hoiquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:38 schreef demins het volgende:
![]()
Hallo allemaal!
Ik geloof dat ik net op tijd ben voor de avonddienst...![]()
Wat een klotesysteem! Zou ze nog nooit van telefoonboeken hebben gehoord?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:37 schreef BlaBlub het volgende:
Dido denkt dat iedereen tijdens het uitgaan altijd een telefoonnummer van iemand anders krijgt
Joost: "Ik nooit! Niet van vrouwen, niet van hitsige homo's."quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:37 schreef BlaBlub het volgende:
Dido denkt dat iedereen tijdens het uitgaan altijd een telefoonnummer van iemand anders krijgt
Kennen ze niet in Haarlem/Heemstedequote:Op zondag 30 oktober 2005 17:40 schreef demins het volgende:
[..]
Wat een klotesysteem! Zou ze nog nooit van telefoonboeken hebben gehoord?![]()
Vaak staat op de rekening ook een telefoonnummer...quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Joost: "Ik nooit! Niet van vrouwen, niet van hitsige homo's."
Dan vraagt hij of Roel weleens telefoonnummers krijgt bij het uitgaan.
Roel: "jawel hoor"
Dido: "Zie je nou wel!"
Echt grappigquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Joost: "Ik nooit! Niet van vrouwen, niet van hitsige homo's."
Dan vraagt hij of Roel weleens telefoonnummers krijgt bij het uitgaan.
Roel: "jawel hoor"
Dido: "Zie je nou wel!"
Rijd maar vast naar Aalsmeer dan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Als Joost nog een keer het woord "pik" gebruikt doe ik hem wat
Alsof iedere vrouw vergelijkbaar is met Didoquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:49 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb een leermoment gehad: Je moet nooit als een hondje achter vrouwen aanlopen, ze willen dat je een beetje afstandelijk bent...
Ja! Nu!quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Als Joost nog een keer het woord "pik" gebruikt doe ik hem wat
Ik wil altijd gewoon een leuke vent die bij me past en waar het mee klikt. Gek eigenlijk, zulke rare eisen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:52 schreef style het volgende:
Alsof iedere vrouw vergelijkbaar is met Dido![]()
imgquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:54 schreef riri het volgende:
plaatje plaatsen gaat niet...dan krijg ik zo'n vierkantje te zien met een rood kruisje erin
kan iemand nog een keer zeggen tussen welke tekens ik die url met plaatje moet plaatsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |