Sorrie... dan maak ik het ook vast niet beter door je te melden dat ik de Riligie optie een geweldige Add-on vind!...nogmaals ...sorriequote:Op donderdag 3 november 2005 15:14 schreef Frollo het volgende:
En bedankt, Dunaghiri. Dergelijke posts maken mijn machteloos afwachten echt tot een feest
Psies, dat krijg ik er dan volgende week óók nog eens bovenop!quote:Op donderdag 3 november 2005 15:18 schreef Dunaghiri het volgende:
(Moet je nagaan hoe frustrerend het wachten was als je het spel hebt...maar het werkt nie)
Troost je, ik vermoedelijk ook. Vandaag verstuurd door Play, dat is hopelijk dinsdag binnenquote:Op donderdag 3 november 2005 15:20 schreef Frollo het volgende:
[..]
Psies, dat krijg ik er dan volgende week óók nog eens bovenop!
Ik denk het niet....ze hebben namelijk mede dankzijn mijn irritant vele klaagmeeltjes (en die van duizenden andere ATI gebruikers) de Supportsite al enkele keren aangepast zodat het WEL werkt.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:20 schreef Frollo het volgende:
[..]
Psies, dat krijg ik er dan volgende week óók nog eens bovenop!
En dan te denken dat ik 'm gecanceld heb bij Play omdat ie bij Cd-wow een paar euro goedkoper was...quote:Op donderdag 3 november 2005 15:35 schreef Litpho het volgende:
[...] Vandaag verstuurd door Play [...]
Die van mij was gister al verstuurd bij Playquote:Op donderdag 3 november 2005 15:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
En dan te denken dat ik 'm gecanceld heb bij Play omdat ie bij Cd-wow een paar euro goedkoper was...![]()
Ik wacht al weken op het nieuwe album van Fiona Apple (via cd-wow), dus ik leef met je meequote:Op donderdag 3 november 2005 15:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
En dan te denken dat ik 'm gecanceld heb bij Play omdat ie bij Cd-wow een paar euro goedkoper was...![]()
OMG, dat is wel heel ergquote:Op donderdag 3 november 2005 17:07 schreef Refragmental het volgende:
Wilde em net halen bij de mediamarkt nadat ik van school kwam.
Kom aan bij de kassa, vol trots Civ4 in m'n handen.
Wil ik pinnen, blijk ik niet genoeg geld te hebben
Met lege handen weer naar huis
Ik heb me nog nooit zo kut gevoeld
Dat had ik al met Civ 3. Zelfs met mijn systeem wat toch heel wat strakker is dan dat van jou. Veel rekenwerk he.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:17 schreef SuperSiem het volgende:
Ben nu sinds dit weekend aan het spelen en ik vind het erg knap dat de makers toch wel behoorlijk wat veranderd hebben ten opzichte van Civ3, maar dat ik toch supermakkelijk uit de voeten kan met de game. En ik ben echt enorm blij dat ze corruptie uit het spel hebben gehaald, steden die wat verder liggen van je capitol kunnen nu tenminste nog wat bouwen.
Nadeel is dat het spel op mijn computer (Athlon 2200, 512 mb, Geforce4 Ti4800SE) na een tijdje supertraag wordt. Ik heb alle animaties en effecten al uitgezet en de andere grafische opties op laag, maar nog steeds wordt het spel na een uurtje ofzo in een keer haast onspeelbaar traag. Ik heb de resolutie wel op 1280x1024, maar anders ziet er niet zo mooi uit op mijn tft-monitor. Hebben meer mensen hier last van? Ik weet dat het niet de nieuwste computer is, maar hij voldoet toch ruim aan de minimum systeemeisen.
Juist, dat zijn de echtenquote:Op donderdag 3 november 2005 21:01 schreef SuperSiem het volgende:
Het aparte is dus dat het na een tijdje traag gaat, dan sluit ik het spel, start het weer opnieuw (niet eens een reboot van mijn computer) en dan speelt het wel weer tijdje soepel. Ik hoop dus dat het gewoon een één of ander 'lek' is in de broncode die er nog uitgehaald wordt in de eerstvolgende patch. Want Civ speelt toch wel het leukst als je er opeens achterkomt dat je al 8 uur niet meer hebt gegeten of dat je eigenlijk al 4 uur in bed had moeten liggen.
Oh dat gezeur had ik vroeger ook met Star Trek: Birth of the Federation. Ging giga traag, en dan ff opnieuw opstarten en weer soepel.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:01 schreef SuperSiem het volgende:
Het aparte is dus dat het na een tijdje traag gaat, dan sluit ik het spel, start het weer opnieuw (niet eens een reboot van mijn computer) en dan speelt het wel weer tijdje soepel. Ik hoop dus dat het gewoon een één of ander 'lek' is in de broncode die er nog uitgehaald wordt in de eerstvolgende patch. Want Civ speelt toch wel het leukst als je er opeens achterkomt dat je al 8 uur niet meer hebt gegeten of dat je eigenlijk al 4 uur in bed had moeten liggen.
Heb hetzelfde probleem hier ook met een INTEL 2.4.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:01 schreef SuperSiem het volgende:
d'r zat een memoryleak in het spel.. moest in eerste patch opgelost zijn...quote:Op donderdag 3 november 2005 21:01 schreef SuperSiem het volgende:
Het aparte is dus dat het na een tijdje traag gaat,
Dat is nu net het probleem ik wil spelen een met die unit, niet met de opgewaardeerde versie. Voor je het weet zit je met een modere unit te spelen.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef Dunaghiri het volgende:
En -Angel-....dan Upgrade you die unit toch gewoonIk zie het probleem niet zo.
ok zeer nuttige tip....ik vind het namelijk ook wel erg snel gaan. ik zit na anderhalve dag spelen al in 1800 en vol in de tanks......gaat zo snel.. 1 game hoort minstens een paar dagen te durenquote:Op donderdag 3 november 2005 23:45 schreef Retuobak het volgende:
Je hebt idd gelijk angel, maar daarvoor kun je even in http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=134109 dit topic kijken. Dan kun je het tempo van de game aanpassen en zorgen dat research veel slomer gaat en je veel meer turns hebt. Ik vind het iig stukken fijner spelen zo.
Weet je hoeveel dat kost! Ik ben geen miljonair ofzo!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef Dunaghiri het volgende:
[..]
En -Angel-....dan Upgrade you die unit toch gewoonIk zie het probleem niet zo.
volgens mij is dat in verhouding goedkoper hoor...quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Weet je hoeveel dat kost! Ik ben geen miljonair ofzo!
Ik heb altijd geld over.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Weet je hoeveel dat kost! Ik ben geen miljonair ofzo!
Nee upgraden van units doe ik alleen wanneer een van mijn steden bijv. wordt aangevallen en er zitten nog een zooi 'oude'' units in die stad.
Ik zou het vaker doen, though... als ik wat meer geld had tijdens mijn potjes. Misschien doe ik dan toch iets fout?![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:50 schreef Monidique het volgende:
Civilization IV lag voor 49,- bij de Music Store,!
eigenlijk zou d'r zo wel 1tje uit moeten komen.. ik hoor dat er zo ontzettend veel problemen zijn.. dus het lijkt me niet handig als het nog een paar weken duurd voordat zo'n patch uitkomtquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:44 schreef maartena het volgende:
Ik volg de threads op civfanatics.com ook, en ik denk dat er nogal wat bugs/memory leaks in deze eerste versie zitten..... dus tijd voor een patch
Vanavond even proberenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:47 schreef Ericjuh het volgende:
LOL.. kijk dan :
http://www.civfanatics.co(...)UKETHEM_original.jpg
Ik geloof 40 bij de media markt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:15 schreef Monidique het volgende:
Ik ga wel ongeveer ¤45,- betalen...
vanaf maandag hoop ik hem dan eindelijk te kunnen spelenquote:vanaf aanstaande maandag hopen ze Civ IV te kunnen bezorgen (in Europa)
is toch ook alleen bij een grote map?quote:Ik heb geen problemen met de traagheid.
volgens mij was dat op te lossen.. niet netjes .. maar twas wel op te lossenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:45 schreef djmarshal het volgende:
Met me ati radeon 7500 mobility kaart krijg ik het inmiddels bekende T&L probleem. Eens zien wat ik er aan kan doen.. de laatste drivers heb ik al geinstalleerd, maar dat mocht niet batenik kan ook alleen de drivers van asus installeren en die zijn van 2002..
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |