Niet bepaald nee!quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:05 schreef TheVulture het volgende:
Dido leek me wel een type die altijd alles onder controle heeft gehad in haar leven maar dat blijkt dus helemaal niet zo te zijn....
gelukkig maar... maar volgens mij krijgen we nu zijn monoloogquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:06 schreef Marrije het volgende:
Joost komt er met geen mogelijkheid meer tussen....
dat vind ik dan toch wel heel knap van Didoquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:06 schreef Marrije het volgende:
hopelijk is hij snel klaarquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
gelukkig maar... maar volgens mij krijgen we nu zijn monoloog![]()
inderdaad, ze analyseert alles heel sterkquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet bepaald nee!
Maar goed: ze is nu nog maar 24, en heeft het wel prima uitgeanalyseerd allemaal.
Dat wordt straks weer rennen en gillen om zijn ADHD kwijt te kunnen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:06 schreef Marrije het volgende:
Dan moet die slet het maar in een keer goed doen...uiterst verwarrend ditquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:10 schreef TheVulture het volgende:
Deze was eerder, alleen even de topictitel veranderen naar het juiste cijfer...
Ik heb een fake voor je gemaakt APKquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:08 schreef APK het volgende:
[..]
Dat wordt straks weer rennen en gillen om zijn ADHD kwijt te kunnen.
Dolle pret.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dan moet die slet het maar in een keer goed doen...uiterst verwarrend dit![]()
Brrrrrr.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:12 schreef cuall het volgende:
Ik heb een fake voor je gemaakt APK![]()
BB5 - Fakepics Deel 4
Vergeet de pillen niet ("maar die periode was niet lang hoor, ik was niet verslaafd aan de drugs ofzo, gewoon wat iedereen doet, experimenteren").quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:13 schreef Gert het volgende:
Samenvatting gesprek Joost - Dido:
- Dido denkt niet dat Marcel ooit echt van haar gehouden heeft. "Hij was meer verliefd op mijn uiterlijk dan op mijn innerlijk."
- Toen ze samen gingen wonen, zaten ze al snel diep in de schulden. Ze waren gewend twee fulltime salarissen te kunnen verbrassen en gingen daar vrolijk mee door.
- Dido denkt dat Marcel al maandenlang van plan was om de relatie te beëindigen.
- Toen hij het uitmaakte, heeft Dido zich nog een keer letterlijk aan zijn voeten geworpen, en zichzelf (haar woorden) belachelijk gemaakt door te smeken of hij het alsjeblieft nog een keer met hem wilde proberen. Dit was wel nog voordat Marcel met een ander had liggen krikken.
- Dido deelt haar diepste gevoelens alleen met haar partner. Daarom valt ze altijd in een enorm gat als een relatie uitgaat.
- Dido was op school een enorme bitch. Constant eruit gestuurd worden. Proefwerkblaadjes in haar mond steken en uitspugen etc.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:13 schreef Gert het volgende:
Samenvatting gesprek Joost - Dido
Nee Joost komt er niet echt tussen... Het is Dido waterval, maar dat vind ik niet bepaald erg, haar verhaal had ik nog niet echt gehoord en die Joost al wel.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:21 schreef Bocaj het volgende:
ow, nu komt Joost met zijn ouders..... Of toch niet.....
misschien als je niet te hard probeerdquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:24 schreef Bocaj het volgende:
Dido is wel lief hoor.... (Zou ik een kans maken bij haar..... nahhh laat maar!)
Dido is vooral lief zolang ze maar over zichzelf kan praten of zolang anderen haar complimentjes geven en zeggen dat ze leuk isquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:24 schreef Bocaj het volgende:
Dido is wel lief hoor.... (Zou ik een kans maken bij haar..... nahhh laat maar!)
Hij is al een half uur bezig hoor en niet zo'n beetje ook, het zweet vliegt in het rond.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:18 schreef cuall het volgende:
Roel gaat al voor de 2e keer sporten vandaag
Ze heeft een vriendje gehad die Roel heette... en nu in het bb huis zit er weer een Roelquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
misschien als je niet te hard probeerd![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze heeft een vriendje gehad die Roel heette... en nu in het bb huis zit er weer een Roel
hoiquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:38 schreef demins het volgende:
![]()
Hallo allemaal!
Ik geloof dat ik net op tijd ben voor de avonddienst...![]()
Wat een klotesysteem! Zou ze nog nooit van telefoonboeken hebben gehoord?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:37 schreef BlaBlub het volgende:
Dido denkt dat iedereen tijdens het uitgaan altijd een telefoonnummer van iemand anders krijgt
Joost: "Ik nooit! Niet van vrouwen, niet van hitsige homo's."quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:37 schreef BlaBlub het volgende:
Dido denkt dat iedereen tijdens het uitgaan altijd een telefoonnummer van iemand anders krijgt
Kennen ze niet in Haarlem/Heemstedequote:Op zondag 30 oktober 2005 17:40 schreef demins het volgende:
[..]
Wat een klotesysteem! Zou ze nog nooit van telefoonboeken hebben gehoord?![]()
Vaak staat op de rekening ook een telefoonnummer...quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Joost: "Ik nooit! Niet van vrouwen, niet van hitsige homo's."
Dan vraagt hij of Roel weleens telefoonnummers krijgt bij het uitgaan.
Roel: "jawel hoor"
Dido: "Zie je nou wel!"
Echt grappigquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Joost: "Ik nooit! Niet van vrouwen, niet van hitsige homo's."
Dan vraagt hij of Roel weleens telefoonnummers krijgt bij het uitgaan.
Roel: "jawel hoor"
Dido: "Zie je nou wel!"
Rijd maar vast naar Aalsmeer dan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Als Joost nog een keer het woord "pik" gebruikt doe ik hem wat
Alsof iedere vrouw vergelijkbaar is met Didoquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:49 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb een leermoment gehad: Je moet nooit als een hondje achter vrouwen aanlopen, ze willen dat je een beetje afstandelijk bent...
Ja! Nu!quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Als Joost nog een keer het woord "pik" gebruikt doe ik hem wat
Ik wil altijd gewoon een leuke vent die bij me past en waar het mee klikt. Gek eigenlijk, zulke rare eisen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:52 schreef style het volgende:
Alsof iedere vrouw vergelijkbaar is met Dido![]()
imgquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:54 schreef riri het volgende:
plaatje plaatsen gaat niet...dan krijg ik zo'n vierkantje te zien met een rood kruisje erin
kan iemand nog een keer zeggen tussen welke tekens ik die url met plaatje moet plaatsen?
Als jij zo mooi bent als je avatar doet geloven dan begrijp ik dat!quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil altijd gewoon een leuke vent die bij me past en waar het mee klikt. Gek eigenlijk, zulke rare eisen.
alhoewel ik het haremprobleempje van Dido wel herken
[img] url plaatje [/img]quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:54 schreef riri het volgende:
plaatje plaatsen gaat niet...dan krijg ik zo'n vierkantje te zien met een rood kruisje erin
kan iemand nog een keer zeggen tussen welke tekens ik die url met plaatje moet plaatsen?
Godzijdank niet!quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:52 schreef style het volgende:
[..]
Alsof iedere vrouw vergelijkbaar is met Dido![]()
je kunt ook op het ene laatste icoontje achter 'opmaak' klikken, dan hoef je alleen de url in te typenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:00 schreef riri het volgende:
die aanhalingstekens moeten die er ook bij?
je betaalt een eenmalig (sms) bedrag om je aan te melden, toch?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:58 schreef cyberrobin het volgende:
Ik wou toch zweren dat er iets was zodat je het BB Magazine gratis kon bekijken? of kan dit inmiddels al niet meer?
persoonlijk heb ik een hekel aan spelletjes spelen... gewoon leuk doen als je elkaar leuk vindt, werkt bij mij stukken beter.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:49 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb een leermoment gehad: Je moet nooit als een hondje achter vrouwen aanlopen, ze willen dat je een beetje afstandelijk bent...
Isabeau! Maak me gek!!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:59 schreef Isabeau het volgende:
Chantal is weer met relatieadvies bezig naar Ingrid toe. Wat lief van haar.
Nog boeken gekocht in a'dam?quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
persoonlijk heb ik een hekel aan spelletjes spelen... gewoon leuk doen als je elkaar leuk vindt, werkt bij mij stukken beter.
het is graag of niet
goedemiddag allemaal, ben dr weer![]()
ja chantal heeft veel verstand van relaties, ze heeft er al een stuk of wat gehadquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:59 schreef Isabeau het volgende:
Chantal is weer met relatieadvies bezig naar Ingrid toe. Wat lief van haar.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
goedemiddag allemaal, ben dr weer![]()
Laat maar ff, trevanian gaat weer 45 plaatjes posten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:00 schreef riri het volgende:
die aanhalingstekens moeten die er ook bij?
nee...quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:06 schreef riri het volgende:
'HéHé ik heb hem
het BBmuisje
[[url=http://x11.putfile.com/10/30210425177.jpg]afbeelding][/url]
En dùs is zij de aangewezen persoon om te helpenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:04 schreef muizemeis het volgende:
ja chantal heeft veel verstand van relaties, ze heeft er al een stuk of wat gehad![]()
'HéHé ik heb hem
het BBmuisje
ik was in amsterdam hoor... écht waar!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:06 schreef riri het volgende:
'HéHé ik heb hem
het BBmuisje
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee...ben he-le-maal niet geslaagd... geen boeken, geen kleren, geen laarzen en ben zelfs dat enorme brok schuim vergeten dat ik wilde ha;en bij de V&D...
dus toen we terug liepen grapten we nog tegen elkaar dat we een goedkoop dagje winkelen amsterdam hadden gehad.. maar gelukkig waren de parkeerwachters langs geweest, dus heb toch nog geld mogen uitgeven.. of eik ga ik dat nog uitgeven, maar goed![]()
Dat geld had je beter aan schuimblokken en boeken kunnen uitgevenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee...ben he-le-maal niet geslaagd... geen boeken, geen kleren, geen laarzen en ben zelfs dat enorme brok schuim vergeten dat ik wilde ha;en bij de V&D...
dus toen we terug liepen grapten we nog tegen elkaar dat we een goedkoop dagje winkelen amsterdam hadden gehad.. maar gelukkig waren de parkeerwachters langs geweest, dus heb toch nog geld mogen uitgeven.. of eik ga ik dat nog uitgeven, maar goed![]()
'HéHé ik heb hem
het BBmuisje
Die vreet zichzelf (letterlijk) op van binnen.quote:
Ik vroeg, u draaide! U hebt een oude man erg gelukkig gemaakt!quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dùs is zij de aangewezen persoon om te helpenJij begrijpt me tenminste
En die situatie met Menno is ze zo te horen ook niet vergeten. Ze vertrouwde hem hè. Moeilijk voor haar hoor en ik begrijp dat ze daar nog veel meer over wil praten, het is best iets groots namelijk als iemand je vertelt dat hij homo is. Dat doet dan pijn als dat niet zo blijkt te zijn.
Hele dunne bieflappen... niet geschikt voor sudderlappen.quote:
ja kan me voorstellen dat je je gekwetst voelt door dat zulk dingen... zou ik ook hebben als ik een huis in stap waarvan je weet dat er gemindfucked wordt, als iemand het dan zo goed doet he, dat verwacht je gewoon nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dùs is zij de aangewezen persoon om te helpenJij begrijpt me tenminste
En die situatie met Menno is ze zo te horen ook niet vergeten. Ze vertrouwde hem hè. Moeilijk voor haar hoor en ik begrijp dat ze daar nog veel meer over wil praten, het is best iets groots namelijk als iemand je vertelt dat hij homo is. Dat doet dan pijn als dat niet zo blijkt te zijn.
Dat was nu juist het enige moment dat ze symphatiek overkwam.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:09 schreef Gert het volgende:
Chantal begint voor de zoveelste keer over het feit dat Menno over dat homogedoe gelogen heeft. "Ik heb zó voor lul gestaan."
nee we hadden goddank geen klem!! alleen parkeerboete, valt mee dus...quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
Klemmen doen ze niet meer of nog steeds?
Het is zelfs de reden geweest dat ze vanaf toen solo verder wilde, zegt ze nu. Dramaqueen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:09 schreef Gert het volgende:
Chantal begint voor de zoveelste keer over het feit dat Menno over dat homogedoe gelogen heeft. "Ik heb zó voor lul gestaan."
ik ben bang dat ze hier nog wel zo'n 254 keer op terugkomt...quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:12 schreef ruby het volgende:
Chantal moet gewoon ophouden met zeiken. Die jongen had een opdracht en daarmee basta.
En dat op een zondag... bij ons kun je gewoon gratis parkeren op zondag maarja is geen a'dam...quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:11 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee we hadden goddank geen klem!! alleen parkeerboete, valt mee dus...
"Petje af" zegt ze nu over z'n homo-leugen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk toch dat Ingrid Menno niet gaat nomineren, ze blijft nu redelijk op de vlakte bij het Menno-bashen
ow dat hoop ik zo... echt, wat zou ik dat terecht vinden... en dan hoop ik, ja het is bijzonder en zal bij deze ene keer blijven, dat het haar nog erg goed afgaat ook. beter nog dan menno, alhoewel die bijna niet te overtreffen is, maar ow wat zou dat fijn zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:12 schreef TheVulture het volgende:
Nou BB, Chantal ziet het liegen voor een geheime opdracht niet zitten, kom maar op met die missie....
Nee ze zei dat Roel dat vond...quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
"Petje af" zegt ze nu over z'n homo-leugen.
Puntje erbij weer.![]()
dan schat je t volgens mij nog laag in hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ben bang dat ze hier nog wel zo'n 254 keer op terugkomt...
ow??quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
"Petje af" zegt ze nu over z'n homo-leugen.
Puntje erbij weer.![]()
dat hoop ik ook!quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:15 schreef ruby het volgende:
Nou, het was kort maar krachtig maar ik ga nu ff eten.
Hopelijk komt er straks nog drank in het huis.
was blauwe zone, vorige week andere auto gekocht en vergeten parkeerschijf erin te hangen... eigen schuld dikke bult..quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En dat op een zondag... bij ons kun je gewoon gratis parkeren op zondag maarja is geen a'dam...
effe lezen wat ik hierboven schreefquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow??
nou dat is zeker weer een puntje erbij!!
onverwacht hoor...
ik verheug me op het ogenblik dat chantal dat te horen krijgt..quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat hoop ik ook!
Ingrid en Chantal hebben geen idee hoe ze overkomen op tv. Chantal wil het wel heel graag weten. Ingrid denkt dat ze er maar een beetje bijhangt....
zag het, thnxquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
effe lezen wat ik hierboven schreef
Ingrid refereerde aan Roel die het petje-af noemde.
Menno had het niet moeten proberen om tegen haar te liegen volgens Ingrid
Ik vermoed dat Chantal echt verbáásd zal zijn, als ze merkt dat iedereen haar een kwaadaardig roddelend varken vindt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Chantal heeft geen idee hoe de buitenwereld over haar denkt. Ik denk dat ze dat maar beter ook niet kan weten.
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Chantal echt verbáásd zal zijn, als ze merkt dat iedereen haar een kwaadaardig roddelend varken vindt.
LOL dat zal me hier toch niet snel gebeuren denk ik!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou niet willen dat je een verkeerde voorstelling van zaken kreeg
Maar Chantal houdt helemaal niet van roddelaars!quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:20 schreef Gert het volgende:
Ik vermoed dat Chantal echt verbáásd zal zijn, als ze merkt dat iedereen haar een kwaadaardig roddelend varken vindt.
zelfreflectie is sommigen onder ons volkomen onbekendquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze een box + rammelaar hadden dan had hij dat nog gedaan ook.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:22 schreef ruby het volgende:
Joost, houd je grafsmoel asjeblieft en ga in je box liggen en spelen met je rammelaar.
nee, heeft ze echt een hekel aan tochquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar Chantal houdt helemaal niet van roddelaars!
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ze een box + rammelaar hadden dan had hij dat nog gedaan ook.
...maar dat is echt zo! Ze heeft al heel erg vaak gezegd dat z eniet van roddelen of roddelaars hieldquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:23 schreef muizemeis het volgende:
nee, heeft ze echt een hekel aan toch
![]()
![]()
ja, dat is pas iemand die weet hoe het spel hoort, álles voor de kijkcijfers!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het ook zo'n type die graag in een luier rondloopt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stop the visuals!! Arghhhhquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:24 schreef ruby het volgende:
Waarschijnlijk is het ook zo'n type die graag in een luier rondloopt.![]()
Ik zou Chantal altijd voor 100% uit mijn systeem willen verwijderen, hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:18 schreef schatje het volgende:
Mensen spugen je voor 99% uit Chantal![]()
![]()
.
klopt, ik denk bijna net zo vaak als ze haar drama over het menno-homo gebeuren heeft verteldquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...maar dat is echt zo! Ze heeft al heel erg vaak gezegd dat z eniet van roddelen of roddelaars hield
Het liefst tegelijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:25 schreef muizemeis het volgende:
klopt, ik denk bijna net zo vaak als ze haar drama over het menno-homo gebeuren heeft verteld![]()
Dat kan alleen middels hypnose.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:25 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou Chantal altijd voor 100% uit mijn systeem willen verwijderen, hoor![]()
Me too.quote:
smakelijk!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:27 schreef ruby het volgende:
Nu ga ik echt eten...
*drank en drugs alvast in de voorraadkamer klaarzet voor de bewoners*
vond het al zo verrasendquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Me too.
Was ff nieuw biertje halen.
Komende zaterdag gaan ze weer los.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
smakelijk!!![]()
en wat dat tweede betreft... ja zou wel weer eens leuk zijn, maar zal dr wel niet inzitten tijdens deze "sportieve" week![]()
LOLquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:24 schreef Gert het volgende:
Die "ondeugende" blik de hele tijd, van Joost naar Dido.
"Wat ben ik toch een boefje hè."
ik hoop het!! ben erg benieuwd wat het is, maar bedacht me vanmiddag dat BB het waarschijnlijk laat afhangen van de inzet van de bewoners: tonen ze dit keer eens wel inzet krijgen ze een weekopdracht die ze zeker halen... is ook leuker voor de kijkcijfers, weer eens wat anders dan dat gezeik de hele dagquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Komende zaterdag gaan ze weer los.![]()
Ik denk dat ze de opdracht wel gaan halen, namelijk.
Nou, van mij mogen ze zo weer op rantsoen, ik wil Joost zien lijdenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik hoop het!! ben erg benieuwd wat het is, maar bedacht me vanmiddag dat BB het waarschijnlijk laat afhangen van de inzet van de bewoners: tonen ze dit keer eens wel inzet krijgen ze een weekopdracht die ze zeker halen... is ook leuker voor de kijkcijfers, weer eens wat anders dan dat gezeik de hele dag
uierzalfquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:41 schreef Day het volgende:
[..]
Wat is er met Lieske's gezicht? Ze glimt helemaal!
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:42 schreef muizemeis het volgende:
Oke ben dr weer vandoor.. fijne avond allemaal, later!!![]()
fijne avondquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:42 schreef muizemeis het volgende:
Oke ben dr weer vandoor.. fijne avond allemaal, later!!![]()
Exceem. Tja, de pindakaas die ze telkens eet...quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:41 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, van mij mogen ze zo weer op rantsoen, ik wil Joost zien lijden![]()
Wat is er met Lieske's gezicht? Ze glimt helemaal!
Als ze echt een pindakaasallergie heeft, kan het ook aan de noten liggen die ze gekregen hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Exceem. Tja, de pindakaas die ze telkens eet...
Maar ze kan er wel dagenlang om huilen zei ze vanmiddag.
Volgens haarzelf ligt het aan de bodylotion die ze voor haar gezicht gebruikt, haar dagcrême is op...
Ze heeft al zalf aangevraagd bij BB.
Jaaa... die 2 botsen lekker, Dido nomineert Lieske, denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:44 schreef missblack het volgende:
tsss leuke opmerking van dido tegen Lieske'
"dan kun je tenminste iets"![]()
Dat weet ze dan zelf toch ook? Ik meen me trouwens te herinneren dat ze gewoon noten kan eten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:46 schreef Day het volgende:
[..]
Als ze echt een pindakaasallergie heeft, kan het ook aan de noten liggen die ze gekregen hebben.
ik ook volgens mij zei ze ook dat ze alleen alergies voor pindakaas is en niet voor notenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat weet ze dan zelf toch ook? Ik meen me trouwens te herinneren dat ze gewoon noten kan eten.
afwassen wel koken nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:49 schreef Lkw het volgende:
Heeft iemand Roel & Dido ooit wel eens zien koken of afwassen eigenlijk?
Lieverd, gebruik toch eens punten en komma's... Hoofdletters zijn ook welkom, maar ik zal niet direct teveel pushen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
ik ook volgens mij zei ze ook dat ze alleen alergies voor pindakaas is en niet voor noten
Ah, de zachte heelmeester aanpak.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:52 schreef CartWOman het volgende:
Lieverd, gebruik toch eens punten en komma's... Hoofdletters zijn ook welkom, maar ik zal niet direct teveel pushen.
Sorry cartwomanquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lieverd, gebruik toch eens punten en komma's... Hoofdletters zijn ook welkom, maar ik zal niet direct teveel pushen.
LOL! Ik zat het net te denken!!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En dat hoeft helemaal niet, er is geen haast, toch? Als Rob Menno naar de strot vliegt, mag het.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sorry cartwoman
Zal er op letten.
Wil gewoon af en toe veel te snel![]()
Ik hoop het!!quote:
Zal wel weer een zalfje klaarliggen voor PDQ. (Pindakaas Drama Queen).quote:
T zit erin,betrap mezelf op msn ook op.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En dat hoeft helemaal niet, er is geen haast, toch? Als Rob Menno naar de strot vliegt, mag het.
Niks persoonlijks verder, ik vind je een lief mens.
JAAAAAH PATATJUUUUUSSSS!!!!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:02 schreef Remzz het volgende:
Die stem van Nathalie went na een dag of 60 nog steeds niet he![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Zal wel weer een zalfje klaarliggen voor PDQ. (Pindakaas Drama Queen).
De monoloog van Dido was zo'n beetje het enige dat luisterwaardig was.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:02 schreef scanman01 het volgende:
Ben even een paar uurtjes stream-vrij geweest.
Niets gebeurd als ik de streamverslagen zo lees.
Ik vind 'm wel grappig eigenlijk, stoor me er niet aan in ieder geval. Wat ik wél doe aan de stemmen van Chantal, Lieske en Roel overigens.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:02 schreef Remzz het volgende:
Die stem van Nathalie went na een dag of 60 nog steeds niet he![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
T zit erin,betrap mezelf op msn ook op.
Maar komt goed,zal er nog extra op letten.
En snap dat t niet persoonlijk is.
Als iets je iriteerd mag je t gerust zeggen.
Je bent ook erg lief tnx![]()
O hahahaha wat is het toch een lekkere gekkerd, die lolbroek van een Joost met zijn guitige smoeltje.quote:
IK irriteer me dan toch t meest aan Chantal.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:05 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel grappig eigenlijk, stoor me er niet aan in ieder geval. Wat ik wél doe aan de stemmen van Chantal, Lieske en Roel overigens.
Minimaal 40% aubquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:08 schreef scanman01 het volgende:
Vanwege de getoonde inzet krijgen de bewoners vanavond een feest met veel drank.
(wishful thinking)
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:08 schreef scanman01 het volgende:
Vanwege de getoonde inzet krijgen de bewoners vanavond een feest met veel drank.
(wishful thinking)
Behalve dat geaffecteerde: "Echt...".quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
IK irriteer me dan toch t meest aan Chantal.
Lieske en Roel nee niet echt,Lieske is wel langdradig maar heeft zeker geen rot stem.
Sjankkwal is a super nicotine bitchquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:13 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Behalve dat geaffecteerde: "Echt...".
En bij Chantal schieten superlatieven tekort....
Lieske heeft een erg lelijk accent vind ik. Verder is de melodie van haar zinnen niet mooi en kan ze sowieso geen zinnen maken zonder er een paar van haar stopwoordjes of Engelse rotzooi in te stoppen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
IK irriteer me dan toch t meest aan Chantal.
Lieske en Roel nee niet echt,Lieske is wel langdradig maar heeft zeker geen rot stem.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:13 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Behalve dat geaffecteerde: "Echt...".
En bij Chantal schieten superlatieven tekort....
Lieske moet zacht praten. Dat is prima. Zodra ze mensen wil gaan overtuigen dat het "echt" is, gaat ze harder praten en dan wordt het al snel zeurderig vervelend.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:15 schreef Lkw het volgende:
[..]
Lieske heeft een erg lelijk accent vind ik. Verder is de melodie van haar zinnen niet mooi en kan ze sowieso geen zinnen maken zonder er een paar van haar stopwoordjes of Engelse rotzooi in te stoppen.
Dat is idd wel wat anders dan de pure klank van haar stem, maar toch maakt dat haar voor mij het irritantste om naar te luisteren.
Ben zelf ook van haar leeftijd...en je merkt het vaak dat mensen je onderschatten omdat je nog jong bent. Zelf ga ik er tegenin..ze had van mij de wind van voren gehad.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jaaa... die 2 botsen lekker, Dido nomineert Lieske, denk ik.
Ze zijn in afwachting van het feestje wat jij voorgesteld hebt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:19 schreef scanman01 het volgende:
Waarom sport eigenlijk niemand meer? Hebben ze de avond vrijgenomen?
Elk accent is anders,Van Lieske dus ook.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:15 schreef Lkw het volgende:
[..]
Lieske heeft een erg lelijk accent vind ik. Verder is de melodie van haar zinnen niet mooi en kan ze sowieso geen zinnen maken zonder er een paar van haar stopwoordjes of Engelse rotzooi in te stoppen.
Dat is idd wel wat anders dan de pure klank van haar stem, maar toch maakt dat haar voor mij het irritantste om naar te luisteren.
Ze kan sowieso geen zinnen maken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:15 schreef Lkw het volgende:
Ik vind de klank ook hemeltergend. Nèt te hoog, alsof ze elk moment gaat huilen. Gaan m'n nekharen recht van overeind staanquote:Dat is idd wel wat anders dan de pure klank van haar stem, maar toch maakt dat haar voor mij het irritantste om naar te luisteren.
Met rumquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze zijn in afwachting van het feestje wat jij voorgesteld hebt.
Hai poesjes liefhebber!quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:14 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Sjankkwal is a super nicotine bitch![]()
![]()
Hoi CartWOman![]()
Eigen schuld, sorry hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:21 schreef MissX het volgende:
oh Lieske is weer aan ht janken
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hai poesjes liefhebber!
Dit klinkt ranziger dan bedoelt...
Ze wil meer geven mbt het trainen. Maar het is niet verstandig ivm haar knie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:22 schreef wickie het volgende:
Wat is r met Lieske??
Ze heeft:quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:22 schreef wickie het volgende:
Wat is r met Lieske??
Dit is het wel zo'n beetje.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:25 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ze heeft:
- of last van haar knie
- of last van haar pindakaasuitslag
- of last van haar algemene exceem
- of last van 'extreem onstoken ogen'
- of last van uierzalfuitslag
- of last van bodylotion-uitslag in haar gezicht
Ben ik nog iets vergeten??
Tandenpoetsen!quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:25 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ze heeft:
- of last van haar knie
Ben ik nog iets vergeten??![]()
Ze schijnt een erg laag vetpercentage te hebben.quote:
Ze kijkt niet echt zielig.quote:
Gewoon niet aanstellen. Dit is puur aandacht vragen (én krijgen helaas...).quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:29 schreef Bocaj het volgende:
Jaaaaaaaaaa, Nu weten we het wel hoor Lieske dat je dat wel gewend bent om op het conversatorium keihard/fokking/knetter door te gaan!
Gewoon de ambitie terugdraaien!
En ze ging zo goedquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:30 schreef scanman01 het volgende:
Ze heeft wel pech. Nu mag ze zichzelf dus weer niet voor 100% inzetten.
Op het conservatorium had ze heftige Pfeifer.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:25 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ze heeft:
- of last van haar knie
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:31 schreef Pinball het volgende:
Nathalie ook weer... "Dat roeiapparaat is niet zo belastend voor je knieën"
Tuurlijk mag ze haarzelf voor 100% inzetten, maar wel de 100% die haar knie aankan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:30 schreef scanman01 het volgende:
Ze heeft wel pech. Nu mag ze zichzelf dus weer niet voor 100% inzetten.
zo niet, dan komt dat nog welquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:32 schreef Zw0rld het volgende:
Zou Lieske al een playboy aanbod hebben gehad
Ach ze is nog maar 19quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:33 schreef farceman het volgende:
Wat een verschrikkelijke jankbal die Lies, bah!
Dat is precies wat ik mezelf al de hele tijd in zit te prenten...quote:
Het aanbod van Playboy was fokking laagquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:35 schreef Lkw het volgende:
Okee, update:
Ze heeft:
- of last van haar knie
- of last van overmatig tandenpoetsen
- of last van een te laag vetpercentage
- of last van heftige Pfeiffer
Nóg meer aanvullingen?
Nee meid,quote:
Nou ken toch meer meiden van 19 die sterker in de schoenen staan hoor.quote:
Ik had er in het begin al mijn twijfels over. Vond het al vreemd dat dat allemaal al weer kon met die knie. Nu blijkt dus dat het niet kan. Belachelijk dat ze niet gewaarschuwd is vantevoren.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:32 schreef stil het volgende:
[..]
Tuurlijk mag ze haarzelf voor 100% inzetten, maar wel de 100% die haar knie aankan.
BB had haar beter direkt advies kunnen geven hoever ze kan gaan met haar knie.
Volgende dramaquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:25 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ze heeft:
- of last van haar knie
Yepquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Daar ben ik weer
Door problemen met mijn Wanadoo livebox heb ik er meer als een uur afgelegen![]()
![]()
![]()
![]()
Nog iets gebeurd, is er al drank?
T beste is als je erge pijn heb,quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:39 schreef Lkw het volgende:
Pffffff, wat Lieske nu nodig heeft is iemand die haar hard doch rechtvaardig aanpakt. Niet dit geslijm van de overige bewoners, daar wordt ze alleen maar meer aanstelleriger van.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Daar ben ik weer
Door problemen met mijn Wanadoo livebox heb ik er meer als een uur afgelegen![]()
![]()
![]()
![]()
Nog iets gebeurd, is er al drank?
Haar knie doet weer zeerquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:45 schreef TheVulture het volgende:
Wat is er nu precies met Lieske?
Last van haar knie en ze moet van bb rustiger aandoen.... Rustig aandoen en Lieske passen niet bijelkaarquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:45 schreef TheVulture het volgende:
Wat is er nu precies met Lieske?
Yep, nu maken ze gezamenlijk alles alleen maar groter, groter dan het is zelfs, daar is niemand mee geholpen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
T beste is als je erge pijn heb,
Er zo min mogelijk aan denken,en alles rustig opbouwen.
Of t weg lachen helpt ook heel goed.
Hoe zou ze in bed wezenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Last van haar knie en ze moet van bb rustiger aandoen.... Rustig aandoen en Lieske passen niet bijelkaar![]()
Lieske gebruikt veel te veel/vaak pijnstillers, daardoor forceer je heel snel deze klachten. Pijn is het waarschuwingssignaal. Dit moet je niet steeds onderdrukken, doe je dat wel ontstaan er veel sneller blessures.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
T beste is als je erge pijn heb,
Er zo min mogelijk aan denken,en alles rustig opbouwen.
Of t weg lachen helpt ook heel goed.
Inderdaad. Ze kan er niet tegen als ze niet alles kan geven.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Last van haar knie en ze moet van bb rustiger aandoen.... Rustig aandoen en Lieske passen niet bijelkaar![]()
Noop echt van een mug een olifant maken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:47 schreef Lkw het volgende:
[..]
Yep, nu maken ze gezamenlijk alles alleen maar groter, groter dan het is zelfs, daar is niemand mee geholpen.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:50 schreef GraafD het volgende:
volgens teleteks ( nos pag 101) is rob erg populair![]()
Steeds pinstillers is niet goed.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Lieske gebruikt veel te veel/vaak pijnstillers, daardoor forceer je heel snel deze klachten. Pijn is het waarschuwingssignaal. Dit moet je niet steeds onderdrukken, doe je dat wel ontstaan er veel sneller blessures.
Manke Nelis?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:50 schreef GraafD het volgende:
Daarom ook eerdere post.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:52 schreef farceman het volgende:
[..]
Zit groot gedeelte aanstelleritus bij...![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:50 schreef GraafD het volgende:
19quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:55 schreef MissX het volgende:
wat een jankwijf is het ook zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |