Tja, dikke kans dat het allemaal hoax is maar ik zeg het maar alvastquote:He jongens,
>
even een mailtje wat niet zoveel met hockey te maken heeft. Heb best een
ziek verhaal gehoord van een arabisch sprekend meisje. Ze
zat in het
>streekvervoer in Utrecht toen ze aan de praat raakte met een arabische
kerel, deze moest er na ongeveer een half uurtje uit. Voordat hij uitstapte
vroeg hij haar dringend om op 1 november (dinsdag) niet in het centrum van
Utrecht te komen.
waarschijnlijk is het niets maar ik zou gek worden als er wel wat gebeurd
en ik het niemand verteld had dus vandaar. Ik weet in ieder geval dat ik
dinsdag even lekker thuis blijf...
Helemaal tof dat ik daar 's morgens rond loop.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:11 schreef SunChaser het volgende:
Nouja eerlijk is eerlijk, Utrecht zal er van opknappen als ze dat Hoog Catherijne opblazen!![]()
Misschien de introductie van een nieuwe communicatievorm. I.p.v. eerst rond te bellen, waarschuwen ze nu via de mail!quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:45 schreef NJ het volgende:
Ik heb dat mailtje ook gehad.
Als je degene bent die dat verzonnen heeft, dan heb je wel wat om trots op te zijn!
Je hebt geluk als er nog niets getekend is.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:49 schreef NJ het volgende:
Je zal maar net een huis gekocht hebben in Utrecht...
Een jongen (N.) mailt het naar een vriendin van hem (D.) . Die vriendin kent weer een meisje dat ik ken (N.), en van haar kreeg ik het te horen op msn. Dat is het.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Het vertoont alle kenmerken van een broodje aap. Kun je iets meer vertellen over ''via via via''?
of een terrorisme verzekering hebtquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je hebt geluk als er nog niets getekend is.
Eh... waar staat dat in de OP?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:06 schreef Christine het volgende:
maar zeggen wel in het Nederlands
Oke, heb je gelijk in.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh... waar staat dat in de OP?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Oke, heb je gelijk in.
Kon de luistervink arabisch verstaan dan?
Luistervink?quote:Heb best een
ziek verhaal gehoord van een arabisch sprekend meisje.
Of misschien spreekt het arabisch sprekende meisje ook wel gewoon ABN.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:14 schreef Zephyrus het volgende:
Misschien verstaat/spreekt die vriend van de vriendin van de vriendin van het meisje dat G-Mart kent wel Arabisch
Jawel, maar als je over zulke dingen gaat praten, terwijl je arabisch spreekt... en die kerel arabisch spreekt... dan zou ik het zelf niet in het nederlands gezegd hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of misschien spreekt het arabisch sprekende meisje ook wel gewoon ABN.
Lijkt me eerlijk gezegd voor de hand liggender.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Jawel, maar als je over zulke dingen gaat praten, terwijl je arabisch spreekt... en die kerel arabisch spreekt... dan zou ik het zelf niet in het nederlands gezegd hebben.
Er zit een arabier in de busquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Jawel, maar als je over zulke dingen gaat praten, terwijl je arabisch spreekt... en die kerel arabisch spreekt... dan zou ik het zelf niet in het nederlands gezegd hebben.
Ja lach maar, als dinsdag half utrecht is plat gebombardeerd, dan zul je nog zuur terugkijken op deze post.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:31 schreef boskov het volgende:
Dus ik moet naar Utrecht?
Dat er mensen zijn die het geloven
Ze 'kan' misschien wel beter Nederlands dan jij.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:17 schreef G-Mart het volgende:
Ze kon waarschijnlijk gewoon Nederlands.
Misschien kende ze het zelfs wel wat beter.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ze 'kan' misschien wel beter Nederlands dan jij.
Of was het 'als jij'?
Da's waar. Maar zullen we het zo doen? Als ik gelijk heb, lachen we allemaal jou uit, als jij gelijk hebt, lachen we mij uitquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja lach maar, als dinsdag half utrecht is plat gebombardeerd, dan zul je nog zuur terugkijken op deze post.
dus eigenlijk is het geen goede moslim..quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:48 schreef dutchmage het volgende:
eigenlijk he mag dat niet.. woensdag is de rammedan pas afgelopen ...
serieus? KUT, ik heb plannen morgen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:54 schreef calvobbes het volgende:
Nouja, ik heb hier een mailtje dat morgen de wereld vergaat
morgen? HOAXquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:54 schreef calvobbes het volgende:
Nouja, ik heb hier een mailtje dat morgen de wereld vergaat
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:14 schreef SCH het volgende:
Ik weet wel wat fokkers die ik graag in Utrecht zie dinsdag
Zuur? Dinsdag ben ik toch niet in Utrecht.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja lach maar, als dinsdag half utrecht is plat gebombardeerd, dan zul je nog zuur terugkijken op deze post.
't Is nog geen 1 november, dommie...quote:Op maandag 31 oktober 2005 07:13 schreef Chefftalent het volgende:
Al wat ontploft?
Ik heb die mail niet gehad, denk niet dat het een hoax is.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:41 schreef ioko het volgende:
Ik heb de mail ook gehad, zal wel een hoax zijn.
Als je van de trap afvalt, ben je snel beneden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Als je er een overlijdensrisico verzekering bij hebt genomen, dan is het huis wel meteen afgelost.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:49 schreef NJ het volgende:
Je zal maar net een huis gekocht hebben in Utrecht...
1 novemberquote:Op maandag 31 oktober 2005 08:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
nou we horen (of niet) het 2 november wel.
nou ze zij toch echt 2 november tegen mijquote:Op maandag 31 oktober 2005 08:53 schreef Lod het volgende:
[..]
1 novemberZorg er wel voor dat je op tijd bent.
01-11-2005... Zou je toch een aanslag verwachten op 9 november 9-11....
--> TRUquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:25 schreef Yildiz het volgende:
overmorgen dodelijk verkeersongeluk @ kruispunt bladielaan & onzinstraat, 3 slachtoffers!
Ik denk dat wij als Nederlanders te nuchter zijn om nu gelijk al bang te zijn, maar ook nuchter genoeg om te beseffen dat het wel kan gebeuren. Bang ben ik in ieder geval nog niet. We zullen wel zien.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:52 schreef calvobbes het volgende:
We hebben helemaal geen terroristen nodig om Nederland bang te maken, dat kunnen Nederlanders zelf ook dondersgoed....
een arabier op een fiets vertelde me net dat dat precies het tijdstip is waarop de bom afgaat.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:05 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ben er van half 4 tot 5 ongeveer, dat is gelukkig vrij laat (maar wel weer in de spits dus je weet het toch nooit hè).
Het centrum, hoog-catherijne bijvoorbeeld.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:12 schreef Smittend het volgende:
Uhmmm..mijn ouders wonen in Utrecht en dnsdag zijn mijn kinderen daar..zelf ben in 's middags in Nieuwegein..anders zou ik 's middags in hartje Utrecht (Beatrixgebouw) zijn. Ik hoop dus dat het niet gebeurd of anders (sorry) aan de andere kant van Utrecht.
Wat zou trouwens een doelwit van ze kunnen zijn in Utrecht? De Dom? De Universiteit? Het A.Z.U. ?
het is ook niet aangekondigdquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:11 schreef -Mk- het volgende:
terroristen kondigen niets aan.
Puur toevalquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:15 schreef Omaha het volgende:
Wilma toont het cijfer 2 in het oog. Zie het bericht op NBC
[afbeelding]
http://www.nbc-2.com/articles/readarticle.asp?articleid=4715&z=3&p=
Zou dat er iets mee te maken hebben??
ik weet ook wat fokkers die jouw graag in Utrecht zien dinsdagquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:14 schreef SCH het volgende:
Ik weet wel wat fokkers die ik graag in Utrecht zie dinsdag
zie ook de URL..quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:15 schreef Omaha het volgende:
[afbeelding]
Ik zie de rookwolken wel vanuit Hilversum, zal ik mijn katten mee naar het werk nemen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:28 schreef Gunner het volgende:
[..]
ik weet ook wat fokkers die jouw graag in Utrecht zien dinsdag![]()
Hilversum?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie de rookwolken wel vanuit Hilversum, zal ik mijn katten mee naar het werk nemen?![]()
je was me net voorquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:07 schreef SunChaser het volgende:
Heeft er iemand al verbanden gelegd met de datum?
1/11/05 = 17 - Utrecht (8 woorden is) 9 + twee arabisch sprekende mensen is 11
Dat kan geen toeval zijn
Je moet niet te duidelijk maken dat het echt gaat gebeurenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:07 schreef SunChaser het volgende:
Heeft er iemand al verbanden gelegd met de datum?
1/11/05 = 17 - Utrecht (8 woorden is) 9 + twee arabisch sprekende mensen is 11
Dat kan geen toeval zijn
In Maastricht gebeurt nooit wat....quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:11 schreef morgaine21 het volgende:
Ach in Maastricht was een paar jaar geleden (volgens mijn tijdje na 11 sept. 2001) ook zo'n hoax die rond ging.
Daarbij ging het om iemand die een portomonee gevonden had en die ging terug bezorgen bij de eigenaar. De eigenaar was dus van arabische afkomst en zei tegen haar bij wijze van dank om op een bepaalde datum niet in de binnenstad te komen omdat er iets 'ergs' zou gaan gebeuren.
Nooit wat gebeurt...
Nee daarvoor moet je in Almeloooo zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:20 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
In Maastricht gebeurt nooit wat....
Ik probeerde allochtoonse moslim-medemens in mijn omgeving nu al lange tijd duidelijk te maken dat de naam van de stad Almelo staat voor 'Allah kan me aan me reet roesten' en dat het een centrum is van alles wat anti-islam is, dat er in de hemel 74 Almeloose maagden staan te wachten op de martelaar die zijn leven opoffert om Almelo van de kaart te vegen ...quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:24 schreef ABC-tje het volgende:
Nee daarvoor moet je in Almeloooo zijn.![]()
Met een aanslag in Maastricht ontregel je niet het complete nederlandse leven. Met een aanslag in het epischcentrum voor (openbaar) vervoer in het binnenland wel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:11 schreef morgaine21 het volgende:
Ach in Maastricht was een paar jaar geleden (volgens mijn tijdje na 11 sept. 2001) ook zo'n hoax die rond ging.
Daarbij ging het om iemand die een portomonee gevonden had en die ging terug bezorgen bij de eigenaar. De eigenaar was dus van arabische afkomst en zei tegen haar bij wijze van dank om op een bepaalde datum niet in de binnenstad te komen omdat er iets 'ergs' zou gaan gebeuren.
Nooit wat gebeurt...
Zoals Finkers als eens zei: "Een stoplicht springt op rood een ander springt op groen, in Almelo is altijd wat te doen!"quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:24 schreef ABC-tje het volgende:
[..]
Je vergeet alleen het dreigement, dat niemand veilig zou zijn voor de terroristen. Van het centrum van NY tot in het kleinste dorpje, men zou nergens veilig zijn, ook daar zouden ze kunnen toeslaan. Natuurlijk willen ze zoveel mogelijk media aandacht, maar helemaal zeker dat een volgend doel zo'n soft target is met zulke grote effecten, is het ook weer niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met een aanslag in Maastricht ontregel je niet het complete nederlandse leven. Met een aanslag in het epischcentrum voor (openbaar) vervoer in het binnenland wel.
RTV Utrègquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:10 schreef Freeflyer het volgende:
oe, nog snel even chips halen, bier heb ik, televisie staat al op cnn (die zijn altijd de eerste beweren ze altijd). kom maar op met die handel, ik ben er klaar voor
ja... KUTquote:
Als ze het maar niet tussen 8:10 en 8:20, of 8:40 en 8:50 (afhankelijk van welke trein ik heb) of tussen 18:40 en 18:49quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:14 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Gelukkig ben ik dan niet in Utrecht![]()
Dan kan je ook niet zien hoe Marijke live verslag doet vanuit een of andere smeulende berg puin waardoor dr rubbere tieten en lippen smeltenquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:17 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
ja... KUTdat heb ik niet in Friesland
![]()
slecht verhaal, bedoel als het nu al circuleert dan heeft die nep arabier het toch ook naar CNN gestuurd zodat zij zich kunnen voorbereiden opdat ik ook kan meegenietenzit ik hier met mn voorraad chips en bier en is er niks te zien
![]()
en u bent? Werkzaam bij de AIVD op de functie Fok infomatie voorziening?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:21 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb dit bericht uit 3e hand gekregen en heb het maar even naar 2 mensen (die in het centrum werken) gestuurd. Het is wel erg dat we door 1 enkele uitspraak toch extra waakzaam moeten zijn, maarja...in die tijd leven we.
Ja.. dat dit plaatje 2 dagen te vroeg isquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:15 schreef Omaha het volgende:
[afbeelding]
Ciscusquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
en u bent? Werkzaam bij de AIVD op de functie Fok infomatie voorziening?
Het is 'epicentrum'.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Met een aanslag in Maastricht ontregel je niet het complete nederlandse leven. Met een aanslag in het epischcentrum voor (openbaar) vervoer in het binnenland wel.
Been there done thatquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga vanavond maar iemand verkrachten in Utrecht, straks kan het niet meer.
Precies, daar doelde ik ook op.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:12 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
Zoals Finkers als eens zei: "Een stoplicht springt op rood een ander springt op groen, in Almelo is altijd wat te doen!"
quote:
pak dan een lekker iemandquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Been there done thatIk heb nog wel een rol Ducttape van de vorige keer.
[afbeelding]
Was dat tegen mij, Q? Dan hoef je er niet zo blij je duim bij op te steken, hoor! Wacht dan tenminste even tot ik weg ben.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:05 schreef QyRoZ het volgende:
Vaarwel.
Mijn nieuwe huis gaat er ook aan,quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Was dat tegen mij, Q? Dan hoef je er niet zo blij je duim bij op te steken, hoor! Wacht dan tenminste even tot ik weg ben.
Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen: in Almelo is altijd wat te doen!quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:24 schreef ABC-tje het volgende:
Oh?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:00 schreef RayMania het volgende:
Hmm, dinsdag moet ik naar school. Dan maar via Overvecht.
Als er wat gebeurd dan is het doelwit denk ik het Centraal Station. Wellicht een trein, tram of bus of zoiets. Utrecht is het drukste treinknooppunt van Nederland en heeft het grootste station, de meeste treinen, etc, etc....quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:12 schreef Smittend het volgende:
Uhmmm..mijn ouders wonen in Utrecht en dnsdag zijn mijn kinderen daar..zelf ben in 's middags in Nieuwegein..anders zou ik 's middags in hartje Utrecht (Beatrixgebouw) zijn. Ik hoop dus dat het niet gebeurd of anders (sorry) aan de andere kant van Utrecht.
Wat zou trouwens een doelwit van ze kunnen zijn in Utrecht? De Dom? De Universiteit? Het A.Z.U. ?
Of rijden ze op een snorfiets volgehangen met C4 tegen de domtoren opquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:51 schreef SunChaser het volgende:
Misschien blazen ze alleen Charlie Chiu op!
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:32 schreef PV het volgende:
2 11 november ligt meer voor de hand.. iets té voor de hand misschien
Veilig, want ze gaan echt niet hunzelf opblazen!quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:01 schreef Melk het volgende:
mhh.. ik zit hier in Utrecht.. met alleen maar allochtonen om me heen.. geeft me dat nou een veilig of onveilig gevoel..
Ligt eraan of die allochtonen morgenavond een date hebben met 77 maagden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:01 schreef Melk het volgende:
met alleen maar allochtonen om me heen.. geeft me dat nou een veilig of onveilig gevoel..
Ik woon 50 meter van een Moskee (quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:01 schreef Melk het volgende:
mhh.. ik zit hier in Utrecht.. met alleen maar allochtonen om me heen.. geeft me dat nou een veilig of onveilig gevoel..
Neequote:Op maandag 31 oktober 2005 19:51 schreef SunChaser het volgende:
He! Ik ook! Lombok zeker..quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon 50 meter van een Moskee () dan moet ik toch wel veilig zitten of niet?
waar denk je?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:08 schreef gr8w8 het volgende:
Waar staan de webcams trouwens?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:08 schreef Orealo het volgende:
[..]
Veilig, want ze gaan echt niet hunzelf opblazen!
...
Oh..
erm..
laat maar![]()
moet jij niet op HC zijn?quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:37 schreef Yildiz het volgende:
ik heb de plee ondersteboven gescheten van angst!
fatima is haar burkaquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:13 schreef ForumGek het volgende:BOOM BOOM BOOM BOOM, I want you in my room
![]()
rtv utrechtquote:Onderzoek naar e-mail over aanslag Utrecht
UTRECHT - De politie stelt een onderzoek in naar de herkomst van internetwaarschuwingen voor een aanslag in Utrecht.Sinds kort circuleert op internet een e-mail, die insinueert dat er vandaag een aanslag gepleegd wordt in het centrum van de stad.
Bij de politie zijn meer dan honderd verontruste telefoontjes binnengekomen over het bericht. Extra veiligheidsmaatregelen neemt de politie niet. Wel wordt geprobeerd te achterhalen waar de waarschuwingen vandaan komen.
Hieronder de mail:
even een mailtje wat niet zoveel met hockey te maken heeft. Heb best een ziek verhaal gehoord van een arabisch sprekend meisje. Ze zat in het streekvervoer in Utrecht toen ze aan de praat raakte met een arabische kerel, deze moest er na ongeveer een half uurtje uit. Voordat hij uitstapte vroeg hij haar dringend om op 1 november (dinsdag) niet in het centrum van Utrecht te komen.
Je hebt ook een hele dag nodig om door Utrecht te komenquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:24 schreef Scorpie het volgende:
wat een hoaxnet dwars door utreg heen gegaan, niks aan het handje
stomme spammerds ook altijd
![]()
Omdat hij dacht iets gehoord te hebben? Daar zeggen ze nog niet eens foei voorquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
de maker hiervan is de luuulllllll
hij dacht iets gehoord te hebben in zijn hersens en heeft dat met zijn vingertjes in een e-mail getypt en zat de lachen achter zijn pcquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:46 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Omdat hij dacht iets gehoord te hebben? Daar zeggen ze nog niet eens foei voor
omdat jij geen vrienden hebt om ze naar toe te sturen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:51 schreef ioko het volgende:
Degene die dat bericht gemaakt heeft is dom, maar de personen die het doorsturen zijn ook niet echt snuggerr (IMHO). Zo'n bericht stopt altijd bij mij.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
omdat jij geen vrienden hebt om ze naar toe te sturen?![]()
kunnen ze er mooi een nieuw winkelcentrum bouwen dat wél de moeite waard isquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:26 schreef Klonk het volgende:
ik vind eigenlijk wel dat ons wachten beloond moet worden met een flinke explosie die heel hoog catherijne ofzo van de kaart veegt
waar wacht je nog op zou ik zeggen. je weet waar het is dus......quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:26 schreef Klonk het volgende:
ik vind eigenlijk wel dat ons wachten beloond moet worden met een flinke explosie die heel hoog catherijne ofzo van de kaart veegt
precies, met speciale zwerveropvanghoekjes, ver weg van het winkelend publiek.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
kunnen ze er mooi een nieuw winkelcentrum bouwen dat wél de moeite waard is
zal niet lukken vandaag, Duitse dag in Venlo, al het verkeer staat vast....quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:28 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
waar wacht je nog op zou ik zeggen. je weet waar het is dus......
daar kan ook. pak gelijk even een paar duitser meequote:Op dinsdag 1 november 2005 10:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
zal niet lukken vandaag, Duitse dag in Venlo, al het verkeer staat vast....
nah, zijn best wel sympathieke mensen die veel geld in Venlo achterlatenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
daar kan ook. pak gelijk even een paar duitser mee
Misschien had je het niet goed gelezen:quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
nah, zijn best wel sympathieke mensen die veel geld in Venlo achterlaten![]()
ik heb het tot twee keer toe zelfs geschrevenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Misschien had je het niet goed gelezen:
HET ZIJN DUITSERS!
dan is het verrassingselement wegquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:02 schreef jimjim1983 het volgende:
Best flauw dat die terrorist niet gezegd heeft hoe laat het gaat gebeuren.
Ach je moet iets op je vrije morgenquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb het tot twee keer toe zelfs geschreven![]()
anti duitse sentimenten zijn zo 1974![]()
nee joh ze doen het stiekum morgenquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:14 schreef ForumGek het volgende:
Ja, zul je zien dat het om 23:59 gebeurt ofzo, zitten we de heledag te wachten!
Bwehehe, net zoals de pakketdienst. Zovan: Ja we komen morgen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:14 schreef ForumGek het volgende:
Ja, zul je zien dat het om 23:59 gebeurt ofzo, zitten we de heledag te wachten!
greenpeacequote:Op dinsdag 1 november 2005 11:43 schreef ondeugend het volgende:
Het enige wat ik over een aanslag lees is het beschadigen van een koraalrif![]()
Door Greenpeace notabene !
waaaaaaaaaaaaaaatquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:51 schreef jimjim1983 het volgende:
Check snel teletekst!!!!!!!!!!!!!
dit is wel eng!@!!!!
dit is zeker eng. brrrrquote:3VO: 30 km-zones vaak niet veilig
HUIZEN Verkeersveiligheidsorganisatie 3VO vindt de veiligheid voor kinderen in woonwijken onvoldoende. Straten met een snelheidsbeperking van 30 km wekken de indruk veilig te zijn, maar vaak is dat niet zo, zegt 3VO.
Tweederde van de 30 km-straten is amper voorzien van drempels, wegversmallingen en andere obstakels om automobilisten tot afremmen te dwingen. De snelheid van veel bestuurders is er daardoor nog te hoog en de auto blijft er dominant.
3VO vindt dat kinderen vanaf vier jaar zonder toezicht op straat moeten kunnen spelen. In straten met een limiet van 15 km is dat volgens 3VO nu al mogelijk.
utrechtste teletekstquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:54 schreef jimjim1983 het volgende:
nee utrechtste teletekst!
er schijnen ontploffingen geweest te zijn op verschillende plekken in de stad
en dat zou niet belangerijk genoeg zijn om het nieuws overal te halen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:54 schreef jimjim1983 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:54 schreef jimjim1983 het volgende:
oh, ik dacht dat er ontploffingen stond ipv e-mailquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:59 schreef Ymke het volgende:
Er staat op de utrechtse teletekst alleen dat er een onderzoek wordt ingesteld naar de herkomst van het mailtje. Bij de Utrechtse politie zijn meer dan honderd telefoontjes binnengekomen over het mailtje.
Ik woon midden in Utrecht en er zijn geen enkele bommen afgegaan
das niet eerlijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:59 schreef Ymke het volgende:
Er staat op de utrechtse teletekst alleen dat er een onderzoek wordt ingesteld naar de herkomst van het mailtje. Bij de Utrechtse politie zijn meer dan honderd telefoontjes binnengekomen over het mailtje.
Nee sufferd, het is ook aan de rand gebeurt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:59 schreef Ymke het volgende:
Ik zou hem aangevenquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:01 schreef Scorpie het volgende:
wat een hoax, wat een hoax. jimjim1983 zit achter de emails?![]()
geen zinquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:44 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een teleurstelling. Waarom geen aanslagen?
Zonde. Volgende keer beter.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
geen zin
nee want dan moeten ze gaan eten. het is toch nog wel ramadan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:51 schreef Klonk het volgende:
Wat een sof zo, maar we hebben de avondspits nog
weet ik veelquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:53 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee want dan moeten ze gaan eten. het is toch nog wel ramadan?
morgen pas...quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:41 schreef jimjim1983 het volgende:
Ramadan is afgelopen
fuckquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:26 schreef Roi het volgende:
http://www.nu.nl/news/618361/10/Aanslag_Utrecht_117doden.html![]()
Niet liefquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:26 schreef Roi het volgende:
iemand heeft een verdachte trein gevonden?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:06 schreef frankium het volgende:
Ik kreeg net een smsje dat het CS wordt ontruimd!!!!!!!!
flikker op man met je kinderachtige kutgrapjesquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:26 schreef Roi het volgende:
Bron: RTLquote:Het treinverkeer van Amsterdam naar Amersfoort en Utrecht is stilgelegd vanwege de vondst van een verdacht pakketje in een trein. Het gaat om de internationale trein uit Frankfurt.
ik denk dat ze moesten gaan bladeren prikken in het stads park.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:39 schreef savelkoul het volgende:
Nu ik er bij stil sta, volgens mij zag ik vanochtend twee arabieren voorbijfietsen, undercover natuurlijk anders valt het teveel op. Ze hadden het over bomen en vanmiddag vier uur.![]()
Niet Charlie Chiu, de burgers daar zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:51 schreef SunChaser het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |