Beter had ik het niet kunnen zeggenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:30 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb diverse medische ingrepen gehad en ik ga ook altijd door tot het uiterste! Ik weet niet anders en kn niet anders. Ik heb juist geleerd door de pijn heen te gaan, door te gaan tot je erbij neer valt. Als je dan tegen gewerkt word dan knap je, want jij wil door en je weet niet anders dan dat je door moet.
Ik zit al tijden thuis en nog steeds wil ik dingen doen die ik niet kan/mag doen, die drang blijft er in!
Ik snap best dat Lieske er nu door heen zit en dat ze verschrikkelijk baalt.
Zij wil met de groep mee doen en dat word haar afgenomen terwijl zij voor haar gevoel er net weer was met deze opdracht!
Dat zei ze straks letterlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:26 schreef scanman01 het volgende:
Dat is opnieuw gelul. Ze heeft het al eerder gehad op het conservatorium en mocht toenook gewoon doorgaan. Ze vergelijkt het daarmee en wil daarom doorgaan. Maar het mag dus niet.
Dat heeft BB ook wel gezegd, dat klopt. Maar Lieske heeft dus ook gezegd dat ze zelf al vaker in die situatie heeft gezeten en toen ook door mocht bikkelen. Dat bedoelde ik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zei ze straks letterlijk.
Ik wist dat jij iets andere streams had dan anderen, maar ik wist niet dat het zó erg was
Ja, ik ook.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het maar weer een gezapige boel. Ik wil roddel, achterklap en onderlinge ruzies of anders een hoerenfeest![]()
Het valt mij vandaag op dat je dit nu al voor de zoveelste keer meldt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:32 schreef Lkw het volgende:
Heeft iemand Dido ooit wel eens flink horen praten als het eens niet over haarzelf ging?
Het valt me vandaag erg op dat ze echt alleen maar lult over haar eigen dingen.
En Rob wil op zijn beurt iets gaan vertellen en Dido loopt gewoon weg...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:32 schreef Lkw het volgende:
Heeft iemand Dido ooit wel eens flink horen praten als het eens niet over haarzelf ging?
Het valt me vandaag erg op dat ze echt alleen maar lult over haar eigen dingen.
Haha, okee, zal er verder over zwijgen dan. Maar vind het ergerlijk, vandaar dat ik in herhalingen verval waarschijnlijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Het valt mij vandaag op dat je dit nu al voor de zoveelste keer meldt.
Dat vind ik dan weer een strakke actie van Didoquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:36 schreef Lkw het volgende:
[..]
En Rob wil op zijn beurt iets gaan vertellen en Dido loopt gewoon weg...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |