Volgende dramaquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:25 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ze heeft:
- of last van haar knie
- of last van haar pindakaasuitslag
- of last van haar algemene exceem
- of last van 'extreem onstoken ogen'
- of last van uierzalfuitslag
- of last van bodylotion-uitslag in haar gezicht
Ben ik nog iets vergeten??![]()
Yepquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Daar ben ik weer
Door problemen met mijn Wanadoo livebox heb ik er meer als een uur afgelegen![]()
![]()
![]()
![]()
Nog iets gebeurd, is er al drank?
T beste is als je erge pijn heb,quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:39 schreef Lkw het volgende:
Pffffff, wat Lieske nu nodig heeft is iemand die haar hard doch rechtvaardig aanpakt. Niet dit geslijm van de overige bewoners, daar wordt ze alleen maar meer aanstelleriger van.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Daar ben ik weer
Door problemen met mijn Wanadoo livebox heb ik er meer als een uur afgelegen![]()
![]()
![]()
![]()
Nog iets gebeurd, is er al drank?
Haar knie doet weer zeerquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:45 schreef TheVulture het volgende:
Wat is er nu precies met Lieske?
Last van haar knie en ze moet van bb rustiger aandoen.... Rustig aandoen en Lieske passen niet bijelkaarquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:45 schreef TheVulture het volgende:
Wat is er nu precies met Lieske?
Yep, nu maken ze gezamenlijk alles alleen maar groter, groter dan het is zelfs, daar is niemand mee geholpen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
T beste is als je erge pijn heb,
Er zo min mogelijk aan denken,en alles rustig opbouwen.
Of t weg lachen helpt ook heel goed.
Hoe zou ze in bed wezenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Last van haar knie en ze moet van bb rustiger aandoen.... Rustig aandoen en Lieske passen niet bijelkaar![]()
Lieske gebruikt veel te veel/vaak pijnstillers, daardoor forceer je heel snel deze klachten. Pijn is het waarschuwingssignaal. Dit moet je niet steeds onderdrukken, doe je dat wel ontstaan er veel sneller blessures.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
T beste is als je erge pijn heb,
Er zo min mogelijk aan denken,en alles rustig opbouwen.
Of t weg lachen helpt ook heel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |