Niet bepaald nee!quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:05 schreef TheVulture het volgende:
Dido leek me wel een type die altijd alles onder controle heeft gehad in haar leven maar dat blijkt dus helemaal niet zo te zijn....
gelukkig maar... maar volgens mij krijgen we nu zijn monoloogquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:06 schreef Marrije het volgende:
Joost komt er met geen mogelijkheid meer tussen....
dat vind ik dan toch wel heel knap van Didoquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:06 schreef Marrije het volgende:
hopelijk is hij snel klaarquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
gelukkig maar... maar volgens mij krijgen we nu zijn monoloog![]()
inderdaad, ze analyseert alles heel sterkquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet bepaald nee!
Maar goed: ze is nu nog maar 24, en heeft het wel prima uitgeanalyseerd allemaal.
Dat wordt straks weer rennen en gillen om zijn ADHD kwijt te kunnen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:06 schreef Marrije het volgende:
Dan moet die slet het maar in een keer goed doen...uiterst verwarrend ditquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:10 schreef TheVulture het volgende:
Deze was eerder, alleen even de topictitel veranderen naar het juiste cijfer...
Ik heb een fake voor je gemaakt APKquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:08 schreef APK het volgende:
[..]
Dat wordt straks weer rennen en gillen om zijn ADHD kwijt te kunnen.
Dolle pret.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dan moet die slet het maar in een keer goed doen...uiterst verwarrend dit![]()
Brrrrrr.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:12 schreef cuall het volgende:
Ik heb een fake voor je gemaakt APK![]()
BB5 - Fakepics Deel 4
Vergeet de pillen niet ("maar die periode was niet lang hoor, ik was niet verslaafd aan de drugs ofzo, gewoon wat iedereen doet, experimenteren").quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:13 schreef Gert het volgende:
Samenvatting gesprek Joost - Dido:
- Dido denkt niet dat Marcel ooit echt van haar gehouden heeft. "Hij was meer verliefd op mijn uiterlijk dan op mijn innerlijk."
- Toen ze samen gingen wonen, zaten ze al snel diep in de schulden. Ze waren gewend twee fulltime salarissen te kunnen verbrassen en gingen daar vrolijk mee door.
- Dido denkt dat Marcel al maandenlang van plan was om de relatie te beëindigen.
- Toen hij het uitmaakte, heeft Dido zich nog een keer letterlijk aan zijn voeten geworpen, en zichzelf (haar woorden) belachelijk gemaakt door te smeken of hij het alsjeblieft nog een keer met hem wilde proberen. Dit was wel nog voordat Marcel met een ander had liggen krikken.
- Dido deelt haar diepste gevoelens alleen met haar partner. Daarom valt ze altijd in een enorm gat als een relatie uitgaat.
- Dido was op school een enorme bitch. Constant eruit gestuurd worden. Proefwerkblaadjes in haar mond steken en uitspugen etc.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:13 schreef Gert het volgende:
Samenvatting gesprek Joost - Dido
Nee Joost komt er niet echt tussen... Het is Dido waterval, maar dat vind ik niet bepaald erg, haar verhaal had ik nog niet echt gehoord en die Joost al wel.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:21 schreef Bocaj het volgende:
ow, nu komt Joost met zijn ouders..... Of toch niet.....
misschien als je niet te hard probeerdquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:24 schreef Bocaj het volgende:
Dido is wel lief hoor.... (Zou ik een kans maken bij haar..... nahhh laat maar!)
Dido is vooral lief zolang ze maar over zichzelf kan praten of zolang anderen haar complimentjes geven en zeggen dat ze leuk isquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:24 schreef Bocaj het volgende:
Dido is wel lief hoor.... (Zou ik een kans maken bij haar..... nahhh laat maar!)
Hij is al een half uur bezig hoor en niet zo'n beetje ook, het zweet vliegt in het rond.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:18 schreef cuall het volgende:
Roel gaat al voor de 2e keer sporten vandaag
Ze heeft een vriendje gehad die Roel heette... en nu in het bb huis zit er weer een Roelquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
misschien als je niet te hard probeerd![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze heeft een vriendje gehad die Roel heette... en nu in het bb huis zit er weer een Roel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |