v. alleenheerser van Frankrijk ben, dan is het toch raar als mijn steden géén Franse namen hebben.
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:18 schreef djmarshal het volgende:
http://ars.userfriendly.org/cartoons/?id=20051103
quote:morgen me pakkie ophalen bij het postkantoor. Ik voorzie een weekend met weinig slaap
bol.com voor +/- 45 euro, ik was gister helaas niet thuis toen de postbode langs is geweest en vandaag kom ik er helaas niet aan toe, maar morgen haal ik hem zeker op!quote:En waar had jij em besteld?
wij wachten nog geduldig..quote:Op donderdag 3 november 2005 11:31 schreef djmarshal het volgende:
[..]
bol.com voor +/- 45 euro, ik was gister helaas niet thuis toen de postbode langs is geweest en vandaag kom ik er helaas niet aan toe, maar morgen haal ik hem zeker op!
Ja, verveleld is dat altijd als je ziet dat ze langs geweest zijnquote:Op donderdag 3 november 2005 11:31 schreef djmarshal het volgende:
bol.com voor +/- 45 euro, ik was gister helaas niet thuis toen de postbode langs is geweest en vandaag kom ik er helaas niet aan toe, maar morgen haal ik hem zeker op!
Tenzij je natuurlijk Selektvracht hebt die weer eens vergeten zijn om de eerste keer een briefje in de bus te gooien, dan is het direkt retour afzender (en in mijn geval dus meestal Engeland).quote:Op donderdag 3 november 2005 11:42 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ja, verveleld is dat altijd als je ziet dat ze langs geweest zijnMoet je iig nog een dag wachten
![]()
Ja dat is super irritant vooral ook die openingstijden van het postkantoor, daardoor ben ik morgen weer 2 uur later op me werk, maarja, dan wel trotse eigenaar van civquote:Op donderdag 3 november 2005 11:42 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ja, verveleld is dat altijd als je ziet dat ze langs geweest zijnMoet je iig nog een dag wachten
![]()
Ja, en ik dus tot na het weekendquote:Op donderdag 3 november 2005 11:42 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
![]()
ja sommige bedrijven kunnen er wat van.. I had my share too.. wat gedoe altijd..quote:Op donderdag 3 november 2005 11:45 schreef Litpho het volgende:
Tenzij je natuurlijk Selektvracht hebt die weer eens vergeten zijn om de eerste keer een briefje in de bus te gooien, dan is het direkt retour afzender (en in mijn geval dus meestal Engeland).
Ja, vanwege de bekende 'niet thuis bij bezorging'-problemen, laat djmarshal ook weleens wat hier op het werk bezorgen. Dan hoef je niet naar het postkantoor.quote:
Ik had gister een Lutjesjurkquote:Op donderdag 3 november 2005 08:42 schreef MrTorture het volgende:
[..]
The Romans have captured Lutjebroek
Nee, klinkt toch minder
Ik heb de dvd versie. De meesten hier denk ik, aangezien de cdrom versie vooral in de VS uit is gebracht.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:41 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
wij wachten nog geduldig..
ik vind trouwens wel knap dat ik hem nog niet gedownload heb
owhh btw.. wie van jullie heeft ook de play disk omgewisseld met de install disk? ik hoorde dat het verkeerd genummerd was...
Au, daar had ik niet eens op gelet, maar ik zie al dat het de DVD versie betreft, gelukkigquote:Op donderdag 3 november 2005 12:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik heb de dvd versie. De meesten hier denk ik, aangezien de cdrom versie vooral in de VS uit is gebracht.
[offtopic]quote:Op donderdag 3 november 2005 12:46 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Au, daar had ik niet eens op gelet, maar ik zie al dat het de DVD versie betreft, gelukkigBij WoW had ik per ongeluk de CD-versie (4 cd's) gekocht
![]()
die VS.. ze lopen gewoon achter op het gebied van technologie...quote:Op donderdag 3 november 2005 12:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik heb de dvd versie. De meesten hier denk ik, aangezien de cdrom versie vooral in de VS uit is gebracht.
Ja die was er, en ze stonden gewoon naast elkaar. Nooit aan gedacht, gewoon de eerste de beste gepaktquote:Op donderdag 3 november 2005 13:00 schreef KreKkeR het volgende:
[offtopic]
Oh nee... Je gaat me niet vertellen dat er ook een dvd-versie van WoW was?
Dat heb ik dus nooit geweten en ik heb ook gewoon de 4 cd versie gekocht toentertijd
Maar goed, ik speel het spel toch al een hele tijd niet meer. Maar ik vond die 4 cd's zo irritant
[/offtopic]
bestand:quote:Op donderdag 3 november 2005 13:42 schreef Gijsje het volgende:
Toevallig net een nieuwe kaart van de Aarde gevonden eentje welke wat groter is en waarbij je met 18 tegenstanders op kan spelen. Civ4 is dus in mijn ogen weer een goede verbetering geworden.
Ok dan! Nu kan ik helemala niet meer wachtenquote:Op donderdag 3 november 2005 13:42 schreef Gijsje het volgende:
Ik heb hem deze week gekocht en ik moet zeggen dat hij flink verbetert is ten opzichte van zijn voorgangers.
Thanks ! ik was hem nog even aan het zoekenquote:Op donderdag 3 november 2005 13:52 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
bestand:
versie 1:
http://forums.civfanatics.com/attachment.php?attachmentid=101946&d=1130518610
versie 2:
http://www.disgruntled-du(...)Civ4WorldBuilderSave
topic wat d'r over gaat:
http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=134245
Lolquote:Op donderdag 3 november 2005 15:00 schreef pfaf het volgende:
Tof, snel downloaden.
Ik vind de world waar ik nu op bezig ben een beetje flauw. 2 grote ronde continenten, zonder mooie bottlenecks, grotere eilanden of kleine continenten, vervelende bergketens. Erg jammer.
Ik heb voor Civ eens Nederland nagemaakt en allemaal nieuwe Nederlandse Civ's aangemaakt, met Tukkers, Zeeuwen, Limbo's.Tof was dat.
Sorrie... dan maak ik het ook vast niet beter door je te melden dat ik de Riligie optie een geweldige Add-on vind!...nogmaals ...sorriequote:Op donderdag 3 november 2005 15:14 schreef Frollo het volgende:
En bedankt, Dunaghiri. Dergelijke posts maken mijn machteloos afwachten echt tot een feest
Psies, dat krijg ik er dan volgende week óók nog eens bovenop!quote:Op donderdag 3 november 2005 15:18 schreef Dunaghiri het volgende:
(Moet je nagaan hoe frustrerend het wachten was als je het spel hebt...maar het werkt nie)
Troost je, ik vermoedelijk ook. Vandaag verstuurd door Play, dat is hopelijk dinsdag binnenquote:Op donderdag 3 november 2005 15:20 schreef Frollo het volgende:
[..]
Psies, dat krijg ik er dan volgende week óók nog eens bovenop!
Ik denk het niet....ze hebben namelijk mede dankzijn mijn irritant vele klaagmeeltjes (en die van duizenden andere ATI gebruikers) de Supportsite al enkele keren aangepast zodat het WEL werkt.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:20 schreef Frollo het volgende:
[..]
Psies, dat krijg ik er dan volgende week óók nog eens bovenop!
En dan te denken dat ik 'm gecanceld heb bij Play omdat ie bij Cd-wow een paar euro goedkoper was...quote:Op donderdag 3 november 2005 15:35 schreef Litpho het volgende:
[...] Vandaag verstuurd door Play [...]
Die van mij was gister al verstuurd bij Playquote:Op donderdag 3 november 2005 15:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
En dan te denken dat ik 'm gecanceld heb bij Play omdat ie bij Cd-wow een paar euro goedkoper was...![]()
Ik wacht al weken op het nieuwe album van Fiona Apple (via cd-wow), dus ik leef met je meequote:Op donderdag 3 november 2005 15:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
En dan te denken dat ik 'm gecanceld heb bij Play omdat ie bij Cd-wow een paar euro goedkoper was...![]()
OMG, dat is wel heel ergquote:Op donderdag 3 november 2005 17:07 schreef Refragmental het volgende:
Wilde em net halen bij de mediamarkt nadat ik van school kwam.
Kom aan bij de kassa, vol trots Civ4 in m'n handen.
Wil ik pinnen, blijk ik niet genoeg geld te hebben
Met lege handen weer naar huis
Ik heb me nog nooit zo kut gevoeld
Dat had ik al met Civ 3. Zelfs met mijn systeem wat toch heel wat strakker is dan dat van jou. Veel rekenwerk he.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:17 schreef SuperSiem het volgende:
Ben nu sinds dit weekend aan het spelen en ik vind het erg knap dat de makers toch wel behoorlijk wat veranderd hebben ten opzichte van Civ3, maar dat ik toch supermakkelijk uit de voeten kan met de game. En ik ben echt enorm blij dat ze corruptie uit het spel hebben gehaald, steden die wat verder liggen van je capitol kunnen nu tenminste nog wat bouwen.
Nadeel is dat het spel op mijn computer (Athlon 2200, 512 mb, Geforce4 Ti4800SE) na een tijdje supertraag wordt. Ik heb alle animaties en effecten al uitgezet en de andere grafische opties op laag, maar nog steeds wordt het spel na een uurtje ofzo in een keer haast onspeelbaar traag. Ik heb de resolutie wel op 1280x1024, maar anders ziet er niet zo mooi uit op mijn tft-monitor. Hebben meer mensen hier last van? Ik weet dat het niet de nieuwste computer is, maar hij voldoet toch ruim aan de minimum systeemeisen.
Juist, dat zijn de echtenquote:Op donderdag 3 november 2005 21:01 schreef SuperSiem het volgende:
Het aparte is dus dat het na een tijdje traag gaat, dan sluit ik het spel, start het weer opnieuw (niet eens een reboot van mijn computer) en dan speelt het wel weer tijdje soepel. Ik hoop dus dat het gewoon een één of ander 'lek' is in de broncode die er nog uitgehaald wordt in de eerstvolgende patch. Want Civ speelt toch wel het leukst als je er opeens achterkomt dat je al 8 uur niet meer hebt gegeten of dat je eigenlijk al 4 uur in bed had moeten liggen.
Oh dat gezeur had ik vroeger ook met Star Trek: Birth of the Federation. Ging giga traag, en dan ff opnieuw opstarten en weer soepel.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:01 schreef SuperSiem het volgende:
Het aparte is dus dat het na een tijdje traag gaat, dan sluit ik het spel, start het weer opnieuw (niet eens een reboot van mijn computer) en dan speelt het wel weer tijdje soepel. Ik hoop dus dat het gewoon een één of ander 'lek' is in de broncode die er nog uitgehaald wordt in de eerstvolgende patch. Want Civ speelt toch wel het leukst als je er opeens achterkomt dat je al 8 uur niet meer hebt gegeten of dat je eigenlijk al 4 uur in bed had moeten liggen.
Heb hetzelfde probleem hier ook met een INTEL 2.4.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:01 schreef SuperSiem het volgende:
d'r zat een memoryleak in het spel.. moest in eerste patch opgelost zijn...quote:Op donderdag 3 november 2005 21:01 schreef SuperSiem het volgende:
Het aparte is dus dat het na een tijdje traag gaat,
Dat is nu net het probleem ik wil spelen een met die unit, niet met de opgewaardeerde versie. Voor je het weet zit je met een modere unit te spelen.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef Dunaghiri het volgende:
En -Angel-....dan Upgrade you die unit toch gewoonIk zie het probleem niet zo.
ok zeer nuttige tip....ik vind het namelijk ook wel erg snel gaan. ik zit na anderhalve dag spelen al in 1800 en vol in de tanks......gaat zo snel.. 1 game hoort minstens een paar dagen te durenquote:Op donderdag 3 november 2005 23:45 schreef Retuobak het volgende:
Je hebt idd gelijk angel, maar daarvoor kun je even in http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=134109 dit topic kijken. Dan kun je het tempo van de game aanpassen en zorgen dat research veel slomer gaat en je veel meer turns hebt. Ik vind het iig stukken fijner spelen zo.
Weet je hoeveel dat kost! Ik ben geen miljonair ofzo!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef Dunaghiri het volgende:
[..]
En -Angel-....dan Upgrade you die unit toch gewoonIk zie het probleem niet zo.
volgens mij is dat in verhouding goedkoper hoor...quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Weet je hoeveel dat kost! Ik ben geen miljonair ofzo!
Ik heb altijd geld over.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Weet je hoeveel dat kost! Ik ben geen miljonair ofzo!
Nee upgraden van units doe ik alleen wanneer een van mijn steden bijv. wordt aangevallen en er zitten nog een zooi 'oude'' units in die stad.
Ik zou het vaker doen, though... als ik wat meer geld had tijdens mijn potjes. Misschien doe ik dan toch iets fout?![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:50 schreef Monidique het volgende:
Civilization IV lag voor 49,- bij de Music Store,!
eigenlijk zou d'r zo wel 1tje uit moeten komen.. ik hoor dat er zo ontzettend veel problemen zijn.. dus het lijkt me niet handig als het nog een paar weken duurd voordat zo'n patch uitkomtquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:44 schreef maartena het volgende:
Ik volg de threads op civfanatics.com ook, en ik denk dat er nogal wat bugs/memory leaks in deze eerste versie zitten..... dus tijd voor een patch
Vanavond even proberenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:47 schreef Ericjuh het volgende:
LOL.. kijk dan :
http://www.civfanatics.co(...)UKETHEM_original.jpg
Ik geloof 40 bij de media markt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:15 schreef Monidique het volgende:
Ik ga wel ongeveer ¤45,- betalen...
vanaf maandag hoop ik hem dan eindelijk te kunnen spelenquote:vanaf aanstaande maandag hopen ze Civ IV te kunnen bezorgen (in Europa)
is toch ook alleen bij een grote map?quote:Ik heb geen problemen met de traagheid.
volgens mij was dat op te lossen.. niet netjes .. maar twas wel op te lossenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:45 schreef djmarshal het volgende:
Met me ati radeon 7500 mobility kaart krijg ik het inmiddels bekende T&L probleem. Eens zien wat ik er aan kan doen.. de laatste drivers heb ik al geinstalleerd, maar dat mocht niet batenik kan ook alleen de drivers van asus installeren en die zijn van 2002..
![]()
En dat was dus de laatste keer dat ik zaken heb gedaan met CD-WOW.quote:Hello,
Thank you for placing your order with us here at CD WOW!
We are writing to you regarding your order for: Civilization IV Windows
We are currently awaiting stock of this title and hope to be able to dispatch this item to you on the 7/11/2005.
As soon as this item is dispatched we will send you an e-mail message confirming shipment.
From the date of dispatch, please allow up to 7 working days for delivery within the UK.
Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other items that you may have ordered from us.
We will notify you immediately if there are any further updates with regards to this title.
We hope you will accept our sincere apologies for any inconvenience this delay may have caused.
Thank you for shopping with CD-WOW!
Kind regards
CD WOW! Customer Service
ik heb dus ook nog echt medelijde met je he!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
En dat was dus de laatste keer dat ik zaken heb gedaan met CD-WOW.
Naja zeg, lekker is datquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Lekker genaaid. Ik blij als ik de game heb deze week.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Morgen it isquote:Op zondag 6 november 2005 22:04 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
brentmeister... ik zeg morgen.. jij?
misschien handig om een persoonlijk configuratie hier te posten.. kan ik gelijk aan het prutsen gaan vanmiddag...quote:Op zondag 6 november 2005 23:25 schreef Retuobak het volgende:
Ben trouwens nog steeds bezig met het tweaken van gametempo, begin nu in de buurt te komen. Games zijn sowieso al stukken vermakelijker dan met gewoon epic tempo, maar eindigen alleen nog wat te vroeg. Dus moet research nog wat slomer maken.
Herkenbaar dit.quote:Op maandag 7 november 2005 10:02 schreef pfaf het volgende:
Gisteren even een snel potje met een tiny map gedaan, en dat kon m'n pc tot 2050 moeiteloos aan. Vandaag eens small proberen, hopelijk blijft dat ook snel.
En anders maar een nieuwe pc kopen....
En het is vandaagquote:Op maandag 7 november 2005 10:00 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
misschien handig om een persoonlijk configuratie hier te posten.. kan ik gelijk aan het prutsen gaan vanmiddag...
Ik ben ook erg vredelievend.quote:Op maandag 7 november 2005 10:52 schreef MrTorture het volgende:
Agressief mannetje ben jij
Ik ben zoo vredelievendmaar dat komt ook omdat ik verreweg het kleinste leger heb
Soms wil ik productions kunnen hurry-en, meer science output, steden van andere civs scouten, meer goud en productie in mn hoofdstad en er zijn nog wel meer voordelen te bedenken, als je een paar keer met een spirituele civ speelt, word je er al snel bekwaam in.quote:Op maandag 7 november 2005 11:06 schreef MrTorture het volgende:
Wat is het voordeel van het veranderen van die twee?
Ikprobeer zo lang mogelijk de vrede te bewaren, maar als ze gaan dreigen mot te maken is de eerste klap een daalder waard.quote:Op maandag 7 november 2005 10:52 schreef MrTorture het volgende:
Agressief mannetje ben jij
Ik ben zoo vredelievendmaar dat komt ook omdat ik verreweg het kleinste leger heb
Ik heb iets te veel last van complotten tégen mij.quote:Op maandag 7 november 2005 12:08 schreef IntruderAlert het volgende:
[..]
Ikprobeer zo lang mogelijk de vrede te bewaren, maar als ze gaan dreigen mot te maken is de eerste klap een daalder waard.
Veel leuker vindt ik het nog om een andere civ het vuile werkt te laten opknappen en dan als derde met het "been" ervandoor gaan.![]()
Vr.ije t.ij.d ??quote:Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
heb jij hem al ??? owhh jeee.. daar gaat mijn vrije tijd..
Nee ik heb em nog niet. Weet jij of ie door de brievenbus past? Pakketjes komen meestal 's avonds bij ons namelijkquote:Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
heb jij hem al ??? owhh jeee.. daar gaat mijn vrije tijd..
Ik weet nog een leuke (matige) grap met een civilization4 cdquote:Op maandag 7 november 2005 13:36 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Nee ik heb em nog niet. Weet jij of ie door de brievenbus past? Pakketjes komen meestal 's avonds bij ons namelijk![]()
Ja die grap ken ik jaquote:Op maandag 7 november 2005 14:00 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke (matige) grap met een civilization4 cd
edit:
et zou kunnen zijn dat je die legendarische grap niet kentheeft iets met platstampen te maken
ik werd al bijna boos.. kwam ik net thuis.. geen pakketje.. ik al heel boos van binnen schelden waarom brentmeister hem wel heeft en ikke niet...quote:
Waar??quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
40 euro voor de Collectors Edition,.
zoww.. hij heeft ook gauw opgegeven dat d'r geen patch uitkomtquote:
Voor mij ook nietquote:Op maandag 7 november 2005 17:37 schreef Ericjuh het volgende:
helaas.. geen pakketje voor mij vandaag...
Daar was het te laat voor, naar m'n gevoel. Het was mij achteraf ook niet gelukt Napoleon te verslaan binnen die 50 jaar die de "space race" voor mij duurde.quote:Op maandag 7 november 2005 21:20 schreef Monidique het volgende:
Je kunt toch oorlog voeren om hen te beletten op die manier te winnen?
quote:Op maandag 7 november 2005 19:25 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zoww.. hij heeft ook gauw opgegeven dat d'r geen patch uitkomt
maar goed.. succes...
Nah, ik wacht gewoon op de update, maar ik ben droevig gestemd. Ik denk niet dat de patch het FOW probleem oplost en ik ben niet van plan om een nieuwe pc te kopen. (ik kan niet upgraden want ik heb een laptop)quote:Op maandag 7 november 2005 21:24 schreef 4br4x4s het volgende:
[..]
Nou, zo snel heeft ie 't niet opgegeven!
mooi op tijdquote:Ga maar is slapen
quote:
jawel.... om ongeveer 12 uur zal ik hem hebbenquote:Please allow 3-5 days delivery.
zul je zien dat je hem eerder krijgt dan wijquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:41 schreef Frollo het volgende:
CD-wow heeft 'm zojuist verstuurd! Nog een paar daagjes slapen!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:50 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zul je zien dat je hem eerder krijgt dan wij
quote:If you open the Civ4CiviliationInfos.xml file and edit the "bAIPlayable" and "bPlayable" settings to 1 instead of zero (for the Barbarians), the Barbarians become playable as a civilization. When you choose the barbarians as a civ in the menu, you will be able to choose two skill levels. Minors or barbarians.
Minors are a a minor civilization which can found cities and so forthe just as any other civ could. They play as the Native American indians with Sid Meier as the head barbarian {not kidding}. Each city they found becomes an indian tribe {the cherokee, navajo, olmec, apache etc...}
When you choose the Barbarian Skill setting you play as the actual barbarians you normally see attacking everyone. You cannot found cities and just basically wander around the map trying to attack someone.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:50 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zul je zien dat je hem eerder krijgt dan wij
Hehequote:Op dinsdag 8 november 2005 11:06 schreef Ericjuh het volgende:
ik wil graag aan het spel beginnen met een nieuw topic.. dus deze moet ff vol..
quote:[Barbarianverhaal]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |