waaaaaaaaaaaaaaatquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:51 schreef jimjim1983 het volgende:
Check snel teletekst!!!!!!!!!!!!!
dit is wel eng!@!!!!
dit is zeker eng. brrrrquote:3VO: 30 km-zones vaak niet veilig
HUIZEN Verkeersveiligheidsorganisatie 3VO vindt de veiligheid voor kinderen in woonwijken onvoldoende. Straten met een snelheidsbeperking van 30 km wekken de indruk veilig te zijn, maar vaak is dat niet zo, zegt 3VO.
Tweederde van de 30 km-straten is amper voorzien van drempels, wegversmallingen en andere obstakels om automobilisten tot afremmen te dwingen. De snelheid van veel bestuurders is er daardoor nog te hoog en de auto blijft er dominant.
3VO vindt dat kinderen vanaf vier jaar zonder toezicht op straat moeten kunnen spelen. In straten met een limiet van 15 km is dat volgens 3VO nu al mogelijk.
utrechtste teletekstquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:54 schreef jimjim1983 het volgende:
nee utrechtste teletekst!
er schijnen ontploffingen geweest te zijn op verschillende plekken in de stad
en dat zou niet belangerijk genoeg zijn om het nieuws overal te halen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:54 schreef jimjim1983 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:54 schreef jimjim1983 het volgende:
oh, ik dacht dat er ontploffingen stond ipv e-mailquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:59 schreef Ymke het volgende:
Er staat op de utrechtse teletekst alleen dat er een onderzoek wordt ingesteld naar de herkomst van het mailtje. Bij de Utrechtse politie zijn meer dan honderd telefoontjes binnengekomen over het mailtje.
Ik woon midden in Utrecht en er zijn geen enkele bommen afgegaan
das niet eerlijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:59 schreef Ymke het volgende:
Er staat op de utrechtse teletekst alleen dat er een onderzoek wordt ingesteld naar de herkomst van het mailtje. Bij de Utrechtse politie zijn meer dan honderd telefoontjes binnengekomen over het mailtje.
Nee sufferd, het is ook aan de rand gebeurt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:59 schreef Ymke het volgende:
Ik zou hem aangevenquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:01 schreef Scorpie het volgende:
wat een hoax, wat een hoax. jimjim1983 zit achter de emails?![]()
geen zinquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:44 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een teleurstelling. Waarom geen aanslagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |