abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31896057
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:15 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Ze verpesten meerdere verzendingen. .
daar doelde ik idd op
pi_31899360
Bij het computerbedrijf waar ik gewerkt heb, hebben we ook wel eens een dergelijk mishandelde PC terug gekregen van een klant.
Die knurften van de bezorgdienst waren met een vorkheftruck door de kast heen geprikt.
Die klant heeft 'm maar niet aangezet om te kijken of 'ie het nog wel deed

Maar ehh als ze zo zitten te rommelen met die kast, is er dan niet meer kapot, bijvoorbeeld je harde schijf?
en de ophanging van een processor kan tegenwoordig ook al niet echt meer veel hebben. Denk aan een flinke zalman koeler op een AMD-athlon processor. 400gr koeler kan redelijk wat krachten op de core uitoefenen wanneer die kast ineens een noodstop moet maken tegen de grond.
pi_31899700
Ik heb gister mijn kast wel mooi netjes gekregen van de tgp

@fester: wtf zijn er nog winkels die athlon xp procs verkopen dan mijn 2500+ had trouwens ook een 500gram koeler erop zitten en die is ook vaak genoeg door de auto geslingert tijdens vervoer en dat ding heeft het altijd perfect gedaan
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_31899767
Wow man die ene pc is wel heel extreem
De status 'bagger-user' voorbij
pi_31900039
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Fout,

Zodra gistron het verstuurd is het in de handen van de tpg. Zij moeten er op toezien dat het pakket fatsoenlijk afgeleverd wordt. Dit is gewoon ronduit schandalig. Een pakket openmaken en vervolgens ook nog eens met een schroevendraaier ( oid ) er zo in liggen porren. Je ziet precies waar ze dat ding in hebben gestopt
Nee goed juist, jij bent klant van Gistron niet van TPG. Jij moet Gistron aansprakelijk stellen en Gistron zoekt het maar uit met TPG. Jij bent klant van Gistron en Gistron is klant van TPG.

edit: Oh ik lees dat TPG de zaak toch in behandeling neemt.

Ik heb overigens geen slechte ervaringen met TPG. Ik heb er al minstens 50 keer wat mee verzonden maar ik heb nog nooit problemen gehoord wat betreft de bezorging van TPG.

[ Bericht 10% gewijzigd door Steijn op 02-11-2005 16:28:24 ]
pi_31901642
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef Fester het volgende:
Bij het computerbedrijf waar ik gewerkt heb, hebben we ook wel eens een dergelijk mishandelde PC terug gekregen van een klant.
Die knurften van de bezorgdienst waren met een vorkheftruck door de kast heen geprikt.
Die klant heeft 'm maar niet aangezet om te kijken of 'ie het nog wel deed

Maar ehh als ze zo zitten te rommelen met die kast, is er dan niet meer kapot, bijvoorbeeld je harde schijf?
en de ophanging van een processor kan tegenwoordig ook al niet echt meer veel hebben. Denk aan een flinke zalman koeler op een AMD-athlon processor. 400gr koeler kan redelijk wat krachten op de core uitoefenen wanneer die kast ineens een noodstop moet maken tegen de grond.
Heb de kast aan gehad, hdd gechecked op fouten en beschadigde clusters, maar gelukkig niks gevonden. Er zat een standaard koeler op dus ik ga er vanuit dat hij verder gewoon werkt. ( ik ga er ook niet van uit dat de pc een klap heeft gehad of gevallen is )
pi_31906039
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:08 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik heb gister mijn kast wel mooi netjes gekregen van de tgp

@fester: wtf zijn er nog winkels die athlon xp procs verkopen dan mijn 2500+ had trouwens ook een 500gram koeler erop zitten en die is ook vaak genoeg door de auto geslingert tijdens vervoer en dat ding heeft het altijd perfect gedaan
Ik werk al bijna 4 jaar niet meer in de computer winkel, dus ik zou het niet weten.
Maar goed, dit ging ook om een gerepareerde PC.
  Spellchecker donderdag 3 november 2005 @ 02:27:23 #83
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_31918265
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:19 schreef Steijn het volgende:

[..]

Nee goed juist, jij bent klant van Gistron niet van TPG. Jij moet Gistron aansprakelijk stellen en Gistron zoekt het maar uit met TPG. Jij bent klant van Gistron en Gistron is klant van TPG.

edit: Oh ik lees dat TPG de zaak toch in behandeling neemt.

Ik heb overigens geen slechte ervaringen met TPG. Ik heb er al minstens 50 keer wat mee verzonden maar ik heb nog nooit problemen gehoord wat betreft de bezorging van TPG.
ik denk dat het met name mensen uit bepaalde regio's zijn (bepaalde bezorger(s)) die constant dezelfde slechte ervaringen hebben met TPG

Zelf tot nu toe nog nooit wat te klagen gehad, behalve dan een doos met 100 lege jewelcases, die eigenlijk wat te krap op elkaar gepakt zaten. Daardoor hadden enkele het niet helemaal overleefd
Tevens -purist.
  donderdag 3 november 2005 @ 03:14:45 #84
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_31918599
Ik zal als ik jou was een compleet nieuw systeem eisen!

Met alleen een nieuwe case mats je die postmongolen alleen maar, en dan alle tijd en moeite om alle onderdelen in een andere kast over te zetten... (Of de kosten als je dat laat doen.)

Veel succes met de afhandeling, en ik hou dit topic de komende dagen in de gaten.

--edit--

Hoe is het pakket verzonden? als gewone pakketzending, of aangetekend en verzekerd? (en in het geval van verzekerd, tot welk bedrag?)

[ Bericht 14% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 03-11-2005 03:21:55 ]
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  donderdag 3 november 2005 @ 03:19:15 #85
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31918627
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:00 schreef PDOA het volgende:
Aanklagen dat tuig.
Leuke mensen altijd die dit roepen

AANKLAGEN! ER IS ONS EEN GROOT ONRECHT AANGEDAAN!
Hoeveel aanklachten worden er nou daadwerkelijk gedaan joh? Het is geen moordzaak

TPG zal waarschijnlijk wel vergoeden...
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_31925660
quote:
Op donderdag 3 november 2005 03:14 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zal als ik jou was een compleet nieuw systeem eisen!

Met alleen een nieuwe case mats je die postmongolen alleen maar, en dan alle tijd en moeite om alle onderdelen in een andere kast over te zetten... (Of de kosten als je dat laat doen.)

Veel succes met de afhandeling, en ik hou dit topic de komende dagen in de gaten.

--edit--

Hoe is het pakket verzonden? als gewone pakketzending, of aangetekend en verzekerd? (en in het geval van verzekerd, tot welk bedrag?)
Aangetekend verzonden en volgens mij niet verzekerd ( of verzekerd tot 500 ) ik weet het niet zeker.

Het wachtten is nog steeds op de afhandeling van tpg, ik ga geen nieuwe hardware eisen omdat ik dan waarschijnlijk al mn hardware dat ik nu heb in moet leveren en verder lijkt alles te werken, als het over een week er mee stopt weet ik waar ik moet zijn iig
  donderdag 3 november 2005 @ 13:35:38 #87
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_31926433
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:45 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

bij deze

TNT

TPG
je vergeet:

Talpa
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
  vrijdag 4 november 2005 @ 19:21:39 #88
59590 Spleed
Kolensky drinking milk
pi_31968981
Dan ga je het de volgende keer lekker zelf brengen en weer ophalen... dan weet je zeker dat er niks gebeuren kan
lief, saai & lui
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2005 @ 20:02:39 #89
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31970430
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:21 schreef Spleed het volgende:
Dan ga je het de volgende keer lekker zelf brengen en weer ophalen... dan weet je zeker dat er niks gebeuren kan
Of je leest het topic door en weet dat dat te ver was. .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  donderdag 17 november 2005 @ 20:22:29 #90
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_32353598
Al wat meer bekend? (Ben wel nieuwsgierig)
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_32359612
quote:
Op donderdag 17 november 2005 20:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Al wat meer bekend? (Ben wel nieuwsgierig)
Nou het zit m zo, de tpg was langsgeweest om een schaderapport op te maken. Ik kreeg een klef schetspapiertje met daarop wat ingevulde gegevens en ik zou het nog wel horen ( ik had mn pc NIET mee laten nemen omdat ik hem nodig had voor school. ) Een kleine week later werd ik gebeld door een vriendelijke dame die mij vroeg of het mogelijk was om mijn pc toch te laten ophalen omdat de afdeling onderzoek hem nodig had om eventuele schade / vernieling te onderzoeken en een schaderapport / aangifteforulier in te vullen. Ik heb daarmee ingestemd en de dag erna kwam een man de pc ophalen. De pc teruggestuurd in dezelfde doos en ik kreeg geen briefje / afgifteformulier whatsoever. "Het gaat op goed vertrouwen" zei de meneer die hem op kwam halen.

Het ophalen is vorige week zaterdag gebeurd. Ik heb in de tussentijd niks gehoord van TPG. Geen ontvangst bericht en geen belletje over hoe en wat. Ik heb al een keer gebeld maar er werd mij gezegd dat de pc in behandeling was.

Het is afwachten en ik hoop op schadevergoeding. Ik heb er wel weinig vertrouwen in though. Ik hou jullie up-2-date
  donderdag 17 november 2005 @ 23:30:18 #92
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_32359679
Wat een sof
  donderdag 17 november 2005 @ 23:51:30 #93
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_32360312
Wat raar dat je geen bewijs krijgt. Zo'n duur apparaat. Is eigenlijk niet in de haak. Straks zegt TPG nog van "hoezo PC we weten van geen PC, we weten van niets." Laten we hopen op een goede afloop.
  vrijdag 18 november 2005 @ 01:57:08 #94
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_32362865
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat raar dat je geen bewijs krijgt. Zo'n duur apparaat. Is eigenlijk niet in de haak. Straks zegt TPG nog van "hoezo PC we weten van geen PC, we weten van niets." Laten we hopen op een goede afloop.
Als dat zo zal zijn gelijk de krant bellen. Als z'n verhaal geplaatst zal worden kan je tientallen reacties krijgen, en krijg je gratis computers aangeboden.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_32477002


Net gebeld met tpg, na fucking 20 minuten van doorverbinden en wachttijden kreeg ik een of ander meno pauze wijf eraan. Ik vriendelijk die zooi uitleggen en gevraagd of ze wist hoelang het nog gaat duren. Ze snapte het blijkbaar niet met dr MBO niveau. Ik nogmaals:

"Mijn pc is opgehaald door een koerier en is in behandeling voor een onderzoek naar de schade, ik zou, aangezien ik in 1,5 week tijd nog niks heb gehoord, graag weten hoelang het nog gaat duren, aangezien ik de pc nodig heb voor mijn studie en privedoeleinden" ( ik zei deze zin serieus Soms sta ik echt versteld van de netjesheid die ik tegen een IQ loos iets kan opbrengen )

- Maar heeft u een onderzoek gestart dan?
" Hoe bedoeld u precies? "
- Nou gewoon, u zegt dat uw pc in behandeling is voor een onderzoek, heeft u een onderzoek gestart ?
" Ik heb zelf geen onderzoek gestart als u dat bedoeld, mijn pc is gewoon opgehaald en is als het goed is in onderzoek bij u "
- Ja maar heeft u dan een onderzoek gestart ?

$#!@^^!$^!#$^!#$^!#$^!^ GRAFTEEF! NEE SNOL BEN JE DOM!!!!!1 !!!4#@$!%%!@#%

" Nou nee mevrouw, mijn pc is gewoon opgehaald door uw bedrijf"
- Maar wat wilt u nu weten dan ?
" Hoelang het nog duurt voordat ik mijn pc weer heb "
- Ik snap uw vraag niet meneer, u verteld wel vanalles maar u vertelt niet wat ik moet weten
" Wat moet u weten dan ? "
- Heeft u een onderzoek gestart ?



Waarom kunnen ze geen fatsoenlijke snollen inhuren, selecteren ze daar op domheid ?

MUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH

Uiteindelijk vroeg ze om mn postcode, moest ik ( not kidding ) 10 minuten wachtten en vervolgens deelde ze me mede dat ik hun nooit gebeld had maar alleen ge-emailed. Ik vervolgens uitgelegd hoe en wat en toen kwam ze met het enige ZINNIGE nieuws na 30 minuten van mn leven te hebben weggegooid dat er een onderzoek was gestart door Gistron, dat onderzoek ging ongeveer 2 weken duren en daaruit zou blijken of de schade te verhalen is op de tpg.

Ik weet nu dus nog steeds niet WAAR mijn pc is, en HOELANG het gaat duren ( ja ongeveer 2 weken maar het kan ook langer ) en of ik hem UBERHAUPT nog terug ga zien ( geen bewijs van afgifte gekregen remember ( dat bleek trouwens de 'normale' gang van zaken daar, dat ze geen afgiftebewijzen geven )).

Wat een goor kutbedrijf met lompe medewerkers

TPG

edit:

kijk ZO: Go Creative !!! kan het ook !!!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2005 13:31:13 ]
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:43:32 #96
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32477094
Die zie je nooit meer....TE-RUG!
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:53:17 #97
2863 bigben04
FC Den Haag ole ole!
pi_32477316
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:39 schreef SuperFruitig een heel verhaal
Het was vast niet je bedoeling, maar ik lig helemaal dubbel

Oja, en ik wens je veel sterkte
Jeugdactiviteiten.nl, de site voor iedereen die met kinderen werkt!
pi_32477582
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 84% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 15:34:42 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_32477732
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:39 schreef SuperFruitig het volgende:
.....


Maar ik leef met je mee. Ik ben vorige week telefonisch twee uur lang van Planet Internet naar KPN gestuurd en vice versa. En als je weet hoe lang de wachttjiden bij Planet zijn is dat ook geen pretje.

[ Bericht 3% gewijzigd door Murazor4096 op 22-11-2005 23:03:28 ]
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:20:31 #100
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32477921
Tgp
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')