Ghihihi ik heb een date gehad jaquote:
Je kunt niet heel veel specatculairders leasen voor 658 euro p.m.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:19 schreef M5 het volgende:
[..]
ik had iets spectaculairders verwacht dan een S40 2.4
een Saab 9-5 of een BMW 5 Touringquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je kunt niet heel veel specatculairders leasen voor 658 euro p.m.
linkje/ bron?!??!?!quote:
geile hondaquote:
schat, da's in belgie.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:28 schreef lipje het volgende:
http://saab.directlease.be/DLBe/nl/type.do?id=17379 of
http://bmw.directlease.be/DLBe/nl/type.do?id=54267
in reverse order
Ja, nou niet meer (als je het over de mijne had)quote:
quote:
Boeiuh, kan BHFH er een uitzoekenquote:da's in belgie.
Je weet nog best veel voor een kutnewbiequote:Op maandag 31 oktober 2005 10:32 schreef lipje het volgende:
[..]
lieverd
![]()
[..]
Boeiuh, kan BHFH er een uitzoeken![]()
hij lurkte volgens mij al jarenquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je weet nog best veel voor een kutnewbie.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:32 schreef lipje het volgende:
[..]
lieverd
![]()
[..]
Boeiuh, kan BHFH er een uitzoeken![]()
Dikkopquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:37 schreef lipje het volgende:
kan je een compleet afgeragde auto kopenCivic ofzo
en wat een klus voor je pa ook met al die gecorrodeerde bouten en moerenquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dikkop.
Vandaag zit denk ik alles wel weer in elkaar en loopt het ding.
Wel een gepuzzel.
gaat maar klooncheckuh.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Of het is een kloon.
lipje, misdraag je eens, dan kan ik gaan vragen voor een klooncheck.
Die WAT?quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
en wat een klus voor je pa ook met al die gecorrodeerde bouten en moeren![]()
bouten en moeren vol met roest en aanslag enzquote:
duur woord voor verroeste.quote:
Het valt wel mee eigenlijkquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
bouten en moeren vol met roest en aanslag enzWant zoals ik op de foto kan zien is alles onder de kap behoorlijk aangeslagen
aluminium kan niet roesten maar wel corroderen lampiequote:Op maandag 31 oktober 2005 10:42 schreef lipje het volgende:
[..]
duur woord voor verroeste.![]()
en nu weg
zit er verschil tussen roesten en corroderen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
aluminium kan niet roesten maar wel corroderen lampie
cor·ro·de·ren (ov.ww., ook abs.)quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:46 schreef M5 het volgende:
[..]
zit er verschil tussen roesten en corroderen?
Dat moet wel in een zandstraal cabine gebeuren, heeft hij die staan of gaat hij daar spullen naartoe brengen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het valt wel mee eigenlijk. Er is ook nog niks afgebroken ofzo.
Mijn vader doet ook nog eens alles zandstralen geloof ik.
Die heeft ie staanquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat moet wel in een zandstraal cabine gebeuren, heeft hij die staan of gaat hij daar spullen naartoe brengen?
Zandstralen is wel heel netjes
Ja, die handschoenen. Die zijn 6x te groot voor mijquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:48 schreef Hugster het volgende:
met van die rubberen slurven erin voor je armen, voel je je net een kerngeleerde die bezig is met een gevaarlijke proef
Ik moet meteen aan die How deep is your dip reclame denkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:48 schreef Hugster het volgende:
met van die rubberen slurven erin voor je armen, voel je je net een kerngeleerde die bezig is met een gevaarlijke proef
quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:50 schreef M5 het volgende:
zandstralen is sinds jaren 60 verboden
zal wel met iets anders zijn.
WACHT!quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan die How deep is your dip reclame denken
er zit vaak een zwart fijn poeder/korreltjes in, weet niet wat dat isquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:50 schreef M5 het volgende:
zandstralen is sinds jaren 60 verboden
zal wel met iets anders zijn.
Ja dat jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
er zit vaak een zwart fijn poeder/korreltjes in, weet niet wat dat is
het is niet met zand, maar met een ander materiaalquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Velgen doen ze toch ook nog steeds zandstralen?.
En die cabines staan nog overal te koop.
Of jij bedoelt iets anders.
Erg flauw jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:52 schreef M5 het volgende:
[..]
het is niet met zand, maar met een ander materiaal
flauw he
Dip dip dipper de dipquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan die How deep is your dip reclame denken
quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
WACHT!
Kip kip kip kip [edit] Dip Dip Dip Dip [/edit].
Dat zijn echt van die ICT / systeembeheerder / twieker strekenquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:52 schreef M5 het volgende:
[..]
het is niet met zand, maar met een ander materiaal
flauw he
Mooie stoeltjes hoor ijsmeis!quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:32 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb me stoeltjes trouwens opgehaald.
Volgens mij kan ik die makkelijk voor 100 per stuk verpatsen zo mooi.
[afbeelding]
En dan heb ik ze nog niet ingesmeerd met vet.
gelukkig ben ik dan ook geen ICT'er/Systeembeheerder/Twiekerquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die ICT / systeembeheerder / twieker streken
Op mijn stage had ik ook zo'n hork, als ik niet PRECIES vroeg wat ik bedoelde, of ik gebruikte verkeerde woorden deed ie gewoon net alsof ie me niet begreep of hij half expres een verkeerd antwoord met een grijs op z'n bek![]()
maakt niet uit, je doet hetzelfdequote:Op maandag 31 oktober 2005 10:58 schreef M5 het volgende:
[..]
gelukkig ben ik dan ook geen ICT'er/Systeembeheerder/Twieker
Niet eens een foto uit je eigen collectiequote:Op maandag 31 oktober 2005 10:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dip dip dipper de dip
[afbeelding]
quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Niet eens een foto uit je eigen collectie
Ik 'begin' me af te vragen wat er van jou terecht moet komenquote:
Hoe dat zo?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik 'begin' me af te vragen wat er van jou terecht moet komen![]()
Het beeld dat ik je van je heb:quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:08 schreef Hugster het volgende:
ik heb net tijdens het douchen een greep naar een willekeurige tube douchegel gedaan en gewassen maar nou ruik ik van top tot teen naar een tutwijf, het bleek sterk ruikende Gloria Vanderbilt te zijn waar ik achter kwam nadat ik klaar was
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het beeld dat ik je van je heb:
Je voert geen ruk uit
je rookt/zuipt/blowt/... je de tyfus
Ik heb het idee dat je verdomd weinig studiepunten haalt
'k kan er natuurlijk naast zitten... maar dit is ongeveer het beeld
teveel werkquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:31 schreef Sandraugiga het volgende:
Waarom zijn jullie je dan niet nog een keer gaan wassen, maar dan met de goede spul?
mensenkennis is blijkbaar niet X's sterkste kantquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hij had ook al zo'n raar beeld van mij, allemaal van die hokjes denkers daar![]()
klopt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
mensenkennis is blijkbaar niet X's sterkste kant
Het is Boquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
klopt.
Maar mijn beeld van je is al een stuk bijgesteld
En beau:
Of heaumeau.quote:
enschuldigung.quote:
Kan je nog in vervelende situaties gaan brengen als je al vooraf een heel beeld over iemand heeft wat totaal niet zo blijkt zijn. Kun je veel dingen verkeerd interpreteren enz.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
klopt.
Maar mijn beeld van je is al een stuk bijgesteld
En beau:
I knowquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kan je nog in vervelende situaties gaan brengen als je al vooraf een heel beeld over iemand heeft wat totaal niet zo blijkt zijn. Kun je veel dingen verkeerd interpreteren enz.
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
I know
Vaak klopt het wel. Zolang ik maar beelden blijf bijstellen en niet star vast hou aan m'n eerste beeld moet het wel goed komen. hoop ik
Heb jij überhaupt wel sterke punten?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
enschuldigung.
nee, duits is ook niet mijn sterkste taal nee
Ik ben een zeer inspirerend leider?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel sterke punten?
Moggeh![]()
!
Qua patsen zijn we zo onderhand wel wat gewend hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ben een zeer inspirerend leider?
Maar vrees niet, ik heb wel sterke punten, alleen die plaatsen staat weer zo patserig
goed idee!
Jeah gaat.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
M
Ineens zijn er allemaal mensen die claimen het druk te hebben met we:rk oid
Hoe is het?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Qua patsen zijn we zo onderhand wel wat gewend hoor.
ik ben geen homoquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Of heaumeau.
Nondeknetters, ik verveel me.
Ik ga denk ik maar eens eten en toch maar eens aan dat huiswerk beginnen.
Misschien dat ik de hulp van fok! nog wel inschakel.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jeah gaat.
Laatste dag hier op de faculteit voor mij
Contract niet getekendquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]?
Morgen op de andere locatie? contract getekend?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Contract niet getekend
Maar de opperbaas bemoeit zich er mee, en nu moet ik wel naar de andere locatie.
Gewoon een hele anders/nieuwe baan vanaf morgen.
coolquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Contract niet getekend
Maar de opperbaas bemoeit zich er mee, en nu moet ik wel naar de andere locatie.
kende hem al een jaartje heurquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Truckje afgekeken uit ijsmeis' topic?
de basis der basisquote:Je krijgt in deze periode inzicht in de winstgevendheid van een onderneming. Onderdelen van deze module zijn: kostenstructuur, kostprijs, kostensoorten met hun typische kenmerken, kostprijscalculatie, budgettering, verschillenanalyse, direct costing en break-evenanalyuse.
Tijdens deze module wordt er ingegaan op kosten-baten analyses van ICT projecten.
tuurlijk, vinden de meiskes leukquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:42 schreef Hugster het volgende:
Geil hoor die bielzen
rij je daar altijd mee rond?
dacht ik alquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:42 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
tuurlijk, vinden de meiskes leuk![]()
betersquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Contract niet getekend
Dat klinkt idd niet heel moeilijk neequote:Op maandag 31 oktober 2005 12:37 schreef Hugster het volgende:
m'n tentamen is toch ook een koekie men
[..]
de basis der basis
Dat weet ik nog niet, sorry.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:44 schreef Het_Biertje het volgende:
Volvo 240GL: 92pk op 1980 kilo, 0 - 100 in 16,5 seconden, topsnelheid van 170km/h, en wat reed jij op je twintigste?
Ze zoeken een vent met wat extra bielzen die hij voor zn kop kan houden?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:42 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
tuurlijk, vinden de meiskes leuk![]()
Nee, hij moet die palen toch compenseren met een andere paal.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ze zoeken een vent met wat extra bielzen die hij voor zn kop kan houden?![]()
Sorry kon het niet laten
Wees gerust, die zal er nooit komenquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:46 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
de dag dat jij in een volvo 240 rijdt stop ik met grolsch drinken![]()
karts en een fietsquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:44 schreef Het_Biertje het volgende:
Volvo 240GL: 92pk op 1980 kilo, 0 - 100 in 16,5 seconden, topsnelheid van 170km/h, en wat reed jij op je twintigste?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Sorry kon het niet laten
Lancia Dedra 1.8 I.E.: 107pk op 1215 kilo, 0-100 in 11.4 seconden, topsnelheid van 187 km/h, en wat reed jij op je twintigste?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:44 schreef Het_Biertje het volgende:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Sorry kon het niet laten
gelukkig kom jij er nooit op te zittenquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, hij moet die palen toch compenseren met een andere paal.
mijn kreukelzone heeft de lengte van jou civicjequote:Op maandag 31 oktober 2005 12:48 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn civicje heeft trouwens ook een topsnelheid van 170 km/h.
Puh.
Ik jengel er liever aanquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:49 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
gelukkig kom jij er nooit op te zitten![]()
Nietus!quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:49 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
mijn kreukelzone heeft de lengte van jou civicje
Puh.
Is ie zo klein als een Pinda danquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:51 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
je mag jengelen aan m'n fiatje![]()
alleen alsie stationair looptquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is ie zo klein als een Pinda dan?
Ik kan heel goed overweg met de pookquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:53 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
alleen als je voorzichtig schakelt![]()
Wil je me dood hebbenquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
als je dan ook gelijk pijpt
halve maatregelen heeft nog nooit iemand ergens gebracht
pak maar wat 15w40 alvastquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan heel goed overweg met de pook.
die ken ik dan weer nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
kwatten?.
Ik ken alleen maar kwatsen.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:00 schreef ijsmeis het volgende:
Ik spuug niet
kwat·ten (onov.ww.)
1 [inf.] spugen
wijffie...quote:
Jullie verzinnen toch verdomme ook voor alles weer andere definities eh, hou gewoon de van Dale aan, DAT is nederlands. Zeur dan ook niet als je me niet begrijptquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:06 schreef Hugster het volgende:
van mij mag er een muur om de randstad hoor
Schat, kijk eensquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jullie verzinnen toch verdomme ook voor alles weer andere definities eh, hou gewoon de van Dale aan, DAT is nederlands. Zeur dan ook niet als je me niet begrijpt
erm ff denken:quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:44 schreef Het_Biertje het volgende:
je hebt mazzel dit keer...quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Schat, kijk eens.
tuf·fen (onov.ww.)
1 (van motoren, voertuigen enz.) zich rustig voortbewegen
2 spugen
Kende jij de uitdrukking niet dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
je hebt mazzel dit keer...![]()
![]()
Ik blijf bij m'n standpunt, zeker bij jou komen deze dingen echt _te_ vaak voor
hier ookquote:
Dit is pas de 2e keerquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
je hebt mazzel dit keer...![]()
![]()
Ik blijf bij m'n standpunt, zeker bij jou komen deze dingen echt _te_ vaak voor
k vonnum niet slecht voor een 1e auto, volleig met leer bekleed, alles electrisch, heerlijk geluidje in de auto en purren dat ie zelf deedquote:
Jij kent kwats toch ook wel?quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kende jij de uitdrukking niet dan?
Was die dan ook van jezelf of heb je er alleen in gereden?quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:13 schreef Hugster het volgende:
PCR Jaguar 125 ICC: 48pk op 75 kilo, 0 - 100 in 2.8 seconden, topsnelheid van 175km/h, en wat reed jij op je twintigste?
dat ding is nog steeds van mijquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Was die dan ook van jezelf of heb je er alleen in gereden?
Anders mag ik er nog een stuk of 10 auto's aan toevoegen
Zucht..quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:16 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
Hier heb ik wel 3 meter in gereden. Gozer in Zuidwolde heeft er 1.
inmiddels een picca gevondenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Was die dan ook van jezelf of heb je er alleen in gereden?
Anders mag ik er nog een stuk of 10 auto's aan toevoegen
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:06 schreef Hugster het volgende:
van mij mag er een muur om de randstad hoor
Ik ragde lekker gratis de lease autos van m'n pa afquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik ook niet
verwende nesten hierzo
mischien maar eens een balletje opgooien in de politiek?quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ragde lekker gratis de lease autos van m'n pa af![]()
Ik ben ermee gaan stappenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:16 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
Hier heb ik wel 3 meter in gereden. Gozer in Zuidwolde heeft er 1.
Euj, zelf betaald jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik ook niet
verwende nesten hierzo
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
inmiddels een picca gevonden
[afbeelding]
[afbeelding]
Eerst een Peugeot 306 Break en toen een Ford Fuckus stw, en de 307 break vind ik niet lekker rijden, die mag hij helemaal in z'n eentje af raggen. Hij had laatst bij 60k km alweer zijn 2de setje banden en de complete remmen zijn al een keer bij 40k km vernieuwdquote:
mjah het is niet zo druk, ik heb meer geen zin eigenlijk.. er is wel wat te doen als ik zou willenquote:
Dat ding is gewoon nog ruim 100 E waard op marktplaats gekquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:25 schreef Hugster het volgende:
En herm, die 6230 heeft m'n pa nu ff in gebruik maar verwacht in binnen een maand terug, hoezo?
Mijn ouders hadden me een auto beloofd al sinds m'n 16de met als voorwaarde dat ik niet zou gaan roken en ik geen scooter zou nemen. Nah was een makkie want roken vind ik toch goor en meuren en de eerste keer dat ik op een scootah reed ging ik gelijk op me bek dus daar was ik ook niet al te happig meer opquote:
* BoJo ook eentje heeft, en er best blij mee isquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat ding is gewoon nog ruim 100 E waard op marktplaats gek!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat ding is gewoon nog ruim 100 E waard op marktplaats gek!
gaat ie er dan ook in zitten en dan "BRRRRRRRRRRRRBBBRRRRIIIINNNJJJJJ DING DING DING DING BRRRRRRRRRRRRRRRBBBRBRRRRRRRR IIIIEIEEEIIEEEEEEE"quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die rode en die gele staan nu bij een vriend van me op z'n studentenkamer als decoratie
is hij zelf zo'n aspirant coureur joh?quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
Eerst een Peugeot 306 Break en toen een Ford Fuckus stw, en de 307 break vind ik niet lekker rijden, die mag hij helemaal in z'n eentje af raggen. Hij had laatst bij 60k km alweer zijn 2de setje banden en de complete remmen zijn al een keer bij 40k km vernieuwd![]()
Ik vind het idd ook een best gebakkie jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo ook eentje heeft, en er best blij mee is![]()
uiteraard staat er een geluidsinstallatie bij met de crazy frog cd erin jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
gaat ie er dan ook in zitten en dan "BRRRRRRRRRRRRBBBRRRRIIIINNNJJJJJ DING DING DING DING BRRRRRRRRRRRRRRRBBBRBRRRRRRRR IIIIEIEEEIIEEEEEEE"![]()
Gewoon bij de rest van de verzameling tyfen dusquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
maar ik verkoop geen mobieltjes eigenlijk, tegen m'n principes
Hij remt gewoon altijd heel laat en gooit hem rond rotondes en bochten, beetje aso af en toequote:Op maandag 31 oktober 2005 13:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
is hij zelf zo'n aspirant coureur joh?![]()
preciesquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gewoon bij de rest van de verzameling tyfen dus.
Dus daar heb jij je rijstijl deels vandaanquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hij remt gewoon altijd heel laat en gooit hem rond rotondes en bochten, beetje aso af en toe![]()
3210quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
precies
Ik ben ff een aantal blitse classics aan het uitzoeken, ik ga alleen nog maar met oude toestellen lopen. Bijna een goede 7110 gekocht nog vorige weekMaar die is me toch wat te groot voor dagelijks gebruik.
oldschool = okay
die is een beetje goedkoopquote:
Mwah.... ze zijn mij vaak wat te langzaam eigenlijk...quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
precies
Ik ben ff een aantal blitse classics aan het uitzoeken, ik ga alleen nog maar met oude toestellen lopen. Bijna een goede 7110 gekocht nog vorige weekMaar die is me toch wat te groot voor dagelijks gebruik.
oldschool = okay
ghehehe ken hetquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden me een auto beloofd al sinds m'n 16de met als voorwaarde dat ik niet zou gaan roken en ik geen scooter zou nemen. Nah was een makkie want roken vind ik toch goor en meuren en de eerste keer dat ik op een scootah reed ging ik gelijk op me bek dus daar was ik ook niet al te happig meer op![]()
Maar die auto kwam er maar niet, dus toen heb ik 4 Juli 2003 m'n Alfa 155 gekocht en 7 Juli ging ik ermee gelijk in m'n eentje op vakantie![]()
Das wel lef hebben als je 2 linkerhanden hebt en een Alfa met 240k km op de teller koopt en dan daarmee in 1 ruk 1800 km + dag erna nog eens 600km![]()
wel vaak poetsenquote:
Die is niet in chroomquote:
En jij bent eenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:49 schreef lipje het volgende:
[..]
Dus daar heb jij je rijstijl deels vandaan
gaafquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
ghehehe ken het
Ben naar Oostenrijk drmee gereden en bijna elk punk/hardcore concert wat ik leuk vond in Belgie, Duitsland en Frankrijk
ik moest er helemaal voor inloggenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
die had ik al een tijdje niet meer gezien![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:59 schreef Hugster het volgende:
ik hoop trouwens niet dat lipje het heeft over de actie van bo op de 1e meet, want dan is het echt een te treurige lurker
nee een rotonde vlak bij Unisysquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:59 schreef Hugster het volgende:
ik hoop trouwens niet dat lipje het heeft over de actie van bo op de 1e meet, want dan is het echt een te treurige lurker
GMTAquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:59 schreef Hugster het volgende:
ja ja laatste post is nog van mij geweest op 26 Oktober en nee ik zit daar niet in m'n eentje met mezelf te ouwehoerenquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs in mijn MSN!
te triest voor woorden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:10 schreef BoJo het volgende:
hoe leg je deze smiley eigenlijk in woorden uit ? --->![]()
Zielig als in kansloos ofzo...quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:10 schreef BoJo het volgende:
ok nu snap ik er niets meer vanquote:
Mukie op een datequote:Op maandag 31 oktober 2005 14:10 schreef BoJo het volgende:
*Peurac op volle kracht*quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:10 schreef BoJo het volgende:
Ik zou iig niet zonder die smilie kunnenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:31 schreef BoJo het volgende:
dan zat je de hele avond zo --> [afbeelding]![]()
nee je verhaalde er zo mooi overquote:
Nope was leukquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:29 schreef Sandraugiga het volgende:
Was het zo erg? Die date van jou?
ditoquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zou iig niet zonder die smilie kunnen
quote:AMSTERDAM - Veertig procent van de jonge mannen is een zware drinker. Bij de vrouwen is dat tien procent in die leeftijdscatogorie. Ongeveer vijf procent van de pubers is een zware drinker. Vooral bij mannen daalt het alcoholgebruik de laatste jaren. Dit blijkt uit cijfers over 2004 van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Gemiddeld drinken jonge mannen van 18-24 jaar veertien glazen alcohol per week. Vrouwen drinken vijf glazen. Vooral in het weekend wordt gedronken.
Meer dan tachtig procent van de personen van 12 jaar of ouder drinkt alcohol. Ruim één op de tien drinkt minstens zes glazen alcohol op één dag in de week. Dit aantal is iets gedaald ten opzichte van het einde van de jaren negentig.
De gemiddelde Nederlander dronk 7,7 glazen alcohol per week in 2004. Drie jaar eerder lag het gemiddelde nog op 8,3 glazen. Vrouwen zijn vaker geheel onthouder dan mannen. Veelvuldig alcoholgebruik komt bij mannen vier keer zo vaak voor als bij vrouwen.
Donderdagmiddag in "mijn bar" en daarna naar de Delerium zeker?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:49 schreef M5 het volgende:
14 glazen per week haal ik zelden meer ... heb wel 'ns eenperiode gehad dat wel zo was
Nee. Naar Delerium ben ik nooit geweestquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Donderdagmiddag in "mijn bar" en daarna naar de Delerium zeker?
ik niet hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nope was leuk
Maar tis gewoon hetzelfde liedje: "Maar ik zie je echt als een goede vriendin."
De Koning dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:51 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee. Naar Delerium ben ik nooit geweest.
ik ken hem al een jaartjes of 5-6quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:42 schreef Sandraugiga het volgende:
Oh... Wat jammer... AAn de andere kant. Alex en ik zagen elkaar ook als goede vrienden. Tot we op een dag... nou ja bij elkaar in bed belanden dan ...
Ben niet zoveel in Haarlem uitgeweest. Woonde in 2 jaar in R'dam en 2 jaar in Delft op kamers. Maar ik ken daar ook niet veel kroegen ofzow.quote:
Waarom niet in Haarlem op kamers dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:01 schreef M5 het volgende:
[..]
Ben niet zoveel in Haarlem uitgeweest. Woonde in 2 jaar in R'dam en 2 jaar in Delft op kamers. Maar ik ken daar ook niet veel kroegen ofzow.
Ik ken ze ook niet. Alleen Locus Publicus (in beide stedenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:01 schreef M5 het volgende:
[..]
Ben niet zoveel in Haarlem uitgeweest. Woonde in 2 jaar in R'dam en 2 jaar in Delft op kamers. Maar ik ken daar ook niet veel kroegen ofzow.
Ik vind dat de politie keihard mag optreden, dat gezeik ook altijd. Als je niks verkeerds doet dan kom je er nooit mee in aanraking, en diegene die besluiten wel wat verkeerds te doen mogen ze van mij ongenadig hard tegen de grond rammen. Geen tegenspraak dulden en de authoriteit respecteren.quote:
ik zit op m'n werkquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:08 schreef Sandraugiga het volgende:
Bosjesrukkers Check die ene foto van dat beffende stellletje dan!
Het zullen je ouders maar wezenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:08 schreef Sandraugiga het volgende:
Bosjesrukkers Check die ene foto van dat beffende stellletje dan!
naja...quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:01 schreef Sandraugiga het volgende:
Ja, dat is toch even iets langer dan een half jaar.
Ja toch? Maar misschien kan je het gewoon tegen hem zeggen. "Goh, eigenlijk ben je best wel leuk... "quote:
ik geloof het nou wel, ik ga niet kijken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:21 schreef Sandraugiga het volgende:
Er staat trouwens wel een naaktfoto in het topic, mar dan meer naar benede... Dus niet al te veel naar benede scrollen, Bojo!
als ik volgende week afgetest wordt voor piloot bij de luchtmacht doe ik meequote:Op maandag 31 oktober 2005 15:34 schreef BoJo het volgende:
Wie emigreerd er mee naar Canada of Nieuw Zeeland?![]()
gelijke kruising?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
Hey, wie gaat er hier voor?
[afbeelding]
3, 1, 2 toch?
Wat valt daar te doen dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:34 schreef BoJo het volgende:
Wie emigreerd er mee naar Canada of Nieuw Zeeland?![]()
2 moet 1 voor laten (komt van rechts)quote:
geen idee, ik neem gewoon een groot stuk grond in bij een meer, pleur er een hek omheen en ga met een geweer de hele dag op m'n porch zitten samen met m'n Sarplaninac.quote:
piloot zijn lijkt me wel gaaf.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:39 schreef M5 het volgende:
[..]
als ik volgende week afgetest wordt voor piloot bij de luchtmacht doe ik mee
Dat weet ie, vandaar ook zijn reactiequote:Op maandag 31 oktober 2005 15:23 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Ja toch? Maar misschien kan je het gewoon tegen hem zeggen. "Goh, eigenlijk ben je best wel leuk... "
Wie weet zat hij daar al die tijd op te wachten. (Of niet...)
3. rechtdoor op eenzelfde weg gaat voor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
Hey, wie gaat er hier voor?
[afbeelding]
3, 1, 2 toch?
Ja, dat dacht ik ook.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
3. rechtdoor op eenzelfde weg gaat voor.
1. Verkeer van rechts heeft voorrang
2. heeft vrije baan nu
theorie/fysiek ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:49 schreef M5 het volgende:
[..]
mij ook. maar als de test volgende week niet goed gaat wordt ik het nooit
simulator test, 4 dagen. mits je elke vlucht voldoende scoort.quote:
gaaf, al eens gevlogen dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:56 schreef M5 het volgende:
[..]
simulator test, 4 dagen. mits je elke vlucht voldoende scoort.
wordt denk ik een lekker stress weekje.
ermquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:46 schreef M5 het volgende:
[..]
2 moet 1 voor laten (komt van rechts)
3 moet 2 voor laten (komt van rechts)
1 moet 3 voor laten (recht door/zelfde weg)
ben er slecht in. wie als eerste mag zou ik niet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |