abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 22:16:42 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31793589
Deze geweldenaar hoort natuurlijk een fantopic te hebben. Jol is al vele jaren zeer succesvol trainer in Nederland (met minimale middelen , maximaal resultaat) en lijkt nu van Tottenham Hotspur een kampioenenploeg te maken. Vol humor en gezag is hij in Engeland geliefd en gerespecteerd!

Hij heeft ook een eigen website waar zijn visie op staat: http://www.martinjol.nl/index.asp

Samen met Co Adriaanse en Henk ten Cate de man die het beste reclame maakt voor het Nederlandse voetbal!

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31794209
Hij doet het simpelweg goed

Kon zogenaamd geen topclub krijgen omdat die geen toptrainer was....Here here!! Owned!

Hoop hem ooit is bij Feyenoord te zien
pi_31794268
Hij zei dat Engeland beter was dan Nederland
  Trouwste user 2022 zondag 30 oktober 2005 @ 14:39:04 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_31809129
Hij doet het erg goed bij iedere club die hij traint. En voor de Engelse media is ie ook een leuke trainer. Helaas zit ie bij die kutclub.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 30 oktober 2005 @ 15:04:33 #5
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_31809904
Geweldige trainer, hij heeft bij RKC echt iets opgebouwd. Ik hoop 'm ooit nog als bondscoach te zien.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_31812675
Heb je een nieuwe troetelcoach gevonden?

In dit geval ben ik het wel met je eens, Jol is een toptrainer. Alles wat Co ongeveer fout doet, doet Martin goed.

Hij voelt spelers aan en kan ze motiveren, vanwege zijn eigen verleden. Heeft zelfs amper disciplinaire regeltjes nodig.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31812809
Hopelijk de opvolger van Guus

Weinig kans
pi_48657576
De KNVB denkt aan Martin Jol als opvolger van Van Basten.

Een goed of slecht idee?
pi_48657704
Waar haal je dat vandaan?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_48657876
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:17 schreef dndiek het volgende:
Waar haal je dat vandaan?
Ik ving het gisteren op bij Voetbal Insite. Tevens lijkt het me een mooie discussie.

Ik denk dat Jol niet de eerste kandidaat moet zijn voor die positie, wel denk ik dat hij verder zou kunnen gaan met de selectie die van Basten op deze manier heeft gemaakt. Hij zal ook als een van de weinige het minst bevooroordeeld richting een club (Ajax, AZ, PSV, Feyenoord) zijn, wat dan ook weer scheelt in de discussie.

Stel dat Van Basten niet doorgaat, dan zou het wel een terechte kandidaat zijn, maar niet eerste keus.
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 mei 2007 @ 03:33:44 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_48991627
Niks voor Feijenoord nu Jorien weg is ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_49042640
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 03:33 schreef tong80 het volgende:
Niks voor Feijenoord nu Jorien weg is ?

Zit prima in Engeland vrees ik
  Moderator zaterdag 5 mei 2007 @ 19:38:46 #13
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49043673
wat een geweldige kick
  Trouwste user 2022 zondag 13 mei 2007 @ 19:55:54 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_49340972
Martin gefeliciteerd

pi_52416182
quote:
'Tottenham-preses twijfelt aan Jol'
Datum: 16-aug-2007 09:03

De positie van Martin Jol bij Tottenham Hotspur staat op de tocht. De Engelse krant The Independent meldt donderdag dat voorzitter Daniel Levy woensdagavond crisisberaad heeft gehad met de Nederlander trainer, die vorig seizoen ook al even ter discussie stond. Jol moet nu snel gaan winnen met zijn ploeg, anders krijgt hij zijn congé.

Jol heeft bij Tottenham deze zomer 55 miljoen euro uitgegeven aan nieuwe spelers, maar verloor met zijn club de eerste twee competitiewedstrijden. Tot overmaat van ramp moet hij de Bulgaarse spits Dimitar Berbatov twee weken missen met een liesblessure.

Halverwege het afgelopen seizoen stond Jol ook onder druk en toen kreeg hij zijn ploeg net op tijd weer aan de praat. De Spurs eindigden daardoor net als in 2006 knap op de vijfde plaats.
pi_52520152
quote:
Spurs praat met opvolger Jol…

Van onze Telesportredactie

LONDEN, maandag
Van je voorzitter moet je het hebben. Spurs-preses Daniel Levy verkondigde vrijdag nog vierkant achter trainer Martin Jol te staan, maar in het geheim zat hij vier uur om de tafel met Sevilla-trainer Juande Ramos. Het duo werd samen met enkele andere bestuursleden van Tottenham Hotspur gesignaleerd in een Spaans hotel.

Zaterdag dacht iedereen juist dat Nederlander Jol weer vast in het zadel zat op White Hart Lane na de prima 4-0 overwinning op Derby County. Jol zat na het verlies van de twee eerste competitieduels direct op de wip en de wedbureaus namen zelfs gokken niet meer aan dat hij de eerste ontslagen trainer in de Premier League zou zijn. Naar nu blijkt heeft Levy dus z’n zinnen gezet op succestrainer Ramos van Sevilla. Dit verklaart de houding van Levy zaterdag nader toen hij na de snelle 3-0 voorsprong op Derby County in beeld werd genomen en apathisch voor zich uit zat te kijken.
pi_53434165
quote:
Positie Martin Jol op de tocht
Datum: 24-sep-2007 15:29

Het bestuur van Tottenham Hotspur komt maandag bij elkaar om te vergaderen over de positie van hoofdtrainer Martin Jol, zo meldt Daily Mail. Er zijn nog geen officiële berichten, maar de krant denkt zeker te zijn van het feit dat Jol maandag afscheid gaat nemen van de ‘Spurs’.

De club kende een dramatische seizoensstart waarin het slechts vijf punten uit zeven duels haalde. De Nederlandse oefenmeester, die meer dan drie jaar werkzaam is in Londen, kan nog op zéér weinig steun van het bestuur rekenen. Ondertussen is er een lijstje met mogelijke opvolgers van Jol waarop onder meer Juande Ramos, Jurgen Klinsmann, Marcello Lippi en Fabio Capello plaats hebben. (KW)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 24 september 2007 @ 20:23:20 #18
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53441916
als hij eruit wordt gezet kan hij op zn gemakt wachten op de plekken die vrij komen, Ajax, Oranje!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 26 september 2007 @ 12:13:41 #19
67174 Dos37
Come on Twente
pi_53483519
Bij ons in de krant stond dat ie juist niets te vrezen had.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 26 september 2007 @ 13:08:19 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53484778
volgens mij si bestuur aan alle kanten bezig om hem eruit te werken
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_53484814
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:23 schreef rubbereend het volgende:
als hij eruit wordt gezet kan hij op zn gemakt wachten op de plekken die vrij komen, Ajax, Oranje!

Ik zou hem toch ook nog wel ooit bij PSV willen zien
pi_53628878
Martin

1-3 achter tegen Villa
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
pi_53628920
1-4 al
pi_53628981
Zoveel transfergeld en dat dit presteren is zwaar onder de maat. Wel leuk .
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:36:40 #25
67174 Dos37
Come on Twente
pi_53629385
Jammer voor Jol.

Hopelijk heeft ie wel een beetje een repuatatie nu en hoeft ie niet weer bij RKC aan de bak
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 oktober 2007 @ 22:54:40 #26
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_53630074
kan wel een hoop centen meekrijgen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_53630124
4-4
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:57:41 #28
67174 Dos37
Come on Twente
pi_53630211
Nou 4-4 is natuurlijk gezien het verloop wel goed. Maar toch hier had Levy toch een 1tje verwacht.
pi_53699303
En nu weer gelijk tegen 11 nobodies uit Cyprus.
Duurt niet lang voordat hij de Lane wordt uitgestuurd.
pi_53739875
Zou Ajax niet slecht uitkomen, scheelt een afkoopsom.

Toch opmerkelijk, hij heeft toch weer aardig kunnen investeren en het lijkt eigenlijk steeds minder te draaien dan in de tijd dat hij nog met een elftal van zijn voorganger moest werken.
www.thuisuiteten.nl
pi_53740161
hij moet Adel Taarabt erin gooien ipv Malbranque

that guy is something special
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:49:30 #32
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_53747475
Jol gaat naar Ajax, let maar op...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_54170854
Volgens Sky News is Martin Jol net ontslagen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54171109
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 22:49 schreef venomsnake het volgende:
Volgens Sky News is Martin Jol net ontslagen.
Opgestapt volgens Elf.:

Martin Jol stapt op bij SpursDoor JAN-HERMEN DE BRUIJN Donderdag, 25 oktober 2007, 22:52

Donderdagavond, vlak voor het begin van de UEFA Cup-wedstrijd tegen het Spaanse Getafe, hebben Martin Jol en het bestuur van Tottenham Hotspur een accoor bereikt over een voortijdig vertrek van manager Martin Jol.

De supporters van Tottenham Hotspur hoorden tijdens de wedstrijd - die Tottenham met 1-2 verloor - van het nieuws en lieten de resterende tijd horen volledig achter de scheveninger te staan.

De verwachting is dat Clive Allen zondag op de bank zit tijdens het thuisduel tegen Blackburn Rovers.

The Sun meldt dat op korte termijn Juande Ramos als opvolger wordt aangesteld.

Update: (later meer)
pi_54171195
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 22:58 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Opgestapt volgens Elf.:
Studio Sport geeft ook aan dat hij ontslag genomen heeft.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  Trouwste user 2022 donderdag 25 oktober 2007 @ 23:03:02 #37
7889 tong80
Spleenheup
pi_54171251
Dan kan ie naar Ajax

pi_54171258
Sky News meldt nu ook dat ie na overleg er zelf mee kapt.
Eerder stond er Sacked!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54171259
quote:
Breaking: Spurs give Martin Jol marching orders
Times Online

Martin Jol has agreed severance terms with Tottenham Hotspur and is expected to take charge of his last match for the club against Getafe tonight.

Juande Ramos has agreed to become the new manager at White Hart Lane at the start of next season, although he is coming under heavy pressure to take the reins sooner.

The match at home to Blackburn Rovers on Sunday is likely to come too early for the Seville manager, however, and Clive Allen is expected to take charge for that match.

Gus Poyet, the former Tottenham and Chelsea midfield player, has been approached to become Ramos's assistant.

Jol’s position has been untenable since senior Tottenham officials made an embarrassingly public approach for Ramos in August. The club have been pursuing the Spaniard since.

The Dutchman appeared buoyant as he left the tunnel for the dugout before kick-off against Getafe, giving no hint of the drama that was unfolding.

Ramos will be charged with turning around Tottenham’s fortunes - expectations of challenging for a place in the Champions League this season have been crushed by a series of poor results and performances.
pi_54171729
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 23:03 schreef tong80 het volgende:
Dan kan ie naar Ajax

Doe maar niet zeg..
pi_54171769
zo dat was wel een flinke mislukking zeg...iets van 70 miljoen euro aan nieuwe spelers gehaald en nog in de degradatiezone
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_54173177
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 23:21 schreef Flashwin het volgende:
zo dat was wel een flinke mislukking zeg...iets van 70 miljoen euro aan nieuwe spelers gehaald en nog in de degradatiezone
Blijkbaar heb je weinig meegekregen van de interne gang van zaken bij Tottenham. Jol had weinig tot geen zeggenschap in de aankoop- en verkoopbeleid van Tottenham sinds die Levy het roer bij het bestuur heeft overgenomen. Dus de spelers die Jol wilde aantrekken, werden niet gehaald daarentegen werden de voorkeuren van Levy gehaald, de spelers waarvan Jol afwilde, mochten blijven dankzij het bestuur. Onder zulke omstandigheden is het voor elke manager moeilijk om goed te presteren. Ik betwijfel namelijk of Martin nou zo zat te springen om Darren Bent, zeker voor de som waarvoor hij uiteindelijk is gehaald. Ik heb niet meer dan respect voor Jol. Hij is de meest succesvolle trainer geweest van Tottenham in tijden. Hij is aangetreden als interim-trainer, een tijdelijke oplossing totdat de Spurs een opvolger voor Jacques Santini had gevonden, dat was de veronderstelling, maar hij heeft het zover geschopt dat hij in maanden tijd een goede reputatie heeft opgebouwd, Spurs goed voetbal liet spelen en naar zijn hoogste positie in lange tijd bracht.
En de manier waarop hij zich staande heeft weten te houden verdient niet meer dan lof, en uiteindelijk heeft hij de eer aan zichzelf gehouden in plaats van nog eens vernederd te worden door het bestuur getuigt van veel lef.

Eigenlijk verdient hij een 'betere' club dan Ajax, want je kunt er vergif op innemen dat hij daar ook niet met respect zal worden behandeld, en elke tegenslag reden is om alle schuld op hem te schuiven, terwijl ook bij Ajax het bestuur al jaren zit te rommelen en daar in de nabije toekomst ook geen verandering in lijkt te komen.

[ Bericht 23% gewijzigd door Asskicker14 op 26-10-2007 00:32:16 ]
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:29:35 #43
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54173253
Jammer voor Jol.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:30:06 #44
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54173270
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 23:03 schreef tong80 het volgende:
Dan kan ie naar Ajax

Nee, dank u.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_54173308
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 00:26 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je weinig meegekregen van de interne gang van zaken bij Tottenham. Jol had weinig tot geen zeggenschap in de aankoop- en verkoopbeleid van Tottenham sinds die Levy het roer bij het bestuur heeft overgenomen. Dus de spelers die Jol wilde aantrekken, werden niet gehaald daarentegen werden de voorkeuren van Levy gehaald, de spelers waarvan Jol afwilde, mochten blijven dankzij het bestuur. Onder zulke omstandigheden is het voor elke manager moeilijk om goed te presteren. Ik betwijfel namelijk of Martin nou zo zat te springen om Darren Bent, zeker voor de som waarvoor hij uiteindelijk is gehaald. Ik heb niet meer dan respect voor Jol. Hij is de meest succesvolle trainer geweest van Tottenham in tijden. Ik heb heel veel respect voor Jol en hoe hij zich staande heeft weten te houden en uiteindelijk de eer aan zichzelf gelaten heeft in plaats van nog eens vernederd te worden door het bestuur.
Ik vind Jol ook niet de speler om 25 miljoen uit te geven aan Bent. Hij zou eerder in wat talenten geïnvesteerd hebben, lijkt mij
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 02:27:53 #46
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54174910
Verdomme, dat ze nu maar mogen degraderen
pi_54177179
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 00:26 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je weinig meegekregen van de interne gang van zaken bij Tottenham.
Jij hebt het zeker allemaal van dichtbij zitten volgen Ik weet niet waar je Jol obsessie vandaan komt, maar om het bestuur verantwoordelijk te houden voor de wanprestatie die dit seizoen door Spurs is geleverd getuigt niet echt van objectiviteit. Eerder van een Jol fanboy die weigert te accepteren dat hij toch niet zo een topper is.

Je gaat mij toch niet wijsmaken dat het aankopen van Darren Bent voor een hoge prijs de reden is dat Spurs zo shit hebben gespeeld? Of dat Jol weinig tot geen invloed had in de spelers die werden gehaald. Jol heeft aanzienlijke vrijheid gekregen en heeft het verprutst. Door voor op elke positie dubbele of zelfs driedubbele bezetting te zorgen. Dat er vervolgens geen degelijk team staat, verbaast niemand. Spelers wisten niet meer waar ze aan toe waren. Een Berbatov die een paar wedstrijden staat te schitteren en bij 1 matige wedstrijd meteen gewisseld wordt. Defoe die vaak genoeg door Jol is vernederd door hem gewoon op de tribune te laten (als je het over vernederen wilt hebben). Jol behandelde zijn spelers niet meer als mensen, maar als pionnen in een schaakspel.

Er stond gewoon geen team en dat valt Jol aan te rekenen. Simpel.
pi_54180362
Terugkeer naar Schevingen lijkt me wel leuk.
pi_54181745
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 10:18 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Jij hebt het zeker allemaal van dichtbij zitten volgen
Nee, gewoon naar veel Tottenham-supporters geluisterd.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_54181946
Jammer voor Martin, maar beter voor hem en de club.

De Spurs hebben het nog helemaal niet zo slecht gedaan. Bij Manchester United verdienden ze minimaal 1 punt (1-0 verlies), thuis tegen Arsenal 3 100% kansen op de 2-2 die dan uiteindelijk aan de andere kant wel binnenvalt. Uit bij Liverpool 1-2 voorgestaan, en in de 90+3 toch nog de 2-2 binnenkrijgen.
Tel je dit bij elkaar op dan sta je stevig in de middenmoot.

Het zat ook alles behalve mee. Hopelijk vind Martin een mooie nieuwe club, maar daar maak ik me geen zorgen over.
pi_54184428
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 12:52 schreef Beschouw het volgende:
Terugkeer naar Schevingen lijkt me wel leuk.
Nou, denk dat ze dat daar ook wel zien zitten.

Maar goed, Ajax zal hem vast wel bellen nu. Lekker makkelijk en goedkoop.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:38:11 #52
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_54261847
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 10:18 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Jij hebt het zeker allemaal van dichtbij zitten volgen Ik weet niet waar je Jol obsessie vandaan komt, maar om het bestuur verantwoordelijk te houden voor de wanprestatie die dit seizoen door Spurs is geleverd getuigt niet echt van objectiviteit. Eerder van een Jol fanboy die weigert te accepteren dat hij toch niet zo een topper is.

Je gaat mij toch niet wijsmaken dat het aankopen van Darren Bent voor een hoge prijs de reden is dat Spurs zo shit hebben gespeeld? Of dat Jol weinig tot geen invloed had in de spelers die werden gehaald. Jol heeft aanzienlijke vrijheid gekregen en heeft het verprutst. Door voor op elke positie dubbele of zelfs driedubbele bezetting te zorgen. Dat er vervolgens geen degelijk team staat, verbaast niemand. Spelers wisten niet meer waar ze aan toe waren. Een Berbatov die een paar wedstrijden staat te schitteren en bij 1 matige wedstrijd meteen gewisseld wordt. Defoe die vaak genoeg door Jol is vernederd door hem gewoon op de tribune te laten (als je het over vernederen wilt hebben). Jol behandelde zijn spelers niet meer als mensen, maar als pionnen in een schaakspel.

Er stond gewoon geen team en dat valt Jol aan te rekenen. Simpel.

Jol was zeer geliefd bij zowel de spelers als de fans. Ze hebben niet voor niets een Jol-lied bedacht. Feit blijft wel dat je in een Engelse selectie van 30 man niet iedereen tevreden kan houden. Waarschijnlijk wilde Jol de spits Bent wel hebben, maar hij was niet bereid zoveel geld uit te geven aan een speler. Hij had liever nog een keeper gehaald. Verder hebben bijna alle nieuwe aankopen (behalve Bale) het laten afweten in het nieuwe seizoen.
Zo goed als Bent bij Charlton speelde, zo slecht speelde hij bij THFC
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_54268998
idd
  woensdag 31 oktober 2007 @ 22:47:57 #54
146874 DANILXL
pi_54291964
hij heeft aangegeven wel bij ajax aan de slag te willen, als een gesprek een goed gevoel oplevert. Nu is er echter ook een vacature vrij bij PSV.

Ik vraag me af of ze martin ook bij valencia gescreend en gevraagd hebben
pi_54316659
quote:
PSV in gesprek met Jol
Door Bert (Dond3r) op vrijdag 2 november 2007 11:33

Algemeen directeur van PSV Jan Reker en president-commissaris Frits Schuitema hebben woensdagmiddag een bezoek afgelegd aan Londen, waar zij enkele uren spraken met Martin Jol. Reker wil zijn bezoek niet bevestigen: "Maar ik ga het ook niet ontkennen."

Jol zou PSV om bedenktijd hebben gevraagd. De Hagenaar heeft echter tijd nodig om zijn ontbonden contract met Tottenham Hotspur juridisch af te wikkelen. Jol heeft recht op een afkoopsom van zes miljoen euro, maar onduidelijk is of de Spurs ook wil willen betalen als de trainer direct bij een nieuwe club aan de slag gaat.

De vriendin van Jol liet gistermiddag weten dat de onlangs ontslagen coach momenteel vakantie heeft om van alle beslommeringen rond zijn vertrek bij te komen. "Verder wil Martin nu nergens op ingaan", vertelde zij. Waarschijnlijk hebben PSV en Jol afgesproken om na volgende week verder te praten.
pi_54733623
quote:
Jol wijst aanbieding Birmingham af
BIRMINGHAM - Martin Jol heeft na PSV ook Birmingham City laten weten voorlopig even geen baan als trainer te ambiëren. De Engelse club, waar Daniel de Ridder onder contract staat, is naarstig op zoek naar een opvolger van Steve Bruce.

Deze is vertrokken naar Wigan Athletic, dat een afkoopsom heeft betaald van 4,5 miljoen euro. ,,We hebben Martin afgelopen weekeinde gesproken'', gaf vice-voorzitter David Sullivan tegenover de BBC toe. ,,Hij bedankte ons voor de getoonde belangstelling, maar zei dat het voor hem te vroeg is om al een terugkeer in het voetbal te overwegen.''

Jol werd in oktober ontslagen bij Tottenham Hotspur, na drie succesvolle jaren op White Hart Lane, en vervangen door de Spanjaard Juande Ramos. ,,Martin is het type coach dat we zoeken; iemand met een staat van dienst die de supporters aanspreekt'', aldus Sullivan.
(ANP)
  dinsdag 20 november 2007 @ 10:35:45 #57
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54733703
Kom maar naar Ajax!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 20 november 2007 @ 10:36:13 #58
146874 DANILXL
pi_54733716
Birmingham is ook geen mooie club. Ik zie hem eerder naar Newcastle gaan
pi_56762883
Column van Hugo Borst over Jol:
quote:
Martin Jol is de gedroomde opvolger van Bert van Marwijk

Al anderhalf jaar heb ik ’m niet gezien of gesproken, misschien is het daarom wel dat ik verlang naar de altijd zo aanstekelijk over zijn vak pratende voetbalcoach Martin Jol. Als een naaste van hem zijn mond niet voorbij had gepraat, dan was de ex-trainer van Roda JC, RKC en Tottenham Hotspur na deze zomer gewoon bondscoach geworden. Perschef Kees Jansma polste hem in het najaar namens Henk Kesler.

Wilde hij, Martin Jol, Marco van Basten opvolgen als die zou stoppen? Ja, dat wilde hij wel. Dat het op straat kwam te liggen, deed de directeur van de KNVB veranderen in een immens rancuneus wezen, die op een gegeven moment zelfs riep dat er één man géén bondscoach zou worden en dat was Martin Jol.

Het vreemde is dat de volgende die de perschef polste Bert van Marwijk was. En weer lekte het vrijwel onmiddellijk uit. Op 9 december al wist Jack van Gelder dat te melden. Maar Van Marwijk werd niet in de ban gedaan. Hoogstwaarschijnlijk omdat het niet via de trainer van Feyenoord naar buiten kwam.

Dat Martin Jol een voetbalkenner is, een liefhebber en een geweldige voetbalcoach staat voor de hele voetbalwereld buiten kijf. Elk elftal dat hij onder zijn hoede heeft, speelt herkenbaar, aantrekkelijk voetbal. Hij maakt voetballers beter. De prestaties liegen er ook niet om. Hij won met Roda JC de KNVB-beker, RKC stuwde hij zonder geld (samen met Marcel Brands) op tot de zevende plaats in de eredivisie. Met de Spurs eindigde hij achtereenvolgens als negende, vijfde en vijfde. Dat was de beste prestatie van de Londense club in ruim vijftien jaar.

Van de mens Martin Jol bestaat volgens mij een verkeerd beeld. Ik heb mensen wel eens horen zeggen dat hij arrogant is. Ik zou het afstandelijk, afwachtend willen noemen. Voor buitenstaanders dan. Wie hem tot een (voetbal-) vriend of goede kennis mag rekenen, zal spreken over een warme, loyale, intelligente man.

Vraag het zijn zaakwaarnemer maar. De temperamentvolle Mino Raiola is niet bij elke voetbalclub een graag geziene gast. Tegen Jol hebben bestuurders vaak gezegd dat hij beter kan breken met de Italiaanse Nederlander. Dat zou hem in zijn loopbaan bepaald geen slecht doen. Zulk verraad zal Jol nooit plegen, want wie goed is voor hem kan rekenen op eeuwige solidariteit.

Dinsdag schreef Willem van Hanegem op deze plaats dat Martin Jol (met Dick Advocaat) ADO Den Haag zou moeten redden van de ondergang. Ik zeg je: hij is er toe in staat. Financieel is Jol na Tottenham Hotspur onafhankelijk. Die gaat desnoods voor niks werken om zijn oude liefde nieuw leven in te blazen. (Dat zie ik Advocaat niet doen, die is - hoewel rijker dan Jol - te veel op geld gefixeerd). Martin Jol is bij wijze van spreken in staat om geld mee te brengen om het oude voetbalbolwerk uit de as te laten herrijzen. Ik wil maar zeggen: wie of wat hem dierbaar is kan rekenen op zijn steun.

Als we zijn naasten moeten geloven, en dat doe ik, zei hij sinds zijn ontslag al ‘nee’ tegen twee of drie Engelse clubs, waaronder Newcastle United en Birmingham City. Hij wilde uitrusten, doodmoe als hij was van een tropentijd bij de Spurs. Ook saillant: als Jan Reker hem tot 1 januari de tijd had gegeven was Jol nu trainer van PSV geweest, maar de algemeen directeur wilde hem meteen na het vertrek van Ronald Koeman aan het werk hebben.

Martin Jol is een vakman pur sang met een neus voor voetbaltalent. Bij RKC haalde hij spelers voor een appel en een ei. Dat is een prettige bijkomstigheid voor een club als Feyenoord, waar de miljoenen nu eenmaal niet voor het oprapen liggen. Op Mario Been en Gertjan Verbeek, twee andere kandidaten, heeft Jol heel veel ervaring voor.

Of hij ook nog nadelen heeft? Ongetwijfeld. Zo heb ik bij voorbeeld nooit begrepen dat onder Jols leiding spits Frédéric Kanouté niet slaagde bij de Spurs. Na zijn vertrek won Kanouté met FC Sevilla de UEFA Cup, een jaar later maakte hij maar liefst 21 goals en recent werd hij uitgeroepen tot Afrikaans voetballer van het jaar.

Enfin, Jol wil zich weer vestigen in Scheveningen. Hij schijnt ook bovenaan het lijstje te staan in Rotterdam-Zuid. Verstandig, want Martin Jol is de gedroomde opvolger van Bert van Marwijk.

hugo@ad.nl
Het is wel opvallend, de complete stilte rondom Jol.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 01:35:13 #60
146874 DANILXL
pi_56764461
ja, ik zie in he nog steeds de ideale bondscoach

geen co of bert, maar martin for president
pi_56765108
Is Heerenveen al rond met die Noor?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_56982044
quote:
'Martin Jol sluit Feyenoord niet uit'
Datum: 26-feb-2008 10:55

Door Sander van Hal

Over belangstelling heeft Martin Jol (foto) niet te klagen. De coach is in gesprek met drie nationale bonden voor het bondscoachschap en met drie buitenlandse clubs om daar hoofdtrainer te worden. “Het gaat om lichte gesprekken, maar interessante opties,” zegt Jols zaakwaarnemer Mino Raiola in de nieuwe Sportweek.

Raiola ontkent dat ADO Den Haag en Feyenoord tot de geïnteresseerden behoorden. Feyenoord moet waarschijnlijk spoedig op zoek naar een nieuwe coach, als Bert van Marwijk zoals verwacht bondscoach van Nederland wordt. ‘Martin sluit niks uit, ook Feyenoord niet,” aldus Raiola.
  zondag 2 maart 2008 @ 18:58:41 #63
146874 DANILXL
pi_57110232
heel erg leuk interview net op NOS
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 2 maart 2008 @ 23:04:22 #64
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57115876
dat zoeken naar het shirt van van Basten
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 2 maart 2008 @ 23:09:20 #65
146874 DANILXL
pi_57115992
quote:
Op zondag 2 maart 2008 23:04 schreef rubbereend het volgende:
dat zoeken naar het shirt van van Basten
"Waar is ie nou? "
  zondag 2 maart 2008 @ 23:10:20 #66
146874 DANILXL
pi_57116023
Dat schilderij was trouwens wel fantastish mooi

ook apart dat daniel levy een beeld van enkele tonnen vooor hem had gekocht
pi_57116255
Hij zei ook dat hij ja had moeten zeggen tegen PSV. Tsja, gemiste kans voor hem
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 2 maart 2008 @ 23:36:12 #68
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57116673
mwah, Reker heeft het ook niet helemaal even chic gedaan nee later instappen kon niet...... maar vervolgens alsnog een interim halen en de nieuwe trainer komt pas volgend seizoen.
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 3 maart 2008 @ 19:22:20 #69
146874 DANILXL
pi_57133006
wat woont hij op een gigantisch mooie plek zeg. Zn achtertuin mondt uit in de golfcourse
pi_57278595
quote:
Jol staat open voor baan bij ADO Den Haag
10 maart 2008

Martin Jol staat niet onwelwillend tegenover een terugkeer naar ADO Den Haag. De geboren Hagenaar, die als speler zijn doorbraak beleefde bij de club uit de Hofstad, laat in de maandageditie van het AD weten dat hij, onder bepaalde voorwaarden, bereid is om aan de slag te gaan bij de in verval geraakte club.

Jol werd eerder al genoemd als kandidaat-trainer bij ADO Den Haag, maar investeerder Mark van der Kallen had er een hard hoofd in dat de oud-trainer van Tottenham Hotspur, RKC en Roda JC naar het Forepark zou komen. "Gezien zijn staat van dienst, zou hij andere voorkeuren kunnen hebben dan ADO Den Haag", stelde hij.

"Normaal gesproken is dat natuurlijk ook zo, maar Den Haag heeft voor mij als Hagenaar natuurlijk altijd een aparte plek gehad in mijn hart. Ik speelde in de jeugd bij ADO, later als prof voor FC Den Haag. Ik was trainer van de amateurs. Ik ken de club als geen ander. Dan blijft ADO Den Haag een mooie uitdaging", reageert Jol op de uitlatingen van de Rijswijker, die zo'n acht miljoen euro in de club pompt.

Jol meldt dat hij in de afgelopen periode niet benaderd is voor een functie binnen de club. "Maar een week of vijf, zes geleden heb ik wel met bepaalde mensen gesproken die goede ideeën hadden. We hebben een avond zitten bomen en ik werd enthousiast. Maar dan wel vanuit het idee dat de plannen breedgedragen zouden worden. Dus mét de gemeente Den Haag erachter, mét het zakenleven erachter. Kortom, met z'n allen de schouders onder. Ja, dan zag ik er iets leuks in. Ik had er een goed gevoel bij, maar dan moeten er wél middelen zijn om ambities te kunnen realiseren. Natuurlijk weet iedereen dat de club terug moet naar af, maar dat zou opgevangen moeten worden door alles en ieder in Den Haag die ADO een warm hart toedraagt. Is dat niet aan de orde, ja, dan zit er geen muziek in", besluit hij.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 maart 2008 @ 11:43:02 #71
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57281159
mwah wel oud nieuws, hij heeft het ook al eens in een interview weken terug laten weten
DeLuna vindt me dik ;(
pi_57735910
quote:
Martin Jol in gesprek met ADO

EXCLUSIEF -- Afgelopen zondag hebben top-trainer Martin Jol en ADO-directeur John Arzbach een lang gesprek gevoerd over een mogelijke rol die Jol op technisch gebied zou kunnen gaan spelen bij de Haagse Eerstedivisie club. Tot een definitief akkoord kwam het nog niet, maar volgens ingewijden is de kans dat de voormalige manager van Tottenham Hotspur in Den Haag "de kar zal gaan trekken" niet gering.

Hoewel de naam van Jol al een tijd lang genoemd wordt rond het Forepark Stadion, is er pas sinds dit weekend sprake van intensieve gesprekken. Jol was de afgelopen weken op vakantie in het Caraïbisch gebied en in Florida en is pas sinds vrijdag weer terug in Europa. Zaterdag reed hij vanuit zijn huis in Londen speciaal terug naar Den Haag om vervolgens één dag later met Arzbach om de tafel te gaan.

Als Jol en ADO tot overeenstemming komen, betekent dat een einde van een lange zoektocht van ADO naar iemand die opnieuw vorm kan geven aan het technische beleid. Eerder werden ook de namen van Dick Advocaat en André Wetzel genoemd, maar vanaf het begin was duidelijk dat Jol -- die de afgelopen maanden aanbiedingen van een flink aantal clubs naast zich neer heeft gelegd -- de 'droomkandidaat' was.

Jol begon en eindigde zijn loopbaan als speler bij FC Den Haag en was -- direct na zijn actieve loopbaan -- ook een jaartje commercieel manager van de Haagse club, waarvoor hij in totaal 267 wedstrijden speelde. Tussen 1991 en 1995 was hij ook trainer bij de ADO amateurs. Na een jaar bij Scheveningen volgden periodes bij Roda JC en RKC. Tussen 2004 en 2007 was hij manager van Tottenham Hotspur, waarmee hij de afgelopen twee seizoenen vijfde werd in de Premier League. Onder zijn leiding won Tottenham 42% van alle wedstrijden, het hoogste succespercentage van alle Spurs-managers in de Premier League.

ELF voetbal
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 april 2008 @ 06:24:22 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_57844690
Zou dom zijn naar ADO te gaan

pi_58039103
Nu weer in beeld bij AZ als opvolger van Van Gaal.
  Trouwste user 2022 maandag 14 april 2008 @ 11:09:00 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_58039208
Goeie keuze

Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 14 april 2008 @ 11:11:23 #76
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58039252
ik denk niet dat Jol daar trek in heeft
DeLuna vindt me dik ;(
pi_58039374
quote:
Op maandag 14 april 2008 11:11 schreef rubbereend het volgende:
ik denk niet dat Jol daar trek in heeft
Brandts zit er natuurlijk wel, waarmee hij bij RKC samengewerkt heeft.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 14 april 2008 @ 11:21:08 #78
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58039466
quote:
Op maandag 14 april 2008 11:17 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Brandts zit er natuurlijk wel, waarmee hij bij RKC samengewerkt heeft.
ja dat is het enige wat ik me kan bedenken. Verder zal de selectie van AZ deze zomer voor een deel leeglopen en moet er weer een nieuw elftal gebouwd worden. Jol houdt gewoon van Engeland en daar zijn genoeg mooie clubs waar hij terecht kan
DeLuna vindt me dik ;(
pi_58374694
En nu wordt hij in Duitsland weer genoemd als vervanger van Stevens bij HSV.
pi_58432397
Ook Dortmund en FC Twente kunnen aan het rijtje geïnteresseerden toegevoegd worden.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:49:51 #81
146874 DANILXL
pi_58432984
Hij is nog het meest geschikt voor een (potentiele) subtopper in de PL met een gigantische aanhang denk ik,
bijv. NUFC, Man City, Everton, etc.

wel leuk dat een van de spelers zei dat de carling Cup niet de verdienste was van ramos, volgens hem hadden ze de beker met Jol ook gewoon gewonnen.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 09:19:53 #82
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58506338
quote:
JOL NIEUWE TRAINER HSV

EXCLUSIEF - Martin Jol heeft in Hamburger SV een nieuwe club gevonden. De Haagse oefenmeester, eerder dit seizoen op non-actief gesteld door Tottenham Hotspur, tekent in Noord-Duitsland een contract voor twee seizoenen.

Jol wordt bij het Nederlands getinte HSV de opvolger van Huub Stevens, die op zijn beurt aan de slag gaat bij PSV. Voor Jol wordt HSV zijn tweede buitenlandse avontuur. Na RKC Waalwijk tot een stabiele middenmoter te hebben ontwikkeld, vertrok hij naar Engeland om als assistent aan de slag te gaan van Jacques Santini bij Tottenham Hotspur. Na het vertrek van de Fransman kreeg Jol het vertrouwen als nieuwe manager. De prestaties onder Jol waren zeer naar behoren, maar dit seizoen kwam de klad erin. De vele investeringen brachten niet het gewenste resultaat, waardoor Jol het veld moest ruimen.

Tal van clubs hengelden sindsdien naar de gunsten van Jol. De ervaren oefenmeester was in beeld bij PSV, Newcastle United en zelfs het Nederlands elftal. HSV wist de Hagenaar echter over te halen tot een verblijf van twee jaar. Jol mag bij de club van Van der Vaart, De Jong, Mathijsen en Castelen zijn eigen technische staf formeren.

Ander 'Nederlands' getint nieuws uit Duitsland is dat Leo Beenhakker zijn bondscoachschap na het EK in Oostenrijk en Zwitserland gaat verruilen voor de trainersfunctie bij Borussia Dortmund.

ELF
pi_58936197
quote:
Martin Jol: Het spijt me voor Cruijff

DEN HAAG - Donderderdag verschijnt de biografie van Martin Jol, 'Voor de duvel niet bang'. Het is een boek van Alasdair Gold. In een voorpublicatie vier opvallende passages uit het leven van de Hagenaar.

1.
Martin Jol: ,,Ik heb twee helden: Johan Cruijff en Mohammad Ali. Ik vind Ali de grootste sportman aller tijden. Ik bleef altijd op om naar zijn gevechten op de televisie te kijken en ik wilde altijd dat hij won.

,,Dat was vreemd in die tijd, want de helft - misschien meer - van de mensen wilde dat hij verloor omdat hij zo’n grote mond had. Niet dat ik dat op prijs stel, maar ik denk dat een winnaar zich ook als zodanig moet profileren. Hij bleef dat volhouden, zelfs toen hij zijn kaak had gebroken en later in zijn carrière verloor. Hij was ongelooflijk.

,,Johan Cruijff was ook ongelooflijk. Hij was de enige sporter die maakte dat ik er trots op was Nederlander te zijn, zo emotioneel dat ik wel kon janken. Dat was vreemd omdat ik niet zo emotioneel ben. Iedereen zat aan de televisie gekluisterd als hij speelde of, toen hij op zijn zestiende begon, aan de radio. Toen ik jong was, was ik waarschijnlijk meer een Feyenoord- fan, maar Cruijff speelde in die tijd voor Ajax. Het ging niet om Feyenoord of Ajax, het ging om Johan Cruijff.

,,De afscheidswedstrijd van Cruijff zal ik nooit vergeten. Met Bayern München versloegen we de ploeg van Johan met 8-0 en daar was ik niet blij mee.

,,Iedereen zei dat die Duitsers de avond van Cruijff wilden verpesten. Natuurlijk waren de Duitsers niet geliefd in Nederland, ik bedoel: ze hebben ons wel bezet. Voor veel mensen was dat nog steeds een probleem en Bayern München stond in aanzien, al was het geen topteam meer; we eindigden dat jaar als vierde in de competitie.

,,De Duitsers gingen de avond tevoren nog stappen. Je kent Amsterdam. Ik zag ze gaan en dacht: maar we moeten morgen een wedstrijd spelen! Het Olympisch Stadion was uitverkocht - zestigduizend man op de tribune. Natuurlijk is Johan Cruijff niet alleen een legende, hij is meer dan een legende. Dus we voetbalden en het werd 8-0. Cruijff vertrok heel snel van het veld - sneller dan hij erop was gekomen. Ik was de laatste die hem de hand schudde, omdat ik vond dat ik de laatste moest zijn.

,,Ik heb nooit de indruk gekregen dat de houding van Ajax ten opzichte van Bayern de voornaamste reden was voor hun optreden die dag. Als je echt beledigd bent, ga je naar bed en bereid je je voor op de wedstrijd. Wij moesten een wedstrijd spelen, maar waren niet al te serieus.

,,Toch maakten we tijdens dat duel het eerste doelpunt, het tweede, het derde. Ajax speelde niet met het beste team. Op links stond Ruud Kaiser en aan de andere kant Tscheu La Ling. Maar ze waren niet sterk genoeg. Wij hadden Gerd Müller en Rummenigge. Het ging zo gemakkelijk.

,,We keken elkaar aan en het enige wat ik dacht, was: waarom acht keer scoren? Waarom niet stoppen bij drie of vier en ze laten spelen? Iedereen zei dat we Johan Cruijff afdekten om hem uit de wedstrijd te spelen, maar dat was niet waar. We hebben nooit een bespreking gehad. Niemand zei dat we hem moesten dekken of op deze manier moesten spelen. We begonnen aan het duel alsof het een vriendschappelijke wedstrijd was.

,,Achteraf hebben enkele bobo’s misschien gezegd: ‘Ze gaven niet om ons’ of ‘Ze waren niet vriendelijk’, maar volgens mij was vooral het stadion vijandig omdat we drie en toen vier doelpunten maakten. Zo zijn de Duitsers nu eenmaal; daarom hebben ze zoveel succes.

,,Ik denk nog steeds niet dat het opzet was. Ik speelde in het team. Ik zat met hen in de kleedkamer. Als het boze opzet was geweest, had ik het wel verteld. Dan zou ik tegen de Ajacieden hebben gezegd dat ze probeerden Johan te trappen of af te dekken of wilden verslaan. Niets van dat alles. We speelden alsof het een vriendschappelijke wedstrijd was, maar het werd 8-0 en dat was een ramp.

,,Cruijff liet geen traan. Johan zou nooit een traan hebben gelaten. Misschien thuis - ik zou thuis wel huilen als ik in mijn laatste wedstrijd met die uitslag had verloren. Toch was mijn positie niet zo vreselijk. Ik zat in een team dat Ajax had geklopt met 8-0, dus daarom werd ik wel gerespecteerd. Ik kwam het veld op in de tweede helft en was betrokken bij een paar van de doelpunten.’’

2.
Op zijn eerste dag als manager van Tottenham Hotspur belegde Martin Jol een bijeenkomst met de ploeg om over de toekomst te praten. Hans Segers, destijds assistent-trainer: ,,Ik zal nooit de ochtend vergeten waarop bekend werd gemaakt dat Martin de nieuwe hoofdtrainer werd. Hij liet de hele ploeg komen voor een kennismaking. Iedereen was er, alle spelers, en hij ging staan. Het is een grote kerel met een enorme uitstraling en hij begon de spelers toe te spreken op een manier die me nog steeds een lachstuip bezorgt.

,,Hij zei: ‘Jongens, ik ben hier met één doel. Ik heb geld zat. Als ik mijn geld zou uitleggen over het veld op White Hart Lane en het in brand stak, zou het twee weken later nog branden.’ Ik zat daar maar en dacht: dit geloof ik niet. Waar heeft hij het over?

,,Martin is heel slim. Het is een kerel die het financieel gemaakt heeft en hij praat tegen spelers die stuk voor stuk miljonair zijn. De boodschap die hij wil overbrengen, is dus: ik ben hier niet voor het geld, want ik heb geld zat. Ik ben hier om iets voor elkaar te krijgen.

,,Hij wilde dat de spelers de mentaliteit achter die boodschap zouden overnemen. De spelers vonden het geweldig. Ze lachten zich kapot.Vanaf dat moment had hij ze in zijn zak; ze wilden voor hem spelen.

,,Bijeenkomsten met hem waren altijd interessant. Dan zei Martin wat er in zijn hoofd opkwam. Soms in nogal krom Engels, wat de spelers een lachstuip bezorgde. Dan praatte hij bijvoorbeeld over zijn schoonmoeder en dan over zijn vrouw. Hij praatte over van alles en nog wat. Hij wekte de belangstelling van de spelers, hield die vast en gebruikte dat om hen te motiveren. Naast zijn tactisch inzicht en zijn trainingen, wist hij geweldig te motiveren.

,,Hij zei tegen de pers dat het heel gevaarlijk zou zijn hem af te schilderen als een grappig mannetje. Martin zei: ‘Mijn persoonlijkheid wordt gevormd door vele aspecten en die spelen allemaal mee in de manier waarop ik leiding geef. Tijdens mijn eerste week vroeg ik Jamie Redknapp: Denk je dat ik een aardige kerel ben? Toen hij bevestigend antwoordde, zei ik: Maar ik kan ook een krokodil zijn. Als ik iets zie wat me niet aanstaat, pik ik dat niet. Als ik zie dat de spelers hard werken, beloon ik hen’.’’

3.
Martin Jol: ,,Ik was een moederskindje. Ik was altijd bij haar. Toen ik acht jaar was, mocht ik thuisblijven met mijn grote zus of mijn oma. Mijn oudere zus Tineke woonde in Duitsland en als mijn moeder daarheen ging in de vakantie, ging ik mee. Ik had thuis kunnen blijven en voetballen met mijn broer en mijn vriendjes, maar ik wilde per se met mijn moeder mee naar Duitsland. Als mijn moeder mijn zus ging opzoeken, toen die zwanger was bijvoorbeeld, was ik de enige die met haar meeging.

4.
,,Ik ging als jonge speler naar Bayern München vanwege het transferbedrag en ik moet toegeven dat het een foute beslissing was. Als ik naar Ajax was gegaan, had ik vanuit mijn eigen huis heen en weer kunnen rijden. In plaats daarvan ging ik naar Duitsland waar ik in mijn eentje zat. Later kwam mijn zus bij me wonen. Ik speelde er maar tien wedstrijden.

,,Ik belde constant naar huis en spendeerde daar mijn halve salaris aan. Als mijn familie op het strand was, wist ik dat. Zij waren op het strand en ik zat op het platteland. Geen strand, niks. Er stonden koeien voor mijn raam. Ik had meer tijd nodig, maar gunde mezelf die niet.

,,In kwalitatief opzicht was ik goed genoeg. Daarom had ik in Nederland moeten blijven. Iemand had tegen me moeten zeggen: Blijf in Nederland tot je 24 of 25 bent en ga dan naar het buitenland. Maar zo iemand had ik niet en dus ging ik naar Duitsland. Ik herinner me nog de dag dat ik uit het vliegtuig stapte. Ik liep de trap af, het regende en ik dacht: dit wordt niet gemakkelijk. Ik was een familiemens. Ik hield van Den Haag en ik was jong.

,,Andere mensen schreven dat ik zei: Ik moet de vuurtoren zien. Ze dachten: hij komt uit Scheveningen, hij is gek op het strand, dus is hij gek op die vuurtoren. Het werd een verhaal en ik dacht: nou, zo ben ik ook wel een beetje, dus heb ik hen nooit gecorrigeerd.

,,Maar ik heb dat nooit gezegd. Ik ben niet gek. Ik bleef altijd professioneel. Ik zou nooit iets zeggen wat me in een hokje zou plaatsen. Voor dat soort onzin ben ik een tikkeltje te slim.

,,Daar zat ik dus in Duitsland in spijkerbroek en T-shirt in een grote Mercedes 350 SE, de grootste Mercedes die je je kunt voorstellen, op een zaterdag na de wedstrijd; ik zou met mijn zuster naar huis rijden, een rit van tien uur. Ik was zondagochtend terug in Nederland en moest dezelfde middag weer vertrekken omdat ik op maandag moest trainen. Het was gekkenwerk, maar zoveel heimwee had ik.

Dat is het enige waarvan ik spijt heb, dat ik destijds niet hard genoeg was.’’
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:29:01 #84
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_58939877
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 10:37 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Leuk stuk
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_58939952
Eerste dat ik vanmorgen in het AD gelezen heb idd.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 15 september 2008 @ 23:31:08 #86
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_61663090
zn naam werd weer gescandeerd op white hart lane, voor het eerst sinds tijden.

spurs staat laatste met 1 punt uit 4 duels
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  Trouwste user 2022 donderdag 19 maart 2009 @ 22:34:59 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_67222300
  donderdag 19 maart 2009 @ 22:41:45 #88
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67222614
Hij is goed bezig daar in Hamburg
pi_67222714
Spurs had hem niet weg moeten doen.
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
  donderdag 19 maart 2009 @ 22:44:24 #90
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67222736
Voor herhaling vatbaar;
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:33 schreef msnk het volgende:
De Uefa Cup wint hij heus niet met HSV hoor

Hij rot maar lekker op naar 's Gravenhage met zijn kutploeg !

!
AFC AJAX
pi_67223340
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:43 schreef sezten het volgende:
Spurs had hem niet weg moeten doen.
Wijze woorden van kleine olifant.
pi_67223516
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:44 schreef msnk het volgende:
Voor herhaling vatbaar;
[..]
Heeft-ie je clubje uitgeschakeld ??
  donderdag 19 maart 2009 @ 23:06:17 #93
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67223665
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:02 schreef dndiek het volgende:

[..]

Heeft-ie je clubje uitgeschakeld ??
!!!
AFC AJAX
pi_67223752
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:06 schreef msnk het volgende:

[..]

!!!
Arme jij!
  donderdag 19 maart 2009 @ 23:21:52 #95
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_67224241
Ik heb bij martin jol altijd het gevoel dat hij steeds net onder de top blijft hangen en dat de laaste stap maken hem net niet lukt. jammer. zo ook nu weer 2(?) seizoenen met HSV.

wel weer uitstekende prestatie in de uefa cup overigens. denk echter dat hij er de volgende ronde weer uitvliegt tegen een kwalitatief mindere club, zoals wel vaker.
pi_67224475
Het is zijn 1e seizoen in Hamburg...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 maart 2009 @ 23:39:42 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67225010
PSV had hem moeten halen
DeLuna vindt me dik ;(
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 maart 2009 @ 01:16:33 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_67227432
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:21 schreef Fortitudo het volgende:
Ik heb bij martin jol altijd het gevoel dat hij steeds net onder de top blijft hangen en dat de laaste stap maken hem net niet lukt. jammer. zo ook nu weer 2(?) seizoenen met HSV.

wel weer uitstekende prestatie in de uefa cup overigens. denk echter dat hij er de volgende ronde weer uitvliegt tegen een kwalitatief mindere club, zoals wel vaker.

pi_67245958
In Engeland noemden ze hem Tony Soprano. Alleen al daarom is hij voor mij een grote.
pi_67925469
quote:
Hamburger SV wil contract met Jol openbreken

11/04/2009 15:31

Martin Jol staat er goed op bij Hamburger SV. Ondanks de vermeende interesse van Bayern München stevent de trainer af op een nieuw contract.

Maar liefst 177 dagen had Hamburger SV vorig jaar nodig om een nieuwe trainer te vinden. Martin Jol bleek uiteindelijk de man die Die Rothosen onder zijn hoede kreeg. 'Het resultaat rechtvaardigt elke dag', aldus voorzitter Bernd Hoffmann in de Hamburger Morgenpost.

Jol zou in de belangstelling staan van Bayern München, waar de Nederlander dan de plaats zou moeten innemen van de bekritiseerde Jürgen Klinsmann. De geruchten neemt hij ter kennisgeving aan. 'Ik ben een grappig figuur. Roem en geld zijn niet alles. Ik voel me goed in Hamburg.'

Dat klinkt de clubleiding als muziek in de oren. HSV wil namelijk het tot medio 2010 lopende contract tussentijds verlengen. De eerste gesprekken over een nieuwe verbintenis zijn al gevoerd. Technisch directeur Dietmar Beiersdorfer wil wachten tot na de laatste weken van het seizoen. 'Dan gaan we om de tafel zitten en naar de toekomst kijken. De trainer weet hoe we hem inschatten.'
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:55:28 #101
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_67928521
misschien wordt het wel het beste seizoen van hsv ooit.

ze doen nog mee om alle drie de prijzen
pi_67947637
Deed Leverkusen ooit ook. Al gun ik Jol wel een prijsje.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  Trouwste user 2022 donderdag 16 april 2009 @ 22:37:40 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_68090029
Hij was te dik volgens van den Herik om trainer van Feienoord te worden.

donderdag 16 april 2009 @ 23:25:04 #104
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_68091727
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:37 schreef tong80 het volgende:

toen namen ze gullit maar of welke andere fluttrainer ze voor hem in de plaats namen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 april 2009 @ 23:37:14 #105
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68092203
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:37 schreef tong80 het volgende:

En Reker had geen geduld
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 16 april 2009 @ 23:40:21 #106
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68092305
En HSV was Twente voor

Al hebben we nu Steve McClaren
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 mei 2009 @ 02:27:27 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_68548671
Goed gedaan jochie

vrijdag 1 mei 2009 @ 08:40:48 #108
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_68549874
Nu de finale nog!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_69285591
Sunderland wil hem in de zomer een contract aanbieden om daar een heel nieuw team te bouwen .
pi_69286269
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sunderland wil hem in de zomer een contract aanbieden om daar een heel nieuw team te bouwen .
Denk dat dat een perfecte job is voor hem.
pi_69402713
quote:
'Ajax vergadert lang met Jol'

Ajax heeft maandagmiddag lang onderhandeld met Martin Jol. De vergaderingen met Jol worden dinsdagochtend hervat en volgens Voetbal International-hoofdredacteur Johan Derksen zouden de onderhandelingen gaan over de staf.

Jol zou zijn staf van Hamburger SV, zijn broer Cock, Zeljko Petrovic, Ricardo Moniz en een conditietrainer mee willen nemen. Het grootste knelpunt voor Ajax is het meenemen van Petrovic, die niet goed zou passen in de Ajax-cultuur.

In plaats van assistent Petrovic zou Ajax liever iemand met een Ajax-achtergrond aanstellen. Gedacht kan hierbij worden aan John van 't Schip, die vorig seizoen al assistent-trainer was onder Marco van Basten en tijdelijk interim-trainer was.
pi_69408575
quote:
Jol moet Wenger van Ajax worden
Door Patrick Leemans
Dinsdag, 26 mei 2009, 09:09

Ajax en Martin Jol hebben gisteren overeenstemming bereikt over een langdurige overeenkomst. Het is de bedoeling dat de geboren Scheveninger drie jaar lang sturing gaat geven aan zowel het eerste elftal als ook de jeugdopleiding van de Amsterdamse club. Een rol dus, die gelijk is aan die van Wenger bij Arsenal.

Omdat -- naar verwachting -- Jol ook nagenoeg z'n gehele technische staf mee zal nemen naar Amsterdam, ontstaat er bij Ajax voor het eerst een duidelijke breuk met het verleden.

Het enige dat de komst van Jol nog in de weg kan staan is een weigering van HSV om Jol te laten gaan. Vandaag zijn daarvoor in Hamburg de laatste besprekingen over de voorwaarden van een vertrekregeling.

Omdat, direct na het vertrek van Marco van Basten, Ajax in de overtuiging verkeerde dat het aantrekken van Martin Jol een onhaalbare zaak was, duurde het toch afgelopen week dat de Amsterdammers in contact kwamen met Jols zaakwaarnemer Mino Raiola.

Op Hemelvaartsdag bracht een delegatie van Ajax voor het eerst een bezoek aan Jol in Hamburg; vier dagen later leidde dat tot een akkoord tussen club en trainer.
pi_69408874
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 09:10 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Vorig jaar was er zo'n bericht met in plaats van de naam van Jol de naam van Van Basten
Jol naar Ajax zou ik een veel te goede trainer voor de Amsterdammers vinden
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:03:20 #114
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_69415030
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 mei 2009 @ 13:20:38 #115
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_69415545
ik hoop niet dat hij naar Ajax gaat. Straks komt Moniz ook nog bij Ajax
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:24:12 #116
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69415682
quote:
Ajax rond met coach Martin Jol

AMSTERDAM - Ajax heeft met Martin Jol een akkoord bereikt over een driejarig contract bij de Amsterdammers. Er moet nog wel overeenstemming worden bereikt met HSV over de afkoopsom van de Scheveninger.

Jol heeft nog een contract tot eind volgend seizoen bij de Duitse club.

AD
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:25:53 #117
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_69415750
"Ajax is mijn kloep"

Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:22:11 #118
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69417624
ik snap niet echt dat Jol naar Ajax wilt. Vna ajax uit snap ik het wel, hoewel ik het een veel te goede coach voor ajax vind,
pi_69420375
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:24 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Jol naar Ajax belooft veel. Hij kreeg zelfs RKC aan het voetballen. Waarom zou dat bij Ajax niet lukken?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 mei 2009 @ 16:09:04 #120
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_69420966
Tijd om eens kritisch naar Jol te kijken. Bij RKC aardig gedaan Bij de Spurs weet hij met een redelijk goede selectie de bodem van de ranglijst te vinden en met HSV doet hij mee om de titel maar kan dat niet volhouden........ ja dat gaat hem worden

Maar eigenlijk vind ik hem best goed en mag hij niet naar Ajax
DeLuna vindt me dik ;(
pi_69423171
De komende drie jaar in Amsterdam dus.
pi_69423264
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:09 schreef rubbereend het volgende:
Tijd om eens kritisch naar Jol te kijken. Bij RKC aardig gedaan Bij de Spurs weet hij met een redelijk goede selectie de bodem van de ranglijst te vinden en met HSV doet hij mee om de titel maar kan dat niet volhouden........ ja dat gaat hem worden

Maar eigenlijk vind ik hem best goed en mag hij niet naar Ajax
Slim om even te vergeten dat hij de twee seizoenen daarvoor twee keer 5e werd .
pi_69423546
Hij heeft het ook lang goed gedaan, alleen hij heeft al zijn krediet verspeeld in de laatste zomer waar de Spurs 100 miljoen uitgaven, maar in plaats van Arsenal en Liverpool aan te vallen, ze zichzelf gevangen zagen met een gevecht tegen Birmingham en Reading.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:22:34 #124
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_69423680
Prima opvolger van Marco van Basten. Dit had ik niet meer durven dromen.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:30:05 #125
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69423979
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:20 schreef rubbereend het volgende:
ik hoop niet dat hij naar Ajax gaat. Straks komt Moniz ook nog bij Ajax
Ik zie veel posts over Moniz, wat is er zo speciaal aan hem?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_69424001
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:20 schreef mcyodogg het volgende:
Hij heeft het ook lang goed gedaan, alleen hij heeft al zijn krediet verspeeld in de laatste zomer waar de Spurs 100 miljoen uitgaven, maar in plaats van Arsenal en Liverpool aan te vallen, ze zichzelf gevangen zagen met een gevecht tegen Birmingham en Reading.
De grootste uitgave (voor Bent) was volgens mij niet echt op voorspraak van Jol als ik het me goed herinner
pi_69425220
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Techniektrainer die volgens mij werkt via de Coerver-methode.

Ik vraag me af wat die man kan wat Tahamata niet zou kunnen..
pi_69426649
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:22 schreef M0NTANA het volgende:
Prima opvolger van Marco van Basten. Dit had ik niet meer durven dromen.
Helemaal mee eens.
Tony Soprano in de ArenA
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:47:17 #129
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_69436480
Oei! Ajax volgend jaar dus wel kampioenskandidaat. Jol is waarschijnlijk de beste keuze die Ajax had kunnen maken. Ook iemand die waarschijnlijk wel rendement zal halen uit dit Ajax.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 27 mei 2009 @ 00:30:31 #130
51286 w00h00
Digital man!
pi_69440265
Ik ben heel erg benieuwd over zijn aan en verkoopbeleid.

Welke spelers heeft hij bij HSV en Tottenham gehaald?
  woensdag 27 mei 2009 @ 00:32:50 #131
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69440318
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

schijnt een van de beste mensen te zijn op zijn vakgebied

met fm miss wel de beste assistant manager die er was
  woensdag 27 mei 2009 @ 00:34:28 #132
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69440361
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef dndiek het volgende:

[..]

De grootste uitgave (voor Bent) was volgens mij niet echt op voorspraak van Jol als ik het me goed herinner
klopt en datz ei hij ook gewoon in de krant en dat werd hem niet in dank afgenomen door de eigenaar/voorzitter
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 mei 2009 @ 01:45:38 #133
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_69441667
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Slim om even te vergeten dat hij de twee seizoenen daarvoor twee keer 5e werd .
meer treffende smilies en PI's kan ik niet plaatsen hoor
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 mei 2009 @ 01:47:31 #134
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_69441691
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:07 schreef Radegast het volgende:

[..]

Techniektrainer die volgens mij werkt via de Coerver-methode.

Ik vraag me af wat die man kan wat Tahamata niet zou kunnen..
onder leiding vna Moniz werd de hele jeugdopleiding van PSV opnieuw ingericht en meer op techniek ingericht. Ook begeleide hij spelers uit het eerste. Iedereen was zeer positief over zijn werk en spelers waarde hem hogelijk
DeLuna vindt me dik ;(
pi_70266600
Jammer dat er weer een carriere naar de knoppen gaat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70266635
Moniz mag zich overigens weer aan de Oirschotsedijk melden
pi_70266704
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 22 juni 2009 @ 21:17:44 #138
51286 w00h00
Digital man!
pi_70268563
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:30 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
wankerssss!
  maandag 22 juni 2009 @ 22:58:31 #139
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_70273351
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zit diep he
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_71720976
Het viel me vandaag op dat Jol zijn stem lijkt op het dikke typetje uit Draadstaal Met obesitas
Met die pet er ook nog bij
pi_71780938
Zondag de goal dichttimmeren en proberen een 1 punt te halen?
pi_71781693
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 07:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
we heten geen psv wat al decennia lang betonvoetbal speelt.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_71781740
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:04 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

we heten geen psv wat al decennia lang betonvoetbal speelt.
Ajax moet vooral in Eindhoven aanvallen, dan is het altijd een stuk leuker
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:34:12 #144
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_71782115
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 07:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor het eerst sinds tijden gaat Ajax naar Eindhoven met een voorsprong op de ranglijst. De rollen zijn eindelijk een keer omgedraaid en het is PSV dat moet komen. Met die gatenkaas die jullie een verdediging noemen (ja naar mijn mening net zo slecht als die van ajax op het moment) is dat dodelijk. Ik denk dat we eindelijk een trainer hebben die dat ook beseft en dus inderdaad iets behoudender gaat spelen in Eindhoven. Wij hoeven immers niet. Met diezelfde instelling houdt PSV al jaren de punten in Eindhoven.

Dit weekend is ook gelijk ook een mooie testcase voor jouw stokpaardje. Eens zien of de lange mannen op het middenveld van PSV nou wel zoveel beter zijn dan de dwergen van Ajax. Ik denk dat dat vies gaat tegenvallen. Nou zal PSV zijn basiself wel aanpassen en een middenvelder erbij zetten dit weekend, maar dan nog. Ik zie de afloop van deze wedstrijd met veel vertrouwen tegemoet.
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
pi_71782242
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:34 schreef Merkowitz het volgende:

[..]

Voor het eerst sinds tijden gaat Ajax naar Eindhoven met een voorsprong op de ranglijst. De rollen zijn eindelijk een keer omgedraaid en het is PSV dat moet komen.
19 april jl verdrongen uit je geheugen?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_71782351
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:34 schreef Merkowitz het volgende:

[..]

Voor het eerst sinds tijden gaat Ajax naar Eindhoven met een voorsprong op de ranglijst. De rollen zijn eindelijk een keer omgedraaid en het is PSV dat moet komen. Met die gatenkaas die jullie een verdediging noemen (ja naar mijn mening net zo slecht als die van ajax op het moment) is dat dodelijk. Ik denk dat we eindelijk een trainer hebben die dat ook beseft en dus inderdaad iets behoudender gaat spelen in Eindhoven. Wij hoeven immers niet. Met diezelfde instelling houdt PSV al jaren de punten in Eindhoven.

Dit weekend is ook gelijk ook een mooie testcase voor jouw stokpaardje. Eens zien of de lange mannen op het middenveld van PSV nou wel zoveel beter zijn dan de dwergen van Ajax. Ik denk dat dat vies gaat tegenvallen. Nou zal PSV zijn basiself wel aanpassen en een middenvelder erbij zetten dit weekend, maar dan nog. Ik zie de afloop van deze wedstrijd met veel vertrouwen tegemoet.
Jammer dat Engelaar zo'n matige kopper is maar PSV heeft genoeg kopkracht met Simons, Ooyer, Koevermans en Toivinen. Goede trap ook nog van Dzudszak en Afellay
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:49:33 #147
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_71782426
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:41 schreef Bos81 het volgende:

[..]

19 april jl verdrongen uit je geheugen?
Ja!

Ik doel op de jaren waarin het kampioenschap tussen Ajax en PSV ging. Ajax ging in die periode vaak naar Eindhoven in een situatie waar 3 punten gehaald moesten worden. Dat was in April ook wel zo, maar toen ging de titelstrijd op dat moment niet tussen Ajax en PSV.

We zijn al lange tijd niet meer in een situatie geweest dat we in Eindhoven genoegen konden nemen met 1 punt. Naar mijn idee kan dat nu wel. Gelijkspelen bij PSV is geen schande, terwijl 3 uit 3 voor de Eindhovenaren natuurlijk een dramatische start zou zijn. PSV moet dus imo komen en dat is dodelijk met Suarez en Sulejmani in de spits. De rollen zijn dus in die zin eindelijk een keer omgedraaid.
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:57:10 #148
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_71782567
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Jammer dat Engelaar zo'n matige kopper is maar PSV heeft genoeg kopkracht met Simons, Ooyer, Koevermans en Toivinen. Goede trap ook nog van Dzudszak en Afellay
Ik ben het ook wel met je eens dat Ajax het tegen PSV niet moet hebben van standaardsituaties. Zowel in aanvallend als verdedigend opzicht niet. Met Enoh en De Zeeuw heeft Ajax op het middenveld wel twee bijtertjes die zich fysiek niet zullen laten wegzetten door Affelay, Simons of Engelaar. Zolang Affelay uit zijn spel gehaald wordt, krijgt PSV het heel moeilijk. Hoe denk je dat PSV gaat spelen tegen Ajax? (weet niet of dit het juiste topic is voor deze discussie, maar goed).
pi_71782608
Hopelijk het zelfde als het laatste uur tegen Twente maar Rutten zal wel voor de begin opstelling gaan
pi_71971808
Kan een trainer van Ajax in een trainingspakje, pet en gimpies langs de lijn gaan staan?
pi_71971833
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 08:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan een trainer van Ajax in een trainingspakje, pet en gimpies langs de lijn gaan staan?
Ik vind van niet, maar goed. Het straalt gewoon weinig uit.
pi_71971870
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 08:38 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Ik vind van niet, maar goed. Het straalt gewoon weinig uit.
Zou wel triest zijn als een petje op de toekomst niet mag en dat de hoofdcoach het wel opzet
pi_71972334
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 08:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee !
Hoop stiekem dat Co hem in januari gaat aflossen
( oeps, tis een fan topic )
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_71972657
Wat een onzin. Die man heeft nu toch wel bewezen dat hij overal een goede organisatie neerzet en spelers beter maakt.
pi_71972704
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 09:37 schreef Chadi het volgende:
Wat een onzin. Die man heeft nu toch wel bewezen dat hij overal een goede organisatie neerzet en spelers beter maakt.
Verkeerde topic?
pi_71972830
Nee
pi_71972867
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 09:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Verkeerde topic?
-edi-t

[ Bericht 22% gewijzigd door BliksemSchigt op 18-08-2009 10:22:35 ]
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71972918
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 09:46 schreef Chadi het volgende:
Nee
Dan wordt het tijd om het topic te gaan lezen
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:53:55 #159
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71972978
Laat Jol zich lekker kleden zoals ie wil.
Intelligent, but fucked up.
pi_71973002
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 09:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dan wordt het tijd om het topic te gaan lezen
Wat jij wil kerel
pi_71973037
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 09:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Laat Jol zich lekker kleden zoals ie wil.
Dan moet je zorgen dat je geen verantwoording hoeft af te leggen, dan kan je dat
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:58:47 #162
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71973067
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 09:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dan moet je zorgen dat je geen verantwoording hoeft af te leggen, dan kan je dat
Onzin.

De uitstraling van een voetbalclub zit hem in veel zaken, maar niet in de kleding van de coach in de dug out. Er is geen enkele reden om die man te verplichten een pak te dragen.

Moet Suarez straks ook een stropdas om?

Ajax heeft lang genoeg mogen spelen met de corporate feel. Nu maar weer eens voetballen en resultaat halen.
pi_71973147
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 09:58 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Onzin.

De uitstraling van een voetbalclub zit hem in veel zaken, maar niet in de kleding van de coach in de dug out. Er is geen enkele reden om die man te verplichten een pak te dragen.

Moet Suarez straks ook een stropdas om?

Ajax heeft lang genoeg mogen spelen met de corporate feel. Nu maar weer eens voetballen en resultaat halen.
Suarez moet inderdaad een stropdas om als Ajax dat verplicht stelt na en voor de wedstrijd

Verder heeft gepaste kleding niks te maken met resultaten maar met uitstraling
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:05:05 #164
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71973194
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 10:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Suarez moet inderdaad een stropdas om als Ajax dat verplicht stelt na en voor de wedstrijd
Ja, en dan mag Jol het van mij ook verplicht worden.
quote:
Verder heeft gepaste kleding niks te maken met resultaten maar met uitstraling
En wat heeft er meer met uitstraling te maken dan resultaat? ZEKER bij de club die Ajax zo graag wil zijn.

Ergo: waar dient Ajax zich druk om te maken? Om een coach en elftal die lekker in hun vel zitten om zo de gewenste prestaties te kunnen leveren.

Niet aan kantoortijgers die anderen de wet voorschrijven omdat ze in hun regelboekje hebben gelezen dat het zo moet.

Dus laat Jol in de dug out gewoon dragen wat ie wil en in en uit de spelersbus kan ie dan mooi in pak.
pi_71973231
Wouters was de laatste trainer die ook in een trainingspak naar de wedstrijd kwam?
pi_71973245
Lijkt me overigens ook goed voor je moraal als je jeugdspelers en trainers geen pet op mogen en de grote baas het wel doet
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:19:02 #167
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71973441
Daar ben ik het wel mee eens. Iedereen dezelfde regels.
pi_71973738
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 10:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me overigens ook goed voor je moraal als je jeugdspelers en trainers geen pet op mogen en de grote baas het wel doet
Als ze net zo goed worden als Jol krijgen ze een Ajax pet kado
pi_72376238
Sinds Martin Jol is het domme broertje aangesteld als DT samen met de incompetente Blind

En verder werden de volgende spelers gehaald

Atouba - Incompetente linksback waar hij met Spurs mee werkte en hem haalde bij HSV en Ajax. Vast niet vanwege zijn kwaliteiten

Pantelic - Transfervrij met een dik salaris die de laatste jaren vooral opviel door wangedrag. Na Sulley zit Lemic nu stevig in het zadel in Amsterdam

Kerlon - Gehuurde Braziliaan van 21 die nog niks heeft gepresteerd. Mooie wederdienst voor Riola

Ze Eduardo - Een 18 jarige Braziliaan vrijwel zonder ervaring op het hoogste niveau die gehuurd wordt voor een jaar. Als je internationaal de handdoek in de ring wil gooien moet je 18 jarige Brazilianen zonder ervaring gaan huren zonder optie. Wederom een mooi staaltje zakken vullen van Riola

Prutser Daley Blind mag blijven. Iemand die weet waarom? :´)

Overbodige spelers Kennedy, Oleguer, Silva, Ogararu zitten nog steeds bij Ajax

Ga zo door Mart
  woensdag 2 september 2009 @ 19:54:37 #170
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72377151
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sinds Martin Jol is het domme broertje aangesteld als DT samen met de incompetente Blind

Atouba - Incompetente linksback waar hij met Spurs mee werkte en hem haalde bij HSV en Ajax. Vast niet vanwege zijn kwaliteiten

Pantelic - Transfervrij met een dik salaris die de laatste jaren vooral opviel door wangedrag. Na Sulley zit Lemic nu stevig in het zadel in Amsterdam

Kerlon - Gehuurde Braziliaan van 21 die nog niks heeft gepresteerd. Mooie wederdienst voor Riola

Ze Eduardo - Een 18 jarige Braziliaan vrijwel zonder ervaring op het hoogste niveau die gehuurd wordt voor een jaar. Als je internationaal de handdoek in de ring wil gooien moet je 18 jarige Brazilianen zonder ervaring gaan huren zonder optie. Wederom een mooi staaltje zakken vullen van Riola

Ga zo door Mart
goede analyse

ik vind het ook merkwaardige gang van zaken
pi_72433416
Martin Jol gast op UEFA-congres voor topcoaches
04/09/2009 11:55

Martin Jol heeft even vrijaf bij Ajax. De trainer is een van de eregasten op een UEFA-congres over trends en de toekomst van het clubvoetbal.

Nu er een competitieloos weekeinde is in verband met het WK-kwalificatieprogramma voor nationale teams organiseert de UEFA op de thuisbasis in Nyon voor de elfde keer het zogenaamde Elite Club Coaches Forum waar talloze oefenmeesters elkaar ontmoeten en van gedachten wisselen over de ontwikkelingen in het clubvoetbal.

Jol verblijft op uitnodiging van de UEFA in Zwitserland en maakt deel uit van een imposante groep collega-coaches. Onder anderen Arsène Wenger (Arsenal), Rafael Benitez (Liverpool), Sir Alex Ferguson (Manchester United), Manuel Pellegrini (Real Madrid), Ciro Ferrara (Juventus), Didier Deschamps (Olympique Marseille), Felix Magath (Schalke '04) en Walter Smith (Glasgow Rangers) hebben zich reeds gemeld aan de oevers van het Meer van Genève.

UEFA-voorzitter Michel Platini treedt in Nyon op als gastheer.

Wordt steeds gekker allemaal nu is een coach die al 13 jaar hoofdcoach is en een keer een beker gewonnen heeft ook al een topcoach
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:49:03 #172
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72434498
Ach je weet toch hoe het gaat? Praatje hier, borreltje daar en weer met een leuke zak met geld naar huis.
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
pi_72435051
quote:

Ga zo door Mart
Je bent die geweldige keeper vergeten jo. Wel opletten he
pi_72435078
Derde keeper, niet bepaald boeiend he?
pi_72435131
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 16:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Derde keeper, niet bepaald boeiend he?
Nou, nu stekel het met het vingertje heeft, je weet maar nooit.
  vrijdag 4 september 2009 @ 16:11:14 #176
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72435166
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 16:09 schreef need2009 het volgende:

[..]

Nou, nu stekel het met het vingertje heeft, je weet maar nooit.
Wat weet DAM maar nooit?
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
pi_72439244
quote:

Ga zo door Mart
En ik maar denken dat ze ook De Zeeuw hadden gehaald
pi_72439293
Dat kon Jol zelfs niet voorkomen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 november 2009 @ 01:31:19 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_74655138
Ligt het aan mij of is Jol wel erg veel bezig om zich in de pers maar te profileren en zich overal druk over te maken. Nu ook al over de discussie Sar/Stekelenburg.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_74655789
quote:

Ga zo door Mart

Zé Eduardo - o minuten
Kerlon - 0 minuten
Pantelic - 750 minuten - 2 goals
Atouba - 237 minuten
De Zeeuw - 1637 minuten

Ga zo door Mart, koop in de winterstop maar weer 2 spelers van Lemic of die Fin
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 november 2009 @ 17:15:17 #181
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_74671330
Kerlon gaat het in ieder geval niet meer maken bij Ajax dit seizoen
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 13 november 2009 @ 19:46:42 #182
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_74675766
ik vind het ook een beetje een huilie in de pers
pi_74676160
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:46 schreef Fortitudo het volgende:
ik vind het ook een beetje een huilie in de pers
Hij heeft inderdaad over alles een uitgesproken mening.....
Verder een geweldige trainer.
AFC Ajax
pi_77395114
Er is tov. de spits-positie gesteggel geweest rond de keuze (scouting) Keirisson of (Jol) Pantelic. Jol kent Keirisson niet, maar gaat er van uit dat hij een mislukking zou zijn geweest aangezien hij bij Benfica niet aan de bak komt.

Dit zegt Steef en hopelijk is het waar want dan heeft PSV de komende jaren weinig te vrezen van 020
pi_77399500
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er is tov. de spits-positie gesteggel geweest rond de keuze (scouting) Keirisson of (Jol) Pantelic. Jol kent Keirisson niet, maar gaat er van uit dat hij een mislukking zou zijn geweest aangezien hij bij Benfica niet aan de bak komt.

Dit zegt Steef en hopelijk is het waar want dan heeft PSV de komende jaren weinig te vrezen van 020
Ajax is moeilijk om te zeggen he. Kap nou toch eens met dat 020 gedoe. Anderen trouwens ook die dat doen.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_77501900
Wat was die Jol vervelend bezig deze week zeg met zijn gemaakte stoerdoenerij. Eerst in de media gaan zitten roepen dat Feyenoord - Ajax voor Ajax 'gewoon een wedstrijd is die gewonnen moet worden', maar dat het voor Feyenoord wel bijzonder is om tegen Ajax te spelen. En dan naderhand gaan roepen dat Feyenoord blij zou zijn met 1 punt, terwijl Ajax daar minstens net zo tevreden mee moet zijn. En laat Feyenoord maar zelf verklaren of die club blij is, daar hebben we echt Martin Jol niet voor nodig.

Wat is er mis met die man? Volgens mij leidt hij aan waanbeelden, en denkt hij dat Ajax meedoet om het kampioenschap in Nederland, terwijl dat net als in Rotterdam niet het geval is. Hebben ze hem niet verteld toen hij daar kwam werken dat Ajax al jaren geen kampioen meer is geworden?

Voor Ajax is het natuurlijk net zo bijzonder om tegen Feyenoord te spelen als andersom (zeker omdat de spelers van Ajax dan een keer in het enige echte grote voetbalstadion van Nederland mogen spelen), en Feyenoord is de voornaamste concurrent voor de derde en vierde plaats (UEFA Cup-voetbal) dus het is een hele belangrijke wedstrijd voor beide clubs, tussen twee historische én huidige rivalen.

Misschien moet iemand Martin Jol laten zien hoe teletekst werkt, zodat hij de stand van de competitie op zich kan laten inwerken? De realiteit is namelijk best wel een relevant uitgangspunt, in tegenstelling de structurele hoogmoed van deze man, die hij ook projecteert op zijn werkgever. Hij zal wel denken dat Ajax wel de beste moet zijn, want anders zou hij er niet werken.

Zo, ff lekker mijn gal spuien, ik erger me altijd al aan die man, maar dit ging echt nergens meer over.

[ Bericht 18% gewijzigd door heiden6 op 01-02-2010 02:48:59 ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_77501939
Eens
  maandag 1 februari 2010 @ 10:14:48 #188
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77504702
quote:
Op maandag 1 februari 2010 02:40 schreef heiden6 het volgende:
Wat was die Jol vervelend bezig deze week zeg met zijn gemaakte stoerdoenerij. Eerst in de media gaan zitten roepen dat Feyenoord - Ajax voor Ajax 'gewoon een wedstrijd is die gewonnen moet worden', maar dat het voor Feyenoord wel bijzonder is om tegen Ajax te spelen. En dan naderhand gaan roepen dat Feyenoord blij zou zijn met 1 punt, terwijl Ajax daar minstens net zo tevreden mee moet zijn. En laat Feyenoord maar zelf verklaren of die club blij is, daar hebben we echt Martin Jol niet voor nodig.

Wat is er mis met die man? Volgens mij leidt hij aan waanbeelden, en denkt hij dat Ajax meedoet om het kampioenschap in Nederland, terwijl dat net als in Rotterdam niet het geval is. Hebben ze hem niet verteld toen hij daar kwam werken dat Ajax al jaren geen kampioen meer is geworden?

Voor Ajax is het natuurlijk net zo bijzonder om tegen Feyenoord te spelen als andersom (zeker omdat de spelers van Ajax dan een keer in het enige echte grote voetbalstadion van Nederland mogen spelen), en Feyenoord is de voornaamste concurrent voor de derde en vierde plaats (UEFA Cup-voetbal) dus het is een hele belangrijke wedstrijd voor beide clubs, tussen twee historische én huidige rivalen.

Misschien moet iemand Martin Jol laten zien hoe teletekst werkt, zodat hij de stand van de competitie op zich kan laten inwerken? De realiteit is namelijk best wel een relevant uitgangspunt, in tegenstelling de structurele hoogmoed van deze man, die hij ook projecteert op zijn werkgever. Hij zal wel denken dat Ajax wel de beste moet zijn, want anders zou hij er niet werken.

Zo, ff lekker mijn gal spuien, ik erger me altijd al aan die man, maar dit ging echt nergens meer over.
QFT.
2000 light years from home
pi_77505244
Ach ja, zoals Derksen altijd zegt. Hij acteert een trainer die alles onder controle heeft
pi_77505327
Jol is vooral goed in positief blijven lullen over zijn eigen club. Op het veld laat hij nog bijzonder weinig zien en doet hij het in mijn optiek niet beter dan zijn voorgangers.
Hij komt op mij over als een dikke arrogante Calimero en ik ga mezelf er ook steeds meer aan ergeren. Hij heeft altijd zijn excuus klaar staan en trekt zelf nooit het boetekleed aan. Over zijn slechte wisselbeleid hoor je hem nooit.
'Feyenoord viert feest en wij zijn pas blij als we winnen' zei hij. Wij vieren feest??? Sorry hoor maar na de wedstrijd werd er geapplaudisseerd omdat het hele elftal zich voor de volle 100 procent heeft ingezet. Oh oh oh wat een feest!
"Ik was enorm nerveus in de wedstrijd tegen ‘zero-twenty’. Zij speelde geen faire wedstrijd, noem het ‘dirty’. Ze huilden als kleine baby’s op het veld."
-je webicon was 325Kb groot, niet terugplaatsen-
  maandag 1 februari 2010 @ 10:45:46 #191
51286 w00h00
Digital man!
pi_77505482
quote:
Op maandag 1 februari 2010 10:39 schreef Babovic het volgende:
Jol is vooral goed in positief blijven lullen over zijn eigen club. Op het veld laat hij nog bijzonder weinig zien en doet hij het in mijn optiek niet beter dan zijn voorgangers.
Hij komt op mij over als een dikke arrogante Calimero en ik ga mezelf er ook steeds meer aan ergeren. Hij heeft altijd zijn excuus klaar staan en trekt zelf nooit het boetekleed aan. Over zijn slechte wisselbeleid hoor je hem nooit.
'Feyenoord viert feest en wij zijn pas blij als we winnen' zei hij. Wij vieren feest??? Sorry hoor maar na de wedstrijd werd er geapplaudisseerd omdat het hele elftal zich voor de volle 100 procent heeft ingezet. Oh oh oh wat een feest!
Is de frustratie nu weg jongen?
pi_77505553
quote:
Op maandag 1 februari 2010 10:45 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Is de frustratie nu weg jongen?
"Ik was enorm nerveus in de wedstrijd tegen ‘zero-twenty’. Zij speelde geen faire wedstrijd, noem het ‘dirty’. Ze huilden als kleine baby’s op het veld."
-je webicon was 325Kb groot, niet terugplaatsen-
  maandag 1 februari 2010 @ 10:52:08 #193
51286 w00h00
Digital man!
pi_77505619
Misschien moet je nog even wat zeecontainers leeg halen?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 3 februari 2010 @ 23:14:05 #194
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77612858
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:06 schreef Adelante het volgende:
Jol: "Ik ga altijd uit van de objectiviteit van de scheidsrechter"

Ik denk ik quote hem even
DeLuna vindt me dik ;(
pi_81166564
Petje stopte de KNVB beker in zijn reet

De klasse droop er weer vanaf
  zaterdag 8 mei 2010 @ 05:37:55 #196
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_81168305
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:14 schreef rubbereend het volgende:

[..]

2-0, 1-4
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  zaterdag 8 mei 2010 @ 06:43:14 #197
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_81168433
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 01:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Petje stopte de KNVB beker in zijn reet

De klasse droop er weer vanaf
ASO AMSTERDAM OLEE OLEEEEEE

Martin Jol
pi_81172017
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 06:43 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

ASO AMSTERDAM OLEE OLEEEEEE

Martin Jol
Vet cool man
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:07:54 #199
148059 Pritt
Atheïst
pi_81172446
Ach hij doet het beter dan PSV en daar gaat het om
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_81172742
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:07 schreef Pritt het volgende:
Ach hij doet het beter dan PSV en daar gaat het om
Zou er trots op zijn

6 keer op een rij geen kampioen
pi_81173166
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zou er trots op zijn

6 keer op een rij geen kampioen
  maandag 6 december 2010 @ 21:13:25 #202
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_89605446
Jol per direct weg bij Ajax?
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_89606184
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef Ragboer het volgende:
Jol per direct weg bij Ajax?
Aldus VI.

http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)trainer-van-Ajax.htm
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 7 december 2010 @ 14:39:52 #204
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_89632573
Zijn hier überhaupt fans van Martin Jol te vinden?
pi_90225469
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2009 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
  donderdag 23 december 2010 @ 16:03:07 #206
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_90346468
quote:
Jol niet naar Wolfsburg

In tegenstelling tot eerdere berichten zal Martin Jol niet aan de slag gaan als trainer bij Vfl Wolfsburg. De huidige oefenmeester, Steve McLaren, blijft namelijk aan.

Wolfsburg is aan een bijzonder matig seizoen bezig. De club uit het voormalige Oost-Duitsland staat momenteel dertiende in de Bundesliga. Gisteren werd in het bekertoernooi bovendien verloren van tweede divisionist Energie Cottbus.

Maar de clubleiding schrijft de slechte prestaties vooralsnog niet op het conto van McLaren. De Engelsman transfereerde in de zomer van FC Twente dat hij landskampioen had gemaakt, naar Wolfsburg.

bron: http://www.powned.tv/nieu(...)_naar_wolfsburg.html
pi_90352018
Wat een nivo!!!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')