nee, heeft ze echt een hekel aan tochquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar Chantal houdt helemaal niet van roddelaars!
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ze een box + rammelaar hadden dan had hij dat nog gedaan ook.
...maar dat is echt zo! Ze heeft al heel erg vaak gezegd dat z eniet van roddelen of roddelaars hieldquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:23 schreef muizemeis het volgende:
nee, heeft ze echt een hekel aan toch
![]()
![]()
ja, dat is pas iemand die weet hoe het spel hoort, álles voor de kijkcijfers!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het ook zo'n type die graag in een luier rondloopt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stop the visuals!! Arghhhhquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:24 schreef ruby het volgende:
Waarschijnlijk is het ook zo'n type die graag in een luier rondloopt.![]()
Ik zou Chantal altijd voor 100% uit mijn systeem willen verwijderen, hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:18 schreef schatje het volgende:
Mensen spugen je voor 99% uit Chantal![]()
![]()
.
klopt, ik denk bijna net zo vaak als ze haar drama over het menno-homo gebeuren heeft verteldquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...maar dat is echt zo! Ze heeft al heel erg vaak gezegd dat z eniet van roddelen of roddelaars hield
Het liefst tegelijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:25 schreef muizemeis het volgende:
klopt, ik denk bijna net zo vaak als ze haar drama over het menno-homo gebeuren heeft verteld![]()
Dat kan alleen middels hypnose.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:25 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou Chantal altijd voor 100% uit mijn systeem willen verwijderen, hoor![]()
Me too.quote:
smakelijk!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:27 schreef ruby het volgende:
Nu ga ik echt eten...
*drank en drugs alvast in de voorraadkamer klaarzet voor de bewoners*
vond het al zo verrasendquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Me too.
Was ff nieuw biertje halen.
Komende zaterdag gaan ze weer los.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
smakelijk!!![]()
en wat dat tweede betreft... ja zou wel weer eens leuk zijn, maar zal dr wel niet inzitten tijdens deze "sportieve" week![]()
LOLquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:24 schreef Gert het volgende:
Die "ondeugende" blik de hele tijd, van Joost naar Dido.
"Wat ben ik toch een boefje hè."
ik hoop het!! ben erg benieuwd wat het is, maar bedacht me vanmiddag dat BB het waarschijnlijk laat afhangen van de inzet van de bewoners: tonen ze dit keer eens wel inzet krijgen ze een weekopdracht die ze zeker halen... is ook leuker voor de kijkcijfers, weer eens wat anders dan dat gezeik de hele dagquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Komende zaterdag gaan ze weer los.![]()
Ik denk dat ze de opdracht wel gaan halen, namelijk.
Nou, van mij mogen ze zo weer op rantsoen, ik wil Joost zien lijdenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik hoop het!! ben erg benieuwd wat het is, maar bedacht me vanmiddag dat BB het waarschijnlijk laat afhangen van de inzet van de bewoners: tonen ze dit keer eens wel inzet krijgen ze een weekopdracht die ze zeker halen... is ook leuker voor de kijkcijfers, weer eens wat anders dan dat gezeik de hele dag
uierzalfquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:41 schreef Day het volgende:
[..]
Wat is er met Lieske's gezicht? Ze glimt helemaal!
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:42 schreef muizemeis het volgende:
Oke ben dr weer vandoor.. fijne avond allemaal, later!!![]()
fijne avondquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:42 schreef muizemeis het volgende:
Oke ben dr weer vandoor.. fijne avond allemaal, later!!![]()
Exceem. Tja, de pindakaas die ze telkens eet...quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:41 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, van mij mogen ze zo weer op rantsoen, ik wil Joost zien lijden![]()
Wat is er met Lieske's gezicht? Ze glimt helemaal!
Als ze echt een pindakaasallergie heeft, kan het ook aan de noten liggen die ze gekregen hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Exceem. Tja, de pindakaas die ze telkens eet...
Maar ze kan er wel dagenlang om huilen zei ze vanmiddag.
Volgens haarzelf ligt het aan de bodylotion die ze voor haar gezicht gebruikt, haar dagcrême is op...
Ze heeft al zalf aangevraagd bij BB.
Jaaa... die 2 botsen lekker, Dido nomineert Lieske, denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:44 schreef missblack het volgende:
tsss leuke opmerking van dido tegen Lieske'
"dan kun je tenminste iets"![]()
Dat weet ze dan zelf toch ook? Ik meen me trouwens te herinneren dat ze gewoon noten kan eten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:46 schreef Day het volgende:
[..]
Als ze echt een pindakaasallergie heeft, kan het ook aan de noten liggen die ze gekregen hebben.
ik ook volgens mij zei ze ook dat ze alleen alergies voor pindakaas is en niet voor notenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat weet ze dan zelf toch ook? Ik meen me trouwens te herinneren dat ze gewoon noten kan eten.
afwassen wel koken nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:49 schreef Lkw het volgende:
Heeft iemand Roel & Dido ooit wel eens zien koken of afwassen eigenlijk?
Lieverd, gebruik toch eens punten en komma's... Hoofdletters zijn ook welkom, maar ik zal niet direct teveel pushen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
ik ook volgens mij zei ze ook dat ze alleen alergies voor pindakaas is en niet voor noten
Ah, de zachte heelmeester aanpak.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:52 schreef CartWOman het volgende:
Lieverd, gebruik toch eens punten en komma's... Hoofdletters zijn ook welkom, maar ik zal niet direct teveel pushen.
Sorry cartwomanquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lieverd, gebruik toch eens punten en komma's... Hoofdletters zijn ook welkom, maar ik zal niet direct teveel pushen.
LOL! Ik zat het net te denken!!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En dat hoeft helemaal niet, er is geen haast, toch? Als Rob Menno naar de strot vliegt, mag het.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sorry cartwoman
Zal er op letten.
Wil gewoon af en toe veel te snel![]()
Ik hoop het!!quote:
Zal wel weer een zalfje klaarliggen voor PDQ. (Pindakaas Drama Queen).quote:
T zit erin,betrap mezelf op msn ook op.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En dat hoeft helemaal niet, er is geen haast, toch? Als Rob Menno naar de strot vliegt, mag het.
Niks persoonlijks verder, ik vind je een lief mens.
JAAAAAH PATATJUUUUUSSSS!!!!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:02 schreef Remzz het volgende:
Die stem van Nathalie went na een dag of 60 nog steeds niet he![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Zal wel weer een zalfje klaarliggen voor PDQ. (Pindakaas Drama Queen).
De monoloog van Dido was zo'n beetje het enige dat luisterwaardig was.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:02 schreef scanman01 het volgende:
Ben even een paar uurtjes stream-vrij geweest.
Niets gebeurd als ik de streamverslagen zo lees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |