Waar is die goede oude tijd van 20 uur per potjequote:
Die is verstopt onder de epic settingquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waar is die goede oude tijd van 20 uur per potje
Dat ken ik ja, zo speelde ik Civ 3 altijdquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:58 schreef IntruderAlert het volgende:
Vriend van me is een beetje maf van civ en micro managment..
1 potje...2 weken![]()
Wil je 20 uur speler > .xml file van gamespeed ff aanpassen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waar is die goede oude tijd van 20 uur per potje
Het gaat bij mij ontiegelijk traag, maar dat komt door de pc...quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:00 schreef Ericjuh het volgende:
maar aan de mensen die al een potje hebben gespeeld.. vinden jullie het te traag gaan? heb je rustig de tijd, of mag je d'r gelijk tegen aan om alles te onderzoeken enz..
Zo, ff wat aanpassingen gedaan, eens beginnen aan een lekker lange game morgenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wil je 20 uur speler > .xml file van gamespeed ff aanpassen.
Erg makkelijk.
http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=134109 ff doorlezen
Ik speel op normal, en dat vindt ik eigenlijk wel lekker gaan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:00 schreef Ericjuh het volgende:
maar aan de mensen die al een potje hebben gespeeld.. vinden jullie het te traag gaan? heb je rustig de tijd, of mag je d'r gelijk tegen aan om alles te onderzoeken enz..
[Sid Meiers Civilization IV] - Eindelijk komt ie er aanquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
OK, veranderd
Maar de OP van het vorige topic was toch echt van Morthill, hoe zit dat dan?
O ja!quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:45 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
[Sid Meiers Civilization IV] - Eindelijk komt ie er aan
Over de automated workers ben ik inderdaad ook niet hélemáál tevreden over. Ze werken redelijk, maar soms laten ze toch een zilvermijn of een oilwell liggen inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:59 schreef IntruderAlert het volgende:
[..]
Ik speel op normal, en dat vindt ik eigenlijk wel lekker gaan.
T zou iets rustiger mogen in de begin eeuwen.
Mijn menig, een potje civ onder de 3 dagen is eigenlijk rushen... Ik houd ervan om lange turns te maken.
Civ 4 is het eerste deel waarbij ik nu eens ga kijken hoe de civ worker automation is geregeld.
In het eerste potje liep dat wel lekker. Het viel me wel op dat de workes liever een cottage dan een oil well op olie neer zetten. Dat moet je ff in de gaten houden anders heb problemen met het bouwen van armours.
Play By E-Mail.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:45 schreef Ericjuh het volgende:
misschien domme vraag.. maar wat is PBEM
Play By E Mailquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:45 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
[Sid Meiers Civilization IV] - Eindelijk komt ie er aan
misschien domme vraag.. maar wat is PBEM
spelen via email.. wat moet ik me daar van voorstellen? dat ik eerst een turn ben en dat vervolgens iemand anders een turn moet doen (tijd verschil tussen de turns kan wel paar uur zijn)quote:
Paar maanden is ook niet ondenkbeeldig.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:43 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
spelen via email.. wat moet ik me daar van voorstellen? dat ik eerst een turn ben en dat vervolgens iemand anders een turn moet doen (tijd verschil tussen de turns kan wel paar uur zijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |