Niet bepaald nee!quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:05 schreef TheVulture het volgende:
Dido leek me wel een type die altijd alles onder controle heeft gehad in haar leven maar dat blijkt dus helemaal niet zo te zijn....
gelukkig maar... maar volgens mij krijgen we nu zijn monoloogquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:06 schreef Marrije het volgende:
Joost komt er met geen mogelijkheid meer tussen....
dat vind ik dan toch wel heel knap van Didoquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:06 schreef Marrije het volgende:
hopelijk is hij snel klaarquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
gelukkig maar... maar volgens mij krijgen we nu zijn monoloog![]()
inderdaad, ze analyseert alles heel sterkquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet bepaald nee!
Maar goed: ze is nu nog maar 24, en heeft het wel prima uitgeanalyseerd allemaal.
Dat wordt straks weer rennen en gillen om zijn ADHD kwijt te kunnen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:06 schreef Marrije het volgende:
Dan moet die slet het maar in een keer goed doen...uiterst verwarrend ditquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:10 schreef TheVulture het volgende:
Deze was eerder, alleen even de topictitel veranderen naar het juiste cijfer...
Ik heb een fake voor je gemaakt APKquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:08 schreef APK het volgende:
[..]
Dat wordt straks weer rennen en gillen om zijn ADHD kwijt te kunnen.
Dolle pret.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dan moet die slet het maar in een keer goed doen...uiterst verwarrend dit![]()
Brrrrrr.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:12 schreef cuall het volgende:
Ik heb een fake voor je gemaakt APK![]()
BB5 - Fakepics Deel 4
Vergeet de pillen niet ("maar die periode was niet lang hoor, ik was niet verslaafd aan de drugs ofzo, gewoon wat iedereen doet, experimenteren").quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:13 schreef Gert het volgende:
Samenvatting gesprek Joost - Dido:
- Dido denkt niet dat Marcel ooit echt van haar gehouden heeft. "Hij was meer verliefd op mijn uiterlijk dan op mijn innerlijk."
- Toen ze samen gingen wonen, zaten ze al snel diep in de schulden. Ze waren gewend twee fulltime salarissen te kunnen verbrassen en gingen daar vrolijk mee door.
- Dido denkt dat Marcel al maandenlang van plan was om de relatie te beëindigen.
- Toen hij het uitmaakte, heeft Dido zich nog een keer letterlijk aan zijn voeten geworpen, en zichzelf (haar woorden) belachelijk gemaakt door te smeken of hij het alsjeblieft nog een keer met hem wilde proberen. Dit was wel nog voordat Marcel met een ander had liggen krikken.
- Dido deelt haar diepste gevoelens alleen met haar partner. Daarom valt ze altijd in een enorm gat als een relatie uitgaat.
- Dido was op school een enorme bitch. Constant eruit gestuurd worden. Proefwerkblaadjes in haar mond steken en uitspugen etc.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:13 schreef Gert het volgende:
Samenvatting gesprek Joost - Dido
Nee Joost komt er niet echt tussen... Het is Dido waterval, maar dat vind ik niet bepaald erg, haar verhaal had ik nog niet echt gehoord en die Joost al wel.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:21 schreef Bocaj het volgende:
ow, nu komt Joost met zijn ouders..... Of toch niet.....
misschien als je niet te hard probeerdquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:24 schreef Bocaj het volgende:
Dido is wel lief hoor.... (Zou ik een kans maken bij haar..... nahhh laat maar!)
Dido is vooral lief zolang ze maar over zichzelf kan praten of zolang anderen haar complimentjes geven en zeggen dat ze leuk isquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:24 schreef Bocaj het volgende:
Dido is wel lief hoor.... (Zou ik een kans maken bij haar..... nahhh laat maar!)
Hij is al een half uur bezig hoor en niet zo'n beetje ook, het zweet vliegt in het rond.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:18 schreef cuall het volgende:
Roel gaat al voor de 2e keer sporten vandaag
Ze heeft een vriendje gehad die Roel heette... en nu in het bb huis zit er weer een Roelquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
misschien als je niet te hard probeerd![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze heeft een vriendje gehad die Roel heette... en nu in het bb huis zit er weer een Roel
hoiquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:38 schreef demins het volgende:
![]()
Hallo allemaal!
Ik geloof dat ik net op tijd ben voor de avonddienst...![]()
Wat een klotesysteem! Zou ze nog nooit van telefoonboeken hebben gehoord?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:37 schreef BlaBlub het volgende:
Dido denkt dat iedereen tijdens het uitgaan altijd een telefoonnummer van iemand anders krijgt
Joost: "Ik nooit! Niet van vrouwen, niet van hitsige homo's."quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:37 schreef BlaBlub het volgende:
Dido denkt dat iedereen tijdens het uitgaan altijd een telefoonnummer van iemand anders krijgt
Kennen ze niet in Haarlem/Heemstedequote:Op zondag 30 oktober 2005 17:40 schreef demins het volgende:
[..]
Wat een klotesysteem! Zou ze nog nooit van telefoonboeken hebben gehoord?![]()
Vaak staat op de rekening ook een telefoonnummer...quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Joost: "Ik nooit! Niet van vrouwen, niet van hitsige homo's."
Dan vraagt hij of Roel weleens telefoonnummers krijgt bij het uitgaan.
Roel: "jawel hoor"
Dido: "Zie je nou wel!"
Echt grappigquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Joost: "Ik nooit! Niet van vrouwen, niet van hitsige homo's."
Dan vraagt hij of Roel weleens telefoonnummers krijgt bij het uitgaan.
Roel: "jawel hoor"
Dido: "Zie je nou wel!"
Rijd maar vast naar Aalsmeer dan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Als Joost nog een keer het woord "pik" gebruikt doe ik hem wat
Alsof iedere vrouw vergelijkbaar is met Didoquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:49 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb een leermoment gehad: Je moet nooit als een hondje achter vrouwen aanlopen, ze willen dat je een beetje afstandelijk bent...
Ja! Nu!quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Als Joost nog een keer het woord "pik" gebruikt doe ik hem wat
Ik wil altijd gewoon een leuke vent die bij me past en waar het mee klikt. Gek eigenlijk, zulke rare eisen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:52 schreef style het volgende:
Alsof iedere vrouw vergelijkbaar is met Dido![]()
imgquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:54 schreef riri het volgende:
plaatje plaatsen gaat niet...dan krijg ik zo'n vierkantje te zien met een rood kruisje erin
kan iemand nog een keer zeggen tussen welke tekens ik die url met plaatje moet plaatsen?
Als jij zo mooi bent als je avatar doet geloven dan begrijp ik dat!quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil altijd gewoon een leuke vent die bij me past en waar het mee klikt. Gek eigenlijk, zulke rare eisen.
alhoewel ik het haremprobleempje van Dido wel herken
[img] url plaatje [/img]quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:54 schreef riri het volgende:
plaatje plaatsen gaat niet...dan krijg ik zo'n vierkantje te zien met een rood kruisje erin
kan iemand nog een keer zeggen tussen welke tekens ik die url met plaatje moet plaatsen?
Godzijdank niet!quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:52 schreef style het volgende:
[..]
Alsof iedere vrouw vergelijkbaar is met Dido![]()
je kunt ook op het ene laatste icoontje achter 'opmaak' klikken, dan hoef je alleen de url in te typenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:00 schreef riri het volgende:
die aanhalingstekens moeten die er ook bij?
je betaalt een eenmalig (sms) bedrag om je aan te melden, toch?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:58 schreef cyberrobin het volgende:
Ik wou toch zweren dat er iets was zodat je het BB Magazine gratis kon bekijken? of kan dit inmiddels al niet meer?
persoonlijk heb ik een hekel aan spelletjes spelen... gewoon leuk doen als je elkaar leuk vindt, werkt bij mij stukken beter.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:49 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb een leermoment gehad: Je moet nooit als een hondje achter vrouwen aanlopen, ze willen dat je een beetje afstandelijk bent...
Isabeau! Maak me gek!!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:59 schreef Isabeau het volgende:
Chantal is weer met relatieadvies bezig naar Ingrid toe. Wat lief van haar.
Nog boeken gekocht in a'dam?quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
persoonlijk heb ik een hekel aan spelletjes spelen... gewoon leuk doen als je elkaar leuk vindt, werkt bij mij stukken beter.
het is graag of niet
goedemiddag allemaal, ben dr weer![]()
ja chantal heeft veel verstand van relaties, ze heeft er al een stuk of wat gehadquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:59 schreef Isabeau het volgende:
Chantal is weer met relatieadvies bezig naar Ingrid toe. Wat lief van haar.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
goedemiddag allemaal, ben dr weer![]()
Laat maar ff, trevanian gaat weer 45 plaatjes posten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:00 schreef riri het volgende:
die aanhalingstekens moeten die er ook bij?
nee...quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:06 schreef riri het volgende:
'HéHé ik heb hem
het BBmuisje
[[url=http://x11.putfile.com/10/30210425177.jpg]afbeelding][/url]
En dùs is zij de aangewezen persoon om te helpenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:04 schreef muizemeis het volgende:
ja chantal heeft veel verstand van relaties, ze heeft er al een stuk of wat gehad![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:06 schreef riri het volgende:
'HéHé ik heb hem
het BBmuisje
ik was in amsterdam hoor... écht waar!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:06 schreef riri het volgende:
'HéHé ik heb hem
het BBmuisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |