Ga er maar vanuit dat het tpg is geweest.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:33 schreef MarkPeterse het volgende:
Wtf ik heb ook nooit problemen met TPG gehad, behalve dus 1x, jawel, met GISTRON. Was ook een pakket en dat is nooit aangekomen. Heeft me een half jaar gekost om uiteindelijk mijn geld terug te krijgen van die eikels. Wie er nou de schuld had weet ik niet, maar het is wel toevallig. Ook steeds dat verhaal.... onderzoek hier onderzoek daar.
Offtopic..... die case op die duitse site..........WTF!!!!:D:D

Goed vertrouwen?... totale onzin... een afgiftebrief eisen... anders heb je strax helemaal geen poot om op te staan...quote:De pc teruggestuurd in dezelfde doos en ik kreeg geen briefje / afgifteformulier whatsoever. "Het gaat op goed vertrouwen" zei de meneer die hem op kwam halen.

Wat Lenny zegt. Goed vertrouwen bij bedrijven is imho nogal naief.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:11 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Goed vertrouwen?... totale onzin... een afgiftebrief eisen... anders heb je strax helemaal geen poot om op te staan...

niet bijdehand doen snolletje. Die honden moeten met hun gore tpg poten van mn case af blijven en ja ik weet dat ik die kutpc nooit op had moeten sturen maar het gaat niet om die 30 euro maar om het principequote:Op dinsdag 6 december 2005 14:35 schreef DaRalph het volgende:
told ya.. niet opsturen voor 30 29,95 euro >_<

quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:12 schreef SuperFruitig het volgende:
WAT DE FUCK!?
De medewerker van Gistron belde net terug, ze had contact gehad met TPG maar de TPG wist niet waar mn pc was. De vrouw zei dat ze me morgen terug zou bellen als ze meer wist van de TPG. Het kon namelijk goed dat de pc vernietigd was.
Ik zei: ah okay dan hoor. .. WAT ?!?!?!
VERNIETIGD ?
Hoe bedoeld u dat ?
- Nou dat ze hem vernietigd hebben, maar dan krijgt u hem gewoon vergoed van de tpg.
JA FLIKKER OP ZEG. VERGOED ?! En AL !?!?!? mn fucking schoolwerk dan ? En ALLE zooi die daar op stond ?!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn er hier huisrechters in de zaal ? Want ik ga echt iemand aanklagen hiero
AAAAAAAAAAAAAARGH! En mn fotos en mn projectwerk en mn zooi die ik nog moet inleveren en mn hele studie en toekomst staan op dat ding. Laat staan mn sociale leven!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

TS is debiel omdat ie niet backupt voordat ie zn pc wegstuurt, dan kan je erop wachten natuurlijkquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan nog. Er staat dat de schade wellicht vergoed wordt, maar dan is TS nog steeds z'n waardevolle gegevens kwijt.

Inderdaad, en dan een hele oude ofzoquote:Op woensdag 7 december 2005 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het zou me gewoon níet verbazen als er zomaar een willekeurige pc wordt bezorgd morgen.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |