En in welke staatquote:Op donderdag 8 december 2005 17:52 schreef NoBody122 het volgende:
de vraag is nu natuurlijk of TS een PC heeft gekregen met de post vandaag

quote:Op woensdag 7 december 2005 13:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[...]
Vandaag een belletje gekregen van de enige medewerker bij de TPG die wel kan lezen en schrijven. [...]

Yes sirrio!quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:48 schreef Scorpie het volgende:
poeh wat heb jij geluk dat je hem terug hebt! En nu wel ff je data backuppen voordat je hem wegstuurd he!

Dat is op zich correct. Als jij je PC hebt afgelevert bij gistron, heb je alleen te maken met gistron. Dat-ie door TPG terugbezorgd wordt is niet relevant voor jou: jij hebt alleen te maken met gistron. Als gistron begint te miepen dat je bij TPG moet zijn, herhaal dan dat *zij* dat dan maar met TPG moeten uitvechten, maar dat jij hun aansprakelijk stelt, omdat je met hun een contract bent aangegaan. Oftewel, Gistron moet TPG aansprakelijk stellen, jij niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Tpg zegt dat ik niks kan claimen aan hun maar dat ik bij gistron aan moet kloppen

I'm not gonna say I told you so..... but I did tell you soquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Tpg zegt dat ik niks kan claimen aan hun maar dat ik bij gistron aan moet kloppen omdat zij gekozen hebben voor tpg ( sorry Croga).

Tering, schop anders even een topic van 3 maanden oudquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:23 schreef ChrisM55 het volgende:
Mensen, niets breekbaars laten bezorgen door TPG oid.
De bezorgers willen allemaal zsm klaar zijn en daarbij boeit het ze echt niet of t om een PC gaat van een paar duizend euro of een trui van 50 euro.

Wat ik zou doen in een dergelijke situatie is de TPG minstens net zoveel schade berokkenen dan zij jou hebben aangedaan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Yes sirrio!
Ik heb nog naar leeuwarden gebeld ivm dat schaderapport en nu wordttie mooi.
Tpg zegt dat ik niks kan claimen aan hun maar dat ik bij gistron aan moet kloppen omdat zij gekozen hebben voor tpg ( sorry Croga). Ik krijg dus GEEN kopie van het proces verbaal en kan waarschijnlijk niks doen totdat gistron mijn pc weer heeft om te onderzoeken ( wat niet gaat gebeuren overigens)
Ik vind dit echt een laffe actie van tpg. ZIJ slopen mijn pc dus dan zijn ZIJ verantwoordelijk lijkt me zo. Ik zie het nu als een klein kind wat zn schuld wil afschuiven op iemand anders ( ook als is dat juridisch misschien de procedure, het blijft gewoon laf).
Verder vraag ik me af waarom mijn pc dan zo nodig naar dat zooitje ongeregeld van de TPG moest en waarom ik hem niet meteen naar Gistron heb gestuurd. Hij heeft gewoon 1,5 in een vochtig hoekje gestaan ergens bij dumpplaats tpg Venlo
Ik bel vanmiddag even naar Gistron en dan kan ik mijn pc meteen uittesten. Ik hoop dat ze het vergoeden zonder dat ze mijn pc nodig hebben ( ik stuur wel wat foto's op ofzo) Maar ik ben bang dat ik dit zelf aan het betalen kom.
wat een matigheid
![]()

Alsof je daar iets mee opschietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:38 schreef GSi het volgende:
[..]
Wat ik zou doen in een dergelijke situatie is de TPG minstens net zoveel schade berokkenen dan zij jou hebben aangedaan.
Steek een brievenbus in de fik of steek de banden lek van de TPG busjes. Ontwricht de sorteercentrale door een poederbrief te sturen.

Zo, wat n kutzooitje slecht geregeld dan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:33 schreef stigchel het volgende:
Ik heb een keer tegen TPG geprocedeerd, omdat ze mijn postbus hadden afgesloten. Iemand op het postkantoor had bedacht dat we verhuist waren en die bus dicht gegooid. Precies in die periode een enorm project uit staan met een binnenkomende poststroom van hier tot tokio. Respondenten hebben allemaal hun enquete retour gekregen met de mededeling, geadresseerde vertrokken. Nee dat is lekker voor een onderzoeksbureau.
Advocaat er tegenaan gegooid, eindresultaat de standaardvergoeding voor problemen met postbussen van 300 euro, meer zat er niet in, TPG had zich slinks van alle aansprakelijk gevrijwaard. Tot op de dag van vandaag bel ik altijd achter mijn eigen fokking post aan om te controleren of TPG het proces niet heeft verneukt. Het is potdikke hun core business.
En dan jou computer, werkelijk godsgeklaagd. Kunnen we daar geen cartoons over tekenen. Al die verspilde moslimwoede op een direct doel richten.

Ah, je weet hoe het bij de posterijen werkt...quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lijkt wel alsof ze er mee hebben lopen gooien ofzo!

MBO-erquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:38 schreef GSi het volgende:
[..]
Wat ik zou doen in een dergelijke situatie is de TPG minstens net zoveel schade berokkenen dan zij jou hebben aangedaan.
Steek een brievenbus in de fik of steek de banden lek van de TPG busjes. Ontwricht de sorteercentrale door een poederbrief te sturen.

fout ; TS doet zaken met gistron, niet met tpg ; tpg is een door gistron ingeschakelde derde en derhalve heeft gistron derdenaansprakelijkheid ; ze kunnen dus niet afschuiven op tpg en zijn zelf schadeplichtig, maar op hun beurt dienen zij dan weer aansprakelijkheid bij tpg te leggen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Fout,
Zodra gistron het verstuurd is het in de handen van de tpg. Zij moeten er op toezien dat het pakket fatsoenlijk afgeleverd wordt. Dit is gewoon ronduit schandalig. Een pakket openmaken en vervolgens ook nog eens met een schroevendraaier ( oid ) er zo in liggen porren. Je ziet precies waar ze dat ding in hebben gestopt

quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:38 schreef GSi het volgende:
[..]

Klopt ik had het al gerectificeerd in een van mn postquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:07 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
fout ; TS doet zaken met gistron, niet met tpg ; tpg is een door gistron ingeschakelde derde en derhalve heeft gistron derdenaansprakelijkheid ; ze kunnen dus niet afschuiven op tpg en zijn zelf schadeplichtig, maar op hun beurt dienen zij dan weer aansprakelijkheid bij tpg te leggen.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |