misschien als je niet te hard probeerdquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:24 schreef Bocaj het volgende:
Dido is wel lief hoor.... (Zou ik een kans maken bij haar..... nahhh laat maar!)
Dido is vooral lief zolang ze maar over zichzelf kan praten of zolang anderen haar complimentjes geven en zeggen dat ze leuk isquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:24 schreef Bocaj het volgende:
Dido is wel lief hoor.... (Zou ik een kans maken bij haar..... nahhh laat maar!)
Hij is al een half uur bezig hoor en niet zo'n beetje ook, het zweet vliegt in het rond.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:18 schreef cuall het volgende:
Roel gaat al voor de 2e keer sporten vandaag
Ze heeft een vriendje gehad die Roel heette... en nu in het bb huis zit er weer een Roelquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
misschien als je niet te hard probeerd![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze heeft een vriendje gehad die Roel heette... en nu in het bb huis zit er weer een Roel
hoiquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:38 schreef demins het volgende:
![]()
Hallo allemaal!
Ik geloof dat ik net op tijd ben voor de avonddienst...![]()
Wat een klotesysteem! Zou ze nog nooit van telefoonboeken hebben gehoord?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:37 schreef BlaBlub het volgende:
Dido denkt dat iedereen tijdens het uitgaan altijd een telefoonnummer van iemand anders krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |