Dus daar heb jij je rijstijl deels vandaanquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hij remt gewoon altijd heel laat en gooit hem rond rotondes en bochten, beetje aso af en toe![]()
3210quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
precies
Ik ben ff een aantal blitse classics aan het uitzoeken, ik ga alleen nog maar met oude toestellen lopen. Bijna een goede 7110 gekocht nog vorige weekMaar die is me toch wat te groot voor dagelijks gebruik.
oldschool = okay
die is een beetje goedkoopquote:
Mwah.... ze zijn mij vaak wat te langzaam eigenlijk...quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
precies
Ik ben ff een aantal blitse classics aan het uitzoeken, ik ga alleen nog maar met oude toestellen lopen. Bijna een goede 7110 gekocht nog vorige weekMaar die is me toch wat te groot voor dagelijks gebruik.
oldschool = okay
ghehehe ken hetquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden me een auto beloofd al sinds m'n 16de met als voorwaarde dat ik niet zou gaan roken en ik geen scooter zou nemen. Nah was een makkie want roken vind ik toch goor en meuren en de eerste keer dat ik op een scootah reed ging ik gelijk op me bek dus daar was ik ook niet al te happig meer op![]()
Maar die auto kwam er maar niet, dus toen heb ik 4 Juli 2003 m'n Alfa 155 gekocht en 7 Juli ging ik ermee gelijk in m'n eentje op vakantie![]()
Das wel lef hebben als je 2 linkerhanden hebt en een Alfa met 240k km op de teller koopt en dan daarmee in 1 ruk 1800 km + dag erna nog eens 600km![]()
wel vaak poetsenquote:
Die is niet in chroomquote:
En jij bent eenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:49 schreef lipje het volgende:
[..]
Dus daar heb jij je rijstijl deels vandaan
gaafquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
ghehehe ken het
Ben naar Oostenrijk drmee gereden en bijna elk punk/hardcore concert wat ik leuk vond in Belgie, Duitsland en Frankrijk
ik moest er helemaal voor inloggenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
die had ik al een tijdje niet meer gezien![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:59 schreef Hugster het volgende:
ik hoop trouwens niet dat lipje het heeft over de actie van bo op de 1e meet, want dan is het echt een te treurige lurker
nee een rotonde vlak bij Unisysquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:59 schreef Hugster het volgende:
ik hoop trouwens niet dat lipje het heeft over de actie van bo op de 1e meet, want dan is het echt een te treurige lurker
GMTAquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:59 schreef Hugster het volgende:
ja ja laatste post is nog van mij geweest op 26 Oktober en nee ik zit daar niet in m'n eentje met mezelf te ouwehoerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |