Nee hoor. Laat haar maar lekker een tijdje doorgaan als je het niet erg vindt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:38 schreef ruby het volgende:
Lieske, hou je kop nou eens. We hebben je geile bewegingen nu wel gezien.
Nee joh, er was iets mis met de zenders...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:36 schreef Lkw het volgende:
[..]
En Rob wil op zijn beurt iets gaan vertellen en Dido loopt gewoon weg...![]()
ik ben een vrouw maar ik vind het ook wel leuk om te zienquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:38 schreef ruby het volgende:
Lieske, hou je kop nou eens. We hebben je geile bewegingen nu wel gezien.
Wie vind jij eigenlijk wél leuk?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:37 schreef Lkw het volgende:
[..]
Haha, okee, zal er verder over zwijgen dan. Maar vind het ergerlijk, vandaar dat ik in herhalingen verval waarschijnlijk
Nou vooruit dan maar.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Laat haar maar lekker een tijdje doorgaan als je het niet erg vindt.
O veter alsjebliefd verder,Spannendquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
Roel zit stiekem te roken buiten, hopen dat ie niet betrapt wordt...
Hij begint wel risico`s te nemen hoor
* Peter6000 maakt het een beetje spannend voor zichzelf
Ik weet niet of ze internet op de boerderij hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef Bocaj het volgende:
Stomme vraag: Zou Tanja nu ook die forum lezen?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze internet op de boerderij hebben.![]()
Ik weet niet of dat binnen haar mogelijkheden ligt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef Bocaj het volgende:
Stomme vraag: Zou Tanja nu ook dit forum lezen?
Daar gaan we weer...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze internet op de boerderij hebben.![]()
Tja....quote:
Ben benieuwd wat ze morgen te zeggen heeft in BVD.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef Bocaj het volgende:
Stomme vraag: Zou Tanja nu ook dit forum lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |