abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:38:38 #101
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_32478356
DHL is goed!
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
pi_32496655
Wtf ik heb ook nooit problemen met TPG gehad, behalve dus 1x, jawel, met GISTRON. Was ook een pakket en dat is nooit aangekomen. Heeft me een half jaar gekost om uiteindelijk mijn geld terug te krijgen van die eikels. Wie er nou de schuld had weet ik niet, maar het is wel toevallig. Ook steeds dat verhaal.... onderzoek hier onderzoek daar.

Offtopic..... die case op die duitse site..........WTF!!!! :D:D
pi_32497206
quote:
Op woensdag 23 november 2005 00:33 schreef MarkPeterse het volgende:
Wtf ik heb ook nooit problemen met TPG gehad, behalve dus 1x, jawel, met GISTRON. Was ook een pakket en dat is nooit aangekomen. Heeft me een half jaar gekost om uiteindelijk mijn geld terug te krijgen van die eikels. Wie er nou de schuld had weet ik niet, maar het is wel toevallig. Ook steeds dat verhaal.... onderzoek hier onderzoek daar.

Offtopic..... die case op die duitse site..........WTF!!!! :D:D
Ga er maar vanuit dat het tpg is geweest.

Gistron is een professionele zaak met een goede naam. Deze zal er echt alles aan doen om er voor te zorgen dat die naam ook goed blijft. Tpg is een (te) grootschalig bedrijf met een monopolipositie en blijkbaar met een doofblind iemand die personeel aanneemt. Iedere malloot kan er dus in de pakketservice of callcenter gaan werken. Je pc ( pakketje ? ) staat ondertussen fijn bij een ( ex ) medewerker van tpg te pronken en jij kan achter de feiten aanlopen. Waar ik nu dus ook bezig mee ben
pi_32497438
quote:
De pc teruggestuurd in dezelfde doos en ik kreeg geen briefje / afgifteformulier whatsoever. "Het gaat op goed vertrouwen" zei de meneer die hem op kwam halen.
Goed vertrouwen?... totale onzin... een afgiftebrief eisen... anders heb je strax helemaal geen poot om op te staan...
pi_32497551
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:11 schreef LennyKravitz het volgende:

[..]

Goed vertrouwen?... totale onzin... een afgiftebrief eisen... anders heb je strax helemaal geen poot om op te staan...
Wat Lenny zegt. Goed vertrouwen bij bedrijven is imho nogal naief.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  woensdag 23 november 2005 @ 23:07:01 #106
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_32523430
Niet best dit.
pi_32862465
Nou hang on to your helmets.

Vandaag nogmaals gebeld met tpg, na weer 20 minuten zon geblondeerde rtl4snol uit hebben te leggen hoe en wat ( waarom schrijven ze dit nergens op bij de tpg ) snapte ze het half en werd mij verteld dat ze niks lieten weten aan mij maar dat de communicatie via Gistron zou verlopen. Vervolgens Gistron gebeld en toen werd me daar verteld dat ze helemaal geen pc binnen hebben gekregen ter reparatie !!!

!

Dus ik die vrouw uitleggen van: Ik heb geen bewijs van afgifte en dergelijk en ook geen track n trace nummer omdat iemand van de tpg hem op heeft gehaald. Ik zei: Ik ben dus echt bang dat mijn pc gewoon weg is dadelijk. Mevrouw zei dat ik niet op de feiten vooruit moest lopen ( -_- ) En ze zou het een en ander gaan regelen voor me. Ze zou me bellen als ze meer wist.

dag lief pctje van me Het was leuk zolang het geduurt heeft

TPG
pi_32862543
told ya.. niet opsturen voor 30 euro >_<
Superfruitig teh suck :+
pi_32862657
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:35 schreef DaRalph het volgende:
told ya.. niet opsturen voor 30 29,95 euro >_<
niet bijdehand doen snolletje. Die honden moeten met hun gore tpg poten van mn case af blijven en ja ik weet dat ik die kutpc nooit op had moeten sturen maar het gaat niet om die 30 euro maar om het principe

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2005 14:40:50 ]
pi_32863462
WAT DE FUCK!?

De medewerker van Gistron belde net terug, ze had contact gehad met TPG maar de TPG wist niet waar mn pc was. De vrouw zei dat ze me morgen terug zou bellen als ze meer wist van de TPG. Het kon namelijk goed dat de pc vernietigd was.

Ik zei: ah okay dan hoor. .. WAT ?!?!?!

VERNIETIGD ?

Hoe bedoeld u dat ?
- Nou dat ze hem vernietigd hebben, maar dan krijgt u hem gewoon vergoed van de tpg.

JA FLIKKER OP ZEG. VERGOED ?! En AL !?!?!? mn fucking schoolwerk dan ? En ALLE zooi die daar op stond ?!

Zijn er hier huisrechters in de zaal ? Want ik ga echt iemand aanklagen hiero

AAAAAAAAAAAAAARGH! En mn fotos en mn projectwerk en mn zooi die ik nog moet inleveren en mn hele studie en toekomst staan op dat ding. Laat staan mn sociale leven

!!!!!

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2005 15:14:22 ]
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:15:53 #111
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32863562
Nou, daar ben je mooi mee dan
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_32863664
Wat een soap
pi_32864133
Wijze les: Altijd verzekerd versturen dit soort dure dingen.
pi_32864165
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:12 schreef SuperFruitig het volgende:
WAT DE FUCK!?

De medewerker van Gistron belde net terug, ze had contact gehad met TPG maar de TPG wist niet waar mn pc was. De vrouw zei dat ze me morgen terug zou bellen als ze meer wist van de TPG. Het kon namelijk goed dat de pc vernietigd was.

Ik zei: ah okay dan hoor. .. WAT ?!?!?!

VERNIETIGD ?

Hoe bedoeld u dat ?
- Nou dat ze hem vernietigd hebben, maar dan krijgt u hem gewoon vergoed van de tpg.

JA FLIKKER OP ZEG. VERGOED ?! En AL !?!?!? mn fucking schoolwerk dan ? En ALLE zooi die daar op stond ?!

Zijn er hier huisrechters in de zaal ? Want ik ga echt iemand aanklagen hiero

AAAAAAAAAAAAAARGH! En mn fotos en mn projectwerk en mn zooi die ik nog moet inleveren en mn hele studie en toekomst staan op dat ding. Laat staan mn sociale leven

!!!!!

lompe actie kerel, iedere triangeljosti weet toch dat ie zn data moet backuppen voordat ie zn pc wegstuurt?
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:40:16 #115
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_32864200
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 15:34:43 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_32864323
Wie stuurt zijn PC nou op zonder bewijs en zonder back-up te hebben gemaakt.
Ik heb zelfs foto's gemaakt van mijn spullen voor ik het ter garantie opstuurde, zodat ik schade kon klaimen als zij het verklooit hadden. Vertrouw niemand op zijn blauwe ogen, je hebt tenslotte ook een firewall en virusscanner op je pc zitten.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_32864419
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:40 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dan nog. Er staat dat de schade wellicht vergoed wordt, maar dan is TS nog steeds z'n waardevolle gegevens kwijt.
TS is debiel omdat ie niet backupt voordat ie zn pc wegstuurt, dan kan je erop wachten natuurlijk
pi_32864461
Als jullie kutmongolen nou ff het topic doorlezen ipv met je 10 hercencellen hier wat neer te plempen

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2005 15:51:46 ]
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:55:02 #119
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_32867686
SuperFruitig: Als ik jou was zal ik duidelijke informatie van de TPG eisen in een termijn van laten we zeggen een week.

Mocht je PC vernietigd zijn, dan is dat zonder overleg gebeurt en zal ik ook schade verhalen op de verloren data.

Anders contact proberen te zoeken met bijvoorbeeld de Telegraaf, die smullen wel van zo'n verhaal.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_32867965
Pak de media er bij, zal je zien hoe lief ze ineens zijn..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 6 december 2005 @ 18:12:24 #121
135035 Slager
wie wil er?...
pi_32868098
HAHAHHA !!! prachtig zulke dingen!!
BIER?!
  dinsdag 6 december 2005 @ 18:29:06 #122
136181 adnansupernew
www.kadesign.nl & www.phds
pi_32868509
heheh effe tvptje hoor..hehe heb nu al een half uur van mijn leven in het verhaal geinvesteerd

SuperFruitig...claimen die hap...ik heb zelf bij tpg pakketpost gewerkt...ben blij dat er af en toe nog hele dingen aan komen...
pi_32889291
Nou nou...

Vandaag een belletje gekregen van de enige medewerker bij de TPG die wel kan lezen en schrijven. Ik had de aardige mevrouw al eens aan de telefoon gehad en ze wist me te vertellen dat de computer nog steeds in Venlo stond ( daar was hij heengebracht nadat ik hem had afgegeven aan de ophalende postbode ). Hij heeft dus 1,5 maand in het hoofdcantoor van Venlo gestaan en er is verder niks mee gebeurd ?! Wat hebben ze hun zaakjes goed in orde daar Ik hoop dat hij net zo beschadigd was als toen ik hem afleverde en dus niet dat hij dalijk vergelijkenissen gaat vertonen met de pc op die duitse site

Ik heb gevraagd of ze hem zo snel mogelijk terugbrengen en dat ze dat onderzoek maar in hun hol steken ( niet letterlijk zo gezegd natuurlijk ) en heb hun er op gewezen dat ik dit een asociale gang van zaken vond maar daar ga ik nog over schrijven / me beklagen ergens. ( Als iemand een idee heeft hoe ik dit het beste kan gaan doen, zeg het )

Ik wacht dus op morgen, de dag dat ik hopelijk herenigd word met mijn pctje Ik hou jullie op de hoogte van eventuele beklagbrieven en reacties daarop.
  woensdag 7 december 2005 @ 14:22:51 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32890716
Het zou me gewoon níet verbazen als er zomaar een willekeurige pc wordt bezorgd morgen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_32922550
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het zou me gewoon níet verbazen als er zomaar een willekeurige pc wordt bezorgd morgen .
Inderdaad, en dan een hele oude ofzo
Gaaf topic , lullig voor de ts helaas .
I went clubbing. Softest coat ever.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')