nou toen ik 19 was, was ik echt niet zo een jankwijf als zijquote:
Ze gedraagt zich wal-ge-lijk. Teleurstelling kan ik me voorstellen, maar dit is echt een aanfluiting. Je merkt het ook aan de andere bewoners, ze behandelen haar in overeenstemming met hoe ze zich gedraagt: als een peutertje.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:01 schreef scanman01 het volgende:
Opnieuw een opdracht waar ze dus niet goed aan kan meedoen. Ik kan me haar frustraties heel goed voorstellen. Ze kunnen allemaal wel zeggen dat het niet erg is, maar ik denk dat ze juist zo blij was weer alles te kunnen geven en dan wordt ze wéér terug gefloten. T'is jammer
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:02 schreef MissX het volgende:
[..]
nou toen ik 19 was, was ik echt niet zo een jankwijf als zij
Ze stelt zich echt gigantische aan
Ga jij dan ook een keer maanden in dat huis zitten. Wie weet hoe je dan reageert. Alle meiden hebben al zitten janken, en Menno ook, en het zit Lieske gewoon heel erg tegen. Als je dat niet begrijpt....quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:02 schreef MissX het volgende:
[..]
nou toen ik 19 was, was ik echt niet zo een jankwijf als zij
Ze stelt zich echt gigantische aan
Door die pijnstillers ken je je grens niet. Dat is het probleem.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En maar doorjanken...
Ze ging zelf direct als een wilde tekeer, ja dan ben je dom bezig.
Ik vind de terechtwijzing van BB meer dan terecht.
ze praat zelfs als een klein kind "mama ik ben zoooooo zielig, troost me dan, ik wil aandacht"quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En maar doorjanken...
Ze ging zelf direct als een wilde tekeer, ja dan ben je dom bezig.
Ik vind de terechtwijzing van BB meer dan terecht.
Kom op Scan, het is wel een beetje haar eigen schuld....quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga jij dan ook een keer maanden in dat huis zitten. Wie weet hoe je dan reageert. Alle meiden hebben al zitten janken, en Menno ook, en het zit Lieske gewoon heel erg tegen. Als je dat niet begrijpt....
Zo teruglezende denk ik dat de Lieske fans beter even een half uurtje kunnen gaan koffiedrinken...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga jij dan ook een keer maanden in dat huis zitten. Wie weet hoe je dan reageert. Alle meiden hebben al zitten janken, en Menno ook, en het zit Lieske gewoon heel erg tegen. Als je dat niet begrijpt....
Idd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:03 schreef frizti het volgende:
Lieske is gewoon door haar zwem en dansverleden gehersenspoeld. Als je op zeer jonge leeftijd al zo afgebeult wordt, kan denk je alleen maar aan doorgaan hoeveel pijn je ook hebt.
Andere jankten omdat ze heimwee hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die tasten je gezond verstand niet aan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door die pijnstillers ken je je grens niet. Dat is het probleem.
Jij bent echt verblind wat Lieke betreft.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske kent de grens niet van medicijn gebruiktquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. En iedereen vergeet maar weer eens wat een verblijf in dat huis met je kan doen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:03 schreef lovebear het volgende:
Leeftijd maakt niet uit hoor.
Ken zelfs mensen die veel ouder zijn en nog erger
Als je 2 keer geopereerd bent heb je een heel medisch verleden, en weet je donders goed dat je niet moet overdrijven tijdens herstelquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt ook je eigen verantwoordelijkheid. Soms is iets stomweg je eigen schuld, je kunt niet altijd schuilen in de slachtofferrol. Als je 19 bent behoor je dat al jaren te weten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:03 schreef frizti het volgende:
Lieske is gewoon door haar zwem en dansverleden gehersenspoeld. Als je op zeer jonge leeftijd al zo afgebeult wordt, kan denk je alleen maar aan doorgaan hoeveel pijn je ook hebt.
ehhh...over blind gesproken....ze heet LieSke...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:08 schreef MissX het volgende:
[..]
Jij bent echt verblind wat Lieke betreft.
ik heb geen streams maar dit is heel wat beter te lezen dan die Menno fanclub posts:)quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:06 schreef Mike1964 het volgende:
Zo teruglezende denk ik dat de Lieske fans beter even een half uurtje kunnen gaan koffiedrinken...![]()
En jij denkt dat Lieske niet weet hoe ze moet handelen? Ze heeft dit al meerdere maken gehad en het heeft haar al heel wat gekost, dus lijkt me wel dat ze weet hoe ver ze kan gaan. BB wil alleen het risico niet lopen en daar baalt ze verschrikkelijk van.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Als je 2 keer geopereerd bent heb je een heel medisch verleden, en weet je donders goed dat je niet moet overdrijven tijdens herstel
Ja dolkomisch.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:07 schreef BlaBlub het volgende:
Die outfit van Joost, het zit er echt niet uit
Scan... gewetensvraag....quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. En iedereen vergeet maar weer eens wat een verblijf in dat huis met je kan doen.
Je leven is daar zeer beperkt en de afwisseling zit vooral in de weekopdrachten. als je daar dan voor de zoveelste keer niet goed aan kunt meedoen, terwijl je zelf ervan overtuigd was dat je dat wel kon, kan dat vrij hard aankomen denk ik. Ik kan dat in ieder geval wel begrijpen.
Ze gaat nu wel wat te lang door, maar dat komt ook omdat ze één voor één naast haar komen zitten. Dat is ook niet echt handig.
Misschien. Of jij bent stekeblind en legt alles wat ze doet negatief uit.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:08 schreef MissX het volgende:
[..]
Jij bent echt verblind wat Lieke betreft.
Helaas..........quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik wed dat Chantal op dit moment voor 429e keer verteld dat ze echt gekwetst is door Menno bij de homo-opdracht
bespottelijk vind ik persoonlijk een beter woordquote:
Ik schakel ff over naar Chantal en Robquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Heb Rob en Chantal even weggezapt... herhaling van zetten die twee. Ik wed dat Chantal op dit moment voor 429e keer verteld dat ze echt gekwetst is door Menno bij de homo-opdracht
Goeie vraag! Nou Scan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Scan... gewetensvraag....
Stel dat Menno nu een blessure oploopt tijdens z'n fanatiek sporten....
eigen schuld óf zielig???????
It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:10 schreef Arcee het volgende:
Wat een rotgeluid maken die kutapparaten ook.
Is niet echt aan de orde. Er is nog niets aan de hand met Lieske, voor zover ik heb begrepen. BB wil alleen het risico niet lopen ondanks dat Lieske aangeeft dat het geen kwaad kan. Ze kunnen ook wel Menno gaan terugfluiten omdat hij veel te over the top bezig isquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Scan... gewetensvraag....
Stel dat Menno nu een blessure oploopt tijdens z'n fanatiek sporten....
eigen schuld óf zielig???????
Ik ben helemaal niet negatief over Lieske, ik laat me eik nooit over haar uit. Omdat ik haar onboeiend vind. Ze is zo nietszeggend dat ik me bijna nooit over haar uit laat.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien. Of jij bent stekeblind en legt alles wat ze doet negatief uit.
Ik leg alles misschien wel net zo positief uit als jij het negatief uitlegt.![]()
dan zap ik even terugquote:
Volgens mij was het ironisch/ sarcastisch bedoeldquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:14 schreef TheVulture het volgende:
bespottelijk vind ik persoonlijk een beter woord
ik ookquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij was het ironisch/ sarcastisch bedoeld
(dat hoop ik in ieder geval wel)
Ach kom nou... Is wel degelijk aan de orde...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niet echt aan de orde. Er is nog niets aan de hand met Lieske, voor zover ik heb begrepen. BB wil alleen het risico niet lopen ondanks dat Lieske aangeeft dat het geen kwaad kan. Ze kunnen ook wel Menno gaan terugfluiten omdat hij veel te over the top bezig is
Maar misschien hadden ze dan even wat beter moeten nadenken over deze weekopdracht. Ik vond het vanaf het begin al vreemd dat ze Lieske dit lieten doen.
Ik meen me toch flink wat posts te herinneren van jou over Lieske, maar goed... Dan zal ik me wel vergissen. Maakt verder ook niet zo veel uit.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:15 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet negatief over Lieske, ik laat me eik nooit over haar uit. Omdat ik haar onboeiend vind. Ze is zo nietszeggend dat ik me bijna nooit over haar uit laat.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En jij denkt dat Lieske niet weet hoe ze moet handelen? Ze heeft dit al meerdere maken gehad en het heeft haar al heel wat gekost, dus lijkt me wel dat ze weet hoe ver ze kan gaan. BB wil alleen het risico niet lopen en daar baalt ze verschrikkelijk van.
Irritaties rond haar ogen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:17 schreef Falco het volgende:
Wat is er met Lieske aan de hand? Waarom kan ze niet meedoen?
Ja iddquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
bespottelijk vind ik persoonlijk een beter woord
Lees maar effe terugquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:17 schreef Falco het volgende:
Dat weet je niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach kom nou... Is wel degelijk aan de orde...
Je wilt gewoon geen antwoord geven
Maar goed, ik weet nu wat je antwoord is....![]()
Ze wil zelf wel, maar schijnt opeens niet meer te mogen van BBquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:17 schreef Falco het volgende:
De frustaties kan ik me ook goed voorstellen, dat je daardoor moet huilen ook nog wel, maar ze lag net wel extreem te zielenpieten op de bank (toen Nathalie bij haar zat)quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik meen me toch flink wat posts te herinneren van jou over Lieske, maar goed... Dan zal ik me wel vergissen. Maakt verder ook niet zo veel uit.
Ik wilde alleen maar zeggen dat ik de frustratie zeer goed kan begrijpen.
Lieske heeft overigens al last van haar knie hoor... Die doet fucking pijn momenteel.. Maar ze is doorgegaan omdat ze niet kán stoppen... Zei ze net zelf...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet je niet.
Als Lieske echt over de grens gaat en dan een blessure zou krijgen, is het haar eigen schuld. Net zoals het Menno's eigen schuld zou zijn als hij door zijn over the top getrain een blessure oploopt. Het verschil is nu echter dat ze die keuze niet aan Lieske laten en wel aan Menno.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:18 schreef cuall het volgende:
[..]
ze heeft zelf laten zien dat ze dat dus NIET weet
![]()
Scan, dáar gaat het BB juist om, dat ze met een blessure vrijdag de opdracht kan laten mislukken. Eigen schuld okay, maar dit gaat om de gróep en niet om Lieske zelf.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet je niet.
Als Lieske echt over de grens gaat en dan een blessure zou krijgen, is het haar eigen schuld. Net zoals het Menno's eigen schuld zou zijn als hij door zijn over the top getrain een blessure oploopt. Het verschil is nu echter dat ze die keuze niet aan Lieske laten en wel aan Menno.
Nee scanman, ze moest van BB haar eigen gezonde verstand gebruiken zei ze.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:21 schreef scanman01 het volgende:
Ze wil zelf wel, maar schijnt opeens niet meer te mogen van BB
Vanmiddag vroeg iemand naar haar knie en toen ging het goedquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieske heeft overigens al last van haar knie hoor... Die doet fucking pijn momenteel.. Maar ze is doorgegaan omdat ze niet kán stoppen... Zei ze net zelf...
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Is bij jullie fok ook opeens weer langzamer?
Dat is opnieuw gelul. Ze heeft het al eerder gehad op het conservatorium en mocht toenook gewoon doorgaan. Ze vergelijkt het daarmee en wil daarom doorgaan. Maar het mag dus niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee scanman, ze moest van BB haar eigen gezonde verstand gebruiken zei ze.
Maar wij weten allemaal dat dat echt teveel gevraagd is voor die huilie![]()
![]()
Ja, ik ben er weer he. Schijnt een verband te zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik kon net een post niet posten, kreeg de boodschap dat ze afgesloten waren i.v.m. databaseproblemen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:25 schreef scanman01 het volgende:
traag als dikke strontquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Misschien een soort jetlag i.v.m. wintertijd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:28 schreef ruby het volgende:
Is Dido gek geworden met 'r op tijd haar bedje in?!
Ik heb diverse medische ingrepen gehad en ik ga ook altijd door tot het uiterste! Ik weet niet anders en kn niet anders. Ik heb juist geleerd door de pijn heen te gaan, door te gaan tot je erbij neer valt. Als je dan tegen gewerkt word dan knap je, want jij wil door en je weet niet anders dan dat je door moet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Als je 2 keer geopereerd bent heb je een heel medisch verleden, en weet je donders goed dat je niet moet overdrijven tijdens herstel
Ik heb dat ook wel een beetje vandaag, voor mijn gevoel is het al een uur of 22.30 uur...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien een soort jetlag i.v.m. wintertijd.
Of verveling
Beter had ik het niet kunnen zeggenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:30 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb diverse medische ingrepen gehad en ik ga ook altijd door tot het uiterste! Ik weet niet anders en kn niet anders. Ik heb juist geleerd door de pijn heen te gaan, door te gaan tot je erbij neer valt. Als je dan tegen gewerkt word dan knap je, want jij wil door en je weet niet anders dan dat je door moet.
Ik zit al tijden thuis en nog steeds wil ik dingen doen die ik niet kan/mag doen, die drang blijft er in!
Ik snap best dat Lieske er nu door heen zit en dat ze verschrikkelijk baalt.
Zij wil met de groep mee doen en dat word haar afgenomen terwijl zij voor haar gevoel er net weer was met deze opdracht!
Dat zei ze straks letterlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:26 schreef scanman01 het volgende:
Dat is opnieuw gelul. Ze heeft het al eerder gehad op het conservatorium en mocht toenook gewoon doorgaan. Ze vergelijkt het daarmee en wil daarom doorgaan. Maar het mag dus niet.
Dat heeft BB ook wel gezegd, dat klopt. Maar Lieske heeft dus ook gezegd dat ze zelf al vaker in die situatie heeft gezeten en toen ook door mocht bikkelen. Dat bedoelde ik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zei ze straks letterlijk.
Ik wist dat jij iets andere streams had dan anderen, maar ik wist niet dat het zó erg was
Ja, ik ook.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het maar weer een gezapige boel. Ik wil roddel, achterklap en onderlinge ruzies of anders een hoerenfeest![]()
Het valt mij vandaag op dat je dit nu al voor de zoveelste keer meldt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:32 schreef Lkw het volgende:
Heeft iemand Dido ooit wel eens flink horen praten als het eens niet over haarzelf ging?
Het valt me vandaag erg op dat ze echt alleen maar lult over haar eigen dingen.
En Rob wil op zijn beurt iets gaan vertellen en Dido loopt gewoon weg...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:32 schreef Lkw het volgende:
Heeft iemand Dido ooit wel eens flink horen praten als het eens niet over haarzelf ging?
Het valt me vandaag erg op dat ze echt alleen maar lult over haar eigen dingen.
Haha, okee, zal er verder over zwijgen dan. Maar vind het ergerlijk, vandaar dat ik in herhalingen verval waarschijnlijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Het valt mij vandaag op dat je dit nu al voor de zoveelste keer meldt.
Dat vind ik dan weer een strakke actie van Didoquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:36 schreef Lkw het volgende:
[..]
En Rob wil op zijn beurt iets gaan vertellen en Dido loopt gewoon weg...![]()
Nee hoor. Laat haar maar lekker een tijdje doorgaan als je het niet erg vindt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:38 schreef ruby het volgende:
Lieske, hou je kop nou eens. We hebben je geile bewegingen nu wel gezien.
Nee joh, er was iets mis met de zenders...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:36 schreef Lkw het volgende:
[..]
En Rob wil op zijn beurt iets gaan vertellen en Dido loopt gewoon weg...![]()
ik ben een vrouw maar ik vind het ook wel leuk om te zienquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:38 schreef ruby het volgende:
Lieske, hou je kop nou eens. We hebben je geile bewegingen nu wel gezien.
Wie vind jij eigenlijk wél leuk?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:37 schreef Lkw het volgende:
[..]
Haha, okee, zal er verder over zwijgen dan. Maar vind het ergerlijk, vandaar dat ik in herhalingen verval waarschijnlijk
Nou vooruit dan maar.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Laat haar maar lekker een tijdje doorgaan als je het niet erg vindt.
O veter alsjebliefd verder,Spannendquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
Roel zit stiekem te roken buiten, hopen dat ie niet betrapt wordt...
Hij begint wel risico`s te nemen hoor
* Peter6000 maakt het een beetje spannend voor zichzelf
Ik weet niet of ze internet op de boerderij hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef Bocaj het volgende:
Stomme vraag: Zou Tanja nu ook die forum lezen?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze internet op de boerderij hebben.![]()
Ik weet niet of dat binnen haar mogelijkheden ligt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef Bocaj het volgende:
Stomme vraag: Zou Tanja nu ook dit forum lezen?
Daar gaan we weer...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze internet op de boerderij hebben.![]()
Tja....quote:
Ben benieuwd wat ze morgen te zeggen heeft in BVD.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef Bocaj het volgende:
Stomme vraag: Zou Tanja nu ook dit forum lezen?
Hey Wickedangelquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze morgen te zeggen heeft in BVD.
Avond![]()
Vind ik ook wel, maar als je verder niemand echt leuk vindt, zou voor mij de lol er snel af zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:47 schreef Lkw het volgende:
[..]
Tja....
Vond Ralph wel leuk, maar die is nu pleitte.
En ergens in het begin vond ik Roel en Ingrid wel aardig, maar dat is nu inmiddels verleden tijd (zeker wat betreft Ingrid).
Eigenlijk kijk ik nu vooral om me te ergeren dus (maar dat is ook een prettig tijdverdrijf)
Joehoe.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze morgen te zeggen heeft in BVD.
Avond![]()
Jah met de treinquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:50 schreef Bocaj het volgende:
Utrecht - A'dam in 20 minuten..... ?
Wát? Is Chantal niét tegen iemand aan het vertellen hoe erg ze het vond dat Menno zo gemeen tegen haar loog?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:50 schreef scanman01 het volgende:
Wat doet Chantal nou voor een spelletje
Das niet zo moeilijk hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:51 schreef sebassj het volgende:
Ingrid heeft nu al meer dan joost
Ik kijk ook niet constant (maar soms wat teveel). Verder vind ik de combinatie met de commentaren hier op Fok eigenlijk nog het leukst, switch me het leplazerus tussen de streams en dit forumquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind ik ook wel, maar als je verder niemand echt leuk vindt, zou voor mij de lol er snel af zijn
Nee, dit keer gooit ze met steentjes. Helemaal in haar uppie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Wát? Is Chantal niét tegen iemand aan het vertellen hoe erg ze het vond dat Menno zo gemeen tegen haar loog?
Of in Ingridquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:52 schreef ruby het volgende:
Rob heeft ergens trek in maar weet niet waar in. Ik weet het wel, drank namelijk Rob!
Lukt alleen als je tot Amstel moetquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:50 schreef Bocaj het volgende:
Utrecht - A'dam in 20 minuten..... ?
Zou het?quote:
Daarom heeft hij toch de pest aan Menno, mede omdat hij Robs meissie aan de haak had.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:54 schreef ruby het volgende:
[..]
Zou het?
Zou wel lachen zijn. Dan kan Menno ff flink gek worden.![]()
En Ingrid zelf ook, gaat ze vast nog harder gillen dan met die muis gisterenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:54 schreef ruby het volgende:
[..]
Zou het?
Zou wel lachen zijn. Dan kan Menno ff flink gek worden.![]()
Ghehe, daar heb ik nog niet eens over nagedacht.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daarom heeft hij toch de pest aan Menno, mede omdat hij Robs meissie aan de haak had.
Zeker weten. Maar aan de andere kant is het dan ook wel weer genoeg geweest. Het kost wel erg veel vrije tijd enzo...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:54 schreef mijn23 het volgende:
jee ik zou het echt wel gaan missen als BB weer afgelopen is in December
nee, die loopt nog rond.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:56 schreef Wickedangel het volgende:
Is muis al gevangen trouwens?
Ach, wat is nou drie maanden uit een heel mensenleven.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Maar aan de andere kant is het dan ook wel weer genoeg geweest. Het kost wel erg veel vrije tijd enzo...
We zijn voyeurs of we zijn het nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Maar aan de andere kant is het dan ook wel weer genoeg geweest. Het kost wel erg veel vrije tijd enzo...
Wel nee het zijn genoeg andere dingen te doen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:54 schreef mijn23 het volgende:
In januari begint VIP BB al weer.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:54 schreef mijn23 het volgende:
Precies. Drie maanden wil nog, maar het zal maar eens een jaar durenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:57 schreef ruby het volgende:
[..]
Ach, wat is nou drie maanden uit heel mensenleven.
Dat overleefd de fok server niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Drie maanden wil nog, maar het zal maar eens een jaar duren
Ze hebben dat toch eens eerder gedaan? Met o.a. Ratelband en Schiffmacher en Christine vd Horst, dat bleek toen een heel leuk mens te zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
In januari begint VIP BB al weer.
Persoonlijk vind ik daar niets aan overigens.
Ik weet ook niet of dat met streams is. De vorige keer niet dacht ik.
Dan heb jij vast een andere gezien dan ikquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze hebben dat toch eens eerder gedaan? Met o.a. Ratelband en Schiffmacher en Christine vd Horst, dat bleek toen een heel leuk mens te zijn.
Leuk!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:00 schreef riri het volgende:
Muisje komt achter het gordijn vandaan als Rob het gordijn naar voren trekt,
het verdwijnt heel snel onder de bank....
Click here to watch BBmuisje
We hoeven het niet overal eens over te zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb jij vast een andere gezien dan ik
Kan mij nog een uitspraak van Ratelband herinnneren: Hij wil graag altijd een vriendin hebben omdat hij altijd een 'neukertje' om zich heen wil hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb jij vast een andere gezien dan ik
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:00 schreef riri het volgende:
Muisje komt achter het gordijn vandaan als Rob het gordijn naar voren trekt,
het verdwijnt heel snel onder de bank....
Click here to watch BBmuisje
Misschien hadden ze gehoopt dat die kleuter een keer zelf na zou denken?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:03 schreef regenworm het volgende:
Heb begrepen dat lieske rustig aan moet doen van BB ivm haar zwakke knie.
Waarom zeggen die mafkezen van BB het niet gelijk tegen lieske.
Iedereen weet dat het een fanatieke meid is.
Dom dom dom
Je gaat al lekker de kant van lekker simpel opquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien hadden ze gehoopt dat die kleuter een keer zelf na zou denken?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je gaat al lekker de kant van lekker simpel op
Na het zonnetje van vandaag ben ik wel toe aan iets Dido-achtigsquote:
Heee, waar heb je mijn foto vandaan?!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:10 schreef Gert het volgende:
Big Brother heeft een sport-instructrice het huis in gestuurd, om de bewoners met hun opdracht te helpen.
[afbeelding]
Sorry, was even weg aan het dromen.![]()
"Prodent.... voor iedereen die waarde hecht aan een goed gebit"quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:10 schreef Gert het volgende:
Big Brother heeft een sport-instructrice het huis in gestuurd, om de bewoners met hun opdracht te helpen.
[afbeelding]
Ja, en jij hebt de roze bril van peter6000 geleend zekerquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:07 schreef scanman01 het volgende:
Je gaat al lekker de kant van lekker simpel op
Wat kleuterquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, en jij hebt de roze bril van peter6000 geleend zeker
Dat mocht je willen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heee, waar heb je mijn foto vandaan?!![]()
Ze is toe aan een flinke beurt, dat zie je zo.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:13 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig blijft Channy altijd het zonnetje in huis.
[afbeelding]
word spannend hierquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
touché....
*pakt popcorn en wacht op reactie van Scanman*
De stand is nu 1-1
Ik bedoelde dat de knie van die kleuter niet de schuld, noch de verantwoordelijkheid van BB is.quote:
Daar laat je je hond nog niet opkruipenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze is toe aan een flinke beurt, dat zie je zo.
Lijkt mij wel BB is op dit moment de werkgever van Lieske.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat de knie van die kleuter niet de schuld, noch de verantwoordeljikheid van BB is.
Snap je het nu?
Héél Fok dacht van welquote:
We wachten vol spanning op de lovers die Hummie strakjes voor haar het huis inslingert..quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze is toe aan een flinke beurt, dat zie je zo.
Vertel dat dan ook nog even aan BB zelfquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat de knie van die kleuter niet de schuld, noch de verantwoordelijkheid van BB is.
Snap je het nu?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:16 schreef regenworm het volgende:
Lijkt mij wel BB is op dit moment de werkgever van Lieske.
Dus zijn ze verantwoordelijk voor lieske haar gezondheid.
hey dat filmpje heb ik ook (www.allinternal.com)quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:10 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Ook al porno-actrice dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heee, waar heb je mijn foto vandaan?!![]()
Hij probeert zijn onvermogen te sporten, af toe doen met 'humor'quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:19 schreef ruby het volgende:
Hoe oud is Joost ook alweer? 12 ofzo?
Nou geef mij maar assparade.comquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:19 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
hey dat filmpje heb ik ook (www.allinternal.com)
Zij is ook geen natural, zie je enkele seconden hierna, maar ja dat past niet binnen de policy.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:19 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
hey dat filmpje heb ik ook (www.allinternal.com)
Volgens mij is BB juist heel aardig door Lieske op het gevaar van overbelasting te wijzen. Nu kan ze rustig aan doen en blijven meedoen, anders heeft ze kans om uit te vallen of de opdracht te verzieken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:18 schreef scanman01 het volgende:
Vertel dat dan ook nog even aan BB zelf
Ik zie liever de katten van Kribbetquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Zij is ook geen natural, zie je enkele seconden hierna, maar ja dat past niet binnen de policy.
[afbeelding]
Toucheequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij is BB juist heel aardig door Lieske op het gevaar van overbelasting te wijzen. Nu kan ze rustig aan doen en blijven meedoen, anders heeft ze kans om uit te vallen of de opdracht te verzieken.
Want een hoop lieskefans schieten samen met haar in de slachtofferrol met 'aan banden gelegd' en 'dat is haar ontnomen' maar BB heeft gewoon gezegd dat ze haar gezondevcerstand moest gebruiken. Dat ze daar vervolgens als een klein kind een uur over huilt zegt denk ik meer over haar geestelijke ontwikkeling dan over BB.
Hoezo??quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Zij is ook geen natural, zie je enkele seconden hierna, maar ja dat past niet binnen de policy.
Nou nee, ik dacht eigenlijk dat je gewoon nog nooit hebt gewerkt, maar dat vond ik zo lullig om te zeggen. Ik snap nu wel waarom jij Lieske wèl te pruimen vindt, in jouw ogen moet ze intens slim lijken.quote:
Ach ja.. Als jij daar zo zwaar aan tilt dan is Menno ook 10 jaar denk ik. En al die anderen die al hebben gejankt om niks. Gelukkig kan ik daar zelf nog net even iets genuanceerder over denken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:23 schreef Pinball het volgende:
Dat ze daar vervolgens als een klein kind een uur over huilt zegt denk ik meer over haar geestelijke ontwikkeling dan over BB.
Waarom ga je nou op de persoonlijke toer dan? Is dat om je eigen ego een boost te geven ofzoquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou nee, ik dacht eigenlijk dat je gewoon nog nooit hebt gewerkt, maar dat vond ik zo lullig om te zeggen. Ik snap nu wel waarom jij Lieske wèl te pruimen vindt, in jouw ogen moet ze intens slim lijken.
Vind jij dat zo erg dan, als bewoners weinig doen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:24 schreef scanman01 het volgende:
Chantal en Roel zitten elkaar weer gerust te stellen dat het niet erg is dat ze niet zo heel veel doen.
roel heeft andere dingen aan zijn hoofd Dido dido dido.quote:
Ze zitten lekker af te geven op het fanatieke sporten van Lieske, Ingrid en vooral Menno.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
Roel over studenten die zo nodig een hoog cijfer willen halen, zo is Roel dus niet, want wat voegt een hoog cijfer nu toe aan het spectrum psychologie
Chantal meet zichzelf nooit aan andere
jaja, ze willen gewoon zo min mogelijk sporten
Ik heb liever dat ze helemaal niets doen. Maar ga niet je eigen gedrag proberen goed te praten door die van anderen af te keuren.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind jij dat zo erg dan, als bewoners weinig doen?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoezo??Als die pleister op d'r hol losschiet hangt er dan ineens 20 cm lul??
![]()
Precies.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind jij dat zo erg dan, als bewoners weinig doen?
De opdracht is hartstikke vaag. Het nut van een paar dagen trainen is zeer twijfelachtig en werkt misschien zelfs averrechts. Er lopen al mensen met blaren rond bijvoorbeeld.
Eens.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij is BB juist heel aardig door Lieske op het gevaar van overbelasting te wijzen. Nu kan ze rustig aan doen en blijven meedoen, anders heeft ze kans om uit te vallen of de opdracht te verzieken.
Want een hoop lieskefans schieten samen met haar in de slachtofferrol met 'aan banden gelegd' en 'dat is haar ontnomen' maar BB heeft gewoon gezegd dat ze haar gezonde verstand moest gebruiken. Dat ze daar vervolgens als een klein kind een uur over huilt zegt denk ik meer over haar geestelijke ontwikkeling dan over BB.
Dus ze moeten niet zo zeiken over Menno?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze helemaal niets doen. Maar ga niet je eigen gedrag proberen goed te praten door die van anderen af te keuren.
hoe verrassend weer....quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zitten lekker af te geven op het fanatieke sporten..... en vooral Menno.
Ach Scanquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja.. Als jij daar zo zwaar aan tilt dan is Menno ook 10 jaar denk ik. En al die anderen die al hebben gejankt om niks. Gelukkig kan ik daar zelf nog net even iets genuanceerder over denken.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:30 schreef Coos het volgende:
Precies.
Als er in BB1 een battle kwam moesten ze maar zien hoe ze hun conditie opvijzelden.
Ik kan mij vaag herinneren dat ze daar met boomstammetjes liepen te sporten.
Verder zie ik Bart voor me die zegt: we zien wel tijdens de battle![]()
Andersom.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:29 schreef ruby het volgende:
Misschien neemt Roel Chantal ff vanavond. Hij wil vast wel.
roel en chantal zijn er lui en dan kunnen ze niet hebben dat er fanatieke mensen rond lopen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zitten lekker af te geven op het fanatieke sporten van Lieske, Ingrid en vooral Menno.
Omdat Menno een keer dronken heeft gehuild van heimwee? Dat vind ik niet kinderachtig. Ook omdat hij -in tegenstelling tot sommige anderen- normaal geen gedrag vertoont wat eigenlijk beter op een lagere school past.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Ach ja.. Als jij daar zo zwaar aan tilt dan is Menno ook 10 jaar denk ik. En al die anderen die al hebben gejankt om niks. Gelukkig kan ik daar zelf nog net even iets genuanceerder over denken.
Precies. Ze hebben wel gezien dat ze veel minder doen dan een aantal anderen en proberen dat nu goed te praten, door dat van die anderen belachelijk te maken. Dat is wel erg simpel. Zeg gewoon dat het je niet uitmaakt wat anderen doen, maar dat je het zelf niet nodig vindt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus ze moeten niet zo zeiken over Menno?
Nah oké geen battle misschien Annie maar zeker proeven. Ik weet niet meer wat maar ik kan mij herinneren dat Bart nogal kon doorgaan lichamelijk dan. En dan doel ik niet op dat nachtje met Sabine!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
In BB1 waren helemaal geen battles
Nee hoor, ik zeik Lieske al af voor mijn dagelijkse ego boost. Maar lees die 'discussie' vooral even terug om te zien hoe dat daar kwam.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:27 schreef scanman01 het volgende:
Waarom ga je nou op de persoonlijke toer dan? Is dat om je eigen ego een boost te geven ofzo
Wie nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:33 schreef Wickedangel het volgende:
Joost heeft nog steeds zin in Dido.
Chantal lult alles wat krom is recht.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Ze hebben wel gezien dat ze veel minder doen dan een aantal anderen en proberen dat nu goed te praten, door dat van die anderen belachelijk te maken. Dat is wel erg simpel. Zeg gewoon dat het je niet uitmaakt wat anderen doen, maar dat je het zelf niet nodig vindt.
Mooi, dan kan ze voor de ploeg in b.v. Togoquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:35 schreef ruby het volgende:
De dokter zei dat Chantal een sterk lichaam had.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:35 schreef ruby het volgende:
De dokter zei dat Chantal een sterk lichaam had.
Geeft niet hoor, maar ik hoef de discussie echt niet terug te lezen. Ik vond alleen die opmerking nergens goed voor die je net maakte. En die ging niet over Lieskequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeik Lieske al af voor mijn dagelijkse ego boost. Maar lees die 'discussie' vooral even terug om te zien hoe dat daar kwam.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ze voor de ploeg in b.v. Togo![]()
flugeltje breng die server niet op het ideequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:37 schreef flugeltje het volgende:
Ik voel downtime aankomen....
Helaas om 22.10 Koefnoen op Ned2quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:38 schreef Gert het volgende:
In Woestijnruiters, om 22:10 op NL3, houden Jeroen Pauw en Paul Witteman onder andere een "pittig en persoonlijk gesprek met hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek".
Weekopdrachten BB1quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah oké geen battle misschien Annie maar zeker proeven. Ik weet niet meer wat maar ik kan mij herinneren dat Bart nogal kon doorgaan lichamelijk dan. En dan doel ik niet op dat nachtje met Sabine!!![]()
Wat kan jou dat nou verrotten, of Roel zich niet loopt uit te sloven op die apparaten?quote:
Memoriesquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weekopdrachten BB1
6 Leer allemaal korfgooien en koorddansen
Ik mag van scanman niet persoonlijk worden, dus zal ik het nog even uitleggen:quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:16 schreef regenworm het volgende:
Lijkt mij wel BB is op dit moment de werkgever van Lieske.
Dus zijn ze verantwoordelijk voor lieske haar gezondheid.
Lees eens terug allesquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weekopdrachten BB1
1 2500 ballonnen de lucht in met een handgeschreven kaartje eraan
2 De Ronde van Nederland fietsen op een hometrainer: 1200 kilometer
3 Allemaal een tafelkleed onder een gedekte tafel vandaan trekken
4 Vindt het antwoord op een raadsel in de tijd dat 'kunstjes' worden uitgevoerd
5 Leer elk 90 postcodes uit het hoofd
6 Leer allemaal korfgooien en koorddansen
7 Borduur het Big Brother logo
8 Fietsen op een éénwieler, lassowerpen en springen op een pogo-stick
9 Sla allen een hole-in-one op een midgetgolf baan
10 Pak 1000 Sinterklaas cadeau's in met gedicht
11 Houdt de vuurkorf vijf dagen brandend
12 Maak de Big Brother puzzel van 3000 stukjes
13 Bouw een kerstboom, een kerstman en een sneeuwpop van Lego en Duplo
14 Maak een sneeuwpop die kan smelten in de zon
Annie
Die staat me nog het meest bij, Bart kon ze allemaal oplepelen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weekopdrachten BB1
5 Leer elk 90 postcodes uit het hoofd
Bent het helemaal met je eens laat die pinda maar een echt flink zweten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:38 schreef TheVulture het volgende:
BB heeft tegen Lieske gezegd dat ze haar excuses aan Menno moest aanbieden omdat hij haar ook tegen zichzelf in bescherming nam
En als ik BB was dan zou ik Roel zeker vannacht uit bed halen. Mijnheer zit nu te verkondigen dat hij overal last van heeft en dus het maar beter rustig aan kan doen. Hij heeft gvd twee keer een half uur gesport of zo
Luie flikker en klager
Het was gewoon een bikkelquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die staat me nog het meest bij, Bart kon ze allemaal oplepelen.
Omdat je daar wel gelijk in hebt heb ik zelf wèl even teruggespoeld.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Geeft niet hoor, maar ik hoef de discussie echt niet terug te lezen. Ik vond alleen die opmerking nergens goed voor die je net maakte. En die ging niet over Lieske![]()
Hij zeikt niet alleen over anderen die dat wel doen, hij zit voor zichzelf ook allemaal excuses te zoeken om te verantwoorden dat ie niet veel doet. Als ie gewoon zou toegeven dat ie lui is aangelegd dan is het een vent maar ga niet allerlei dingen erbij halen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat kan jou dat nou verrotten, of Roel zich niet loopt uit te sloven op die apparaten?
Ben het ermee eens dat hij niet moet zeiken over anderen die dat wél doen, maar ik snap de mensen hier niet die lopen te miepen dat-ie "zo weinig doet." So fucking whát?
"Er was eens een kneus die zin had in een kakmadam..."quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:43 schreef Ferdii het volgende:
joost gaat weer kansloze sprookjes vertellen
dat weet ik ook nog jahquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die staat me nog het meest bij, Bart kon ze allemaal oplepelen.
Owkej.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
wees gerust chantal.
Hou niet van persoonlijke aanvallen in dit forum
Soms zijn de taalfouten hier té erg om zomaar voorbij te laten gaan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:45 schreef Ferdii het volgende:
bart had zow soort tekeningetje gemaakt van nederland. en veel postcodes met nummers dicht bij elkaar liggend liggen in een bepaald deel van nederland. en zow onthoude hij ze allemaal
hahahaquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:48 schreef regenworm het volgende:
Roel wordt weer goed te kijk gezet door lieske.
Ze zegt gewoon tegen roel dat hij geen conditie heeft.
En dat onkend onze harder trainer roel
Zo zeg, daar heefd Lieske Roel flink te pakken!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:48 schreef regenworm het volgende:
Roel wordt weer goed te kijk gezet door lieske.
Ze zegt gewoon tegen roel dat hij geen conditie heeft.
En dat onkend onze harder trainer roel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |