't Is nog geen 1 november, dommie...quote:Op maandag 31 oktober 2005 07:13 schreef Chefftalent het volgende:
Al wat ontploft?
Ik heb die mail niet gehad, denk niet dat het een hoax is.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:41 schreef ioko het volgende:
Ik heb de mail ook gehad, zal wel een hoax zijn.
Als je van de trap afvalt, ben je snel beneden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja lach maar, als dinsdag half utrecht is plat gebombardeerd, dan zul je nog zuur terugkijken op deze post.
Als je er een overlijdensrisico verzekering bij hebt genomen, dan is het huis wel meteen afgelost.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:49 schreef NJ het volgende:
Je zal maar net een huis gekocht hebben in Utrecht...
1 novemberquote:Op maandag 31 oktober 2005 08:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
nou we horen (of niet) het 2 november wel.
nou ze zij toch echt 2 november tegen mijquote:Op maandag 31 oktober 2005 08:53 schreef Lod het volgende:
[..]
1 novemberZorg er wel voor dat je op tijd bent.
01-11-2005... Zou je toch een aanslag verwachten op 9 november 9-11....
--> TRUquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:25 schreef Yildiz het volgende:
overmorgen dodelijk verkeersongeluk @ kruispunt bladielaan & onzinstraat, 3 slachtoffers!
Ik denk dat wij als Nederlanders te nuchter zijn om nu gelijk al bang te zijn, maar ook nuchter genoeg om te beseffen dat het wel kan gebeuren. Bang ben ik in ieder geval nog niet. We zullen wel zien.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:52 schreef calvobbes het volgende:
We hebben helemaal geen terroristen nodig om Nederland bang te maken, dat kunnen Nederlanders zelf ook dondersgoed....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |