Scherp,quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:01 schreef Zeverzak het volgende:
Tis trouwens.. TPG... Maar goed...
Fout,quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:05 schreef Croga het volgende:
Let wel dat als jij het spul onbeschadigd naar Gistron gestuurd hebt, het vervolgens helemaal niets meer met TPG te maken heeft, maar nu dus het probleem van Gistron is....
Onafhankelijk van wat TPG allemaal verteld heb jij alleen maar met Gistron te maken, of die het nu van TPG vergoed krijgen of niet....
Een vriend van mij had zijn gitaarpedalen verkocht toentertijd voor 300 gulden onder rembours, pakket was afgeleverd bij bestemming en koper had betaald. Helaas heeft mn vriend die 300 gulden nooit gezien omdat de PTT geen bewijs van betaling meer had.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:06 schreef allsystemshalt het volgende:
Dat is zwaar kut ja....
Ben ook wel eens wat kwijt geraakt in de wondere wereld van de postbezorging.
Klacht ingediend ... heel lang gewacht ....
toen hun conclusie we kunnen niks vinden en er niks aan doen het zal wel niet opgestuurd zijn![]()
![]()
GVD ik weet zeker dat het wel is opgestuurd![]()
![]()
![]()
![]()
@%@@$
TNT = TPG en andersomquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Heb net nogmaals gereageerd in nette taalHet probleem is dat ik waarschijnlijk niet sterk sta, ik moet gewoon hopen dat ze het in behandeling nemen en dat ik een nieuwe case krijg. In het vervolg TNT of iets anders gebruiken denk ik dan maar
( of is TNT ook van TPG ? )
Meuh
Doet me denken aan een scene uit Ace Ventura: Pet Detective.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tjezus, wat hebben ze er mee gedaan joh?! Het lijkt wel alsof ze er mee hebben lopen gooien ofzo! Ik zou echt officieel een klacht indienen ofzo. Dat er een briefje kwijtraakt af en toe kan ik nog enigszins begrijpen, maar een pakket zodanig vernaggelen.
Toevallig dat je dat zegtquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:36 schreef Wriker het volgende:
[..]
Doet me denken aan een scene uit Ace Ventura: Pet Detective.
"Got a package, people!!"
bij dezequote:Op maandag 31 oktober 2005 11:43 schreef Mauro het volgende:
TPG = TNT Post Groep
Heb je ervaring met TNT dan?quote:
Waaruit maak je dat op?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:56 schreef Jo0Lz het volgende:
Jezus. Dat is echt nep...
Geen ervaring, maar vanaf nu vertrouw ik op voorhand TNT ook al nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:55 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Heb je ervaring met TNT dan?
Doorloop tijd van de klachten is bij tpg iets van 3 maanden ofzo.
TNT valt dan wel onder TPG, maar het is wel een aparte afdeling. Met aparte prijzen, en service.
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:56 schreef Jo0Lz het volgende:
Jezus. Dat is echt nep...
quote:
quote:"Hier word ik niet vrolijk van."
Jij bent niet bekend met de hedendaagse slang?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waaruit maak je dat op?. DIe foto's lijken me redelijk echt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |