quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
omdat jij geen vrienden hebt om ze naar toe te sturen?![]()
kunnen ze er mooi een nieuw winkelcentrum bouwen dat wél de moeite waard isquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:26 schreef Klonk het volgende:
ik vind eigenlijk wel dat ons wachten beloond moet worden met een flinke explosie die heel hoog catherijne ofzo van de kaart veegt
waar wacht je nog op zou ik zeggen. je weet waar het is dus......quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:26 schreef Klonk het volgende:
ik vind eigenlijk wel dat ons wachten beloond moet worden met een flinke explosie die heel hoog catherijne ofzo van de kaart veegt
precies, met speciale zwerveropvanghoekjes, ver weg van het winkelend publiek.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
kunnen ze er mooi een nieuw winkelcentrum bouwen dat wél de moeite waard is
zal niet lukken vandaag, Duitse dag in Venlo, al het verkeer staat vast....quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:28 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
waar wacht je nog op zou ik zeggen. je weet waar het is dus......
daar kan ook. pak gelijk even een paar duitser meequote:Op dinsdag 1 november 2005 10:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
zal niet lukken vandaag, Duitse dag in Venlo, al het verkeer staat vast....
nah, zijn best wel sympathieke mensen die veel geld in Venlo achterlatenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
daar kan ook. pak gelijk even een paar duitser mee
Misschien had je het niet goed gelezen:quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
nah, zijn best wel sympathieke mensen die veel geld in Venlo achterlaten![]()
ik heb het tot twee keer toe zelfs geschrevenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Misschien had je het niet goed gelezen:
HET ZIJN DUITSERS!
dan is het verrassingselement wegquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:02 schreef jimjim1983 het volgende:
Best flauw dat die terrorist niet gezegd heeft hoe laat het gaat gebeuren.
Ach je moet iets op je vrije morgenquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb het tot twee keer toe zelfs geschreven![]()
anti duitse sentimenten zijn zo 1974![]()
nee joh ze doen het stiekum morgenquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:14 schreef ForumGek het volgende:
Ja, zul je zien dat het om 23:59 gebeurt ofzo, zitten we de heledag te wachten!
Bwehehe, net zoals de pakketdienst. Zovan: Ja we komen morgen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:14 schreef ForumGek het volgende:
Ja, zul je zien dat het om 23:59 gebeurt ofzo, zitten we de heledag te wachten!
greenpeacequote:Op dinsdag 1 november 2005 11:43 schreef ondeugend het volgende:
Het enige wat ik over een aanslag lees is het beschadigen van een koraalrif![]()
Door Greenpeace notabene !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |