Ik vind 'm wel grappig eigenlijk, stoor me er niet aan in ieder geval. Wat ik wél doe aan de stemmen van Chantal, Lieske en Roel overigens.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:02 schreef Remzz het volgende:
Die stem van Nathalie went na een dag of 60 nog steeds niet he![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
T zit erin,betrap mezelf op msn ook op.
Maar komt goed,zal er nog extra op letten.
En snap dat t niet persoonlijk is.
Als iets je iriteerd mag je t gerust zeggen.
Je bent ook erg lief tnx![]()
O hahahaha wat is het toch een lekkere gekkerd, die lolbroek van een Joost met zijn guitige smoeltje.quote:
IK irriteer me dan toch t meest aan Chantal.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:05 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel grappig eigenlijk, stoor me er niet aan in ieder geval. Wat ik wél doe aan de stemmen van Chantal, Lieske en Roel overigens.
Minimaal 40% aubquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:08 schreef scanman01 het volgende:
Vanwege de getoonde inzet krijgen de bewoners vanavond een feest met veel drank.
(wishful thinking)
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:08 schreef scanman01 het volgende:
Vanwege de getoonde inzet krijgen de bewoners vanavond een feest met veel drank.
(wishful thinking)
Behalve dat geaffecteerde: "Echt...".quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
IK irriteer me dan toch t meest aan Chantal.
Lieske en Roel nee niet echt,Lieske is wel langdradig maar heeft zeker geen rot stem.
Sjankkwal is a super nicotine bitchquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:13 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Behalve dat geaffecteerde: "Echt...".
En bij Chantal schieten superlatieven tekort....
Lieske heeft een erg lelijk accent vind ik. Verder is de melodie van haar zinnen niet mooi en kan ze sowieso geen zinnen maken zonder er een paar van haar stopwoordjes of Engelse rotzooi in te stoppen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
IK irriteer me dan toch t meest aan Chantal.
Lieske en Roel nee niet echt,Lieske is wel langdradig maar heeft zeker geen rot stem.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:13 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Behalve dat geaffecteerde: "Echt...".
En bij Chantal schieten superlatieven tekort....
Lieske moet zacht praten. Dat is prima. Zodra ze mensen wil gaan overtuigen dat het "echt" is, gaat ze harder praten en dan wordt het al snel zeurderig vervelend.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:15 schreef Lkw het volgende:
[..]
Lieske heeft een erg lelijk accent vind ik. Verder is de melodie van haar zinnen niet mooi en kan ze sowieso geen zinnen maken zonder er een paar van haar stopwoordjes of Engelse rotzooi in te stoppen.
Dat is idd wel wat anders dan de pure klank van haar stem, maar toch maakt dat haar voor mij het irritantste om naar te luisteren.
Ben zelf ook van haar leeftijd...en je merkt het vaak dat mensen je onderschatten omdat je nog jong bent. Zelf ga ik er tegenin..ze had van mij de wind van voren gehad.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jaaa... die 2 botsen lekker, Dido nomineert Lieske, denk ik.
Ze zijn in afwachting van het feestje wat jij voorgesteld hebt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:19 schreef scanman01 het volgende:
Waarom sport eigenlijk niemand meer? Hebben ze de avond vrijgenomen?
Elk accent is anders,Van Lieske dus ook.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:15 schreef Lkw het volgende:
[..]
Lieske heeft een erg lelijk accent vind ik. Verder is de melodie van haar zinnen niet mooi en kan ze sowieso geen zinnen maken zonder er een paar van haar stopwoordjes of Engelse rotzooi in te stoppen.
Dat is idd wel wat anders dan de pure klank van haar stem, maar toch maakt dat haar voor mij het irritantste om naar te luisteren.
Ze kan sowieso geen zinnen maken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:15 schreef Lkw het volgende:
Ik vind de klank ook hemeltergend. Nèt te hoog, alsof ze elk moment gaat huilen. Gaan m'n nekharen recht van overeind staanquote:Dat is idd wel wat anders dan de pure klank van haar stem, maar toch maakt dat haar voor mij het irritantste om naar te luisteren.
Met rumquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze zijn in afwachting van het feestje wat jij voorgesteld hebt.
Hai poesjes liefhebber!quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:14 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Sjankkwal is a super nicotine bitch![]()
![]()
Hoi CartWOman![]()
Eigen schuld, sorry hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:21 schreef MissX het volgende:
oh Lieske is weer aan ht janken
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hai poesjes liefhebber!
Dit klinkt ranziger dan bedoelt...
Ze wil meer geven mbt het trainen. Maar het is niet verstandig ivm haar knie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:22 schreef wickie het volgende:
Wat is r met Lieske??
Ze heeft:quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:22 schreef wickie het volgende:
Wat is r met Lieske??
Dit is het wel zo'n beetje.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:25 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ze heeft:
- of last van haar knie
- of last van haar pindakaasuitslag
- of last van haar algemene exceem
- of last van 'extreem onstoken ogen'
- of last van uierzalfuitslag
- of last van bodylotion-uitslag in haar gezicht
Ben ik nog iets vergeten??
Tandenpoetsen!quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:25 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ze heeft:
- of last van haar knie
Ben ik nog iets vergeten??![]()
Ze schijnt een erg laag vetpercentage te hebben.quote:
Ze kijkt niet echt zielig.quote:
Gewoon niet aanstellen. Dit is puur aandacht vragen (én krijgen helaas...).quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:29 schreef Bocaj het volgende:
Jaaaaaaaaaa, Nu weten we het wel hoor Lieske dat je dat wel gewend bent om op het conversatorium keihard/fokking/knetter door te gaan!
Gewoon de ambitie terugdraaien!
En ze ging zo goedquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:30 schreef scanman01 het volgende:
Ze heeft wel pech. Nu mag ze zichzelf dus weer niet voor 100% inzetten.
Op het conservatorium had ze heftige Pfeifer.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:25 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ze heeft:
- of last van haar knie
Ben ik nog iets vergeten??![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:31 schreef Pinball het volgende:
Nathalie ook weer... "Dat roeiapparaat is niet zo belastend voor je knieën"
Tuurlijk mag ze haarzelf voor 100% inzetten, maar wel de 100% die haar knie aankan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:30 schreef scanman01 het volgende:
Ze heeft wel pech. Nu mag ze zichzelf dus weer niet voor 100% inzetten.
zo niet, dan komt dat nog welquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:32 schreef Zw0rld het volgende:
Zou Lieske al een playboy aanbod hebben gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |