quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:06 schreef Hugster het volgende:
van mij mag er een muur om de randstad hoor
Ik ragde lekker gratis de lease autos van m'n pa afquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik ook niet
verwende nesten hierzo
mischien maar eens een balletje opgooien in de politiek?quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ragde lekker gratis de lease autos van m'n pa af![]()
Ik ben ermee gaan stappenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:16 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
Hier heb ik wel 3 meter in gereden. Gozer in Zuidwolde heeft er 1.
Euj, zelf betaald jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik ook niet
verwende nesten hierzo
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
inmiddels een picca gevonden
[afbeelding]
[afbeelding]
Eerst een Peugeot 306 Break en toen een Ford Fuckus stw, en de 307 break vind ik niet lekker rijden, die mag hij helemaal in z'n eentje af raggen. Hij had laatst bij 60k km alweer zijn 2de setje banden en de complete remmen zijn al een keer bij 40k km vernieuwdquote:
mjah het is niet zo druk, ik heb meer geen zin eigenlijk.. er is wel wat te doen als ik zou willenquote:
Dat ding is gewoon nog ruim 100 E waard op marktplaats gekquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:25 schreef Hugster het volgende:
En herm, die 6230 heeft m'n pa nu ff in gebruik maar verwacht in binnen een maand terug, hoezo?
Mijn ouders hadden me een auto beloofd al sinds m'n 16de met als voorwaarde dat ik niet zou gaan roken en ik geen scooter zou nemen. Nah was een makkie want roken vind ik toch goor en meuren en de eerste keer dat ik op een scootah reed ging ik gelijk op me bek dus daar was ik ook niet al te happig meer opquote:
* BoJo ook eentje heeft, en er best blij mee isquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat ding is gewoon nog ruim 100 E waard op marktplaats gek!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat ding is gewoon nog ruim 100 E waard op marktplaats gek!
gaat ie er dan ook in zitten en dan "BRRRRRRRRRRRRBBBRRRRIIIINNNJJJJJ DING DING DING DING BRRRRRRRRRRRRRRRBBBRBRRRRRRRR IIIIEIEEEIIEEEEEEE"quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die rode en die gele staan nu bij een vriend van me op z'n studentenkamer als decoratie
is hij zelf zo'n aspirant coureur joh?quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
Eerst een Peugeot 306 Break en toen een Ford Fuckus stw, en de 307 break vind ik niet lekker rijden, die mag hij helemaal in z'n eentje af raggen. Hij had laatst bij 60k km alweer zijn 2de setje banden en de complete remmen zijn al een keer bij 40k km vernieuwd![]()
Ik vind het idd ook een best gebakkie jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo ook eentje heeft, en er best blij mee is![]()
uiteraard staat er een geluidsinstallatie bij met de crazy frog cd erin jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
gaat ie er dan ook in zitten en dan "BRRRRRRRRRRRRBBBRRRRIIIINNNJJJJJ DING DING DING DING BRRRRRRRRRRRRRRRBBBRBRRRRRRRR IIIIEIEEEIIEEEEEEE"![]()
Gewoon bij de rest van de verzameling tyfen dusquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
maar ik verkoop geen mobieltjes eigenlijk, tegen m'n principes
Hij remt gewoon altijd heel laat en gooit hem rond rotondes en bochten, beetje aso af en toequote:Op maandag 31 oktober 2005 13:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
is hij zelf zo'n aspirant coureur joh?![]()
preciesquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gewoon bij de rest van de verzameling tyfen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |