Scherp,quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:01 schreef Zeverzak het volgende:
Tis trouwens.. TPG... Maar goed...
Fout,quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:05 schreef Croga het volgende:
Let wel dat als jij het spul onbeschadigd naar Gistron gestuurd hebt, het vervolgens helemaal niets meer met TPG te maken heeft, maar nu dus het probleem van Gistron is....
Onafhankelijk van wat TPG allemaal verteld heb jij alleen maar met Gistron te maken, of die het nu van TPG vergoed krijgen of niet....
Een vriend van mij had zijn gitaarpedalen verkocht toentertijd voor 300 gulden onder rembours, pakket was afgeleverd bij bestemming en koper had betaald. Helaas heeft mn vriend die 300 gulden nooit gezien omdat de PTT geen bewijs van betaling meer had.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:06 schreef allsystemshalt het volgende:
Dat is zwaar kut ja....
Ben ook wel eens wat kwijt geraakt in de wondere wereld van de postbezorging.
Klacht ingediend ... heel lang gewacht ....
toen hun conclusie we kunnen niks vinden en er niks aan doen het zal wel niet opgestuurd zijn![]()
![]()
GVD ik weet zeker dat het wel is opgestuurd![]()
![]()
![]()
![]()
@%@@$
TNT = TPG en andersomquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Heb net nogmaals gereageerd in nette taalHet probleem is dat ik waarschijnlijk niet sterk sta, ik moet gewoon hopen dat ze het in behandeling nemen en dat ik een nieuwe case krijg. In het vervolg TNT of iets anders gebruiken denk ik dan maar
( of is TNT ook van TPG ? )
Meuh
Doet me denken aan een scene uit Ace Ventura: Pet Detective.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tjezus, wat hebben ze er mee gedaan joh?! Het lijkt wel alsof ze er mee hebben lopen gooien ofzo! Ik zou echt officieel een klacht indienen ofzo. Dat er een briefje kwijtraakt af en toe kan ik nog enigszins begrijpen, maar een pakket zodanig vernaggelen.
Toevallig dat je dat zegtquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:36 schreef Wriker het volgende:
[..]
Doet me denken aan een scene uit Ace Ventura: Pet Detective.
"Got a package, people!!"
bij dezequote:Op maandag 31 oktober 2005 11:43 schreef Mauro het volgende:
TPG = TNT Post Groep
Heb je ervaring met TNT dan?quote:
Waaruit maak je dat op?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:56 schreef Jo0Lz het volgende:
Jezus. Dat is echt nep...
Geen ervaring, maar vanaf nu vertrouw ik op voorhand TNT ook al nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:55 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Heb je ervaring met TNT dan?
Doorloop tijd van de klachten is bij tpg iets van 3 maanden ofzo.
TNT valt dan wel onder TPG, maar het is wel een aparte afdeling. Met aparte prijzen, en service.
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:56 schreef Jo0Lz het volgende:
Jezus. Dat is echt nep...
quote:
quote:"Hier word ik niet vrolijk van."
Jij bent niet bekend met de hedendaagse slang?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waaruit maak je dat op?. DIe foto's lijken me redelijk echt...
Oh, op die manier, dat ken ik wel, maar ikd acht dat hij bedoelde dat de TS gewoon had lopen photoshoppen ofzo.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:11 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Jij bent niet bekend met de hedendaagse slang?
Schuld ligt bij een of andere "werknemer" die niet met zijn pootjes van andermans spullen kan afblijven, net als in "het echte leven" vaak het geval is, bedank hier deze "medemens" maar voor, als organisatie(bedrijf) is het je hier moeilijk tegen te wapenen, enkel de brokstukken repareren van weer zo een idioot persoon.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:55 schreef SuperFruitig het volgende:
_kut_
Ik heb mijn pc op moeten sturen omdat mijn moederbord kapot was. Nu heb ik hem terug van de winkel en ik open het pakket -_-. Ttrof ik daarin een volledig kapotte case ( frontpanel echt gigantisch kapot ) en het leek alsof de pc was opengebroken met een schroevendraaier oid. Je zag duidelijk waar ze het ding in hadden gestoken. Metaal aan de bovenkant ook volledig omgebogen. Verder usbpoortje voor afgebroken. En overal krassen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Gebeld met gistron en tgp. Blijkt dat de doos open is geweest, de tape die erop zat is niet van giston ( er zat TEFAL tape omheen ) en is aangekomen in een enkele doos, maar verstuurd in een dubbele. Gistron kan niks doen zonder vergoeding door tpg. Gebeld naar tpg en die hebben het nu in behandeling genomen. Waarschijnlijk moet ik over een paar dagen mijn pc weer afstaan aan tpg voor onderzoek. Lekker dan, weer 2 weken zonder pc, en ik heb over 1 week deadline van mijn project op schoolNu moet ik op mijn el-brakko laptop 3dmax renders gaan maken
Dit gaat echt nooit lukken
TPG
Verder wacht ik nu dus al 4 dagen op respons van die lepralijers
Dat wordt een nieuwe case kopen
Je punt is ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:16 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Schuld ligt bij een of andere "werknemer" die niet met zijn pootjes van andermans spullen kan afblijven, net als in "het echte leven" vaak het geval is, bedank hier deze "medemens" maar voor, als organisatie(bedrijf) is het je hier moeilijk tegen te wapenen, enkel de brokstukken repareren van weer zo een idioot persoon.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:55 schreef SuperFruitig het volgende:
_kut_
Ik heb mijn pc op moeten sturen omdat mijn moederbord kapot was. Nu heb ik hem terug van de winkel en ik open het pakket -_-. Ttrof ik daarin een volledig kapotte case ( frontpanel echt gigantisch kapot ) en het leek alsof de pc was opengebroken met een schroevendraaier oid. Je zag duidelijk waar ze het ding in hadden gestoken. Metaal aan de bovenkant ook volledig omgebogen. Verder usbpoortje voor afgebroken. En overal krassen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Gebeld met gistron en tgp. Blijkt dat de doos open is geweest, de tape die erop zat is niet van giston ( er zat TEFAL tape omheen ) en is aangekomen in een enkele doos, maar verstuurd in een dubbele. Gistron kan niks doen zonder vergoeding door tpg. Gebeld naar tpg en die hebben het nu in behandeling genomen. Waarschijnlijk moet ik over een paar dagen mijn pc weer afstaan aan tpg voor onderzoek. Lekker dan, weer 2 weken zonder pc, en ik heb over 1 week deadline van mijn project op schoolNu moet ik op mijn el-brakko laptop 3dmax renders gaan maken
Dit gaat echt nooit lukken
TPG
Verder wacht ik nu dus al 4 dagen op respons van die lepralijers
Dat wordt een nieuwe case kopen
Mn wanadoo ligt inderdaad te hoerenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:30 schreef NiTiN het volgende:
[..]
Error 403
toegang geweigerd
De datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn.
U wordt na 5 seconden doorgestuurd naar de homepage van Wanadoo.
Dat krijg ik al;s ik je afbeeldingen wil zien. Iemand (of jijzelf) die ze ff op Imageshack kan hosten ofzo? ben wel benieuwd eigenlijk.
Dat zeg ik, TPG gaat puin ruimen(heb verders niks met deze organisatie overigens) van een idioot die niet met zijn handjes van andermans spullen kan afblijven, moeilijk tegen te wapenen als bedrijf, dat is mijn punt, de associale "medemens" al hang je 20000 kamera`s op. Juist vooral omdat het volgens jouw ergens anders is gebeurt, tja zoek het dan maar uit waar, wat kan je dan meer verwachten van in dit geval de TPG als onderzoeken, vergoeden enz, de schuld ligt bij de associale individeu, dat is de klootzak, niet een bedrijf, die zijn ook afhankelijk van goedbedoelende normale hardwerkende mensen, die zitten niet op dit soort van idioten te wachten.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je punt is ?
Het is nl niet ( of ja uiteindelijk is het ALLEEN -) mijn probleem. TPG levert een slechte dienst waarbij ik een schade ontvang. Ik ga die schade dus verhalen op TPG en het is dan maar aan hun om er voor te zorgen dat ze desbetreffende hooligan te pakken krijgen.
Verder hanger er bij de pakketindeelafdeling ( scrabble iemand ? ) genoeg camera's om er voor te zorgen dat er niks vernield wordt. Het is waarschijnlijk ergens anders gebeurd. Maar wederom niet mijn taak om daar achteraan te gaan.
Heb je gelijk in, toch ben ik blijkbaar niet de enige die problemen heeft met pakketjes + tpg en lijkt de hele pakketafdeling van de tpg voor 80 % uit klootzakken te bestaan die andermans spullen verkloten.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:10 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, TPG gaat puin ruimen(heb verders niks met deze organisatie overigens) van een idioot die niet met zijn handjes van andermans spullen kan afblijven, moeilijk tegen te wapenen als bedrijf, dat is mijn punt, de associale "medemens" al hang je 20000 kamera`s op. Juist vooral omdat het volgens jouw ergens anders is gebeurt, tja zoek het dan maar uit waar, wat kan je dan meer verwachten van in dit geval de TPG als onderzoeken, vergoeden enz, de schuld ligt bij de associale individeu, dat is de klootzak, niet een bedrijf, die zijn ook afhankelijk van goedbedoelende normale hardwerkende mensen, die zitten niet op dit soort van idioten te wachten.
Moet ik hem dan faxxen? Of Mailen? Vastbinden aan een duif, en die laten vliegen? Ow wacht, ik verstuur hem via rooksignalenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:19 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Das echt klote ja, maar wie stuurt z'n pc dan ook op tegenwoordig![]()
Mocht je van die pc winkel niet alleen het mobo opsturen?
Even relativeren: d'r zijn wel belangrijkere dingen dan dat schoolproject.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:31 schreef SuperFruitig het volgende:
note: don't get me wrong, ik bedoel het niet om te flamen, ik ben gewoon drastisch over de zeik ( mede dankzij mn schoolproject dat de soep in draait te lopen door dit )
Ik moet t nog half maken, en alleen het openen op mn laptop duurt al 10 minutenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Je kan aan iemand anders vragen om het te renderen voor je, als je zelf gewoon het bestand kan leveren.. Iets sneller dan een laptop om te renderen is wel handig.
.
Psstquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:35 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Even relativeren: d'r zijn wel belangrijkere dingen dan dat schoolproject.
de dagelijkse dosis usenet-p0rn, bijvoorbeeld![]()
Kut -_- momentquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:40 schreef NiTiN het volgende:plaatjes doen het inderdaad, maar het zijn 2 dezelfde?
Als dat zo is mag er wel eens 1 of andere samenhangende organisatie onderzoek doen hier na, 80% is veel, kan een bedrijf de kop kosten als dat zo mocht wezen, dan is het tijd voor de TPG (in dit geval) om eens hard achter de oren te krabben of het personeelsbeleid daar wel op orde is, kwa screening enz....quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
toch ben ik blijkbaar niet de enige die problemen heeft met pakketjes + tpg en lijkt de hele pakketafdeling van de tpg voor 80 % uit klootzakken te bestaan die andermans spullen verkloten.
[..]
Nou die 80 was uit de lucht gegrepen natuurlijkquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:49 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Als dat zo is mag er wel eens 1 of andere samenhangende organisatie onderzoek doen hier na, 80% is veel, kan een bedrijf de kop kosten als dat zo mocht wezen, dan is het tijd voor de TPG (in dit geval) om eens hard achter de oren te krabben of het personeelsbeleid daar wel op orde is, kwa screening enz....![]()
Oke, dat die 80% een ruwequote:Op maandag 31 oktober 2005 14:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nou die 80 was uit de lucht gegrepen natuurlijkMaar ik weet wel dat je zonder enige opleiding / voorkennis / achtergrond bij de pakketdienst kan werken ( heb er 2 vrienden zitten ). Dus iedereen die zich verveelt op zn zaterdagmiddag kan voor een redelijk loontje met pakketjes gaan gooien blijkbaar
![]()
Dan moet ik een redelijk stukje rijden. Maar het moet toch niet zo worden dat ik AL mn zooi zelf moet regelen. Dat is een beetje hetzelfde als dat je je iedere morgen in de beek wast omdat je er niet van uit kan gaan dat er wel water uit de kraan komt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:00 schreef Ofyles2 het volgende:
TS, de volgende keer zou ik voor de optie PC afhalen bij dealer kiezen.
Hij is echt NIET gevallen. De doos waar hij in zat was nog heel. Ook zijn er duidelijk sporen van schroevendraaiers ( krassen, precieze omgebuigde stukjes plastic in de vorm van een grote platte schroevendraaier ). Verder is de doos verstuurd in een dubbele doos met bruine tape, en aangekomen in een enkele met tefal tape eromheen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:13 schreef wunderbaum het volgende:
Heeft zo te zien een redelijke klapper gemaakt. Zit alles in de kast nog wel goed vast? Kan me voorstellen dat er nog meer stuk is.
Ik ga echt geen 6 uur rijden voor een kapotte computer. Dit moet gewoon fatsoenlijk afgehandeld worden! Hoe moeilijk is het om als een groot bedrijf een pakketje te bezorgen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar de moeite om helemaal af te reizen voor mijn PC heb ik wel iets voor over.
Herinnert zich een aangeschafte magnetron vorig jaar de hele weg naar huis te hebben gedragen vanuit MediaMarkt.
Koop eenmalig een plankje, vier wieletjes en een stukje touw(voor het voorttrekken) alsmede een rol stevige plakband(voor het tijdenlijk vastzetten), en je hebt voor altijd je eigen vervoersmiddeltje voor aangekochte spullen(indien geen auto fiets enz...)quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar de moeite om helemaal af te reizen voor mijn PC heb ik wel iets voor over.
Herinnert zich een aangeschafte magnetron vorig jaar de hele weg naar huis te hebben gedragen vanuit MediaMarkt.
Waarom zou iemand die paupercomputer met een schroevendraaier bewerken zonder er onderdelen uit te jatten. Die doos is gewoon van de vrachtwagen gevallen of er is een vrachtwagen bovenop gevallen. Doos is gekrakt en gedeukt. TPG doet er een nieuwe doos omheen met tefal (quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hij is echt NIET gevallen. De doos waar hij in zat was nog heel. Ook zijn er duidelijk sporen van schroevendraaiers ( krassen, precieze omgebuigde stukjes plastic in de vorm van een grote platte schroevendraaier ). Verder is de doos verstuurd in een dubbele doos met bruine tape, en aangekomen in een enkele met tefal tape eromheen.
De leukste thuis zeker ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:23 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die paupercomputer met een schroevendraaier bewerken zonder er onderdelen uit te jatten. Die doos is gewoon van de vrachtwagen gevallen of er is een vrachtwagen bovenop gevallen. Doos is gekrakt en gedeukt. TPG doet er een nieuwe doos omheen met tefal () tape.
Niks fout....quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Fout,
Zodra gistron het verstuurd is het in de handen van de tpg. Zij moeten er op toezien dat het pakket fatsoenlijk afgeleverd wordt. Dit is gewoon ronduit schandalig. Een pakket openmaken en vervolgens ook nog eens met een schroevendraaier ( oid ) er zo in liggen porren. Je ziet precies waar ze dat ding in hebben gestopt
Hij is te n00b om alles er weer terug in te zettenquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:12 schreef Toxic_nl het volgende:
Waarom heel je pc opsturen, als alleen je moederbord kapot is?![]()
![]()
Achteraf bleek het moederbord kapot te zijn. Het moederbord zelf gaf aan dat de CPU kapot was en de pc startte in zijn geheel niet meer op. Ga jij maar zoeken waar de fout zatquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:12 schreef Toxic_nl het volgende:
Waarom heel je pc opsturen, als alleen je moederbord kapot is?![]()
![]()
Mmm, als je het zo bekijkt. Het gaat me iets te ver om met gerechtelijk materiaal te gaan slepen ( lawsuit iemandquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:28 schreef Croga het volgende:
[..]
Niks fout....
Gistron kiest er voor om TPG als dienstverlener te gebruiken. Jij hebt daar niet voor gekozen. Jij hebt verder ook niets met de dienstverleners van Gistron te maken. Jij hebt een overeenkomst met Gistron, Gistron heeft een overeenkomst met TPG (namelijk dat TPG het spul netjes bij jou afleverd). Als TPG dus iets verknald volgt de ketenaansprakelijkheid en is Gistron dus richting jou verantwoordelijk voor de schade.
Dat Gistron het probeert af te schuiven is iets wat helaas tegenwoordig standaard gebeurd ("Nee meneer, Creative Labs geeft maar 1 maand garantie dus kunnen wij niets voor u doen"). Dat betekend echter niet dat ze gelijk hebben. De Wet zegt dat Gistron ook in dit geval aansprakelijk is en die Wet gaat nog altijd boven wat Gistron zelf verzint....
Opbokken kutkneus.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hij is te n00b om alles er weer terug in te zetten
Als je het topic nou eens doorleest triangeljostie!quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:39 schreef Maikuuul het volgende:
Lolleromfg waarom stuur je het dan op like a n00b ?:D
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:33 schreef joshus_cat het volgende:
Ah, gevonden. In de categorie ' het kan altijd erger':
http://www.erwied.de/transportschaden.html
Hoe ze dat voorelkaar hebben gekregen...
Ze verpesten meerdere verzendingen.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Volgens mij hebben ze daar meer te doen dan alleen mij te helpen
daar doelde ik idd opquote:Op woensdag 2 november 2005 13:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze verpesten meerdere verzendingen..
Nee goed juist, jij bent klant van Gistron niet van TPG. Jij moet Gistron aansprakelijk stellen en Gistron zoekt het maar uit met TPG. Jij bent klant van Gistron en Gistron is klant van TPG.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Fout,
Zodra gistron het verstuurd is het in de handen van de tpg. Zij moeten er op toezien dat het pakket fatsoenlijk afgeleverd wordt. Dit is gewoon ronduit schandalig. Een pakket openmaken en vervolgens ook nog eens met een schroevendraaier ( oid ) er zo in liggen porren. Je ziet precies waar ze dat ding in hebben gestopt
Heb de kast aan gehad, hdd gechecked op fouten en beschadigde clusters, maar gelukkig niks gevonden. Er zat een standaard koeler op dus ik ga er vanuit dat hij verder gewoon werkt. ( ik ga er ook niet van uit dat de pc een klap heeft gehad of gevallen is )quote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef Fester het volgende:
Bij het computerbedrijf waar ik gewerkt heb, hebben we ook wel eens een dergelijk mishandelde PC terug gekregen van een klant.
Die knurften van de bezorgdienst waren met een vorkheftruck door de kast heen geprikt.
Die klant heeft 'm maar niet aangezet om te kijken of 'ie het nog wel deed
Maar ehh als ze zo zitten te rommelen met die kast, is er dan niet meer kapot, bijvoorbeeld je harde schijf?
en de ophanging van een processor kan tegenwoordig ook al niet echt meer veel hebben. Denk aan een flinke zalman koeler op een AMD-athlon processor. 400gr koeler kan redelijk wat krachten op de core uitoefenen wanneer die kast ineens een noodstop moet maken tegen de grond.
Ik werk al bijna 4 jaar niet meer in de computer winkel, dus ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:08 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik heb gister mijn kast wel mooi netjes gekregen van de tgp
@fester: wtf zijn er nog winkels die athlon xp procs verkopen danmijn 2500+ had trouwens ook een 500gram koeler erop zitten en die is ook vaak genoeg door de auto geslingert tijdens vervoer en dat ding heeft het altijd perfect gedaan
ik denk dat het met name mensen uit bepaalde regio's zijn (bepaalde bezorger(s)) die constant dezelfde slechte ervaringen hebben met TPGquote:Op woensdag 2 november 2005 16:19 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee goed juist, jij bent klant van Gistron niet van TPG. Jij moet Gistron aansprakelijk stellen en Gistron zoekt het maar uit met TPG. Jij bent klant van Gistron en Gistron is klant van TPG.
edit: Oh ik lees dat TPG de zaak toch in behandeling neemt.
Ik heb overigens geen slechte ervaringen met TPG.Ik heb er al minstens 50 keer wat mee verzonden maar ik heb nog nooit problemen gehoord wat betreft de bezorging van TPG.
Leuke mensen altijd die dit roepenquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:00 schreef PDOA het volgende:
Aanklagen dat tuig.
Aangetekend verzonden en volgens mij niet verzekerd ( of verzekerd tot 500 ) ik weet het niet zeker.quote:Op donderdag 3 november 2005 03:14 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zal als ik jou was een compleet nieuw systeem eisen!
Met alleen een nieuwe case mats je die postmongolen alleen maar, en dan alle tijd en moeite om alle onderdelen in een andere kast over te zetten... (Of de kosten als je dat laat doen.)
Veel succes met de afhandeling, en ik hou dit topic de komende dagen in de gaten.
--edit--
Hoe is het pakket verzonden? als gewone pakketzending, of aangetekend en verzekerd? (en in het geval van verzekerd, tot welk bedrag?)
je vergeet:quote:
Of je leest het topic door en weet dat dat te ver was.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:21 schreef Spleed het volgende:
Dan ga je het de volgende keer lekker zelf brengen en weer ophalen... dan weet je zeker dat er niks gebeuren kan![]()
Nou het zit m zo, de tpg was langsgeweest om een schaderapport op te maken. Ik kreeg een klef schetspapiertje met daarop wat ingevulde gegevens en ik zou het nog wel horen ( ik had mn pc NIET mee laten nemen omdat ik hem nodig had voor school. ) Een kleine week later werd ik gebeld door een vriendelijke dame die mij vroeg of het mogelijk was om mijn pc toch te laten ophalen omdat de afdeling onderzoek hem nodig had om eventuele schade / vernieling te onderzoeken en een schaderapport / aangifteforulier in te vullen. Ik heb daarmee ingestemd en de dag erna kwam een man de pc ophalen. De pc teruggestuurd in dezelfde doos en ik kreeg geen briefje / afgifteformulier whatsoever. "Het gaat op goed vertrouwen" zei de meneer die hem op kwam halen.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Al wat meer bekend? (Ben wel nieuwsgierig)
Als dat zo zal zijn gelijk de krant bellen. Als z'n verhaal geplaatst zal worden kan je tientallen reacties krijgen, en krijg je gratis computers aangeboden.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat raar dat je geen bewijs krijgt. Zo'n duur apparaat. Is eigenlijk niet in de haak. Straks zegt TPG nog van "hoezo PC we weten van geen PC, we weten van niets." Laten we hopen op een goede afloop.
Het was vast niet je bedoeling, maar ik lig helemaal dubbelquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:39 schreef SuperFruitig een heel verhaal
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:39 schreef SuperFruitig het volgende:
.....
Ga er maar vanuit dat het tpg is geweest.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:33 schreef MarkPeterse het volgende:
Wtf ik heb ook nooit problemen met TPG gehad, behalve dus 1x, jawel, met GISTRON. Was ook een pakket en dat is nooit aangekomen. Heeft me een half jaar gekost om uiteindelijk mijn geld terug te krijgen van die eikels. Wie er nou de schuld had weet ik niet, maar het is wel toevallig. Ook steeds dat verhaal.... onderzoek hier onderzoek daar.
Offtopic..... die case op die duitse site..........WTF!!!!:D:D
Goed vertrouwen?... totale onzin... een afgiftebrief eisen... anders heb je strax helemaal geen poot om op te staan...quote:De pc teruggestuurd in dezelfde doos en ik kreeg geen briefje / afgifteformulier whatsoever. "Het gaat op goed vertrouwen" zei de meneer die hem op kwam halen.
Wat Lenny zegt. Goed vertrouwen bij bedrijven is imho nogal naief.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:11 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Goed vertrouwen?... totale onzin... een afgiftebrief eisen... anders heb je strax helemaal geen poot om op te staan...
niet bijdehand doen snolletje. Die honden moeten met hun gore tpg poten van mn case af blijven en ja ik weet dat ik die kutpc nooit op had moeten sturen maar het gaat niet om die 30 euro maar om het principequote:Op dinsdag 6 december 2005 14:35 schreef DaRalph het volgende:
told ya.. niet opsturen voor 30 29,95 euro >_<
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:12 schreef SuperFruitig het volgende:
WAT DE FUCK!?
De medewerker van Gistron belde net terug, ze had contact gehad met TPG maar de TPG wist niet waar mn pc was. De vrouw zei dat ze me morgen terug zou bellen als ze meer wist van de TPG. Het kon namelijk goed dat de pc vernietigd was.
Ik zei: ah okay dan hoor. .. WAT ?!?!?!
VERNIETIGD ?
Hoe bedoeld u dat ?
- Nou dat ze hem vernietigd hebben, maar dan krijgt u hem gewoon vergoed van de tpg.
JA FLIKKER OP ZEG. VERGOED ?! En AL !?!?!? mn fucking schoolwerk dan ? En ALLE zooi die daar op stond ?!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn er hier huisrechters in de zaal ? Want ik ga echt iemand aanklagen hiero
AAAAAAAAAAAAAARGH! En mn fotos en mn projectwerk en mn zooi die ik nog moet inleveren en mn hele studie en toekomst staan op dat ding. Laat staan mn sociale leven!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TS is debiel omdat ie niet backupt voordat ie zn pc wegstuurt, dan kan je erop wachten natuurlijkquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan nog. Er staat dat de schade wellicht vergoed wordt, maar dan is TS nog steeds z'n waardevolle gegevens kwijt.
Inderdaad, en dan een hele oude ofzoquote:Op woensdag 7 december 2005 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het zou me gewoon níet verbazen als er zomaar een willekeurige pc wordt bezorgd morgen.
En in welke staatquote:Op donderdag 8 december 2005 17:52 schreef NoBody122 het volgende:
de vraag is nu natuurlijk of TS een PC heeft gekregen met de post vandaag
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[...]
Vandaag een belletje gekregen van de enige medewerker bij de TPG die wel kan lezen en schrijven. [...]
Yes sirrio!quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:48 schreef Scorpie het volgende:
poeh wat heb jij geluk dat je hem terug hebt! En nu wel ff je data backuppen voordat je hem wegstuurd he!
Dat is op zich correct. Als jij je PC hebt afgelevert bij gistron, heb je alleen te maken met gistron. Dat-ie door TPG terugbezorgd wordt is niet relevant voor jou: jij hebt alleen te maken met gistron. Als gistron begint te miepen dat je bij TPG moet zijn, herhaal dan dat *zij* dat dan maar met TPG moeten uitvechten, maar dat jij hun aansprakelijk stelt, omdat je met hun een contract bent aangegaan. Oftewel, Gistron moet TPG aansprakelijk stellen, jij niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Tpg zegt dat ik niks kan claimen aan hun maar dat ik bij gistron aan moet kloppen
I'm not gonna say I told you so..... but I did tell you soquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Tpg zegt dat ik niks kan claimen aan hun maar dat ik bij gistron aan moet kloppen omdat zij gekozen hebben voor tpg ( sorry Croga).
Tering, schop anders even een topic van 3 maanden oudquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:23 schreef ChrisM55 het volgende:
Mensen, niets breekbaars laten bezorgen door TPG oid.
De bezorgers willen allemaal zsm klaar zijn en daarbij boeit het ze echt niet of t om een PC gaat van een paar duizend euro of een trui van 50 euro.
Wat ik zou doen in een dergelijke situatie is de TPG minstens net zoveel schade berokkenen dan zij jou hebben aangedaan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Yes sirrio!
Ik heb nog naar leeuwarden gebeld ivm dat schaderapport en nu wordttie mooi.
Tpg zegt dat ik niks kan claimen aan hun maar dat ik bij gistron aan moet kloppen omdat zij gekozen hebben voor tpg ( sorry Croga). Ik krijg dus GEEN kopie van het proces verbaal en kan waarschijnlijk niks doen totdat gistron mijn pc weer heeft om te onderzoeken ( wat niet gaat gebeuren overigens)
Ik vind dit echt een laffe actie van tpg. ZIJ slopen mijn pc dus dan zijn ZIJ verantwoordelijk lijkt me zo. Ik zie het nu als een klein kind wat zn schuld wil afschuiven op iemand anders ( ook als is dat juridisch misschien de procedure, het blijft gewoon laf).
Verder vraag ik me af waarom mijn pc dan zo nodig naar dat zooitje ongeregeld van de TPG moest en waarom ik hem niet meteen naar Gistron heb gestuurd. Hij heeft gewoon 1,5 in een vochtig hoekje gestaan ergens bij dumpplaats tpg Venlo
Ik bel vanmiddag even naar Gistron en dan kan ik mijn pc meteen uittesten. Ik hoop dat ze het vergoeden zonder dat ze mijn pc nodig hebben ( ik stuur wel wat foto's op ofzo) Maar ik ben bang dat ik dit zelf aan het betalen kom.
wat een matigheid
![]()
Alsof je daar iets mee opschietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:38 schreef GSi het volgende:
[..]
Wat ik zou doen in een dergelijke situatie is de TPG minstens net zoveel schade berokkenen dan zij jou hebben aangedaan.
Steek een brievenbus in de fik of steek de banden lek van de TPG busjes. Ontwricht de sorteercentrale door een poederbrief te sturen.
Zo, wat n kutzooitje slecht geregeld dan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:33 schreef stigchel het volgende:
Ik heb een keer tegen TPG geprocedeerd, omdat ze mijn postbus hadden afgesloten. Iemand op het postkantoor had bedacht dat we verhuist waren en die bus dicht gegooid. Precies in die periode een enorm project uit staan met een binnenkomende poststroom van hier tot tokio. Respondenten hebben allemaal hun enquete retour gekregen met de mededeling, geadresseerde vertrokken. Nee dat is lekker voor een onderzoeksbureau.
Advocaat er tegenaan gegooid, eindresultaat de standaardvergoeding voor problemen met postbussen van 300 euro, meer zat er niet in, TPG had zich slinks van alle aansprakelijk gevrijwaard. Tot op de dag van vandaag bel ik altijd achter mijn eigen fokking post aan om te controleren of TPG het proces niet heeft verneukt. Het is potdikke hun core business.
En dan jou computer, werkelijk godsgeklaagd. Kunnen we daar geen cartoons over tekenen. Al die verspilde moslimwoede op een direct doel richten.
Ah, je weet hoe het bij de posterijen werkt...quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lijkt wel alsof ze er mee hebben lopen gooien ofzo!
MBO-erquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:38 schreef GSi het volgende:
[..]
Wat ik zou doen in een dergelijke situatie is de TPG minstens net zoveel schade berokkenen dan zij jou hebben aangedaan.
Steek een brievenbus in de fik of steek de banden lek van de TPG busjes. Ontwricht de sorteercentrale door een poederbrief te sturen.
fout ; TS doet zaken met gistron, niet met tpg ; tpg is een door gistron ingeschakelde derde en derhalve heeft gistron derdenaansprakelijkheid ; ze kunnen dus niet afschuiven op tpg en zijn zelf schadeplichtig, maar op hun beurt dienen zij dan weer aansprakelijkheid bij tpg te leggen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Fout,
Zodra gistron het verstuurd is het in de handen van de tpg. Zij moeten er op toezien dat het pakket fatsoenlijk afgeleverd wordt. Dit is gewoon ronduit schandalig. Een pakket openmaken en vervolgens ook nog eens met een schroevendraaier ( oid ) er zo in liggen porren. Je ziet precies waar ze dat ding in hebben gestopt
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:38 schreef GSi het volgende:
[..]
Wat ik zou doen in een dergelijke situatie is de TPG minstens net zoveel schade berokkenen dan zij jou hebben aangedaan.
Steek een brievenbus in de fik of steek de banden lek van de TPG busjes. Ontwricht de sorteercentrale door een poederbrief te sturen.
Klopt ik had het al gerectificeerd in een van mn postquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:07 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
fout ; TS doet zaken met gistron, niet met tpg ; tpg is een door gistron ingeschakelde derde en derhalve heeft gistron derdenaansprakelijkheid ; ze kunnen dus niet afschuiven op tpg en zijn zelf schadeplichtig, maar op hun beurt dienen zij dan weer aansprakelijkheid bij tpg te leggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |