een arabier op een fiets vertelde me net dat dat precies het tijdstip is waarop de bom afgaat.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:05 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ben er van half 4 tot 5 ongeveer, dat is gelukkig vrij laat (maar wel weer in de spits dus je weet het toch nooit hè).
Het centrum, hoog-catherijne bijvoorbeeld.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:12 schreef Smittend het volgende:
Uhmmm..mijn ouders wonen in Utrecht en dnsdag zijn mijn kinderen daar..zelf ben in 's middags in Nieuwegein..anders zou ik 's middags in hartje Utrecht (Beatrixgebouw) zijn. Ik hoop dus dat het niet gebeurd of anders (sorry) aan de andere kant van Utrecht.
Wat zou trouwens een doelwit van ze kunnen zijn in Utrecht? De Dom? De Universiteit? Het A.Z.U. ?
het is ook niet aangekondigdquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:11 schreef -Mk- het volgende:
terroristen kondigen niets aan.
Puur toevalquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:15 schreef Omaha het volgende:
Wilma toont het cijfer 2 in het oog. Zie het bericht op NBC
[afbeelding]
http://www.nbc-2.com/articles/readarticle.asp?articleid=4715&z=3&p=
Zou dat er iets mee te maken hebben??
ik weet ook wat fokkers die jouw graag in Utrecht zien dinsdagquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:14 schreef SCH het volgende:
Ik weet wel wat fokkers die ik graag in Utrecht zie dinsdag
zie ook de URL..quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:15 schreef Omaha het volgende:
[afbeelding]
Ik zie de rookwolken wel vanuit Hilversum, zal ik mijn katten mee naar het werk nemen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:28 schreef Gunner het volgende:
[..]
ik weet ook wat fokkers die jouw graag in Utrecht zien dinsdag![]()
Hilversum?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie de rookwolken wel vanuit Hilversum, zal ik mijn katten mee naar het werk nemen?![]()
je was me net voorquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:07 schreef SunChaser het volgende:
Heeft er iemand al verbanden gelegd met de datum?
1/11/05 = 17 - Utrecht (8 woorden is) 9 + twee arabisch sprekende mensen is 11
Dat kan geen toeval zijn
Je moet niet te duidelijk maken dat het echt gaat gebeurenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:07 schreef SunChaser het volgende:
Heeft er iemand al verbanden gelegd met de datum?
1/11/05 = 17 - Utrecht (8 woorden is) 9 + twee arabisch sprekende mensen is 11
Dat kan geen toeval zijn
In Maastricht gebeurt nooit wat....quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:11 schreef morgaine21 het volgende:
Ach in Maastricht was een paar jaar geleden (volgens mijn tijdje na 11 sept. 2001) ook zo'n hoax die rond ging.
Daarbij ging het om iemand die een portomonee gevonden had en die ging terug bezorgen bij de eigenaar. De eigenaar was dus van arabische afkomst en zei tegen haar bij wijze van dank om op een bepaalde datum niet in de binnenstad te komen omdat er iets 'ergs' zou gaan gebeuren.
Nooit wat gebeurt...
Nee daarvoor moet je in Almeloooo zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:20 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
In Maastricht gebeurt nooit wat....
Ik probeerde allochtoonse moslim-medemens in mijn omgeving nu al lange tijd duidelijk te maken dat de naam van de stad Almelo staat voor 'Allah kan me aan me reet roesten' en dat het een centrum is van alles wat anti-islam is, dat er in de hemel 74 Almeloose maagden staan te wachten op de martelaar die zijn leven opoffert om Almelo van de kaart te vegen ...quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:24 schreef ABC-tje het volgende:
Nee daarvoor moet je in Almeloooo zijn.![]()
Met een aanslag in Maastricht ontregel je niet het complete nederlandse leven. Met een aanslag in het epischcentrum voor (openbaar) vervoer in het binnenland wel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:11 schreef morgaine21 het volgende:
Ach in Maastricht was een paar jaar geleden (volgens mijn tijdje na 11 sept. 2001) ook zo'n hoax die rond ging.
Daarbij ging het om iemand die een portomonee gevonden had en die ging terug bezorgen bij de eigenaar. De eigenaar was dus van arabische afkomst en zei tegen haar bij wijze van dank om op een bepaalde datum niet in de binnenstad te komen omdat er iets 'ergs' zou gaan gebeuren.
Nooit wat gebeurt...
Zoals Finkers als eens zei: "Een stoplicht springt op rood een ander springt op groen, in Almelo is altijd wat te doen!"quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:24 schreef ABC-tje het volgende:
[..]
Je vergeet alleen het dreigement, dat niemand veilig zou zijn voor de terroristen. Van het centrum van NY tot in het kleinste dorpje, men zou nergens veilig zijn, ook daar zouden ze kunnen toeslaan. Natuurlijk willen ze zoveel mogelijk media aandacht, maar helemaal zeker dat een volgend doel zo'n soft target is met zulke grote effecten, is het ook weer niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met een aanslag in Maastricht ontregel je niet het complete nederlandse leven. Met een aanslag in het epischcentrum voor (openbaar) vervoer in het binnenland wel.
RTV Utrègquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:10 schreef Freeflyer het volgende:
oe, nog snel even chips halen, bier heb ik, televisie staat al op cnn (die zijn altijd de eerste beweren ze altijd). kom maar op met die handel, ik ben er klaar voor
ja... KUTquote:
Als ze het maar niet tussen 8:10 en 8:20, of 8:40 en 8:50 (afhankelijk van welke trein ik heb) of tussen 18:40 en 18:49quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:14 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Gelukkig ben ik dan niet in Utrecht![]()
Dan kan je ook niet zien hoe Marijke live verslag doet vanuit een of andere smeulende berg puin waardoor dr rubbere tieten en lippen smeltenquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:17 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
ja... KUTdat heb ik niet in Friesland
![]()
slecht verhaal, bedoel als het nu al circuleert dan heeft die nep arabier het toch ook naar CNN gestuurd zodat zij zich kunnen voorbereiden opdat ik ook kan meegenietenzit ik hier met mn voorraad chips en bier en is er niks te zien
![]()
en u bent? Werkzaam bij de AIVD op de functie Fok infomatie voorziening?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:21 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb dit bericht uit 3e hand gekregen en heb het maar even naar 2 mensen (die in het centrum werken) gestuurd. Het is wel erg dat we door 1 enkele uitspraak toch extra waakzaam moeten zijn, maarja...in die tijd leven we.
Ja.. dat dit plaatje 2 dagen te vroeg isquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:15 schreef Omaha het volgende:
[afbeelding]
Ciscusquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
en u bent? Werkzaam bij de AIVD op de functie Fok infomatie voorziening?
Het is 'epicentrum'.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Met een aanslag in Maastricht ontregel je niet het complete nederlandse leven. Met een aanslag in het epischcentrum voor (openbaar) vervoer in het binnenland wel.
Been there done thatquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga vanavond maar iemand verkrachten in Utrecht, straks kan het niet meer.
Precies, daar doelde ik ook op.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:12 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
Zoals Finkers als eens zei: "Een stoplicht springt op rood een ander springt op groen, in Almelo is altijd wat te doen!"
quote:
pak dan een lekker iemandquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Been there done thatIk heb nog wel een rol Ducttape van de vorige keer.
[afbeelding]
Was dat tegen mij, Q? Dan hoef je er niet zo blij je duim bij op te steken, hoor! Wacht dan tenminste even tot ik weg ben.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:05 schreef QyRoZ het volgende:
Vaarwel.
Mijn nieuwe huis gaat er ook aan,quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Was dat tegen mij, Q? Dan hoef je er niet zo blij je duim bij op te steken, hoor! Wacht dan tenminste even tot ik weg ben.
Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen: in Almelo is altijd wat te doen!quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:24 schreef ABC-tje het volgende:
Oh?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:00 schreef RayMania het volgende:
Hmm, dinsdag moet ik naar school. Dan maar via Overvecht.
Als er wat gebeurd dan is het doelwit denk ik het Centraal Station. Wellicht een trein, tram of bus of zoiets. Utrecht is het drukste treinknooppunt van Nederland en heeft het grootste station, de meeste treinen, etc, etc....quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:12 schreef Smittend het volgende:
Uhmmm..mijn ouders wonen in Utrecht en dnsdag zijn mijn kinderen daar..zelf ben in 's middags in Nieuwegein..anders zou ik 's middags in hartje Utrecht (Beatrixgebouw) zijn. Ik hoop dus dat het niet gebeurd of anders (sorry) aan de andere kant van Utrecht.
Wat zou trouwens een doelwit van ze kunnen zijn in Utrecht? De Dom? De Universiteit? Het A.Z.U. ?
Of rijden ze op een snorfiets volgehangen met C4 tegen de domtoren opquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:51 schreef SunChaser het volgende:
Misschien blazen ze alleen Charlie Chiu op!
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:32 schreef PV het volgende:
2 11 november ligt meer voor de hand.. iets té voor de hand misschien
Veilig, want ze gaan echt niet hunzelf opblazen!quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:01 schreef Melk het volgende:
mhh.. ik zit hier in Utrecht.. met alleen maar allochtonen om me heen.. geeft me dat nou een veilig of onveilig gevoel..
Ligt eraan of die allochtonen morgenavond een date hebben met 77 maagden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:01 schreef Melk het volgende:
met alleen maar allochtonen om me heen.. geeft me dat nou een veilig of onveilig gevoel..
Ik woon 50 meter van een Moskee (quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:01 schreef Melk het volgende:
mhh.. ik zit hier in Utrecht.. met alleen maar allochtonen om me heen.. geeft me dat nou een veilig of onveilig gevoel..
Neequote:Op maandag 31 oktober 2005 19:51 schreef SunChaser het volgende:
Misschien blazen ze alleen Charlie Chiu op!
He! Ik ook! Lombok zeker..quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon 50 meter van een Moskee () dan moet ik toch wel veilig zitten of niet?
waar denk je?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:08 schreef gr8w8 het volgende:
Waar staan de webcams trouwens?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:08 schreef Orealo het volgende:
[..]
Veilig, want ze gaan echt niet hunzelf opblazen!
...
Oh..
erm..
laat maar![]()
moet jij niet op HC zijn?quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:37 schreef Yildiz het volgende:
ik heb de plee ondersteboven gescheten van angst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |