Was dat tegen mij, Q? Dan hoef je er niet zo blij je duim bij op te steken, hoor! Wacht dan tenminste even tot ik weg ben.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:05 schreef QyRoZ het volgende:
Vaarwel.
Mijn nieuwe huis gaat er ook aan,quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Was dat tegen mij, Q? Dan hoef je er niet zo blij je duim bij op te steken, hoor! Wacht dan tenminste even tot ik weg ben.
Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen: in Almelo is altijd wat te doen!quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:24 schreef ABC-tje het volgende:
Nee daarvoor moet je in Almeloooo zijn.![]()
Oh?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:00 schreef RayMania het volgende:
Hmm, dinsdag moet ik naar school. Dan maar via Overvecht.
Als er wat gebeurd dan is het doelwit denk ik het Centraal Station. Wellicht een trein, tram of bus of zoiets. Utrecht is het drukste treinknooppunt van Nederland en heeft het grootste station, de meeste treinen, etc, etc....quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:12 schreef Smittend het volgende:
Uhmmm..mijn ouders wonen in Utrecht en dnsdag zijn mijn kinderen daar..zelf ben in 's middags in Nieuwegein..anders zou ik 's middags in hartje Utrecht (Beatrixgebouw) zijn. Ik hoop dus dat het niet gebeurd of anders (sorry) aan de andere kant van Utrecht.
Wat zou trouwens een doelwit van ze kunnen zijn in Utrecht? De Dom? De Universiteit? Het A.Z.U. ?
Of rijden ze op een snorfiets volgehangen met C4 tegen de domtoren opquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:51 schreef SunChaser het volgende:
Misschien blazen ze alleen Charlie Chiu op!
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:32 schreef PV het volgende:
2 11 november ligt meer voor de hand.. iets té voor de hand misschien
Veilig, want ze gaan echt niet hunzelf opblazen!quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:01 schreef Melk het volgende:
mhh.. ik zit hier in Utrecht.. met alleen maar allochtonen om me heen.. geeft me dat nou een veilig of onveilig gevoel..
Ligt eraan of die allochtonen morgenavond een date hebben met 77 maagden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:01 schreef Melk het volgende:
met alleen maar allochtonen om me heen.. geeft me dat nou een veilig of onveilig gevoel..
Ik woon 50 meter van een Moskee (quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:01 schreef Melk het volgende:
mhh.. ik zit hier in Utrecht.. met alleen maar allochtonen om me heen.. geeft me dat nou een veilig of onveilig gevoel..
Neequote:Op maandag 31 oktober 2005 19:51 schreef SunChaser het volgende:
Misschien blazen ze alleen Charlie Chiu op!
He! Ik ook! Lombok zeker..quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon 50 meter van een Moskee () dan moet ik toch wel veilig zitten of niet?
waar denk je?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:08 schreef gr8w8 het volgende:
Waar staan de webcams trouwens?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:08 schreef Orealo het volgende:
[..]
Veilig, want ze gaan echt niet hunzelf opblazen!
...
Oh..
erm..
laat maar![]()
moet jij niet op HC zijn?quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:37 schreef Yildiz het volgende:
ik heb de plee ondersteboven gescheten van angst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |