nou toen ik 19 was, was ik echt niet zo een jankwijf als zijquote:
Ze gedraagt zich wal-ge-lijk. Teleurstelling kan ik me voorstellen, maar dit is echt een aanfluiting. Je merkt het ook aan de andere bewoners, ze behandelen haar in overeenstemming met hoe ze zich gedraagt: als een peutertje.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:01 schreef scanman01 het volgende:
Opnieuw een opdracht waar ze dus niet goed aan kan meedoen. Ik kan me haar frustraties heel goed voorstellen. Ze kunnen allemaal wel zeggen dat het niet erg is, maar ik denk dat ze juist zo blij was weer alles te kunnen geven en dan wordt ze wéér terug gefloten. T'is jammer
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:02 schreef MissX het volgende:
[..]
nou toen ik 19 was, was ik echt niet zo een jankwijf als zij
Ze stelt zich echt gigantische aan
Ga jij dan ook een keer maanden in dat huis zitten. Wie weet hoe je dan reageert. Alle meiden hebben al zitten janken, en Menno ook, en het zit Lieske gewoon heel erg tegen. Als je dat niet begrijpt....quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:02 schreef MissX het volgende:
[..]
nou toen ik 19 was, was ik echt niet zo een jankwijf als zij
Ze stelt zich echt gigantische aan
Door die pijnstillers ken je je grens niet. Dat is het probleem.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En maar doorjanken...
Ze ging zelf direct als een wilde tekeer, ja dan ben je dom bezig.
Ik vind de terechtwijzing van BB meer dan terecht.
ze praat zelfs als een klein kind "mama ik ben zoooooo zielig, troost me dan, ik wil aandacht"quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En maar doorjanken...
Ze ging zelf direct als een wilde tekeer, ja dan ben je dom bezig.
Ik vind de terechtwijzing van BB meer dan terecht.
Kom op Scan, het is wel een beetje haar eigen schuld....quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga jij dan ook een keer maanden in dat huis zitten. Wie weet hoe je dan reageert. Alle meiden hebben al zitten janken, en Menno ook, en het zit Lieske gewoon heel erg tegen. Als je dat niet begrijpt....
Zo teruglezende denk ik dat de Lieske fans beter even een half uurtje kunnen gaan koffiedrinken...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga jij dan ook een keer maanden in dat huis zitten. Wie weet hoe je dan reageert. Alle meiden hebben al zitten janken, en Menno ook, en het zit Lieske gewoon heel erg tegen. Als je dat niet begrijpt....
Idd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:03 schreef frizti het volgende:
Lieske is gewoon door haar zwem en dansverleden gehersenspoeld. Als je op zeer jonge leeftijd al zo afgebeult wordt, kan denk je alleen maar aan doorgaan hoeveel pijn je ook hebt.
Andere jankten omdat ze heimwee hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die tasten je gezond verstand niet aan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door die pijnstillers ken je je grens niet. Dat is het probleem.
Jij bent echt verblind wat Lieke betreft.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske kent de grens niet van medicijn gebruiktquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. En iedereen vergeet maar weer eens wat een verblijf in dat huis met je kan doen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:03 schreef lovebear het volgende:
Leeftijd maakt niet uit hoor.
Ken zelfs mensen die veel ouder zijn en nog erger
Als je 2 keer geopereerd bent heb je een heel medisch verleden, en weet je donders goed dat je niet moet overdrijven tijdens herstelquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt ook je eigen verantwoordelijkheid. Soms is iets stomweg je eigen schuld, je kunt niet altijd schuilen in de slachtofferrol. Als je 19 bent behoor je dat al jaren te weten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:03 schreef frizti het volgende:
Lieske is gewoon door haar zwem en dansverleden gehersenspoeld. Als je op zeer jonge leeftijd al zo afgebeult wordt, kan denk je alleen maar aan doorgaan hoeveel pijn je ook hebt.
ehhh...over blind gesproken....ze heet LieSke...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:08 schreef MissX het volgende:
[..]
Jij bent echt verblind wat Lieke betreft.
ik heb geen streams maar dit is heel wat beter te lezen dan die Menno fanclub posts:)quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:06 schreef Mike1964 het volgende:
Zo teruglezende denk ik dat de Lieske fans beter even een half uurtje kunnen gaan koffiedrinken...![]()
En jij denkt dat Lieske niet weet hoe ze moet handelen? Ze heeft dit al meerdere maken gehad en het heeft haar al heel wat gekost, dus lijkt me wel dat ze weet hoe ver ze kan gaan. BB wil alleen het risico niet lopen en daar baalt ze verschrikkelijk van.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Als je 2 keer geopereerd bent heb je een heel medisch verleden, en weet je donders goed dat je niet moet overdrijven tijdens herstel
Ja dolkomisch.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:07 schreef BlaBlub het volgende:
Die outfit van Joost, het zit er echt niet uit
Scan... gewetensvraag....quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. En iedereen vergeet maar weer eens wat een verblijf in dat huis met je kan doen.
Je leven is daar zeer beperkt en de afwisseling zit vooral in de weekopdrachten. als je daar dan voor de zoveelste keer niet goed aan kunt meedoen, terwijl je zelf ervan overtuigd was dat je dat wel kon, kan dat vrij hard aankomen denk ik. Ik kan dat in ieder geval wel begrijpen.
Ze gaat nu wel wat te lang door, maar dat komt ook omdat ze één voor één naast haar komen zitten. Dat is ook niet echt handig.
Misschien. Of jij bent stekeblind en legt alles wat ze doet negatief uit.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:08 schreef MissX het volgende:
[..]
Jij bent echt verblind wat Lieke betreft.
Helaas..........quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik wed dat Chantal op dit moment voor 429e keer verteld dat ze echt gekwetst is door Menno bij de homo-opdracht
bespottelijk vind ik persoonlijk een beter woordquote:
Ik schakel ff over naar Chantal en Robquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Heb Rob en Chantal even weggezapt... herhaling van zetten die twee. Ik wed dat Chantal op dit moment voor 429e keer verteld dat ze echt gekwetst is door Menno bij de homo-opdracht
Goeie vraag! Nou Scan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Scan... gewetensvraag....
Stel dat Menno nu een blessure oploopt tijdens z'n fanatiek sporten....
eigen schuld óf zielig???????
It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:10 schreef Arcee het volgende:
Wat een rotgeluid maken die kutapparaten ook.
Is niet echt aan de orde. Er is nog niets aan de hand met Lieske, voor zover ik heb begrepen. BB wil alleen het risico niet lopen ondanks dat Lieske aangeeft dat het geen kwaad kan. Ze kunnen ook wel Menno gaan terugfluiten omdat hij veel te over the top bezig isquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Scan... gewetensvraag....
Stel dat Menno nu een blessure oploopt tijdens z'n fanatiek sporten....
eigen schuld óf zielig???????
Ik ben helemaal niet negatief over Lieske, ik laat me eik nooit over haar uit. Omdat ik haar onboeiend vind. Ze is zo nietszeggend dat ik me bijna nooit over haar uit laat.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien. Of jij bent stekeblind en legt alles wat ze doet negatief uit.
Ik leg alles misschien wel net zo positief uit als jij het negatief uitlegt.![]()
dan zap ik even terugquote:
Volgens mij was het ironisch/ sarcastisch bedoeldquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:14 schreef TheVulture het volgende:
bespottelijk vind ik persoonlijk een beter woord
ik ookquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij was het ironisch/ sarcastisch bedoeld
(dat hoop ik in ieder geval wel)
Ach kom nou... Is wel degelijk aan de orde...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niet echt aan de orde. Er is nog niets aan de hand met Lieske, voor zover ik heb begrepen. BB wil alleen het risico niet lopen ondanks dat Lieske aangeeft dat het geen kwaad kan. Ze kunnen ook wel Menno gaan terugfluiten omdat hij veel te over the top bezig is
Maar misschien hadden ze dan even wat beter moeten nadenken over deze weekopdracht. Ik vond het vanaf het begin al vreemd dat ze Lieske dit lieten doen.
Ik meen me toch flink wat posts te herinneren van jou over Lieske, maar goed... Dan zal ik me wel vergissen. Maakt verder ook niet zo veel uit.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:15 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet negatief over Lieske, ik laat me eik nooit over haar uit. Omdat ik haar onboeiend vind. Ze is zo nietszeggend dat ik me bijna nooit over haar uit laat.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En jij denkt dat Lieske niet weet hoe ze moet handelen? Ze heeft dit al meerdere maken gehad en het heeft haar al heel wat gekost, dus lijkt me wel dat ze weet hoe ver ze kan gaan. BB wil alleen het risico niet lopen en daar baalt ze verschrikkelijk van.
Irritaties rond haar ogen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:17 schreef Falco het volgende:
Wat is er met Lieske aan de hand? Waarom kan ze niet meedoen?
Ja iddquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
bespottelijk vind ik persoonlijk een beter woord
Lees maar effe terugquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:17 schreef Falco het volgende:
Dat weet je niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach kom nou... Is wel degelijk aan de orde...
Je wilt gewoon geen antwoord geven
Maar goed, ik weet nu wat je antwoord is....![]()
Ze wil zelf wel, maar schijnt opeens niet meer te mogen van BBquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:17 schreef Falco het volgende:
De frustaties kan ik me ook goed voorstellen, dat je daardoor moet huilen ook nog wel, maar ze lag net wel extreem te zielenpieten op de bank (toen Nathalie bij haar zat)quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik meen me toch flink wat posts te herinneren van jou over Lieske, maar goed... Dan zal ik me wel vergissen. Maakt verder ook niet zo veel uit.
Ik wilde alleen maar zeggen dat ik de frustratie zeer goed kan begrijpen.
Lieske heeft overigens al last van haar knie hoor... Die doet fucking pijn momenteel.. Maar ze is doorgegaan omdat ze niet kán stoppen... Zei ze net zelf...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet je niet.
Als Lieske echt over de grens gaat en dan een blessure zou krijgen, is het haar eigen schuld. Net zoals het Menno's eigen schuld zou zijn als hij door zijn over the top getrain een blessure oploopt. Het verschil is nu echter dat ze die keuze niet aan Lieske laten en wel aan Menno.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:18 schreef cuall het volgende:
[..]
ze heeft zelf laten zien dat ze dat dus NIET weet
![]()
Scan, dáar gaat het BB juist om, dat ze met een blessure vrijdag de opdracht kan laten mislukken. Eigen schuld okay, maar dit gaat om de gróep en niet om Lieske zelf.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet je niet.
Als Lieske echt over de grens gaat en dan een blessure zou krijgen, is het haar eigen schuld. Net zoals het Menno's eigen schuld zou zijn als hij door zijn over the top getrain een blessure oploopt. Het verschil is nu echter dat ze die keuze niet aan Lieske laten en wel aan Menno.
Nee scanman, ze moest van BB haar eigen gezonde verstand gebruiken zei ze.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:21 schreef scanman01 het volgende:
Ze wil zelf wel, maar schijnt opeens niet meer te mogen van BB
Vanmiddag vroeg iemand naar haar knie en toen ging het goedquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieske heeft overigens al last van haar knie hoor... Die doet fucking pijn momenteel.. Maar ze is doorgegaan omdat ze niet kán stoppen... Zei ze net zelf...
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Is bij jullie fok ook opeens weer langzamer?
Dat is opnieuw gelul. Ze heeft het al eerder gehad op het conservatorium en mocht toenook gewoon doorgaan. Ze vergelijkt het daarmee en wil daarom doorgaan. Maar het mag dus niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee scanman, ze moest van BB haar eigen gezonde verstand gebruiken zei ze.
Maar wij weten allemaal dat dat echt teveel gevraagd is voor die huilie![]()
![]()
Ja, ik ben er weer he. Schijnt een verband te zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik kon net een post niet posten, kreeg de boodschap dat ze afgesloten waren i.v.m. databaseproblemen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:25 schreef scanman01 het volgende:
traag als dikke strontquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Misschien een soort jetlag i.v.m. wintertijd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:28 schreef ruby het volgende:
Is Dido gek geworden met 'r op tijd haar bedje in?!
Ik heb diverse medische ingrepen gehad en ik ga ook altijd door tot het uiterste! Ik weet niet anders en kn niet anders. Ik heb juist geleerd door de pijn heen te gaan, door te gaan tot je erbij neer valt. Als je dan tegen gewerkt word dan knap je, want jij wil door en je weet niet anders dan dat je door moet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Als je 2 keer geopereerd bent heb je een heel medisch verleden, en weet je donders goed dat je niet moet overdrijven tijdens herstel
Ik heb dat ook wel een beetje vandaag, voor mijn gevoel is het al een uur of 22.30 uur...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien een soort jetlag i.v.m. wintertijd.
Of verveling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |