Woei!
![]()
Up voor Creative!
Het zat zo: Ik had een 2e handse Zen Micro gekocht, had geen aankoopbon en geen doos ( stom stom stom ik weet t
![]()
) Maargoed, het apparaatje werkte als een tiet, was goedkoop dan nieuw ( hollander
![]()
) en was 2 weken oud. Alles goed en wel totdat:
Sinds een weekje bleef hij hangen bij het beginlogo en ik kon dus niet meer muziek luisteren ( aaaah
![]()
) ik gepoogd om het apparaat aan de gang te krijgen ( hard reset, firmware veranderen, etc ) niks werkte. Vandaag zette ik het apparaat weer aan en toen deed hij niks meer
![]()
Ik dacht daar gaan mn centjes, had ik m maar nieuw gekocht dan had ik nog garantie gehad, wat ben ik een droplul
( Ik geef toe, dit was echt te verwachten, vooral met mijn geluk -_-, en ik had m ook gewoon nieuw moeten kopen, of een aankoopbewijs moeten vragen, ga niet schelden wat voor een droplul ik ben, want ik weet het zelf ook wel
![]()
)
MAAR!
Toen dacht ik, he! laat ik eens bellen met creative, misschien weten zij het?
Gebeld, kreeg een man aan de lijn, hardstikke vriendelijk. Hij vroeg wanneer de speler bleef hangen en hoe en wat. Vervolgens zei ik: maar ik heb wel geen garantiebewijs meer of een doos whatsoever.
" Daar doen we niet moeilijk over, aan het serienummer te zien heeft u nog 8 maanden garantie en krijgt u dus gewoon een nieuwe "
SAY WHAT ?
Ik nogmaal: Maareuh, ik heb geen garantiebewijs meer he ?
" Nee, maar dat is niet erg, ik stuur u een email met gegevens en een adres, als u hem daar afgeeft dan heeft u, vanuit japan, binnen 10 dagen een nieuwe "
" Ow en wilt u dezelfde wit met zwarte ? Of wilt u liever een andere kleur "
Ik kon gewoon kiezen welke nieuwe ik wou
![]()
!
GOOOOOOOOOO!!! CREATIVE!!!!!
voor de mensen die dit 'normaal' vinden en 'dat zijn ze verplicht' zeg ik:
anders stuur je eens een pakket op met de tpg, of koop je eens iets bij dixons