Das niet zo moeilijk hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:51 schreef sebassj het volgende:
Ingrid heeft nu al meer dan joost
Ik kijk ook niet constant (maar soms wat teveel). Verder vind ik de combinatie met de commentaren hier op Fok eigenlijk nog het leukst, switch me het leplazerus tussen de streams en dit forumquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind ik ook wel, maar als je verder niemand echt leuk vindt, zou voor mij de lol er snel af zijn
Nee, dit keer gooit ze met steentjes. Helemaal in haar uppie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Wát? Is Chantal niét tegen iemand aan het vertellen hoe erg ze het vond dat Menno zo gemeen tegen haar loog?
Of in Ingridquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:52 schreef ruby het volgende:
Rob heeft ergens trek in maar weet niet waar in. Ik weet het wel, drank namelijk Rob!
Lukt alleen als je tot Amstel moetquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:50 schreef Bocaj het volgende:
Utrecht - A'dam in 20 minuten..... ?
Zou het?quote:
Daarom heeft hij toch de pest aan Menno, mede omdat hij Robs meissie aan de haak had.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:54 schreef ruby het volgende:
[..]
Zou het?
Zou wel lachen zijn. Dan kan Menno ff flink gek worden.![]()
En Ingrid zelf ook, gaat ze vast nog harder gillen dan met die muis gisterenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:54 schreef ruby het volgende:
[..]
Zou het?
Zou wel lachen zijn. Dan kan Menno ff flink gek worden.![]()
Ghehe, daar heb ik nog niet eens over nagedacht.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daarom heeft hij toch de pest aan Menno, mede omdat hij Robs meissie aan de haak had.
Zeker weten. Maar aan de andere kant is het dan ook wel weer genoeg geweest. Het kost wel erg veel vrije tijd enzo...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:54 schreef mijn23 het volgende:
jee ik zou het echt wel gaan missen als BB weer afgelopen is in December
nee, die loopt nog rond.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:56 schreef Wickedangel het volgende:
Is muis al gevangen trouwens?
Ach, wat is nou drie maanden uit een heel mensenleven.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Maar aan de andere kant is het dan ook wel weer genoeg geweest. Het kost wel erg veel vrije tijd enzo...
We zijn voyeurs of we zijn het nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Maar aan de andere kant is het dan ook wel weer genoeg geweest. Het kost wel erg veel vrije tijd enzo...
Wel nee het zijn genoeg andere dingen te doen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:54 schreef mijn23 het volgende:
In januari begint VIP BB al weer.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:54 schreef mijn23 het volgende:
Precies. Drie maanden wil nog, maar het zal maar eens een jaar durenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:57 schreef ruby het volgende:
[..]
Ach, wat is nou drie maanden uit heel mensenleven.
Dat overleefd de fok server niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Drie maanden wil nog, maar het zal maar eens een jaar duren
Ze hebben dat toch eens eerder gedaan? Met o.a. Ratelband en Schiffmacher en Christine vd Horst, dat bleek toen een heel leuk mens te zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
In januari begint VIP BB al weer.
Persoonlijk vind ik daar niets aan overigens.
Ik weet ook niet of dat met streams is. De vorige keer niet dacht ik.
Dan heb jij vast een andere gezien dan ikquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze hebben dat toch eens eerder gedaan? Met o.a. Ratelband en Schiffmacher en Christine vd Horst, dat bleek toen een heel leuk mens te zijn.
Leuk!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:00 schreef riri het volgende:
Muisje komt achter het gordijn vandaan als Rob het gordijn naar voren trekt,
het verdwijnt heel snel onder de bank....
Click here to watch BBmuisje
We hoeven het niet overal eens over te zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb jij vast een andere gezien dan ik
Kan mij nog een uitspraak van Ratelband herinnneren: Hij wil graag altijd een vriendin hebben omdat hij altijd een 'neukertje' om zich heen wil hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb jij vast een andere gezien dan ik
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:00 schreef riri het volgende:
Muisje komt achter het gordijn vandaan als Rob het gordijn naar voren trekt,
het verdwijnt heel snel onder de bank....
Click here to watch BBmuisje
Misschien hadden ze gehoopt dat die kleuter een keer zelf na zou denken?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:03 schreef regenworm het volgende:
Heb begrepen dat lieske rustig aan moet doen van BB ivm haar zwakke knie.
Waarom zeggen die mafkezen van BB het niet gelijk tegen lieske.
Iedereen weet dat het een fanatieke meid is.
Dom dom dom
Je gaat al lekker de kant van lekker simpel opquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien hadden ze gehoopt dat die kleuter een keer zelf na zou denken?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je gaat al lekker de kant van lekker simpel op
Na het zonnetje van vandaag ben ik wel toe aan iets Dido-achtigsquote:
Heee, waar heb je mijn foto vandaan?!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:10 schreef Gert het volgende:
Big Brother heeft een sport-instructrice het huis in gestuurd, om de bewoners met hun opdracht te helpen.
[afbeelding]
Sorry, was even weg aan het dromen.![]()
"Prodent.... voor iedereen die waarde hecht aan een goed gebit"quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:10 schreef Gert het volgende:
Big Brother heeft een sport-instructrice het huis in gestuurd, om de bewoners met hun opdracht te helpen.
[afbeelding]
Sorry, was even weg aan het dromen.![]()
Ja, en jij hebt de roze bril van peter6000 geleend zekerquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:07 schreef scanman01 het volgende:
Je gaat al lekker de kant van lekker simpel op
Wat kleuterquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, en jij hebt de roze bril van peter6000 geleend zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |