 
		 
			 
			
			
			daar doelde ik idd opquote:Op woensdag 2 november 2005 13:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze verpesten meerdere verzendingen..
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Nee goed juist, jij bent klant van Gistron niet van TPG. Jij moet Gistron aansprakelijk stellen en Gistron zoekt het maar uit met TPG. Jij bent klant van Gistron en Gistron is klant van TPG.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Fout,
Zodra gistron het verstuurd is het in de handen van de tpg. Zij moeten er op toezien dat het pakket fatsoenlijk afgeleverd wordt. Dit is gewoon ronduit schandalig. Een pakket openmaken en vervolgens ook nog eens met een schroevendraaier ( oid ) er zo in liggen porren. Je ziet precies waar ze dat ding in hebben gestopt
 
			 
			
			
			Heb de kast aan gehad, hdd gechecked op fouten en beschadigde clusters, maar gelukkig niks gevonden. Er zat een standaard koeler op dus ik ga er vanuit dat hij verder gewoon werkt. ( ik ga er ook niet van uit dat de pc een klap heeft gehad of gevallen is )quote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef Fester het volgende:
Bij het computerbedrijf waar ik gewerkt heb, hebben we ook wel eens een dergelijk mishandelde PC terug gekregen van een klant.
Die knurften van de bezorgdienst waren met een vorkheftruck door de kast heen geprikt.
Die klant heeft 'm maar niet aangezet om te kijken of 'ie het nog wel deed
Maar ehh als ze zo zitten te rommelen met die kast, is er dan niet meer kapot, bijvoorbeeld je harde schijf?
en de ophanging van een processor kan tegenwoordig ook al niet echt meer veel hebben. Denk aan een flinke zalman koeler op een AMD-athlon processor. 400gr koeler kan redelijk wat krachten op de core uitoefenen wanneer die kast ineens een noodstop moet maken tegen de grond.
 
			 
			
			
			Ik werk al bijna 4 jaar niet meer in de computer winkel, dus ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:08 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik heb gister mijn kast wel mooi netjes gekregen van de tgp
@fester: wtf zijn er nog winkels die athlon xp procs verkopen danmijn 2500+ had trouwens ook een 500gram koeler erop zitten en die is ook vaak genoeg door de auto geslingert tijdens vervoer en dat ding heeft het altijd perfect gedaan
 
			 
			
			
			ik denk dat het met name mensen uit bepaalde regio's zijn (bepaalde bezorger(s)) die constant dezelfde slechte ervaringen hebben met TPGquote:Op woensdag 2 november 2005 16:19 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee goed juist, jij bent klant van Gistron niet van TPG. Jij moet Gistron aansprakelijk stellen en Gistron zoekt het maar uit met TPG. Jij bent klant van Gistron en Gistron is klant van TPG.
edit: Oh ik lees dat TPG de zaak toch in behandeling neemt.
Ik heb overigens geen slechte ervaringen met TPG.Ik heb er al minstens 50 keer wat mee verzonden maar ik heb nog nooit problemen gehoord wat betreft de bezorging van TPG.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Leuke mensen altijd die dit roepenquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:00 schreef PDOA het volgende:
Aanklagen dat tuig.
 
			 
			
			
			Aangetekend verzonden en volgens mij niet verzekerd ( of verzekerd tot 500 ) ik weet het niet zeker.quote:Op donderdag 3 november 2005 03:14 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zal als ik jou was een compleet nieuw systeem eisen!
Met alleen een nieuwe case mats je die postmongolen alleen maar, en dan alle tijd en moeite om alle onderdelen in een andere kast over te zetten... (Of de kosten als je dat laat doen.)
Veel succes met de afhandeling, en ik hou dit topic de komende dagen in de gaten.
--edit--
Hoe is het pakket verzonden? als gewone pakketzending, of aangetekend en verzekerd? (en in het geval van verzekerd, tot welk bedrag?)
 
			 
			
			
			je vergeet:quote:
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Of je leest het topic door en weet dat dat te ver was.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:21 schreef Spleed het volgende:
Dan ga je het de volgende keer lekker zelf brengen en weer ophalen... dan weet je zeker dat er niks gebeuren kan![]()
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Nou het zit m zo, de tpg was langsgeweest om een schaderapport op te maken. Ik kreeg een klef schetspapiertje met daarop wat ingevulde gegevens en ik zou het nog wel horen ( ik had mn pc NIET mee laten nemen omdat ik hem nodig had voor school. ) Een kleine week later werd ik gebeld door een vriendelijke dame die mij vroeg of het mogelijk was om mijn pc toch te laten ophalen omdat de afdeling onderzoek hem nodig had om eventuele schade / vernieling te onderzoeken en een schaderapport / aangifteforulier in te vullen. Ik heb daarmee ingestemd en de dag erna kwam een man de pc ophalen. De pc teruggestuurd in dezelfde doos en ik kreeg geen briefje / afgifteformulier whatsoever. "Het gaat op goed vertrouwen" zei de meneer die hem op kwam halen.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Al wat meer bekend? (Ben wel nieuwsgierig)
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Als dat zo zal zijn gelijk de krant bellen. Als z'n verhaal geplaatst zal worden kan je tientallen reacties krijgen, en krijg je gratis computers aangeboden.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat raar dat je geen bewijs krijgt. Zo'n duur apparaat. Is eigenlijk niet in de haak. Straks zegt TPG nog van "hoezo PC we weten van geen PC, we weten van niets." Laten we hopen op een goede afloop.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Het was vast niet je bedoeling, maar ik lig helemaal dubbelquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:39 schreef SuperFruitig een heel verhaal
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:39 schreef SuperFruitig het volgende:
.....
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |