18.00 GBPUnited Kingdom Pounds = 26.5317 EUR, Dat lijkt een koopje. idd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:37 schreef Brentmeister het volgende:
Ik zat net es op Play.com te kijken. Ik heb er zelf geen ervaringen mee, is dat echt GBP 17,99 inclusief verzendkosten naar Nederland? Ik heb net de checkout eens doorlopen en ben er niets over tegengekomen.
yep.. het is echt zo.. d'r komt nog wel paar euro wisselkoers over.. maar dat is niet zo veel...quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:37 schreef Brentmeister het volgende:
Ik zat net es op Play.com te kijken. Ik heb er zelf geen ervaringen mee, is dat echt GBP 17,99 inclusief verzendkosten naar Nederland? Ik
Lijkt me niet. Veel strategieën komen pas bovendrijven als de community een tijdje met een spel aan de gang is geweest en allerlei dingen heeft kunnen uitproberen. Zeker bij een complex spel als Civ kunnen ook de makers zelf niet bedenken wat de beste strategieën zullen blijken te zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:19 schreef Ericjuh het volgende:
ik zag idd ook die strategy guide voor 9.99 .. maar is dat nog wat?
Da's mooiquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:19 schreef Ericjuh het volgende:
yep.. het is echt zo.. d'r komt nog wel paar euro wisselkoers over.. maar dat is niet zo veel...
voor 30 euro heb jij een spel geimporteerd.. beter dan de 50 euro om de hoek..
Ach ik heb altijd WoW nogquote:enige nadeel is wel dat je nog ff moet wachten, maar goed.. in die tijd zul je wel andere leuke dingen kunnen doen (zoals slijmerig kijken naar dit topic)
welnee, geef het linkje maarquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:37 schreef Ericjuh het volgende:
ik heb trouwens ook de manual gevonden.. is het illegaal om hier te posten?
Jij bent een goeie vent!quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:26 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
http://www.d-are.nl/upload/1/Civilization.IV.English.Manual.pdf
quote:Build a:
Road
Camp
Cottage
Farm
Fort
Lumbermill
Mine
Pasture
Plantation
Quarry
Watermill
Windmill
Winery
Workshop
Chop down a forest
Clear Fallout
Agh, potjes kunnen aan jaar of 2-3 durenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:43 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
spelen via email.. wat moet ik me daar van voorstellen? dat ik eerst een turn ben en dat vervolgens iemand anders een turn moet doen (tijd verschil tussen de turns kan wel paar uur zijn)
Na mijn tentamen week. (Ik ben bereid volgende week vrijdag (nadat ik ben uitgeweest) 24 uur non stop te spelenquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:06 schreef Retuobak het volgende:
Langer als het tempo in het Civ III topic enige indicatie is
Wanneer gaan we hier eigenlijk een online game doen? Ik heb wel eens zin (ondanks dat ik absoluut nog niet goed in de game ben)
24 uur non-stop, sorry I'm outquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Na mijn tentamen week. (Ik ben bereid volgende week vrijdag (nadat ik ben uitgeweest) 24 uur non stop te spelen)
Ik eignelijk ook, Gameplay verhindert datquote:
Dat was ook een goed spelquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:17 schreef Monidique het volgende:
Ik heb vandaag eigenlijk de hele middag Colonization gespeeld,.
Na uren spelen had ook ik last van die irritante bug op het eindequote:Op dinsdag 1 november 2005 18:30 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Dat was ook een goed spelDaar heb ik ooit ook vele uren in gestoken
![]()
en dat scheelt nogal watquote:No more super micromanagement needed! Since everything overflows now (extra hammers go to the next building, extra research to the next tech, extra food to the next population jump) there's no more need to go tweaking city tiles every turn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |