Dat weet je niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach kom nou... Is wel degelijk aan de orde...
Je wilt gewoon geen antwoord geven
Maar goed, ik weet nu wat je antwoord is....![]()
Ze wil zelf wel, maar schijnt opeens niet meer te mogen van BBquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:17 schreef Falco het volgende:
Wat is er met Lieske aan de hand? Waarom kan ze niet meedoen?
De frustaties kan ik me ook goed voorstellen, dat je daardoor moet huilen ook nog wel, maar ze lag net wel extreem te zielenpieten op de bank (toen Nathalie bij haar zat)quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik meen me toch flink wat posts te herinneren van jou over Lieske, maar goed... Dan zal ik me wel vergissen. Maakt verder ook niet zo veel uit.
Ik wilde alleen maar zeggen dat ik de frustratie zeer goed kan begrijpen.
Lieske heeft overigens al last van haar knie hoor... Die doet fucking pijn momenteel.. Maar ze is doorgegaan omdat ze niet kán stoppen... Zei ze net zelf...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet je niet.
Als Lieske echt over de grens gaat en dan een blessure zou krijgen, is het haar eigen schuld. Net zoals het Menno's eigen schuld zou zijn als hij door zijn over the top getrain een blessure oploopt. Het verschil is nu echter dat ze die keuze niet aan Lieske laten en wel aan Menno.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:18 schreef cuall het volgende:
[..]
ze heeft zelf laten zien dat ze dat dus NIET weet
![]()
Scan, dáar gaat het BB juist om, dat ze met een blessure vrijdag de opdracht kan laten mislukken. Eigen schuld okay, maar dit gaat om de gróep en niet om Lieske zelf.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet je niet.
Als Lieske echt over de grens gaat en dan een blessure zou krijgen, is het haar eigen schuld. Net zoals het Menno's eigen schuld zou zijn als hij door zijn over the top getrain een blessure oploopt. Het verschil is nu echter dat ze die keuze niet aan Lieske laten en wel aan Menno.
Nee scanman, ze moest van BB haar eigen gezonde verstand gebruiken zei ze.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:21 schreef scanman01 het volgende:
Ze wil zelf wel, maar schijnt opeens niet meer te mogen van BB
Vanmiddag vroeg iemand naar haar knie en toen ging het goedquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieske heeft overigens al last van haar knie hoor... Die doet fucking pijn momenteel.. Maar ze is doorgegaan omdat ze niet kán stoppen... Zei ze net zelf...
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Is bij jullie fok ook opeens weer langzamer?
Dat is opnieuw gelul. Ze heeft het al eerder gehad op het conservatorium en mocht toenook gewoon doorgaan. Ze vergelijkt het daarmee en wil daarom doorgaan. Maar het mag dus niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee scanman, ze moest van BB haar eigen gezonde verstand gebruiken zei ze.
Maar wij weten allemaal dat dat echt teveel gevraagd is voor die huilie![]()
![]()
Ja, ik ben er weer he. Schijnt een verband te zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik kon net een post niet posten, kreeg de boodschap dat ze afgesloten waren i.v.m. databaseproblemen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:25 schreef scanman01 het volgende:
traag als dikke strontquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Misschien een soort jetlag i.v.m. wintertijd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:28 schreef ruby het volgende:
Is Dido gek geworden met 'r op tijd haar bedje in?!
Ik heb diverse medische ingrepen gehad en ik ga ook altijd door tot het uiterste! Ik weet niet anders en kn niet anders. Ik heb juist geleerd door de pijn heen te gaan, door te gaan tot je erbij neer valt. Als je dan tegen gewerkt word dan knap je, want jij wil door en je weet niet anders dan dat je door moet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Als je 2 keer geopereerd bent heb je een heel medisch verleden, en weet je donders goed dat je niet moet overdrijven tijdens herstel
Ik heb dat ook wel een beetje vandaag, voor mijn gevoel is het al een uur of 22.30 uur...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien een soort jetlag i.v.m. wintertijd.
Of verveling
Beter had ik het niet kunnen zeggenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:30 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb diverse medische ingrepen gehad en ik ga ook altijd door tot het uiterste! Ik weet niet anders en kn niet anders. Ik heb juist geleerd door de pijn heen te gaan, door te gaan tot je erbij neer valt. Als je dan tegen gewerkt word dan knap je, want jij wil door en je weet niet anders dan dat je door moet.
Ik zit al tijden thuis en nog steeds wil ik dingen doen die ik niet kan/mag doen, die drang blijft er in!
Ik snap best dat Lieske er nu door heen zit en dat ze verschrikkelijk baalt.
Zij wil met de groep mee doen en dat word haar afgenomen terwijl zij voor haar gevoel er net weer was met deze opdracht!
Dat zei ze straks letterlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:26 schreef scanman01 het volgende:
Dat is opnieuw gelul. Ze heeft het al eerder gehad op het conservatorium en mocht toenook gewoon doorgaan. Ze vergelijkt het daarmee en wil daarom doorgaan. Maar het mag dus niet.
Dat heeft BB ook wel gezegd, dat klopt. Maar Lieske heeft dus ook gezegd dat ze zelf al vaker in die situatie heeft gezeten en toen ook door mocht bikkelen. Dat bedoelde ik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zei ze straks letterlijk.
Ik wist dat jij iets andere streams had dan anderen, maar ik wist niet dat het zó erg was
Ja, ik ook.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het maar weer een gezapige boel. Ik wil roddel, achterklap en onderlinge ruzies of anders een hoerenfeest![]()
Het valt mij vandaag op dat je dit nu al voor de zoveelste keer meldt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:32 schreef Lkw het volgende:
Heeft iemand Dido ooit wel eens flink horen praten als het eens niet over haarzelf ging?
Het valt me vandaag erg op dat ze echt alleen maar lult over haar eigen dingen.
En Rob wil op zijn beurt iets gaan vertellen en Dido loopt gewoon weg...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:32 schreef Lkw het volgende:
Heeft iemand Dido ooit wel eens flink horen praten als het eens niet over haarzelf ging?
Het valt me vandaag erg op dat ze echt alleen maar lult over haar eigen dingen.
Haha, okee, zal er verder over zwijgen dan. Maar vind het ergerlijk, vandaar dat ik in herhalingen verval waarschijnlijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Het valt mij vandaag op dat je dit nu al voor de zoveelste keer meldt.
Dat vind ik dan weer een strakke actie van Didoquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:36 schreef Lkw het volgende:
[..]
En Rob wil op zijn beurt iets gaan vertellen en Dido loopt gewoon weg...![]()
Nee hoor. Laat haar maar lekker een tijdje doorgaan als je het niet erg vindt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:38 schreef ruby het volgende:
Lieske, hou je kop nou eens. We hebben je geile bewegingen nu wel gezien.
Nee joh, er was iets mis met de zenders...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:36 schreef Lkw het volgende:
[..]
En Rob wil op zijn beurt iets gaan vertellen en Dido loopt gewoon weg...![]()
ik ben een vrouw maar ik vind het ook wel leuk om te zienquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:38 schreef ruby het volgende:
Lieske, hou je kop nou eens. We hebben je geile bewegingen nu wel gezien.
Wie vind jij eigenlijk wél leuk?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:37 schreef Lkw het volgende:
[..]
Haha, okee, zal er verder over zwijgen dan. Maar vind het ergerlijk, vandaar dat ik in herhalingen verval waarschijnlijk
Nou vooruit dan maar.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Laat haar maar lekker een tijdje doorgaan als je het niet erg vindt.
O veter alsjebliefd verder,Spannendquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
Roel zit stiekem te roken buiten, hopen dat ie niet betrapt wordt...
Hij begint wel risico`s te nemen hoor
* Peter6000 maakt het een beetje spannend voor zichzelf
Ik weet niet of ze internet op de boerderij hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef Bocaj het volgende:
Stomme vraag: Zou Tanja nu ook die forum lezen?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze internet op de boerderij hebben.![]()
Ik weet niet of dat binnen haar mogelijkheden ligt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef Bocaj het volgende:
Stomme vraag: Zou Tanja nu ook dit forum lezen?
Daar gaan we weer...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze internet op de boerderij hebben.![]()
Tja....quote:
Ben benieuwd wat ze morgen te zeggen heeft in BVD.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef Bocaj het volgende:
Stomme vraag: Zou Tanja nu ook dit forum lezen?
Hey Wickedangelquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze morgen te zeggen heeft in BVD.
Avond![]()
Vind ik ook wel, maar als je verder niemand echt leuk vindt, zou voor mij de lol er snel af zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:47 schreef Lkw het volgende:
[..]
Tja....
Vond Ralph wel leuk, maar die is nu pleitte.
En ergens in het begin vond ik Roel en Ingrid wel aardig, maar dat is nu inmiddels verleden tijd (zeker wat betreft Ingrid).
Eigenlijk kijk ik nu vooral om me te ergeren dus (maar dat is ook een prettig tijdverdrijf)
Joehoe.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze morgen te zeggen heeft in BVD.
Avond![]()
Jah met de treinquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:50 schreef Bocaj het volgende:
Utrecht - A'dam in 20 minuten..... ?
Wát? Is Chantal niét tegen iemand aan het vertellen hoe erg ze het vond dat Menno zo gemeen tegen haar loog?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:50 schreef scanman01 het volgende:
Wat doet Chantal nou voor een spelletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |